Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 19
- chevron_right
bet vaitad ja tā būtu tukšgaitas regulatora vaina, tad arī garāžā pielaižot viņam apgriezieni neraustītos??
nez liidz tik beigtam netiku nobraukaajis. man aukstam nekad nelēkāja, bet nedaudz uzsilstot sāka palēkāt nedaudz..
ideviigaak jau protams paarbaudiit vakuma trubas un diagnostika.
ideviigaak jau protams paarbaudiit vakuma trubas un diagnostika.
a piem. man rīt slimībene beidzās un es taisos dzīt uz apskati. viņi man nevar piečakarēties ka man raustās apgriezieni un atkal iedot slimībeni?
domajau ka nee, bet ja slaaps nost tad gan var.
Sveiki.
Nesen iegādājos e36 2.oi vanos coupe(1992.g).
šodien braucot, auto sāka raustīties(pazīmes tā kā bendzīna trūkums) un ceļa vidū noslāpa, nobraucu malā skatīties, kas par vainu, stāvot tukšgaitā apgriezieni lēkā uz augšu un uz leju līdz noslāpst, takā autiņš man ir trešo dienu vēsturi viņai nezinu.
Mēģinot tikt līdz mājām autiņš visu lauku raustās, vēlāk tukšgaitā apgriezieni vairs nelēkā, bet kā mašīna dabū kādu triecienu piemēram aizcērtot bagāznieku vai durvis apgriezieni strauji nokrītās uz sekundi un atlec atpakaļ, ripinoties uz priekšu tukšgaitā dačiks rāda, ka patēriņš ir 6l/100km. Pārbaudīju gofru, caurumu nav, izkrūvēju zondi, bet nekas nemainās.
Ir aizdomas uz tukšgaitas regulātoru, gaisa mērītāju vai degvielas filtru, kurš varētu būt pie vainas?
Vai varbūt kompis aizgājis ķīlī?
Nesen iegādājos e36 2.oi vanos coupe(1992.g).
šodien braucot, auto sāka raustīties(pazīmes tā kā bendzīna trūkums) un ceļa vidū noslāpa, nobraucu malā skatīties, kas par vainu, stāvot tukšgaitā apgriezieni lēkā uz augšu un uz leju līdz noslāpst, takā autiņš man ir trešo dienu vēsturi viņai nezinu.
Mēģinot tikt līdz mājām autiņš visu lauku raustās, vēlāk tukšgaitā apgriezieni vairs nelēkā, bet kā mašīna dabū kādu triecienu piemēram aizcērtot bagāznieku vai durvis apgriezieni strauji nokrītās uz sekundi un atlec atpakaļ, ripinoties uz priekšu tukšgaitā dačiks rāda, ka patēriņš ir 6l/100km. Pārbaudīju gofru, caurumu nav, izkrūvēju zondi, bet nekas nemainās.
Ir aizdomas uz tukšgaitas regulātoru, gaisa mērītāju vai degvielas filtru, kurš varētu būt pie vainas?
Vai varbūt kompis aizgājis ķīlī?
tas ka aiztaisot noleekaa apgriezieni. tas veel nav nekas. no raada tik uz generatoru- varbutu jau palietotu..
palasi forumu. bet noraj ruucosham auto gaisa masas mērītāju, ja nekas nemainās, tad varbūt beigts.
tikpat labi kāda svece jokus taisa. vai filtrs taadus gljukus taisītu nez.
palasi forumu. bet noraj ruucosham auto gaisa masas mērītāju, ja nekas nemainās, tad varbūt beigts.
tikpat labi kāda svece jokus taisa. vai filtrs taadus gljukus taisītu nez.
Ģenģeri nomainīju tajā pat dienā ,kad nopirku auto, jo vecais nelādēja, pieliekot ģenģeri pārbaudīju kā lāde, viss kārtībā.
lasīju, ka tā varētu būt tukšgaitas regulatora vaina, bet nezinu kur viņš atrodas un kā viņu var iztīrīt
lasīju, ka tā varētu būt tukšgaitas regulatora vaina, bet nezinu kur viņš atrodas un kā viņu var iztīrīt
zem iepluudes kolektora taas apaļš. nez savā laikā tīrīju bet neko nemainīja. ja braucot raustās. tad tur tā vaina nebūs.
To es jau darīju, atvienojot, pievienojot atpakaļ-uz sekundi krītās apgriezieni, kā tas notiek ar bagāžnieka aizvēršanu.Agris rakstīja:tas ka aiztaisot noleekaa apgriezieni. tas veel nav nekas. no raada tik uz generatoru- varbutu jau palietotu..
palasi forumu. bet noraj ruucosham auto gaisa masas mērītāju, ja nekas nemainās, tad varbūt beigts.
tikpat labi kāda svece jokus taisa. vai filtrs taadus gljukus taisītu nez.
manam tiesi tapat 1.8 is samainitas sveces filtri gofra un pie pc rada ka viss ok no sakuma kad raustijas ta bija zonde atvienoju tad vsmz iet bet apgriezieni tapat leka to brivgaitas regulatoru vajag pakjert no kad kam nav tada problema un tad skatities kas notiek
Nevarētu būt, ka vadības bloks pie vainas?
varbūt kādam kontaktam kontakta nav, jo iebraucot bedrēs sāk raustīties
varbūt kādam kontaktam kontakta nav, jo iebraucot bedrēs sāk raustīties
Jā, tā arī bija, atvienoju vadības bloku iztīriju un braukāju bēdu nezinot, takā ja kādam tā gadās iesaku sākt ar vadības bloku.
nez man jau izklausas pec zondes un te ar mitrumu soreiz ipasha sakara nebus. vienkarsi auto tiklidz nedaudz iesilst ta ari sak lekat rpm. tipiski zondes simptomiElement rakstīja:Sveiki! Šajā forumā esmu jauniņais tpc iedomājos šeit griezties pēc palīdzības. Tātad manam e36 problēma sekojoša: e36 1.8 tukšgaitā raustās apgriezieni. Citreiz pat nokrīt tik traki ka noslāpst.. Simptomi sāk parādīties kad pabraucu nedaudz pa mitrumu. Ja no rīta piešķiļu garāžā tad apgriezieni neraustās, bet kā izbraucu uz ielas pāris līkumus, tā sāk raustīties.. Arī ja mašīna pastāvējusi kādu stundu vai vairāk kkur laukā, tad kādu laiciņu apgriezieni neraustās tukšgaitā, bet izbraucot pāris līkumus atkal sākās pa jaunu. Kas varētu būt pa problēmu? Kur tieši skatīties?
Paldies par jūsu atbildēm jau iepriekš.
...
Sveiki, tatad 318is e36 M42... problema tada ka, braucot pie apgriezieniem apmeram 1000 - 2500 reizem sak raustities dzinejs (respektivi neiet visi cilindri).. tas pats arii tuksgaitaa.. palaizot aukstu dzineju viss strada ideali, bet tiklidz sasniedz darba temperaturu ta saak raustities... braucot padodot gazi virs kaadiem 3500 apgriezieniem iet normali, tas pats arii tuksgaitaa kad riktigi sagaazee tad arii iet normaali... sveces un vadi jauni, tapat arii degvielas filtrs.. Kur vareetu buut probleema? +aizsit melnas sveces
Ja uzsilstot sākas problēmas, tad būs jāmaina zonde! Drošības pēc aizbrauc vēl uz diagnostiku.
Domāja, ka vajadzētu tad darboties normāli atvienojot, vismaz man ar atvienotu gāja tpt kā ar pievienotu beigtu, tikai patēriņš liels bija. Vislabāk jau aizbraukt uz diagnostiku un nezīlēt te vainas.
tieshi taa, ari man ar atvienotu beigtu gaja tiesi tapat ka ar neatvienotu beigtu
...
Tas viss atkarīgs, kas zondei nosprādzis.
Zondes problēmas var izsaukt daudz kas cits, tāpēc vislabāk aizbraukt uz diagnostiku. Sazinies ar lielotāju activity. Uztaisīs labu diagnostiku pa ļoti sakarīgu ciparu
Zondes problēmas var izsaukt daudz kas cits, tāpēc vislabāk aizbraukt uz diagnostiku. Sazinies ar lielotāju activity. Uztaisīs labu diagnostiku pa ļoti sakarīgu ciparu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 19
- chevron_right