Paceļam jaudu M52B25!

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Jan 2014, 23:44

Ruu rakstīja:M52B25 virzuļu diametrs ir vienāds ar M52B28. Tātad nekas lielāks jāborē nav. Atšķiras klaņa garums. Vai M52B25 gadījumā nevar taisīt to pašu ko ar M50B25? Respektīvi ieliekot kloķeni un klaņus no B28, mēs iegūstam faktiski to pašu M52B28? :rolleyes:

Protams, vienkāršāk ir iemest 2.8 un šķiļam trasē, bet šoreiz ne par to ir stāsts. :bmw:
Tiesi ta, m52b25 un m52b28 atskiras tikai ar klokeni, kllaniem, virzuliem, sprauslam un kompja proshivku.
Un kurs te teica ka m52b25 ir nemotors- tad jau m50b25 ari ir nemotors...
Dj_zii, m50 iepludnieku korekti uzlikt vispar nav nekadas kosmosa tehnologijas, vajag tikai labus instrumentus un izejmaterialus.
M54 un m50bezvanosa sadalenes daudzi iesaka likt, bet vai kads reali ari zin gradus kados jaiestata?
Un vispar sadalenu parametri ir lift duration un max lift, pasa kulaka geometrija motoru liceji tik loti neispringst, vienigi janem vera ka ir sadalenes hidrokompensatoriem un ir mehaniskajiem, labi, kas tur palika.. Tai m50 bezvanosa izpludes sadalenei reali ir kas max lift lielaks vai duration vai kapec visi vinu iesaka likt?

Starp citu normals motors ir vismaz 100hp no 1litra tilpuma, to dabut ir iespejams, jasaprot ir tikai kas trauce motoram dot to jaudu, no apaksas var dabut tikai kompresijas pakapi, izsvarojumu un izturibu, tatad paliek galva, galva kanalu geometrija, kas standartaa bmw ir ahujenna sudiga, sadalenu geometrija, varstu vieglums, sezhu geometrija, iepludes kolektors, izpludes kolektors un izputejs. protams vadiba ari so to dod ar degvielas iesmidzes un aizdedzes lenkiem, tas ari viss kas dos dzinejam jaudu nav tak nekada rakeszinatne
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

07 Jan 2014, 13:50

Var jau to 2.3 vienkarsi partaisit par 2.8, ieliekot no m52tub28 double vanos ieksas, cik pieredze rada, griezoties daudz labak ka stock 2.8..

Izsaku tikai viedokli, nenoslaniet mani :emo:
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

07 Jan 2014, 14:42

pacha tulit tevi slanis :emo: :gigigi:

labi kurš var man salikt motoru :D taka x5 nesanak nopirkt tad gribu vismaz dalu ta :D teiksim : gribu x5 3.0d klokeni un ta talak zinatajs sapratis ja kas pm :hahaha: :gigigi: pamat bloks b2,8 :lol:

Ps: bet vajaga ta lai uz priekšdienam vismaz tur 1.6 bar ar garantiju :o :D
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

07 Jan 2014, 16:58

Dj_Zii rakstīja:pacha tulit tevi slanis :emo: :gigigi:

labi kurš var man salikt motoru :D taka x5 nesanak nopirkt tad gribu vismaz dalu ta :D teiksim : gribu x5 3.0d klokeni un ta talak zinatajs sapratis ja kas pm :hahaha: :gigigi: pamat bloks b2,8 :lol:

Ps: bet vajaga ta lai uz priekšdienam vismaz tur 1.6 bar ar garantiju :o :D
lai jau :D
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

07 Jan 2014, 19:05

seeingman rakstīja:Tai m50 bezvanosa izpludes sadalenei reali ir kas max lift lielaks vai duration vai kapec visi vinu iesaka likt?
m50 non vanos Ieplūdes sadalene ir 240 grādu, 9,7mm valve lift, izplūdes 228 un 8,8mm lift
Vanos motoriem abas sadalenes ir 228 grādu un 9,0mm valve lift.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Jan 2014, 21:02

Pacha rakstīja:Var jau to 2.3 vienkarsi partaisit par 2.8, ieliekot no m52tub28 double vanos ieksas, cik pieredze rada, griezoties daudz labak ka stock 2.8..

Izsaku tikai viedokli, nenoslaniet mani :emo:
Attēls
vēlreiz rezumē, NAV tāda 2,3, tas ir jaunais 2.5 (m52b25)
m52b25 un m52b28 ir praktiski identiski motori, atšķiras tikai virzuļa gājiens.
un kā ellē ar m52tub28 iekšām var griezties labāk nekā ar m52b28 iekšām, tilpums nomainas uz 2.8 un viss.. Vai arī tur kā spēlēs kloķenei nāk līdzi enchantments +20zs ? :gigigi:
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

07 Jan 2014, 21:04

HZ ir dzirdēts ka duble vanusam vieglāks virzulis.. :rolleyes:
e36
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

07 Jan 2014, 21:06

Gailums rakstīja:
seeingman rakstīja:Tai m50 bezvanosa izpludes sadalenei reali ir kas max lift lielaks vai duration vai kapec visi vinu iesaka likt?
m50 non vanos Ieplūdes sadalene ir 240 grādu, 9,7mm valve lift, izplūdes 228 un 8,8mm lift
Vanos motoriem abas sadalenes ir 228 grādu un 9,0mm valve lift.
Varu piedāvāt šādu sadaleni 10EUR... :bye:
e36
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

07 Jan 2014, 21:10

vieglāks virzulis, cik nu viņš tur rūpnieciskais būs vieglāks, kādi 100 grami uz visu virzuļu grupu, nedos ar dirsu jūtamu lielāku paātrinājumu.
ietaupīt 250gramus uz vārstiem, 500gr uz virzuļiem 600gr uz klaņiem jau ir tēma...
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

07 Jan 2014, 23:51

540i rakstīja:HZ ir dzirdēts ka duble vanusam vieglāks virzulis.. :rolleyes:
par ko vieglāks?
klanis ar šālēm,skrūvēm-pirksts-virzulis ar gredzeniem ja nemaldos tikko svēru M52TUB28 un M50B25, atšķirība bij laikam 40 grami. Stock.
M52TUB28 kloķene ir ar lielākiem pleciem un smagāka par M52B28.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

08 Jan 2014, 01:08

tas ka klokene smagaka nedara tik sliktu ka smagaks virzulis vai klanis, jo kloknes smagums viss ir rotacija, ar ne tik lielam inerces svarstibam, savukart klanis un virzulis visu laiku tiek raustits surpu turpu, lidz ar to inerce (lasit svars) ir vairak no svara
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

08 Jan 2014, 08:37

seeingman rakstīja:
Pacha rakstīja:Var jau to 2.3 vienkarsi partaisit par 2.8, ieliekot no m52tub28 double vanos ieksas, cik pieredze rada, griezoties daudz labak ka stock 2.8..

Izsaku tikai viedokli, nenoslaniet mani :emo:
Attēls
vēlreiz rezumē, NAV tāda 2,3, tas ir jaunais 2.5 (m52b25)
m52b25 un m52b28 ir praktiski identiski motori, atšķiras tikai virzuļa gājiens.
un kā ellē ar m52tub28 iekšām var griezties labāk nekā ar m52b28 iekšām, tilpums nomainas uz 2.8 un viss.. Vai arī tur kā spēlēs kloķenei nāk līdzi enchantments +20zs ? :gigigi:
Nu labi, m52b25.. bet sa vai ta, sanak, ka tas ir deforsets dzinejs, ar samazinatu jaudu.
Ja jau vins ir jaunakas paaudzes 2.5, tad kapec vinam zs jauda ir merama tikai 170zs?? Ne ka vecajiem m50b25?
So es jautaju tiri intereses pec, jo pasam interese zinat :)

Nez, par to m52tub28 salikumu ar m52b25 vai b28, cik dzirdets ka ir labak.. jo pat cilveks, kuram tika ielikts labs angla 2.8 saka, ka m52b25 ar m52tub28 ieksam griezas kudi labak, protams, tur bija vel izplude mazliet savadaka, ar zirnekli utt.
Tad, visticamak varetu but, ka del izpludes griezas savadak. :)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

08 Jan 2014, 10:02

Un iespējams citas attiecības reduktoru, cita diametra riepām u.t.t. :gigigi:
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

08 Jan 2014, 10:51

Uzliec uz m50b25 m52b25 iepludes kolektoru, un izpludi, buus tev deforssets! :lol:
Nekas tur nav deforsets, motors ir vieglāks, un griež vieglāk.
e36
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

08 Jan 2014, 10:57

540i rakstīja:Uzliec uz m50b25 m52b25 iepludes kolektoru, un izpludi, buus tev deforssets! :lol:
Nekas tur nav deforsets, motors ir vieglāks, un griež vieglāk.
Tad kapēc jau kādu laiku ir dzirdēts vārds "deforsēts" pieminot m52b25?

:gigigi: Tu gribi teikt, ka uzliekot to uz m50 padiršās 20zs? :D :D :emo:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

08 Jan 2014, 11:13

Ja tev kāds par 40% rīkli aizspiestu tev tak arī būtu grūti paelpot. :lol:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

08 Jan 2014, 11:19

Es jautāju reāli intereses pēc, jo nekad nelikās, ka var tik daudz zaudēt ar kolektoriem!
Profila bilde
gda33
Ziņojumi: 776
Pievienojies: 18 Aug 2012, 14:42
Braucu ar: melnu e36
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

08 Jan 2014, 12:29

Cik es saprotu, klausoties un meginot saprast ko citi stasta, tad m52b25 vieni no jaudas zuduma celoniem ir vadibas programmejums un droseles izmers, jo pats kolektros neatskiras no 2,8 bet droseles diametrs gan.. bet sakara ar to ka pats dzinnejs ir vieglaks ka m50 saimes, tad uz to vins vinne izsvarojuma un grieze.. labs m52b25 skrien ta pat ja ne labak ka m50b25, bet to var likt tikai uz tiem 400m, protams trase brauot m50 ir izturigaks un ari ta jauda kas ir lielaka ka m52b25 un iepludes zina vinne...

tas ir mans rezume un izrpastais, taka nenosodit ja mulkibas sarunaju :)
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

08 Jan 2014, 12:35

gda33 rakstīja:Cik es saprotu, klausoties un meginot saprast ko citi stasta, tad m52b25 vieni no jaudas zuduma celoniem ir vadibas programmejums un droseles izmers, jo pats kolektros neatskiras no 2,8 bet droseles diametrs gan.. bet sakara ar to ka pats dzinnejs ir vieglaks ka m50 saimes, tad uz to vins vinne izsvarojuma un grieze.. labs m52b25 skrien ta pat ja ne labak ka m50b25, bet to var likt tikai uz tiem 400m, protams trase brauot m50 ir izturigaks un ari ta jauda kas ir lielaka ka m52b25 un iepludes zina vinne...

tas ir mans rezume un izrpastais, taka nenosodit ja mulkibas sarunaju :)
Same +1 :super:
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

08 Jan 2014, 13:12

Pacha rakstīja:
540i rakstīja:Uzliec uz m50b25 m52b25 iepludes kolektoru, un izpludi, buus tev deforssets! :lol:
Nekas tur nav deforsets, motors ir vieglāks, un griež vieglāk.
Tad kapēc jau kādu laiku ir dzirdēts vārds "deforsēts" pieminot m52b25?

:gigigi: Tu gribi teikt, ka uzliekot to uz m50 padiršās 20zs? :D :D :emo:

Nu tad kā Tu to domā deforsēts ?
Maximāla grieze m52 ir pie zemākiem rpm kura ir tāda pati ..
Maximalie hp arī pie zemākiem rpm..
Motors ir par 30kg vieglāks, labāk novada karstumu, vadība ir labāka, vārsti vieglāki, 0-100km/h dinamika pēc oem datiem 1:1 kaut 20zs mazāk...Tas motors ir pat mazliet labāks, savlaik kad vizinājos 200metros 325 vispār nebija jautājums ka varētu finišēt man priekšā, man bija m50 ieplūde, 328 izplūde 3.15 bloķis, labs čipots 325 ar bloķi korpusu stabili zaudēja...
e36