M57 swap
Nu mēs par e30 nerunājam.
Runa gāja par e36 un m57 135/143kw dīzeli.
Runa gāja par e36 un m57 135/143kw dīzeli.
Kads var pateikt kur kuru pin vienot m57d30 135kw e36 kupeja?
Sveiki, lieku ieksa e36 3.0d 135kw
Ieprieks bija 2.5tds. Kas uz tehnisko man bus? Kāds ir stastapies ar to?
Ieprieks bija 2.5tds. Kas uz tehnisko man bus? Kāds ir stastapies ar to?
bus jaregistre dzineja maina
ja nemaldos, tad skaitas 2. pakapes, jo tads dzinejs no rupnicas nenaca ieks e36, bet bremzu testi nebus jaiet, jo neparsniedz 142kw jaudu
Kads zin kaut ko par 150kw swapu e36 ja zinu ka bus bremzhu tests varbūt kads ir ar to saskāries?
Jauda pārsniedz 2.8 single vanos ? - Yes
Bremžu testi + skaņas mērīšanā - Yes
Bremžu testi + skaņas mērīšanā - Yes
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nu to es saprotu kad man bus bremzhu testi , es jautaju vai kads ir saskaries ar vinjiem .
cilveki ir saskarusies, brauksi uz trasi ar delegaciju un aida, kopa ar projektu csdd izmaksas pie 600eiro ja nekludos.
Kas ir sapļaki?!
Jūs šo topiku mokat jau kopš 2015. Gada, normālas atbildes un skaidrojumus neprotat sarakstīt?
Tad vispār kāda jēga forumam ir pastāvēt, ja te sāk lekties kāds fosīlija dzinējs ir labāks.
Kapēc jūs visi esat tik skopi ar informācijas pavairošanu?!
Jūs šo topiku mokat jau kopš 2015. Gada, normālas atbildes un skaidrojumus neprotat sarakstīt?
Tad vispār kāda jēga forumam ir pastāvēt, ja te sāk lekties kāds fosīlija dzinējs ir labāks.
Kapēc jūs visi esat tik skopi ar informācijas pavairošanu?!
Liku m57 dīzeli E46 benzīna bundžā.
300 eur par apkari, bet bija pašam jālasa nost no noklapējuša motora.
300 eur bloks kopā ar galvu.
250 eur Jauns spararats, jo bija automāts.
300 eur performances kurvis.
150 eur keramiskais sajūga disks.
120 eur ZF kārba.
70 eur refuktora pārbūve (no 3.0 dīzeļa kārbas, lai savienotos ar 2.0 dīzeli)
150 eur savilka vadus.
300 eur Eļļas, blīves un citi sīkumi.
70 eur Downpipe
150 eur regulācija.
Noteikti ir vēl kas ko esmu aizmirsis.
Papildus ir uzlikts 3.5 sprauslas, portēta galva, vārstu atsperes un E90 turbīna. Rezultātā 310 zs un 750 grieze.
E46 bundžā šī skaitijās vienkāršota pārbūve, līdz ar to CSDD bija tikai jāpiereģistrē pa jaunam.
Šobrīd ir metināts 2.0d reduktors un 2.8 pusasis. Divu gadu laikā transmisijā nekas nav norauts, vai izbeidzies.
300 eur par apkari, bet bija pašam jālasa nost no noklapējuša motora.
300 eur bloks kopā ar galvu.
250 eur Jauns spararats, jo bija automāts.
300 eur performances kurvis.
150 eur keramiskais sajūga disks.
120 eur ZF kārba.
70 eur refuktora pārbūve (no 3.0 dīzeļa kārbas, lai savienotos ar 2.0 dīzeli)
150 eur savilka vadus.
300 eur Eļļas, blīves un citi sīkumi.
70 eur Downpipe
150 eur regulācija.
Noteikti ir vēl kas ko esmu aizmirsis.
Papildus ir uzlikts 3.5 sprauslas, portēta galva, vārstu atsperes un E90 turbīna. Rezultātā 310 zs un 750 grieze.
E46 bundžā šī skaitijās vienkāršota pārbūve, līdz ar to CSDD bija tikai jāpiereģistrē pa jaunam.
Šobrīd ir metināts 2.0d reduktors un 2.8 pusasis. Divu gadu laikā transmisijā nekas nav norauts, vai izbeidzies.
Instagram: @bad_idea_racing
Kads ir uzvienojis m57 road speed signal?
Man ir pie kloķenes sensora pielikts.