M50B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
Ja Tev ir divi pārlasīti motori, tad vēl varbūt varētu runāt par to, ka M54 iet labāk, bet nu pa lielam, M54 ieswapot var gandrīz jebkurš, neko pat nepārlasot, ar visiem nosprāgušajiem ponijiem, bet m50b30 parasti ir pārlasīti,90% gadījumu ar šādiem tādiem uzlabojumiem,pa lielam visi m50b30, kas redzēti m54 kabina ārā bez problēmām. M54 ekonomiskāks, braukšanas ziņā komfortablāks, bet jauda... Nu nez, nez cik sūdīgi jātaisa strokeris, lai ietu sūdīgāk par m54 ? Jēga tad vispār tērēt laikufunkyasshit rakstīja:Vienādi jau sanāk. ~230hp vajadzētu būt. M54 jāiet labāk, viennozīmīgi.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Čuguna bloks, neiznīcināms.
Cita iemesla nav. Galva ir sliktāka, vārsti mazāki, vadība arhaiska.
Ja M50 bloks, B28 galva, M50B25 kolektors, MS41 vadība un S52 sadalenes, tad varētu runāt par pavisam ko citu.
Cita iemesla nav. Galva ir sliktāka, vārsti mazāki, vadība arhaiska.
Ja M50 bloks, B28 galva, M50B25 kolektors, MS41 vadība un S52 sadalenes, tad varētu runāt par pavisam ko citu.
Man paliks m50 galva un orģinālā vadība, šosezon vismaz. Nu paskatīsimies vai kāds stock m54 stāvēs līdzi. Super forši jau būtu uzbraukt abus motorus uz viena un tā paša stenda un paskatīties.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kādas ir labākās sadalenes kuras likt? Cik es saprotu kaut kā šādi: US M3>m54>m50NV>m52 ?
M50TU=M52, M54 ieplūde gandrīz vienādas ar M50NV, S52 specs ir 252/244 10.2/10/2
Tātad neviens nav uzlicis uz ruļļiem ? No dyno = no power.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
M50b25tu dzinējam ir jēga likt b28 izplūdes kolektorus? Ir kāda starpība starp tiem? Par zondes vietām zinu.
nekas tur neatskiras vieni no cuguna otri no terauda.
М52b28 ari neviens nav uzlicis ar mega uzlabojumiemValtersZ rakstīja:Tātad neviens nav uzlicis uz ruļļiem ? No dyno = no power.
Bija gan,ja nemaldos lietotājs burvis, e36 street klases krown apzīmēts. Viņam bija uzlabojumi uz 2.8 un dyno veicisVladlen rakstīja:М52b28 ari neviens nav uzlicis ar mega uzlabojumiemValtersZ rakstīja:Tātad neviens nav uzlicis uz ruļļiem ? No dyno = no power.
Nu tas vienīgais , ja pareizi atceros 220 uz kloķenes bija.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
man taads jautajums ko es varetu m50b20bez vanosa izdarīt lai paceltu jaudu sadalenes iepludes kolektoru sprauslas ko likt lai normaals griežamais būtu jo naudinja nepietiek prieksh m50b25
Man šķiet lētāk būtu pārdot 2.0 un paņemt 2.5RihisE36 rakstīja:man taads jautajums ko es varetu m50b20bez vanosa izdarīt lai paceltu jaudu sadalenes iepludes kolektoru sprauslas ko likt lai normaals griežamais būtu jo naudinja nepietiek prieksh m50b25
daudz x izrunāta tēma jau. Lieto meklētāju.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Pardod b20 uz detalam un bishku piemaksajot nopirkt b25Garaisss rakstīja:Man šķiet lētāk būtu pārdot 2.0 un paņemt 2.5RihisE36 rakstīja:man taads jautajums ko es varetu m50b20bez vanosa izdarīt lai paceltu jaudu sadalenes iepludes kolektoru sprauslas ko likt lai normaals griežamais būtu jo naudinja nepietiek prieksh m50b25
Sveiki! Intrese ar ko jasaskarojas swapojot 2,5 no e34 ieks e36?(m50b25)
Vaidzēs no e36 motora pravotku ja negribi gemaroju ar vadiem,un motora kronšteinus no e36!edawards rakstīja:Sveiki! Intrese ar ko jasaskarojas swapojot 2,5 no e34 ieks e36?(m50b25)
Arī, karteris, eļļas uztvērējs, eļļas tausts.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Cerams tas motors ir tiešām labs.
laikam pirms pirkšanas būtu jauki kompresiju pamērīt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right