dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Truba noteikti izskidusi uz tuksgaitas regulatoru, vai regulators beidzas,
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava
Sveiki! Problēma ar skates iziešanu atgāzu dēļ. Tukšgaitā viss ir normas robežās, bet tiklīdz tiek gāzēts lamdas vērtība nokrītās uz 0.91 un CO uzlec uz 1.45. Žurka ir 1996. gada M52B20, svaigi nomainītas abas lambdas, ielikts jauns gaisa filtrs, eļļa nesen nomainīta, jaunas sveces un izpūtējs nav caurs. Kas varētu būt pie vainas?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Kurā brīdī atgāzes mēra gāzējot?
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava
dogMa rakstīja:Kurā brīdī atgāzes mēra gāzējot?
Sorry, bet kā tas tika domāts?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Kas pa valsti, kur tik vecus drotus mēra pie apgriezieniem? Kāda ir pieļaujamā vērtība co, hc? Kāds hc tukšgaitā un pie rpm?

Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava
he9600 rakstīja:Kas pa valsti, kur tik vecus drotus mēra pie apgriezieniem? Kāda ir pieļaujamā vērtība co, hc? Kāds hc tukšgaitā un pie rpm?

Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Es dzīvoju Dānijā un pieļaujamā CO vērtība ir 0.5 tukšgaitā un 0.3 pie 2500 rpm. HC skaitļus es diemžēl nepiefiksēju, bet tehniskajā apskatē čalis pa lielam skatījās tikai uz CO daudzumu. Kā jau rakstīju, tad tukšgaitā visi cipari bija normas robežās CO rādīja 0.45, bet tiklīdz čalis sāka gāzēt uz 2500 apgriezieniem, tā CO uzkāpa līdz 1.45 un lejā vairs nekrita. Kas varētu būt pie vainas?
Profila bilde
Eedz
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Mai 2016, 02:21
Braucu ar: E46 330d
Atrašanās vieta: Pa pasauli
Man ir 318i un problēma ir tāda , ka spiediens baigais uzkāpj nedaudz pabraukājot. Ir doma ka termo mufte varētu būt beigta. Uzkarst motors ar neslikti. Ir kādi varianti vēl varbūt kādam?
All the way up
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Klifans rakstīja:
he9600 rakstīja:Kas pa valsti, kur tik vecus drotus mēra pie apgriezieniem? Kāda ir pieļaujamā vērtība co, hc? Kāds hc tukšgaitā un pie rpm?

Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Es dzīvoju Dānijā un pieļaujamā CO vērtība ir 0.5 tukšgaitā un 0.3 pie 2500 rpm. HC skaitļus es diemžēl nepiefiksēju, bet tehniskajā apskatē čalis pa lielam skatījās tikai uz CO daudzumu. Kā jau rakstīju, tad tukšgaitā visi cipari bija normas robežās CO rādīja 0.45, bet tiklīdz čalis sāka gāzēt uz 2500 apgriezieniem, tā CO uzkāpa līdz 1.45 un lejā vairs nekrita. Kas varētu būt pie vainas?
Atrodi izdruku un nosauc hc lielumus, pēc tā varēs vieglāk spriest.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava
he9600 rakstīja:
Klifans rakstīja:
he9600 rakstīja:Kas pa valsti, kur tik vecus drotus mēra pie apgriezieniem? Kāda ir pieļaujamā vērtība co, hc? Kāds hc tukšgaitā un pie rpm?

Pie dzinēja pēdējā laikā nav līsts? Galvas remonts utt?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Es dzīvoju Dānijā un pieļaujamā CO vērtība ir 0.5 tukšgaitā un 0.3 pie 2500 rpm. HC skaitļus es diemžēl nepiefiksēju, bet tehniskajā apskatē čalis pa lielam skatījās tikai uz CO daudzumu. Kā jau rakstīju, tad tukšgaitā visi cipari bija normas robežās CO rādīja 0.45, bet tiklīdz čalis sāka gāzēt uz 2500 apgriezieniem, tā CO uzkāpa līdz 1.45 un lejā vairs nekrita. Kas varētu būt pie vainas?
Atrodi izdruku un nosauc hc lielumus, pēc tā varēs vieglāk spriest.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
HC lielums tukšgaitā 314, pie 2500 apgriezieniem - 145.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Meklē kur piesūc lieko gaisu.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Eedz rakstīja:Man ir 318i un problēma ir tāda , ka spiediens baigais uzkāpj nedaudz pabraukājot. Ir doma ka termo mufte varētu būt beigta. Uzkarst motors ar neslikti. Ir kādi varianti vēl varbūt kādam?
Sāc ar termostatu. Iespējams, iesprūdis aizvēries.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava
he9600 rakstīja:Meklē kur piesūc lieko gaisu.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Ok, tā arī darīšu. Varbūt ir kādi ietekumi ar ko sākt?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
kartera ventilācijas trubas, vakuuma truba uz degvielas regulatoru, kolektora blīves utt
a vispār kati vēl tajā izpūtējā ir? nav sadrupuši gabalos?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bodnieks
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 07 Jan 2015, 16:42
Braucu ar: M42 kupeju
Atrašanās vieta: Rīga
Ir tāda problēma, ka pirmajā robā un dažreiz otrajā nedaudz bembuks sāk raustīties. Parējos robos viss iet labi. 1.8 is 94. gada kupeja.
Kāds zin kas varētu būt par vainu?
Klifans
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 17 Feb 2014, 23:37
Atrašanās vieta: Jelgava
he9600 rakstīja:kartera ventilācijas trubas, vakuuma truba uz degvielas regulatoru, kolektora blīves utt
a vispār kati vēl tajā izpūtējā ir? nav sadrupuši gabalos?
Ok, paldies par info, iešu visam cauri. Nē, katalizators šķiet vesels, nekas negrab un nav sadrupis.
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
M43B16, svaiga varstuvaka blive, ella, sveces, visi filtri (ari degvielas), gofra vesela.
Vakar nedaudz pamociju auto lietus laikaa, pec diviem iemeteniem auto noslapa.
Piedarbinat var, bet noturet apgriezienus ir gruti, turot, piemeram, ap 2k, izklausas itka strada nevienmerigi, atlaizhot pedali uzreiz slapst nost.
Ja atvieno GMM, piedarbinot un uzgazejot viss normalizejas, un brivgaita turas pati, var braukt un dzinejs strada vienmerigi, neslapst.
Esmu pameģinajis jau citu GMM - bez rezultatiem.
Atsledzot brivgaitas regulatoru - pa lielam nekas nemainas, slapst nost, iztirot to - ari.
Kapec taa? Abi GMM bija beigti, un jamekle vel vienu, dzīvu?
Ir kadi citi iespejamie iemesli?
Profila bilde
Edža
Ziņojumi: 342
Pievienojies: 14 Mar 2014, 17:05
Braucu ar: Silber 98'
Reputācija: 2
 
dynamite rakstīja:M43B16, svaiga varstuvaka blive, ella, sveces, visi filtri (ari degvielas), gofra vesela.
Vakar nedaudz pamociju auto lietus laikaa, pec diviem iemeteniem auto noslapa.
Piedarbinat var, bet noturet apgriezienus ir gruti, turot, piemeram, ap 2k, izklausas itka strada nevienmerigi, atlaizhot pedali uzreiz slapst nost.
Ja atvieno GMM, piedarbinot un uzgazejot viss normalizejas, un brivgaita turas pati, var braukt un dzinejs strada vienmerigi, neslapst.
Esmu pameģinajis jau citu GMM - bez rezultatiem.
Atsledzot brivgaitas regulatoru - pa lielam nekas nemainas, slapst nost, iztirot to - ari.
Kapec taa? Abi GMM bija beigti, un jamekle vel vienu, dzīvu?
Ir kadi citi iespejamie iemesli?
Gaisu kaut kur lieki sūc. Gofra?
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Edža rakstīja:
dynamite rakstīja:M43B16, svaiga varstuvaka blive, ella, sveces, visi filtri (ari degvielas), gofra vesela.
Vakar nedaudz pamociju auto lietus laikaa, pec diviem iemeteniem auto noslapa.
Piedarbinat var, bet noturet apgriezienus ir gruti, turot, piemeram, ap 2k, izklausas itka strada nevienmerigi, atlaizhot pedali uzreiz slapst nost.
Ja atvieno GMM, piedarbinot un uzgazejot viss normalizejas, un brivgaita turas pati, var braukt un dzinejs strada vienmerigi, neslapst.
Esmu pameģinajis jau citu GMM - bez rezultatiem.
Atsledzot brivgaitas regulatoru - pa lielam nekas nemainas, slapst nost, iztirot to - ari.
Kapec taa? Abi GMM bija beigti, un jamekle vel vienu, dzīvu?
Ir kadi citi iespejamie iemesli?
Gaisu kaut kur lieki sūc. Gofra?
Gofraa vesela, to tikko nomainiju.
Profila bilde
Lx320i
Ziņojumi: 147
Pievienojies: 10 Mar 2015, 22:32
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Limbazu nov/BMW Vidzeme
lidziga problema gruti pa reizei iedarbinat m50b20 bez vanosa,ja dabu ierucinat itka ruc uzgazejot lidz 5t abarotu viss pazud tuksa tizla skana spalga tik,ristas un raustas meginot braukt jakacha gazes pedalis....piesledz pie kompa kludas nerada nevienu tik redz ka apgriezienu atruma devejs leka 0-40-60-80-120-0-60-40-80 un t.t. :doh: ko mainit klokenes deveju,zondi.. ta nav ne jausmas :sad: :supeer: :supeer: Padalieties ar informaciju ludzu :sarunats:


P.S...pie visa bija vainigs nespejigs benzina suknis,nomainits un viss mochi un notiek :super:
Pēdējais labojis Lx320i - 13 Jūl 2016, 21:43, kopā labots 1 reizi.
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Lx320i rakstīja:lidziga problema gruti pa reizei iedarbinat m50b20 bez vanosa,ja dabu ierucinat itka ruc uzgazejot lidz 5t abarotu viss pazud tuksa tizla skana spalga tik,ristas un raustas meginot braukt jakacha gazes pedalis....piesledz pie kompa kludas nerada nevienu tik redz ka apgriezienu atruma devejs leka 0-40-60-80-120-0-60-40-80 un t.t. :doh: ko mainit klokenes deveju,zondi.. ta nav ne jausmas :sad: :supeer: :supeer: Padalieties ar informaciju ludzu :sarunats:
Cik man zināms, tas norāda, ka kloķenes devējs mirst, bet neesmu 100% pārliecināts.