dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- …
- 350
- chevron_right
Pārbaudīt vai nav plaisas galvā.mkmini rakstīja:Kam pārbaudīt?
Kāpēc slīpēt?
Tu gribi teikt, ka mainiji galvas blīvi un nenoslīpēji galvu?
Kāda materiāla blīvi uzliki?
Pats es nevaru pārbaudīt vai nav plaisas? Piespiežot pie plaknes un pumpējot spiedienu?māriņš rakstīja:Pārbaudīt vai nav plaisas galvā.mkmini rakstīja:Kam pārbaudīt?
Kāpēc slīpēt?
Tu gribi teikt, ka mainiji galvas blīvi un nenoslīpēji galvu?
Kāda materiāla blīvi uzliki?
Kāpēc jāslīpē pirms blīves maiņas? Materiālu neatceros, pirms gada mainīju.
Pats pilniba neko nevar parbaudit. Ir janonjem galva jaizved specialistiem lai parbauda uz plaisam un noslipe ja tas nepiecieshams.
1. galvas kanala uz varstu var but plaisa kuru uz aci nekad neredzesi.
2. Galva karstuma mainjas iespaida var nedaudz klut lika un lai ka tu vinju pievilktu kads sturis nepiespiedisies pie blives,bloka tik daudz cik tas nepiecieshams.
Visos gadijumos kad netiks viss kartigi izdarits pec reglamenta bus problemas ar kompresiju un spiedienu dzeseshanas sistema vai karseshanu. Citi vel blivi smere ar specialu smeri.
1. galvas kanala uz varstu var but plaisa kuru uz aci nekad neredzesi.
2. Galva karstuma mainjas iespaida var nedaudz klut lika un lai ka tu vinju pievilktu kads sturis nepiespiedisies pie blives,bloka tik daudz cik tas nepiecieshams.
Visos gadijumos kad netiks viss kartigi izdarits pec reglamenta bus problemas ar kompresiju un spiedienu dzeseshanas sistema vai karseshanu. Citi vel blivi smere ar specialu smeri.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Daudz maz visam piekrītu.bestbmw rakstīja:Pats pilniba neko nevar parbaudit. Ir janonjem galva jaizved specialistiem lai parbauda uz plaisam un noslipe ja tas nepiecieshams.
1. galvas kanala uz varstu var but plaisa kuru uz aci nekad neredzesi.
2. Galva karstuma mainjas iespaida var nedaudz klut lika un lai ka tu vinju pievilktu kads sturis nepiespiedisies pie blives,bloka tik daudz cik tas nepiecieshams.
Visos gadijumos kad netiks viss kartigi izdarits pec reglamenta bus problemas ar kompresiju un spiedienu dzeseshanas sistema vai karseshanu. Citi vel blivi smere ar specialu smeri.
Slinkums kaut ko rakstīt
Gribēju tik piebilst, ka mikroplaisu tu neredzēsi un tā var pavērties tikai siltam dzinējam.
Kā viņi pārbaudīs plaisas ? Uzsildīs galvu līdz darba temperatūrai un presēs šķidrumu, lai pārbaudītu vai nav noplūdes?
Viņi (kas varētu būt tie viņi? šo problēmu man nepieciešams atrisināt) arī tās plaisas novērsīs, vai tikai noslīpēs un pateiks, ka viss super?
Uzsēdinot galvu uz bloka, bez blīves var taču redzēt vai tie sapas, vai nesapas.
Viņi (kas varētu būt tie viņi? šo problēmu man nepieciešams atrisināt) arī tās plaisas novērsīs, vai tikai noslīpēs un pateiks, ka viss super?
Uzsēdinot galvu uz bloka, bez blīves var taču redzēt vai tie sapas, vai nesapas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Es nezinu par ''viņiem''. Es vedu pie viena onkulīša uz Saldu un tur daudzi ved arī no servisiem. Viņš savā garažā visu izdara un nav sudzību.
Kādas tās tehnoloģojas ir es īsti nepateikšu, neesmu interesējies.
Kādas tās tehnoloģojas ir es īsti nepateikšu, neesmu interesējies.
Ir iepseja dabut m52 motoru bet bez ews un Hola devējs uzlikts no is un nau vēl gmm. Bet ir vēl iepseja pa saldu cipatu ieķert m50 ar izpustu galvas blīvi tik vēl nezinu vai vanos. No tiem abiem ir iepseja uzkombinet vienu rucošu dzinēju domāju m52 piemēram ar m50 vadibu?
Ieķer labu m43 vai m42 un vālē!zurkae36 rakstīja:Ir iepseja dabut m52 motoru bet bez ews un Hola devējs uzlikts no is un nau vēl gmm. Bet ir vēl iepseja pa saldu cipatu ieķert m50 ar izpustu galvas blīvi tik vēl nezinu vai vanos. No tiem abiem ir iepseja uzkombinet vienu rucošu dzinēju domāju m52 piemēram ar m50 vadibu?
Man vaijg prieks slīpēšanas tāpēc labāk 6clyvitjazz rakstīja:Ieķer labu m43 vai m42 un vālē!zurkae36 rakstīja:Ir iepseja dabut m52 motoru bet bez ews un Hola devējs uzlikts no is un nau vēl gmm. Bet ir vēl iepseja pa saldu cipatu ieķert m50 ar izpustu galvas blīvi tik vēl nezinu vai vanos. No tiem abiem ir iepseja uzkombinet vienu rucošu dzinēju domāju m52 piemēram ar m50 vadibu?
Čau visiem! Dzinējs ir m50b20 vanos.
Jautājums: lai noņemtu galvu, sadalenes var nenoņemt, bet vanos ir jānoņem, ja? Protams, neskaitot pārējās lietas kas jāņem nost..
Jautājums: lai noņemtu galvu, sadalenes var nenoņemt, bet vanos ir jānoņem, ja? Protams, neskaitot pārējās lietas kas jāņem nost..
Ērtāk būs, ja izņemsi sadalenes, citādāk vajadzēs garu, tievu E tipa muciņu. Un drošāk arī, ja izņem sadalenes.
Kādā ziņā drošāk? ja izņem, tad viegli ielikt atpakaļ sadalenes? vai tur tie spectūli vajadzīgi un kkādi knifi?
Spectūli bloķēšanai tikuntā vajadzēs, tā kā droši skrūvēt sadalenes nost
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki, pagajuso nedel iegadajos savu pirmo BMW, ka jau noprotat E36 Tatad man ir 325TD un tukšgaita nedaudz raustās apgriezieni, bet tas nav vienmer. Citreiz tas notiek pie auksta motora un citreiz pie darba temperaturas. Kas varētu but pie vainas? Apgreizienu devējs?
Kada sprausla tik pat labi var but pie vainas.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Variantu ir daudz, aizved uzreiz kādam kas saprot, sanāks citādi vēl pārmaksāt..Sandiis18 rakstīja:Sveiki, pagajuso nedel iegadajos savu pirmo BMW, ka jau noprotat E36 Tatad man ir 325TD un tukšgaita nedaudz raustās apgriezieni, bet tas nav vienmer. Citreiz tas notiek pie auksta motora un citreiz pie darba temperaturas. Kas varētu but pie vainas? Apgreizienu devējs?
Nevaru tikt skaidrībā ar jaudas zudumu.Motors m50b25nv. lieta tāda, ka uz vietas gāzējot apgriezienus smuki uzrauj un laksta pa ierobežotāju, bet kā sāc stiept, tā galīgi pazūd jauda uz galu, piemēram kūpinot vai liekot slīpi pa trasi nevar dabūt ierobežotāju nemaz, motors pilnīgi kā mokās un par 6k vairāk neceļ apgriezienus, pārmetot nākamajā robā atkal drusku paceļ un tad sāk mocīties.
Šodien slēdzām pie diagnostikas, kļūda bij kkad ierauta par kloķenes devēju, tad nodzēsa kļūdu un braucām ar visu kompi patestēt, mēgināju kūpināt gan pastiept pa taisni, bet nekā, motoram tāpat jaudas nebij uz galu un vienīgo kļūdu uzmeta par kkadu ātruma devēju.
Varbūt kādam ir bijusi tāda pati sāpe un var palīdzēt, vai dot kādu padomu?
Sestdien jābūt trasē un baigi vajag dabūt jaudu
Šodien slēdzām pie diagnostikas, kļūda bij kkad ierauta par kloķenes devēju, tad nodzēsa kļūdu un braucām ar visu kompi patestēt, mēgināju kūpināt gan pastiept pa taisni, bet nekā, motoram tāpat jaudas nebij uz galu un vienīgo kļūdu uzmeta par kkadu ātruma devēju.
Varbūt kādam ir bijusi tāda pati sāpe un var palīdzēt, vai dot kādu padomu?
Sestdien jābūt trasē un baigi vajag dabūt jaudu
man darbā bauda, caur galvu laižot cauri šķidrumu, ko silda, tā galvu pakāpeniski uzkarsē līdz 100*C un paceļ spiedienu uz 6-7bar un visu smuki var redzēt.mkmini rakstīja:Kā viņi pārbaudīs plaisas ? Uzsildīs galvu līdz darba temperatūrai un presēs šķidrumu, lai pārbaudītu vai nav noplūdes?
Viņi (kas varētu būt tie viņi? šo problēmu man nepieciešams atrisināt) arī tās plaisas novērsīs, vai tikai noslīpēs un pateiks, ka viss super?
Uzsēdinot galvu uz bloka, bez blīves var taču redzēt vai tie sapas, vai nesapas.
Saplaisājusi galva ies visdrīzāk uz tolmetu, nevis slīpēšanu, jo e36 galvu metināt vairumā gadījumu neatmaksājas.
Sveces labas? Vēl varētu degvielas spiedienu pamērīt, moš pie redlaina trūkst degvielas...Bērziņ Jānis rakstīja:Nevaru tikt skaidrībā ar jaudas zudumu.Motors m50b25nv. lieta tāda, ka uz vietas gāzējot apgriezienus smuki uzrauj un laksta pa ierobežotāju, bet kā sāc stiept, tā galīgi pazūd jauda uz galu, piemēram kūpinot vai liekot slīpi pa trasi nevar dabūt ierobežotāju nemaz, motors pilnīgi kā mokās un par 6k vairāk neceļ apgriezienus, pārmetot nākamajā robā atkal drusku paceļ un tad sāk mocīties.
Šodien slēdzām pie diagnostikas, kļūda bij kkad ierauta par kloķenes devēju, tad nodzēsa kļūdu un braucām ar visu kompi patestēt, mēgināju kūpināt gan pastiept pa taisni, bet nekā, motoram tāpat jaudas nebij uz galu un vienīgo kļūdu uzmeta par kkadu ātruma devēju.
Varbūt kādam ir bijusi tāda pati sāpe un var palīdzēt, vai dot kādu padomu?
Sestdien jābūt trasē un baigi vajag dabūt jaudu
Sveces nesen saliktas jaunas. Šodien pamērīšu degvielas spiedienu.kexxx rakstīja:Sveces labas? Vēl varētu degvielas spiedienu pamērīt, moš pie redlaina trūkst degvielas...Bērziņ Jānis rakstīja:Nevaru tikt skaidrībā ar jaudas zudumu.Motors m50b25nv. lieta tāda, ka uz vietas gāzējot apgriezienus smuki uzrauj un laksta pa ierobežotāju, bet kā sāc stiept, tā galīgi pazūd jauda uz galu, piemēram kūpinot vai liekot slīpi pa trasi nevar dabūt ierobežotāju nemaz, motors pilnīgi kā mokās un par 6k vairāk neceļ apgriezienus, pārmetot nākamajā robā atkal drusku paceļ un tad sāk mocīties.
Šodien slēdzām pie diagnostikas, kļūda bij kkad ierauta par kloķenes devēju, tad nodzēsa kļūdu un braucām ar visu kompi patestēt, mēgināju kūpināt gan pastiept pa taisni, bet nekā, motoram tāpat jaudas nebij uz galu un vienīgo kļūdu uzmeta par kkadu ātruma devēju.
Varbūt kādam ir bijusi tāda pati sāpe un var palīdzēt, vai dot kādu padomu?
Sestdien jābūt trasē un baigi vajag dabūt jaudu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- …
- 350
- chevron_right