dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- …
- 350
- chevron_right
kexxx rakstīja:Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni- tieši tā arī izpaužas beigti vārstu blīvslēgi, strādājos zemākos apgriezienos, uz vārstiem sakrājas eļļa un iedodot mizā to ierauj cilindrā, no cilindra izpūtēja un dūmi pa gaisuarchijs rakstīja:Tātad ir M52B20 motors. Pēdējā laikā novērots, ka sācis dūmot mazliet vairāk kā vajag, tieši, kad motors ir sasniedzis darba temperatūru. Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni. Dūmi nav pārāk daudz, bet manāmi. Ja vēlreiz tieši tā pat izdara, zilu dūmu nav. Respektīvi, ja ir zilgans dūms, tad jābūt arī eļļas patēriņam, kurš arī ir Minimāls, bet ir...
Katrā ziņā, vārstu blīvslēgi tie nav, jo šķiļot mašīnu no rīta zilu mākoni neizpūš, tad nākamais variants un visticamākais ir eļļas gredzeni ! Jaudas zudumi, un citas problēmas nav, tīri tikai tas, ka dūmo par daudz un ir eļļas patēriņš.
Eļļu un sveces pirms aptuveni 1k km mainiju. Nekādu izmaiņu
Vai ir jēga vispār celt augšā šo motoru, vai arī labāk tad meklēt citu swapu ?
pamēģini karstam motoram pabubināt tukšgaitā dažas minūtes un pēc tam parūcināt uz lielākiem apgriezieniem, vajadzētu arī būt sākumā dūmiem
no rīta šķiļot aukstu eļļa ir auksta un bieza, tāpēc arī netiek tik daudz cilindros
Varbūt kādam noderēs šis posts...
Tātad nomainīju gan kartera ventilācijas vārstu un vārstu blīvslēgus. Problēma ar eļļas patēriņu un dūmošanu pazuda ! Viss stīgā !
Sveiki.
Interesē ar kādiem kasjakiem jāreķinās ja gribu 318tds motoru mainīt pret 2.5tds?
Interesē ar kādiem kasjakiem jāreķinās ja gribu 318tds motoru mainīt pret 2.5tds?
Vakar ielikos grāvī.. pēc tā, nomainīju plauktu un izpūtējs tika norauts.. tagad jūtu, ka jauda samazinājusies, tas varētu būt saistībā ar to, ka izpūtēja nav?
Varētu gan...ExclusivE rakstīja:Vakar ielikos grāvī.. pēc tā, nomainīju plauktu un izpūtējs tika norauts.. tagad jūtu, ka jauda samazinājusies, tas varētu būt saistībā ar to, ka izpūtēja nav?
Nevis varetu bet ta tas ir lidz 90 vel kautka bet pec 90 vispar vairs neiet ?
Kaut kas uz to pusi ir...GM-747 rakstīja:Nevis varetu bet ta tas ir lidz 90 vel kautka bet pec 90 vispar vairs neiet ?
Cik tālu tad tev tas izpūtējs nav?ExclusivE rakstīja:Kaut kas uz to pusi ir...GM-747 rakstīja:Nevis varetu bet ta tas ir lidz 90 vel kautka bet pec 90 vispar vairs neiet ?
Gadijumā nav izrauta zonde? (ja nav m52)
Nu vot, ja ir pliki kolektori, tad zonde tur točna vairs nav
ar 323i no starta kad dod grīdā pāris sekundes izslīd sajūgs. bet it kā nesmird. moš keramika.
tam tā jābūt vai disks iet uz beigām?
tam tā jābūt vai disks iet uz beigām?
Sajūgs ja izslīd, tad viss ticamāk sajūga diskam ir čau!
Sajūga disks jamaina.nmy rakstīja:ar 323i no starta kad dod grīdā pāris sekundes izslīd sajūgs. bet it kā nesmird. moš keramika.
tam tā jābūt vai disks iet uz beigām?
Čomam mainot 1.6 sveces, nevar dabūt ceturto sveci ārā, neuzķerās tip, ir kkādi padomi? :)
kas tiesi neuzkeras? svecatslega svecei? normlu atslegu lai panem.tataars rakstīja:Čomam mainot 1.6 sveces, nevar dabūt ceturto sveci ārā, neuzķerās tip, ir kkādi padomi? :)
Magnēts uz puļķīša nav?tataars rakstīja:Čomam mainot 1.6 sveces, nevar dabūt ceturto sveci ārā, neuzķerās tip, ir kkādi padomi? :)
Nezinu kā pareizi saucās. Garāžā ir tāds instruments. Piem. ja skrūve, kaut kur iekrīt, tad var izvilkt.
Kāds nav saskāries tub28 motoram ar šādu problēmu ?https://youtu.be/N9rB3XuZSEQ
Kamēr strauji nedod gāzi liekas ka strādā ok. Tikko straujāk uzgāzē tā motors vairs virs 1.5k rpm neuzņem un turot pilnu pedāli pats mētā apgriezienus līdz tukšgaitai. Gāzējot ir sajūta ka neiet uz visiem cilindriem. Aukstu iedarbinot ir paaugstināti apgriezieni apm 1.2k kas pirmstam tā nebija. Noslāpē un iedarbini viss atkal ir ok kādu brīdi. Kompis itkā kļūdas kas varētu būt saistītas ar šo gļuku neuzrāda. Nav arī starpības vai motors strādā uz gāzi vai benzīna.
Varbūt kāds var ieteikt ko skatīt vai sakontaktēt ar kādu zinošu kas var apskatīties?
Kamēr strauji nedod gāzi liekas ka strādā ok. Tikko straujāk uzgāzē tā motors vairs virs 1.5k rpm neuzņem un turot pilnu pedāli pats mētā apgriezienus līdz tukšgaitai. Gāzējot ir sajūta ka neiet uz visiem cilindriem. Aukstu iedarbinot ir paaugstināti apgriezieni apm 1.2k kas pirmstam tā nebija. Noslāpē un iedarbini viss atkal ir ok kādu brīdi. Kompis itkā kļūdas kas varētu būt saistītas ar šo gļuku neuzrāda. Nav arī starpības vai motors strādā uz gāzi vai benzīna.
Varbūt kāds var ieteikt ko skatīt vai sakontaktēt ar kādu zinošu kas var apskatīties?
Ar ko atšķiras m50 320i ieplude no m50 325i iepludes?
(pērkot lai var atšķirt)
(pērkot lai var atšķirt)
mazāki kanāliArchyLive rakstīja:Ar ko atšķiras m50 320i ieplude no m50 325i iepludes?
(pērkot lai var atšķirt)
Skaties pēc koda :)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
hvz, pēc simptomiem kaut kā liekas, ka varētu būt gaisa masas mērītājs beigts ...CaklsBoriss rakstīja:Kāds nav saskāries tub28 motoram ar šādu problēmu ?https://youtu.be/N9rB3XuZSEQ
Kamēr strauji nedod gāzi liekas ka strādā ok. Tikko straujāk uzgāzē tā motors vairs virs 1.5k rpm neuzņem un turot pilnu pedāli pats mētā apgriezienus līdz tukšgaitai. Gāzējot ir sajūta ka neiet uz visiem cilindriem. Aukstu iedarbinot ir paaugstināti apgriezieni apm 1.2k kas pirmstam tā nebija. Noslāpē un iedarbini viss atkal ir ok kādu brīdi. Kompis itkā kļūdas kas varētu būt saistītas ar šo gļuku neuzrāda. Nav arī starpības vai motors strādā uz gāzi vai benzīna.
Varbūt kāds var ieteikt ko skatīt vai sakontaktēt ar kādu zinošu kas var apskatīties?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- …
- 350
- chevron_right