dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
archijs
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 10 Feb 2016, 17:45
Braucu ar: Dīzeļ kūti
kexxx rakstīja:
archijs rakstīja:Tātad ir M52B20 motors. Pēdējā laikā novērots, ka sācis dūmot mazliet vairāk kā vajag, tieši, kad motors ir sasniedzis darba temperatūru. Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni. Dūmi nav pārāk daudz, bet manāmi. Ja vēlreiz tieši tā pat izdara, zilu dūmu nav. Respektīvi, ja ir zilgans dūms, tad jābūt arī eļļas patēriņam, kurš arī ir :D Minimāls, bet ir...
Katrā ziņā, vārstu blīvslēgi tie nav, jo šķiļot mašīnu no rīta zilu mākoni neizpūš, tad nākamais variants un visticamākais ir eļļas gredzeni ! Jaudas zudumi, un citas problēmas nav, tīri tikai tas, ka dūmo par daudz un ir eļļas patēriņš.
Eļļu un sveces pirms aptuveni 1k km mainiju. Nekādu izmaiņu
Vai ir jēga vispār celt augšā šo motoru, vai arī labāk tad meklēt citu swapu ?
Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni- tieši tā arī izpaužas beigti vārstu blīvslēgi, strādājos zemākos apgriezienos, uz vārstiem sakrājas eļļa un iedodot mizā to ierauj cilindrā, no cilindra izpūtēja un dūmi pa gaisu

pamēģini karstam motoram pabubināt tukšgaitā dažas minūtes un pēc tam parūcināt uz lielākiem apgriezieniem, vajadzētu arī būt sākumā dūmiem

no rīta šķiļot aukstu eļļa ir auksta un bieza, tāpēc arī netiek tik daudz cilindros

Varbūt kādam noderēs šis posts...

Tātad nomainīju gan kartera ventilācijas vārstu un vārstu blīvslēgus. Problēma ar eļļas patēriņu un dūmošanu pazuda ! Viss stīgā !
kveeps
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 05 Mai 2016, 22:50
Braucu ar: 320 vanoss, 318i
Sveiki.
Interesē ar kādiem kasjakiem jāreķinās ja gribu 318tds motoru mainīt pret 2.5tds?
ExclusivE
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:50
Braucu ar: E36 Kupeju
Atrašanās vieta: Latvia
Vakar ielikos grāvī.. pēc tā, nomainīju plauktu un izpūtējs tika norauts.. tagad jūtu, ka jauda samazinājusies, tas varētu būt saistībā ar to, ka izpūtēja nav?
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 
ExclusivE rakstīja:Vakar ielikos grāvī.. pēc tā, nomainīju plauktu un izpūtējs tika norauts.. tagad jūtu, ka jauda samazinājusies, tas varētu būt saistībā ar to, ka izpūtēja nav?
Varētu gan...
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
Nevis varetu bet ta tas ir lidz 90 vel kautka bet pec 90 vispar vairs neiet ?
ExclusivE
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:50
Braucu ar: E36 Kupeju
Atrašanās vieta: Latvia
GM-747 rakstīja:Nevis varetu bet ta tas ir lidz 90 vel kautka bet pec 90 vispar vairs neiet ?
Kaut kas uz to pusi ir...
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
ExclusivE rakstīja:
GM-747 rakstīja:Nevis varetu bet ta tas ir lidz 90 vel kautka bet pec 90 vispar vairs neiet ?
Kaut kas uz to pusi ir...
Cik tālu tad tev tas izpūtējs nav? :D
Profila bilde
Finks
Ziņojumi: 1607
Pievienojies: 26 Mar 2012, 20:47
Braucu ar: VW B5.5/E36 323i
Atrašanās vieta: Mazpisāni
Reputācija: 5
 
Gadijumā nav izrauta zonde? (ja nav m52)
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Nu vot, ja ir pliki kolektori, tad zonde tur točna vairs nav :D
nmy
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 01 Jūl 2015, 08:30
ar 323i no starta kad dod grīdā pāris sekundes izslīd sajūgs. bet it kā nesmird. moš keramika.
tam tā jābūt vai disks iet uz beigām?
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti
Sajūgs ja izslīd, tad viss ticamāk sajūga diskam ir čau!
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
nmy rakstīja:ar 323i no starta kad dod grīdā pāris sekundes izslīd sajūgs. bet it kā nesmird. moš keramika.
tam tā jābūt vai disks iet uz beigām?
Sajūga disks jamaina.
Profila bilde
tataars
Ziņojumi: 395
Pievienojies: 24 Feb 2015, 00:40
Braucu ar: kuci
Čomam mainot 1.6 sveces, nevar dabūt ceturto sveci ārā, neuzķerās tip, ir kkādi padomi? :)
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
tataars rakstīja:Čomam mainot 1.6 sveces, nevar dabūt ceturto sveci ārā, neuzķerās tip, ir kkādi padomi? :)
kas tiesi neuzkeras? svecatslega svecei? normlu atslegu lai panem.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
tataars rakstīja:Čomam mainot 1.6 sveces, nevar dabūt ceturto sveci ārā, neuzķerās tip, ir kkādi padomi? :)
Magnēts uz puļķīša nav?
Nezinu kā pareizi saucās. Garāžā ir tāds instruments. Piem. ja skrūve, kaut kur iekrīt, tad var izvilkt.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Attēls
Līdzīgs šim.
Profila bilde
CaklsBoriss
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 03 Mar 2014, 13:56
Braucu ar: kupeju
Atrašanās vieta: Ādaži , Garkalne
Kāds nav saskāries tub28 motoram ar šādu problēmu ?https://youtu.be/N9rB3XuZSEQ
Kamēr strauji nedod gāzi liekas ka strādā ok. Tikko straujāk uzgāzē tā motors vairs virs 1.5k rpm neuzņem un turot pilnu pedāli pats mētā apgriezienus līdz tukšgaitai. Gāzējot ir sajūta ka neiet uz visiem cilindriem. Aukstu iedarbinot ir paaugstināti apgriezieni apm 1.2k kas pirmstam tā nebija. Noslāpē un iedarbini viss atkal ir ok kādu brīdi. Kompis itkā kļūdas kas varētu būt saistītas ar šo gļuku neuzrāda. Nav arī starpības vai motors strādā uz gāzi vai benzīna.
Varbūt kāds var ieteikt ko skatīt vai sakontaktēt ar kādu zinošu kas var apskatīties?
Profila bilde
ArchyLive
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 11 Dec 2011, 22:52
Atrašanās vieta: Rīga
Ar ko atšķiras m50 320i ieplude no m50 325i iepludes?
(pērkot lai var atšķirt)
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 
ArchyLive rakstīja:Ar ko atšķiras m50 320i ieplude no m50 325i iepludes?
(pērkot lai var atšķirt)
mazāki kanāli :lol: :hahaha:
Skaties pēc koda :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
kexxx
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 26 Aug 2015, 12:23
CaklsBoriss rakstīja:Kāds nav saskāries tub28 motoram ar šādu problēmu ?https://youtu.be/N9rB3XuZSEQ
Kamēr strauji nedod gāzi liekas ka strādā ok. Tikko straujāk uzgāzē tā motors vairs virs 1.5k rpm neuzņem un turot pilnu pedāli pats mētā apgriezienus līdz tukšgaitai. Gāzējot ir sajūta ka neiet uz visiem cilindriem. Aukstu iedarbinot ir paaugstināti apgriezieni apm 1.2k kas pirmstam tā nebija. Noslāpē un iedarbini viss atkal ir ok kādu brīdi. Kompis itkā kļūdas kas varētu būt saistītas ar šo gļuku neuzrāda. Nav arī starpības vai motors strādā uz gāzi vai benzīna.
Varbūt kāds var ieteikt ko skatīt vai sakontaktēt ar kādu zinošu kas var apskatīties?
hvz, pēc simptomiem kaut kā liekas, ka varētu būt gaisa masas mērītājs beigts ...