M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 13
- chevron_right
ja rēķina tikai pašu dzinēju izmaksas šitam setupam praktiski nekādas ja pats skrūvē, pats ilgi nevarēju notirgot b28 kloķeni/klaņus/virzuļus nācās atdot pa 70ls.dogMa rakstīja:Projekts labs, bet izmaksas arī jaukas. Uz bez zināšanām šādu projektu diez gan grūti realizēt
Kā tukšgaitā darbojas?
b25nv sadaleni kopā ar iepl kolektoru pirku pa 20ls
blīves, blīvslēgi ap 100ls, ja maina gredzenus, šāles, ķēdes spriegotājus 300ls
galvas plaknes līdzināšana, bloka slīpēšana 30ls
izpl kolektori 20ls
bez m20 sajūga var iztikt ja pašreizējais labs, zs tas tāpat nepalielina.
i togo, ja jau ir m50nv ko ņemt par pamatu, tad var palīst pat zem 500ls un tiešām neviens b28 līdzi netiks. Ja ir vanos dzinējs, tad viss taspats, tik ieplūdē liekam m54b30 sadaleni.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tādam projektam vel pēc tam ir jēga likt turbo klāt, ja maks ļauj ?
ja tagad būs pacelta kompresijas pakāpe, tad lai uzliktu turbo atkal jāšķel dzinējs pušu un jāliek neslīpēts bloks vai jāliek pabieza metāla blīve lai samazinātu kompresijas pakāpi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Un bez turbo cik tādam poniji ir iekšā ? Interesē man, jo gribas kaut ko jaudīgāku par 1.6 iekrāmēt
Kas ar vadību? Standarta?he9600 rakstīja:ja rēķina tikai pašu dzinēju izmaksas šitam setupam praktiski nekādas ja pats skrūvē, pats ilgi nevarēju notirgot b28 kloķeni/klaņus/virzuļus nācās atdot pa 70ls.
b25nv sadaleni kopā ar iepl kolektoru pirku pa 20ls
blīves, blīvslēgi ap 100ls, ja maina gredzenus, šāles, ķēdes spriegotājus 300ls
galvas plaknes līdzināšana, bloka slīpēšana 30ls
izpl kolektori 20ls
bez m20 sajūga var iztikt ja pašreizējais labs, zs tas tāpat nepalielina.
i togo, ja jau ir m50nv ko ņemt par pamatu, tad var palīst pat zem 500ls un tiešām neviens b28 līdzi netiks. Ja ir vanos dzinējs, tad viss taspats, tik ieplūdē liekam m54b30 sadaleni.
jauki jau to visu paklausīties bet nu tema jau sakas par M52B25 ko mes ar vinu varam izdarīt tadu lai iet zvera!
nezinu man nepatīk tas m52b25 dzinējs, katrā gadījuma es tadu neķīlētu
jāuzprasa cik daudz tu saproti no dzinēja uzbūves, un arī pārējās mašīnas uzbuves un kā katrs auto mezgls ietekmē pārējo mezglu darbību???? tad tik tālāk var runāt par kaut kādu ķīlēšanu
kā arī ko tu domā ar lai ietu zvērā??? 200zs vai 400zs???
jāuzprasa cik daudz tu saproti no dzinēja uzbūves, un arī pārējās mašīnas uzbuves un kā katrs auto mezgls ietekmē pārējo mezglu darbību???? tad tik tālāk var runāt par kaut kādu ķīlēšanu
kā arī ko tu domā ar lai ietu zvērā??? 200zs vai 400zs???
BMW-Big Money Waste
es zinu to ka palielinot auto jaudu man nepietiks ar tam kiškam kas ir motora man bus nepieciešami labaki virzuļi, varstu vietas jaslipe, jamaina kloķene ka ari jauna ķede jaliek motoram 06B-1GL un nejau kautkads ķinietis bet gan rex pro, jamaina iepludes sistema un ispludes sistema un lai tas vis nebutu pa velti ari ir jauzlabo kompis lai tam visam butu jega,
230hp ir tas nepieciešamais ar 400hp latvija nau ko darit!
230hp ir tas nepieciešamais ar 400hp latvija nau ko darit!
nevis nepietiks ar tām kiškām, bet no tām kiškām neizspiedīsi baigo jaudu.es zinu to ka palielinot auto jaudu man nepietiks ar tam kiškam kas ir motora
tīri intereses pēc kādu summu esi gatavs atdot, lai sasniegtu tos 230 lopus??? un vai detaļas liksi jaunas jeb meklēsi lietotas, nu virzuļus, izplūdi utt.???
BMW-Big Money Waste
to kas nebus pakļauts riskam, salust vai parlus to pirkšu lietotus, bet lietas kas ir pakļauts ļoti lielai slodzei pirkšu jaunu!
es nevelos salikt kopa un pec 100km man vis izjuk
es nevelos salikt kopa un pec 100km man vis izjuk
Nav ne vainas m52b25 dzinejam, runajot par to mazo varsta kata diametru tas ir tikai plus vārsti ir veiglāki, tehniski dzelžos nekas nav tur deforsets , iet m52 labak par m50 ja viss ir kartībā pat papiros 0-100 ir vienāda, ja apriko abus dzinejus ar vienadiem koletoriem iepl\izpl nočipo m52 ir jaiet labāk, m52 ir vieglākas iekšas, un labāk novada karstumu.
Savlaik manam 323 ar m50 iepludi ,zirnekli 328 sprauslam kas nebija nepieciesams bet vnk bija virsū un cipu neviens 325 vietu ieradīt nevarēja.
Savlaik manam 323 ar m50 iepludi ,zirnekli 328 sprauslam kas nebija nepieciesams bet vnk bija virsū un cipu neviens 325 vietu ieradīt nevarēja.
e36
Tu reali tagad apgazi visu iepriekš teikto par to ka M52B25 ir galigs suds!
varbut tev ir kadi pieradijumi?
varbut tev ir kadi pieradijumi?
Ja m52b25 ir sūds tad arī m52b28 ir sūds ar lielāku tilpumu un sprauslām..mans 323 reāls pierādījums.
e36
bet principa ja es uzlieku M52B28 kompi tas vispar kautko maina?
bet ja visus vadus nomaina tapat?
nu bet čipošana jau parasti visu neatrisina!
nu bet čipošana jau parasti visu neatrisina!
varu derēt ka tam tavam 323 ar tiem uzlabjumiem tā pat bija max ap 200zs, savukārt 328 ar visu šito virsū būtu īzzī pari 200hp. ja ir nauda jebkuru dzinēju var uzķīlēt tā ka pa gaisu ies540i rakstīja:Ja m52b25 ir sūds tad arī m52b28 ir sūds ar lielāku tilpumu un sprauslām..mans 323 reāls pierādījums.
p.s cik paskatījos interneta plašumos ļoti, ļoti maz cilvēku tjūnē m52b25 dzinējus, parasti tomēr izvēlas b28 vai m50 2.5 motorus, tas jau arī par kko liecina
p.p.s nesaku ka 323 slikts dzinējs, bloķi virsū un tad kad iegriež abarotus iet uz urrraaaa, spēj tik stūrēt
BMW-Big Money Waste
m52b25 apakša + m50 bezvanosa galva ar bosch vadību. kompresijas pakāpe sanāk lielāka nekā m50, vieglāks alumīnija bloks. Varētu būt labi.
Pēdējais labojis Jānis.P - 07 Aug 2013, 21:33, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
nu joptvaju te tak var sasieties savas domas nezinu ko tagad darit ir jega M50B20 bloka bast M52B28kiškas ar visu galvu?
un ja ja tad kadu kompi man jaliek virsu?
un ja ja tad kadu kompi man jaliek virsu?
b20 blokā nederēs virzuļiem diamets nepasēs.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 13
- chevron_right