dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 350
- chevron_right
pa udens izplesanas trauka augspusi ir jacirkule skidrumam. jo lielaki rpm jo vairak slaksies pa turieni ara. uz vietas brivgaita cirkulacija ir loti minimala, vai nau varteikt vispar ( gadijumos kad suknis ir padilis)
...
sorry tagat tik apstijos tavu ielikto linku, jaa par to dzeses sistemu es nezinu, bet princips jau nemainas.
tik diezvai tur kas slaksies ara pa dzeses trauku
tik diezvai tur kas slaksies ara pa dzeses trauku
...
labi pašam vairs jau nau garīgā un tās zināšanas trūks pagaidām vedīšu pie sava meistara
tātad tomēr pameiģināju bez termostata tagad vissas trubas ir siltas bet vienalga karst bet tikai braucot un baigais spiediens trubās, tagad nāks spec pārbaudīs atgāzes vai ir tā galvas blīve pi vainas.
Nu tā pat ir mazā caurulīte no radiātora uz izplešanās trauku.Apmēram pie 1000-1100rpm ir jābūtjau diezgan spēcīgai strūklai,bez termostata vispār dzesēšana nenotiek,jo atvērti abi loki un dzeses šķidrums tiek kults uz vietas,jo tam atveroties,mazais loks tiek pakāpeniski aizvērts un lielais tā pat pakāpeniski atvērts.Ja ir beigta galvas blīve vai pati galva,jau aukstu pielaižot un padarbinot bez izplešanās trauka korķīša apmēram 3-4 min. tosols jau tiek izdzīts ārā.Ja tā nenotiek tad 90% meklējama vaina sūknī....
Dzīvē dzīvo dzīvu dzīvi...
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
Kā arī auto remonts un pulēšana par saprātīgām cenām...Welcome
bez termostata dzessesanas sitema NEDARBOJASAnderss rakstīja:tātad tomēr pameiģināju bez termostata tagad vissas trubas ir siltas bet vienalga karst bet tikai braucot un baigais spiediens trubās, tagad nāks spec pārbaudīs atgāzes vai ir tā galvas blīve pi vainas.
Ja nevari sagrabinat naudu jaunam termosttam tad necakarejies un liec autinu pie stura !!!!!!!Un pa to laiku labak pastude dzes,sitemas uzbuvi un BMW termostata darbibu !>>!
Viss tavi naosauktie simtomi , cietas trubas , temp.saka kapt tikai braucot ir tada gadijuma kad termostats ir iznemts jeb nedarbojas ka nakas ..... Un beidz sviestot par kautkadam plisusam galvam un galvas blivim (protams ja runaji par motora galvu ) jo tada gadijum , sen jau krametu citu motoru jeb autinu uz srotiem aizdzitu , jo tur tada situacija pat viss izskatios daudz sapigak un nopietnak !!
Kopsavilkums , jauns termostats atgaisojam ka nakas (labak dari to servisa) un rezultatus studija !!
kāpēc lai nedarbotos sistēma beztermostata ! termostats tikai aiztur caurpludi vai tieši laiž varāk cauri atkarībā no tempratūras ! bez viņa vis strādā vnk ilgāks laiks paiet kamēr uzsilst ja jau esi tik gudrs pastāsti kur kļūdos savās domās par termostatu
termostu parbaudiju gan jauno gan veco strādā .
atgaisot māku ! problēmu tapat atradu ūdens sūknis beigts plastmasa noplīsusi nost !
termostu parbaudiju gan jauno gan veco strādā .
atgaisot māku ! problēmu tapat atradu ūdens sūknis beigts plastmasa noplīsusi nost !
Darbojas darbojas bez termostata tikai ne BMW motoriem , un beidz muļibas stastit kad vins tur aistur kautakdu caurpludi utt - jo kads nezinits var izlasit un nodomat kad ta ir taisniba ........
Termostats atsledz un sasledz lielo loku un mazo loku , kad atver lielo loku mazo laoku pakapeniski aizver , ja termostata nav , jeb vins nedarbojas ka naks un pienemsim apstaja puscela , starb lielo loku un mazo , dzess sistemas skidrums rupji sakot stav uz vietas (jo del ta kad abi loki viernlaidzigi ir atverti veidojas kartigs bardaks )
Ludzu pirms apstridi pastude un pajauta kadam kartigam servisa pukaim ,,,,
Termostats atsledz un sasledz lielo loku un mazo loku , kad atver lielo loku mazo laoku pakapeniski aizver , ja termostata nav , jeb vins nedarbojas ka naks un pienemsim apstaja puscela , starb lielo loku un mazo , dzess sistemas skidrums rupji sakot stav uz vietas (jo del ta kad abi loki viernlaidzigi ir atverti veidojas kartigs bardaks )
Ludzu pirms apstridi pastude un pajauta kadam kartigam servisa pukaim ,,,,
labi tik smalki nezināju turpmāk zināšu paldies
tad pastasti kape man autinu ziema pie -15 gradiem jasilda pus diena ,lai naktu kautcik remdens gaiss(es doma ka termostats vienkarsi stav vala un dzen pa lielo loku)bosiks11 rakstīja:Darbojas darbojas bez termostata tikai ne BMW motoriem , un beidz muļibas stastit kad vins tur aistur kautakdu caurpludi utt - jo kads nezinits var izlasit un nodomat kad ta ir taisniba ........
Termostats atsledz un sasledz lielo loku un mazo loku , kad atver lielo loku mazo laoku pakapeniski aizver , ja termostata nav , jeb vins nedarbojas ka naks un pienemsim apstaja puscela , starb lielo loku un mazo , dzess sistemas skidrums rupji sakot stav uz vietas (jo del ta kad abi loki viernlaidzigi ir atverti veidojas kartigs bardaks )
Ludzu pirms apstridi pastude un pajauta kadam kartigam servisa pukaim ,,,,
Motors arī tad neuzsilst līdz darba temperatūrai?
motors uzsilst itka ,nu vismaz dacikam strelka pa vidu stav, nu katra gadijuma ilgi ir jabrauka , lai salona norm t paraditos.
Taja bridi kad motrs saniedzis darba temperturu tas 3 trubas kas aiziet uz salona apsildi vissam ir jabut vienadi siltam (karstam)- ja ta ir . Tad mekle vainu kautkur salona, piem kada varsta kas neatveras ka nakas , jeb salona apsildes radiators jaotira no arpuses uttt!! bet tas gadijuma , ja siss 3 trubas ir vienadi karstas , ja kautkviena ir aukstaka tad Gaiss sitema 99% (jeb kads no varstiem kas ir truba neatveras ka nakas (nestrada)
nu ja gaiss butu tad jau tagad pie +30 vins man varitos , bet ta nau.Man jau liekas , ka tas ir termostats.
Tapec jau saku kad motors ir saniedzi darba temp, parbaudi tas 3 trubas un viss buss skaidrs tew !!!
Iespēja katram padomāt.
Bez ielasītām adaptācijas vērtībām lec ideāli (tad kad zonde mirusi vai tiko norauta klemme) (pus apgrieziens un lec) (šājā brīdī vērtības lasa no blokā ieprogrammētām vērtībām).
Sagaidam kaut 10 min , vai dienas vai mēnešus lai salasītu adaptācija-- un kā nelec ideāli tā nelec. 4 griezieni un tamlīdzīgi.
Aizej norauj klemmi un pieleks ideāli.
Citreiz ākstoties vai pieleks no pusapgrieziena vai nē iespējams izdarīt tā, kā iegriez nedaudz atslēgu atlaid-- šis nepielec bet kāds stobrs iešauj atpakal ieplūdē.
Domā tāda, kas varētu veidot nepareizu startēšanas procesu?
kāds devējs????- diagnostikā visi veseli- ir kādi kurai var papusei mirt vai nepareizus datus dot?
degmaisījums? bendzīna sistēma vai gaisa problēma, ka tas izveidojas nepareizs?
tātad diagnostika man maz ko dod, jo m50b25 dzinējam nevar redzēt ko vinš tur salasa iekšā.
Bez ielasītām adaptācijas vērtībām lec ideāli (tad kad zonde mirusi vai tiko norauta klemme) (pus apgrieziens un lec) (šājā brīdī vērtības lasa no blokā ieprogrammētām vērtībām).
Sagaidam kaut 10 min , vai dienas vai mēnešus lai salasītu adaptācija-- un kā nelec ideāli tā nelec. 4 griezieni un tamlīdzīgi.
Aizej norauj klemmi un pieleks ideāli.
Citreiz ākstoties vai pieleks no pusapgrieziena vai nē iespējams izdarīt tā, kā iegriez nedaudz atslēgu atlaid-- šis nepielec bet kāds stobrs iešauj atpakal ieplūdē.
Domā tāda, kas varētu veidot nepareizu startēšanas procesu?
kāds devējs????- diagnostikā visi veseli- ir kādi kurai var papusei mirt vai nepareizus datus dot?
degmaisījums? bendzīna sistēma vai gaisa problēma, ka tas izveidojas nepareizs?
tātad diagnostika man maz ko dod, jo m50b25 dzinējam nevar redzēt ko vinš tur salasa iekšā.
Sveiki.
Tika iegadats jauns auto-316i coupe 95,g.
sakuma vis bij ok bet jau pirmas dienas vakara saka nelagi raustities jeb riistitie.
sodien var teikt ka ir beigts- pielaizot uzcelas apgriezieni lidz 2-3t. un pec tam strauji nokritas lidz motors sak slapt nost. ik pa laikam atkal uzcelot apgriezienus. dodot gazi slapst nost sajuuta itka parlietu. ja gazi dod loti vienmerigi un lenam tad apgriezieni celas bet tik lidz uzdod stiprak ta motors aizrijas un slapst nost.
Stipri gribetu uzzinat kas par vainu.?
Tika iegadats jauns auto-316i coupe 95,g.
sakuma vis bij ok bet jau pirmas dienas vakara saka nelagi raustities jeb riistitie.
sodien var teikt ka ir beigts- pielaizot uzcelas apgriezieni lidz 2-3t. un pec tam strauji nokritas lidz motors sak slapt nost. ik pa laikam atkal uzcelot apgriezienus. dodot gazi slapst nost sajuuta itka parlietu. ja gazi dod loti vienmerigi un lenam tad apgriezieni celas bet tik lidz uzdod stiprak ta motors aizrijas un slapst nost.
Stipri gribetu uzzinat kas par vainu.?
Paskaties, vai kāda šļauka nav caura, kas rij iekšā gaisu.
Visbiežāk vaina ir gaisa trubā, kas nāk no gaisa filtra.
Visbiežāk vaina ir gaisa trubā, kas nāk no gaisa filtra.
Ne, itka visas trubas veselas un skanas ar nav ka gaisu riitu ieksaa.
gaisa trubas, tukshgaitas meeriitaas, moz arii parauj gaisa masas meriitaaju nost, vai izmainjas..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 350
- chevron_right