Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- …
- 89
- chevron_right
Dīzelis sātana degviela tā bija pareizi
nekā laba par dīzeļiem vēl jo projām nevaru pateikt, hotj arī tgd pats kādu laiku jau braukāju ar vienu ņipru dīzeļbembi bendžas bmw ir pa visam cita štelle , protams ne jau šujmašīnas
nekā laba par dīzeļiem vēl jo projām nevaru pateikt, hotj arī tgd pats kādu laiku jau braukāju ar vienu ņipru dīzeļbembi bendžas bmw ir pa visam cita štelle , protams ne jau šujmašīnas
BMW-Big Money Waste
Nopirku no zexo kūtiņu un drīzumā domāju pārlasīt motoru, vēlējos uzzināt cik priekš 2.5tds izmaksātu samainīt visas iekšas izņemot virzuļus un neaiztiekot galvu. Ar dīzeli nav agrāk nācies saskarties. Ar pašiem motoriem tiešām nav nācies saskarties un pat sīki nezinu kas tieši ir vajadzīgs.
Zinu, lētāk ir nopirkt citu motoru, bet pērkot citu nav garantija, ka kalpos, tāpēc vēlos vienkārši veikt motora apkopi
Zinu, lētāk ir nopirkt citu motoru, bet pērkot citu nav garantija, ka kalpos, tāpēc vēlos vienkārši veikt motora apkopi
cik tu ietaupīsi slīpējot bloku un nemainot virzuļus ?
esmu darījis tevis pieminēto variantu.... no 10 reizēm 5 paliek vēl sliktāk... (dēļ ovalitātes)
esmu darījis tevis pieminēto variantu.... no 10 reizēm 5 paliek vēl sliktāk... (dēļ ovalitātes)
Principā varu pārlasīt visu motoru, vienkārši gribu zināt aptuvenās izmaksas, itkā no zexo nošķiltā sedana ir palicis motors, bet nu izjauktā veidā un ir doma to atrestaurēt, lai vismaz nav lieki kūtiņa jāpūdē pie servisa..
Nezinu vai tas būtu prāta darbs, guldīt lielu naudu tds'ā.
Man šķiet, ar tiem jābrauc kamēr tie iet. Nedaudz piečinī un atkal berauc. Bet restaurēt to nevajadzētu. Tas tomēr ir morāli novecojis dzinējs. Nedomāju, ka tas atmaksāsies, ja nu vienīgi plānots nogāzt kādus 50-100k pa katru nākamo gadu
Pats ar savu klabekli mīšu kamēr ies. Kad izbeigsies pa visam, metīšu ārā un likšu kādu benzīnnieku iekšā
Man šķiet, ar tiem jābrauc kamēr tie iet. Nedaudz piečinī un atkal berauc. Bet restaurēt to nevajadzētu. Tas tomēr ir morāli novecojis dzinējs. Nedomāju, ka tas atmaksāsies, ja nu vienīgi plānots nogāzt kādus 50-100k pa katru nākamo gadu
Pats ar savu klabekli mīšu kamēr ies. Kad izbeigsies pa visam, metīšu ārā un likšu kādu benzīnnieku iekšā
tagad kad esmu nu jau laici'nu ka atpakal notirgojis savu tds, tad nu varu pateikt, ka TDS vispar nav dzinējš, arī pērkot jaunu auto aprunājos ar dzekiņu kas man taisīja manu TDS , tad nu viņa vārdi bij tādi ka ja gribi problēmas nopērc tds, tapēc uzatu ka viņus remontēt kā jau korsa teica nav jēgas, vajag gāzt un kad beidzas tad izmest!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Sveiki kas varetu but par vainu. Kad braucot uzgazejot un atlaizhot gazi,motors pats pargāzē?
Sent from my GT-S7560 using Tapatalk
Sent from my GT-S7560 using Tapatalk
Skaidrs, itkā jau man arī teica, lai tad labāk lieku kadu 3.0 iekšā vai ko tāmlīdzīgu, bet nu es īsti par to tds nezinu un neesmu vismaz pēdējos 4 mēnešos kopš zexo iegādājās šo auto redzējis, ka motors būtu pievīlis braucot savus 600~KM nedēļā..
Sveiki. Tads jautajums. Es kad meiginu gazt (un man ir 1.8 tds ) man otse4ka ir jau uz 4,5 apgriezieniem. Nezinat kas tur var but? Vai ta nav otse4ka bet uz 4,5 apgriezieniem sak tadi baigi troksni tas ir ppc
100 un 1 kaite var būt. Domājams, ka vieglāk būtu aizbraukt pie laba meistara(kuru, diemžēl, ir ļoti maz), nepažēlot tos, apmēram, 20 eiro un noskaidrot kas par vainu.
P.S. mans tds virs 4,5k apgriezieni/min redz tikai 1x gadā-uz TA
P.S. mans tds virs 4,5k apgriezieni/min redz tikai 1x gadā-uz TA
Ilglaicīgi braucot virs 3k apgriezieniem sāk spiediens dzeses sistēmā kāpt un karst, kas varētu būt par vainu?
EdgarsE paskaties kas tew daras zem elljas korkjisha vai tik nebus galvaa plaisa vai ari sukniitim lapstinjas izdilushas!vopshem kkadi 4varianti ir kas varetu but pa vainy!
Itkā liekas, ka galvai viss ok, bet servī apskatīšos, pieļauju domu, ka drīzāk lāpstiņas, vai kas saistīts ar ūdenssūkni.
Katrā ziņā galva ko nomainīt ir..
Bet nu principā tam spiedienam jau nevaig rasties, ja ir pārplūdes truba... Bet nu tā tik pilda funkciju brīdī kad paver propku vaļā, kad spiediens jau vājprātīgs radies..
Neko nesaprotu no šiem motoriem
Katrā ziņā galva ko nomainīt ir..
Bet nu principā tam spiedienam jau nevaig rasties, ja ir pārplūdes truba... Bet nu tā tik pilda funkciju brīdī kad paver propku vaļā, kad spiediens jau vājprātīgs radies..
Neko nesaprotu no šiem motoriem
Dzeseshana vinjam ir ljoti vaariiga vieta bet motoram nav nevainas!;)
Nenolaid rokas viss bus chiki piki!;)
Nenolaid rokas viss bus chiki piki!;)
Bet protams, velviens motors ir, tik bez ķēdes, detaļu netrūkt, tik kā jākonstatē problēma.
Problēma sekojoša. Šodien no rīta viss kā parasti, dod pilnu pedāli un viss notiek, bet tad noslāpēju mašīnu. Atkal pielaižot un sākot braukt, secināju, ka mašīnai vispār nav jaudas un tā reaģē tikai uz 1/4 no pedāļa diapazona. Maigi spiežot gāzi itkā normāli viss, bet tiklīdz pāriet pāri tādai takā "robežai", nav nekāda starpība pilns pedālis vai puse, nekas nemainās. Vēl interesanti, ka iedodot pilnu ,piemēram, otrajā ātrumā, ekonomaizera bultiņa aiziet līdz noteiktiem litriem un tur apstājas. Tā tas ir visos pārnesumos. Kas par sū....?
Mēģināju ar kruīzu paātrināties, bet bez izmaiņām, tāpec pieļauju, ka viņs kaut kā ir saistīts ar to potenciometru, bet varbūt maldos.
Es lieku vainu uz potenciometru, ka viņš ir izdilis vai tamlīdzīgi.
Varbūt kādi varianti, ieteikumi?
Mēģināju ar kruīzu paātrināties, bet bez izmaiņām, tāpec pieļauju, ka viņs kaut kā ir saistīts ar to potenciometru, bet varbūt maldos.
Es lieku vainu uz potenciometru, ka viņš ir izdilis vai tamlīdzīgi.
Varbūt kādi varianti, ieteikumi?
Neesmu dzirdējis par to "potencometra" problēmām. It kā tie nemēdzot tik viegli beigties.
Es jau vairāk nosliegtos uz to, ka sūknis kādos režīmos negrib darboties. Šādi būs grūti ko konstatēt pēc Taviem nosauktajiem simptomiem, ja nu vienīgi kāds labs meistars, bet ieteiktu aizbraukt pie tāda un lai uz vietas apskata, uztaisa diagnostiku, pirms sāk kko skrūvēt un regulēt kāds "vaņa" ar fomku un palielu āmuri
Es jau vairāk nosliegtos uz to, ka sūknis kādos režīmos negrib darboties. Šādi būs grūti ko konstatēt pēc Taviem nosauktajiem simptomiem, ja nu vienīgi kāds labs meistars, bet ieteiktu aizbraukt pie tāda un lai uz vietas apskata, uztaisa diagnostiku, pirms sāk kko skrūvēt un regulēt kāds "vaņa" ar fomku un palielu āmuri
paskaties vai visas vakuma trubiņas vietā...
un zem ieplūdes kolektora...
manam 318 tds no devēja trubiņa bija aizgājusi pastaigāties, es ar nevarēju saprast kas par vainu bet nu beigās ieraudziju ka trubiņas nav. uzspraudu jaunu visā garumā, jo vecā bija cieta palikusi...
un zem ieplūdes kolektora...
manam 318 tds no devēja trubiņa bija aizgājusi pastaigāties, es ar nevarēju saprast kas par vainu bet nu beigās ieraudziju ka trubiņas nav. uzspraudu jaunu visā garumā, jo vecā bija cieta palikusi...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Hmm, var jau būt, ka sūknim kaut kas, jo problēma ir dažu brīdi pārejoša, bet ne līdz galam t.i tad, kad it kā aiziet, liekas , ka ne līdz galam. Sūknis, kā jau tds ar ilgo zāģēšanu un arī blīves nomirušas, viss ap viņu appuņķojies. Vēl zinu, ka abratkas trubas uz sprauslām dažas laiž garām (citas viegli, bet viena vispār ar dīzeļa peļķīti sprauslas tajā bedrītē.
Vēl viens jautājums tiem, kuri ir mainījuši saviem kvēpmobīļiem siksnu. Kā pareizi atspriegot sistēmu, lai varētu nomainīt siksnu ? Es mēģināju 17mm seškanti Nr. 4 pagriezt, lai atspriegotu, bet es nekustinu neko citu, kā tikai motoru pa beigtiem spilveniem.
Esmu neizpratnē
Vēl viens jautājums tiem, kuri ir mainījuši saviem kvēpmobīļiem siksnu. Kā pareizi atspriegot sistēmu, lai varētu nomainīt siksnu ? Es mēģināju 17mm seškanti Nr. 4 pagriezt, lai atspriegotu, bet es nekustinu neko citu, kā tikai motoru pa beigtiem spilveniem.
Esmu neizpratnē
Pēdējais labojis Mojo - 26 Mai 2014, 00:24, kopā labots 1 reizi.
takš nomaini abratkas vismaz... tas pats elementārākais ... un leks ar uzreiz labāk.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- …
- 89
- chevron_right