Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 89
- chevron_right
čipam par ekonomiju vēl varētu noticēt bet par jaudu cik zinu nebūs nekas jūtams
Tātad neesi pamēģinājis
Dīzeļiem čipi ir ļoooti jūtami.
Un par dīzeļu čipošanām - atceros ka senāk sekoju vienam Golf 4 projektam, tur čalis lika 1.9TDI lielāku interkūleri, laikam turbīnu arī, vēl visādas figņas + čipoja un beigās no tā 1.9TDI bija izdabūjis kaut kur 205zs. Cik skatījos bildēs, Biķerniekos dragos arī šad tad bija parādījies.
Un par dīzeļu čipošanām - atceros ka senāk sekoju vienam Golf 4 projektam, tur čalis lika 1.9TDI lielāku interkūleri, laikam turbīnu arī, vēl visādas figņas + čipoja un beigās no tā 1.9TDI bija izdabūjis kaut kur 205zs. Cik skatījos bildēs, Biķerniekos dragos arī šad tad bija parādījies.
Taisnība neesu gan pameiģinājis , tik no stāstītā spriežudogMa rakstīja:Tātad neesi pamēģinājis
Kādas atskauksmas ir par 1.8 TDSiem? Nav baigie m*sli?
Kā uzturēts, bet stāsti tikai tie sliktākie, kaut gan man arī tikai viena tante teica
Braukāju tagad ar tādu. Priekš manis ir ok, man pašlaik svarīgi lai mazs patēriņš būtu kas arī ir. Protams nenormāli jaudīgs jau nav, bet nu pietiekoši. Baigā šķirba ir arī kādu degvielu lej, piemēram ja lejos Nestē vai Statoil'ā, jūtams ka iet labāk, ja iegādāts tiek sūdīgs saļērs, tad ir gauss. Tas tā īsumā.Mikuzz rakstīja:Kādas atskauksmas ir par 1.8 TDSiem? Nav baigie m*sli?
Sveiki. Problema sekojosa.
1.8tds-gadijas ta ka beidzas degviela , tad tika uzpildita bet masina sak taisit brinumus, lai pielaistu ilgi jakurbule un paris reizes masina braucot ir noslapusi un ir gruti pielaist.
Palidziet.
1.8tds-gadijas ta ka beidzas degviela , tad tika uzpildita bet masina sak taisit brinumus, lai pielaistu ilgi jakurbule un paris reizes masina braucot ir noslapusi un ir gruti pielaist.
Palidziet.
Skaties vai pienakosajas degvielas trubas nav gaiss, tb to kaut kur nepiesuuc. Kaa arii profilakses peec mainam degvielas filtru, drosi vien tur no bakas bus visa draza sarauta un filtrs bus pilns ar udeni.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tā kā aauto netika kādu laiku lietots un pagājušo nedēļ tika darbināts', tad tika arī aizdzits uz Diagnoztiku pie ulda. Kur rezultātā bija sūknis saregulēts pilnīgā d***ā. Noregulējot sūkni Jauda parādijās, un problēma samazinājās. Uldis paziņoja ka sūkņa galva(elektroniskā) daļa iet uz beigā. Kā rezultātā jārēķinās ar 450ls . Uldis ieteica kamēr iet tikmēr lai braucu .
vot tapec es tos dizelus neciesu , jo savam benziniekam kapitalo remontu motoram pa tadu naudu uztaisitu, .... dizelis labs kamer jauns,pec tam mužiga naudas kramesana
Nedēļu atpakaļ tika uzlikts atjaunots sūknis problēma nepazuda :( . Jauni varianti problēmai- elektroniskā sprausla, ERG varsts, Vakum sūknis. Vai kādam mājās nestāv lieka elektrooniskā sprausla kuru varētu aizdot uz kādu nedēļu pārbaudīšanai?
Man ir tāda pati problēma,varētu teikt pat identiska,sāc labāk ar sūkņa elektroniskās dļas regulēšanu vai maiņu,jo tas regulē apgriezienus,var saregulēt tā ka tas bmw vispār neiet,vai vnk lopa iet,ļoti precīzi jāpieregulē.un neregulē uzsilusu motoru,būs taspats kas man,kad auksts lec vnk perfekti,kā uzsilst tā jāzāģē,citreiz pielec citreiz aķi var nogriezt.tad jaastumj.un pielec perfekti.tākā esmu tam gājis cauri tam,nebaidies regulē,piešausies,kolektoru labāk neņem nost,
Vēl ko varu pateikt, ja nav cēliena līdz kādiem 2000 apgriezieniem tad regulē to galviņu Man tas pats bij,vnk nav cēliena.pedāls grīdā, bet vnk neceļ augšā.saregulēju,vnk kā cits auto.un ja kas tad nepārcenties ar apgriezieniem,jo tad var būt tā problēma ka tukšgaitā vnk visa mašīna vibrē,jābūt ļoti precīzi,es teiktu tukšgaitā jābūt 750.
Un ja nekas nemainās tad tiešām jamaina ta galviņa itsevišķi ja peld apgriezieni tukšgaitā,tad vnk viņa ir nodilusi,
paņēmu lietotu pa 30 ls,iet kā smērēts,un der no 524 dīzeļa vecā....
ja nu gadījumā nekas nemainas tad augstspiediena sūknis,bet nav ko trakot,sāc ar bākas tīrīšanu,zaborņiku iztīri,nomaini filtrus un turi bākā lielāku līmeni par dzelteno lampiņu,jo nevar jau zinat ko lejam tajās bākās=]
lai veicas
Vēl ko varu pateikt, ja nav cēliena līdz kādiem 2000 apgriezieniem tad regulē to galviņu Man tas pats bij,vnk nav cēliena.pedāls grīdā, bet vnk neceļ augšā.saregulēju,vnk kā cits auto.un ja kas tad nepārcenties ar apgriezieniem,jo tad var būt tā problēma ka tukšgaitā vnk visa mašīna vibrē,jābūt ļoti precīzi,es teiktu tukšgaitā jābūt 750.
Un ja nekas nemainās tad tiešām jamaina ta galviņa itsevišķi ja peld apgriezieni tukšgaitā,tad vnk viņa ir nodilusi,
paņēmu lietotu pa 30 ls,iet kā smērēts,un der no 524 dīzeļa vecā....
ja nu gadījumā nekas nemainas tad augstspiediena sūknis,bet nav ko trakot,sāc ar bākas tīrīšanu,zaborņiku iztīri,nomaini filtrus un turi bākā lielāku līmeni par dzelteno lampiņu,jo nevar jau zinat ko lejam tajās bākās=]
lai veicas
Vel nesmu pētijis kas kapēc,bet vispirms gudriem cilvēkiem jautāšu ko darīt ar ko sākt?
Respektīvi pirms nedēļas salūza uz pusēm siksnas spriegotājs,pazuda lādēšana stūres pastiprinātājs dzesēšana u.t.t
dabuju jaunu spriegotāja kronšteinu,saliku,gāja kā smērēts.vakara vnk atbraucu no darba,noslāpēju,pēc 1 stundas piešķīlu,pabraucu kādus 10m un bez kādiem trikšņiem vnk atkal siksna nokrita.nesaprotu kas pie vainas.
es kopš biju salicis vnk normāli gāzēju viss bija kārtībā...
nesaprotu,siksna bija jauna,bik kad spriegotājs lūza bik satraumēja siksnu,bet nav cietuši diegi vnk bikiņ gumija,siksna stipri turējās un spriegotājs strādā...
visi škivoki un roļiki vietā,nekusās.
Respektīvi pirms nedēļas salūza uz pusēm siksnas spriegotājs,pazuda lādēšana stūres pastiprinātājs dzesēšana u.t.t
dabuju jaunu spriegotāja kronšteinu,saliku,gāja kā smērēts.vakara vnk atbraucu no darba,noslāpēju,pēc 1 stundas piešķīlu,pabraucu kādus 10m un bez kādiem trikšņiem vnk atkal siksna nokrita.nesaprotu kas pie vainas.
es kopš biju salicis vnk normāli gāzēju viss bija kārtībā...
nesaprotu,siksna bija jauna,bik kad spriegotājs lūza bik satraumēja siksnu,bet nav cietuši diegi vnk bikiņ gumija,siksna stipri turējās un spriegotājs strādā...
visi škivoki un roļiki vietā,nekusās.
ja spriegotājs tiešām labs, tad vai nu kaut kas pieķīlē (ģenis, ūdenssūknis, pastiprinātājs) vai kloķenes demfers pipec. Uzgāzējot un atmetot gāzi strauji siksna nelēkā?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tik tiko principā saliku visu atpakaļ un izskatās ka varētu būt nolietojies spriegotājam demferis,vnk netur slodzi,vislaik lēkā,viņš izskatās ka vairs nešancē,vnk nevis staigā taisni bet lokās...tas arī būs pie vainas,siksna arī līdz ar to vaļīga,un vēl izskatās ka kronšteinam arī bukse jāmaina,viss ņigu ņagu iet.sasummējot to visu,siksna vnk nolec nost.AAAA un tas demferis bija noķīlējis,nekustējās,ar roku palauzu ka nāca vaļā gandrīz pirkstus norāvu..lol..
cik varētu maksāt tāds dempferis>>???
cik varētu maksāt tāds dempferis>>???
Kaut ko tu tur smagi ar terminiem esi sajaucis, ja kloķenes demferim kaut mazliet ar rokam vari pagriezt (saverpt), tad vinam ir pipec.
Maini spriegotaja amīti, ja tur jau bukse izsista.
Maini spriegotaja amīti, ja tur jau bukse izsista.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man bij taspats variants. Nobira tas spriegotājamītis/demferis un pašķīda arī pats kronšteins. Pirku jaunu kronšteinu un to spriegotāja amīti un viss tagad ir OK!Nebēdnis rakstīja:Tik tiko principā saliku visu atpakaļ un izskatās ka varētu būt nolietojies spriegotājam demferis,vnk netur slodzi,vislaik lēkā,viņš izskatās ka vairs nešancē,vnk nevis staigā taisni bet lokās...tas arī būs pie vainas,siksna arī līdz ar to vaļīga,un vēl izskatās ka kronšteinam arī bukse jāmaina,viss ņigu ņagu iet.sasummējot to visu,siksna vnk nolec nost.AAAA un tas demferis bija noķīlējis,nekustējās,ar roku palauzu ka nāca vaļā gandrīz pirkstus norāvu..lol..
cik varētu maksāt tāds dempferis>>???
Cik atminos nebij lēti tie štrunti. Gan demferis, gan tas kronšteins-katrs maksāja ap 25 Ls
Nu termini ok.es arī paspēju kloķenes demperi nomainīju.jā un laikam jāmaina spriegotāja amītis.un cerams man arī būs ok.paldies pa info
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 89
- chevron_right