Galvas blive
pēc uzgriežņa piemetināšanas, kamēr tas vēl kvēlo sarkans, staruji atdzesē - norūdīsies + ja ir ieēdusis vītne atnāks vaļā, vēl var pēc tam ar āmuru pasist pa uzgriežņa augšu, kā naglu dzītu iekšā.
ne vienu vien skrūvi tā esmu izmetinājis ar pusautomātu
ne vienu vien skrūvi tā esmu izmetinājis ar pusautomātu
aha, tiesi taa ari ir jadara bet pastav daudz lielaka iespeja ka norausies nost, nekaa ar elektrodu (atkal atkarigs kadu izmanto). ipasi ja vieta ir grugti pieejama kaa sijaa gadijumaa un kur nebus iespejams normali apiet apkart. katraa zinjaa es izmantotu elektrodu ja ir iespeja, pirms kertos klat pusautomatam un to es saku no pieredzes
...
un kāpēc ar elektrodu metinājums būtu izturīgāks nekā ar pusautomātu, lietojot atbilstošu drāti un strāvas uzstādījumus, ar mix gāzīti?
citas stipribas/cietibas elekrodi. neiet runa par letajiem 6013 bet vismaz kadiem 7... cipariem vai vismaz ok48. mig metinajums ir krietni mikstaks, del uzklataa matreala. gan jau pats esi manijis metinot ar mig pari kadam metinajumam/punktam kurs ticis metinats ar elektrodu, mig nespej kartigi iekauset tajaa ieksaa, salidzinot ar parejo matrealu gan jau pats nonaksi lidz bridim kad to sapratisi.
vienkarsos gadijumos kur sameraa normali vietas apkart mig ir labs sadu darbu veiksanai ( vieglaa veidaa)
ja velies turpinat so sarunu tad caur pm
sorry par offtopiku
vienkarsos gadijumos kur sameraa normali vietas apkart mig ir labs sadu darbu veiksanai ( vieglaa veidaa)
ja velies turpinat so sarunu tad caur pm
sorry par offtopiku
...
Emik rakstīja: nu ir ta ka skruve ir ar iek6ejo zvaigzniti un vina ir ritigi aplaista ka pat mucina ta isti nekeras varbut ir efektivaks variants ko meginat?par sildi6anu ar gazi pamegina6u ar to skruvi kas nenak valas!
kaa paipldinajums:Armando rakstīja:pasildot pasu skruuvi, nau jau jauzkarsee vinja sarkana. uzsitot virsuu cita iizmera muzinju, vai seskanti. manis minetais variants vienmer ir stradajis. protams visu to darot saprata robezas. ir jadabun pietiekama t askiriba starp diviem matrealiem lai vinji atnaktu valjaa
vel jau vienmer var izmetinat araa vinju, bet ja pats nesaproti no tam lietam neko, vai nau drosmes ka kauko nesalaidisi delii, tad pasauc kadu kurs to paveiks bez bojajumu nodarisanas
vel vari meginat pirms sildi skruuvi, izurbt tajaa caurumu, un izmantot " tos burkaninjus" vai kaa jus vinus saucat un ar tiem izskruvet araa, bet tadi tik parsvaraa labi stradaa uz lielam skruvem
...
hm par 6o variantu neko nezinu kas pa burkaniniem?
hm jau pieversu lielu spe4uku uzmanibu tad adbildiet uz tadu jautajumu!
ir tada lieta ka ir 4 aprautas vitnes ar 5 num kruvem domaju uztaisit lielaku caurumu un jaunu vitni bet nezinu kur lai dabu vai iegadajas 6as gibrida skruve ar lielaku vitnes diametru!
hm jau pieversu lielu spe4uku uzmanibu tad adbildiet uz tadu jautajumu!
ir tada lieta ka ir 4 aprautas vitnes ar 5 num kruvem domaju uztaisit lielaku caurumu un jaunu vitni bet nezinu kur lai dabu vai iegadajas 6as gibrida skruve ar lielaku vitnes diametru!
izvirpot skruvi ari bija doma!ir viens virpotajs,bet tam nau laika nekad.varbut 6eit kads virpotaijs ir?
nu ir tadi lidzigi uzrbisu uzgaljiem, izurbjot caurumu skruvee, to ieliekot ieksaa un spiezot uz vinju, skruvee araa, vins iekeras skruvee no iekspuses, un lauj to tadaa veidaa izskruvet araa, bet cik saprotu jau pa velu, jo paspeji jau apraut vitnes. kaa tad beigas gaaja ar tam skruvem?Emik rakstīja:hm par 6o variantu neko nezinu kas pa burkaniniem?
hm jau pieversu lielu spe4uku uzmanibu tad adbildiet uz tadu jautajumu!
ir tada lieta ka ir 4 aprautas vitnes ar 5 num kruvem domaju uztaisit lielaku caurumu un jaunu vitni bet nezinu kur lai dabu vai iegadajas 6as gibrida skruve ar lielaku vitnes diametru!
varbut bmw ir padomajis par tadam skruvem kaa repair kitu, jo neesi jau pirmais kurs vitnes aprauj. megini sazinaties ar dileri, vinji pateiks ir pieejamas vai nau.
...
ja nebutu aluminijs, tad sis bitu perfekts variants, diemzel uz aluminiju sie koili tik labi nestrjada. bet ja citi varianti nau, tad sis loti labi deres
...
es petiju tur nau aluminijs tur tads metala vi kautkada sakausejums bloks ir tikai aluminija,bet pate vitne un apkart 3 mm ir kautkads metala iekausejums!
nu ir ta ka 6i zurcina maan jau tika ar aprautam skruvem un tik tagad pec ta visa ka ella gazas ara ka no spaina lolemu atrestauret m40 dzineju!bija ritigs hermetikis samalets lai nesulo motors jo 4 skruves aprautas no 8!ka artadu brinumu ka tie6am panemt lielaka dieametra skruvi izvirpot 6adas orginalasjas proporcijas!Armando rakstīja:nu ir tadi lidzigi uzrbisu uzgaljiem, izurbjot caurumu skruvee, to ieliekot ieksaa un spiezot uz vinju, skruvee araa, vins iekeras skruvee no iekspuses, un lauj to tadaa veidaa izskruvet araa, bet cik saprotu jau pa velu, jo paspeji jau apraut vitnes. kaa tad beigas gaaja ar tam skruvem?Emik rakstīja:hm par 6o variantu neko nezinu kas pa burkaniniem?
hm jau pieversu lielu spe4uku uzmanibu tad adbildiet uz tadu jautajumu!
ir tada lieta ka ir 4 aprautas vitnes ar 5 num kruvem domaju uztaisit lielaku caurumu un jaunu vitni bet nezinu kur lai dabu vai iegadajas 6as gibrida skruve ar lielaku vitnes diametru!
varbut bmw ir padomajis par tadam skruvem kaa repair kitu, jo neesi jau pirmais kurs vitnes aprauj. megini sazinaties ar dileri, vinji pateiks ir pieejamas vai nau.
Armando rakstīja:citas stipribas/cietibas elekrodi. neiet runa par letajiem 6013 bet vismaz kadiem 7... cipariem vai vismaz ok48. mig metinajums ir krietni mikstaks, del uzklataa matreala. gan jau pats esi manijis metinot ar mig pari kadam metinajumam/punktam kurs ticis metinats ar elektrodu, mig nespej kartigi iekauset tajaa ieksaa, salidzinot ar parejo matrealu gan jau pats nonaksi lidz bridim kad to sapratisi.
vienkarsos gadijumos kur sameraa normali vietas apkart mig ir labs sadu darbu veiksanai ( vieglaa veidaa)
ja velies turpinat so sarunu tad caur pm
sorry par offtopiku
Armando ko tu te tgd runā????
Kur esat izrāvuši to kad ar MMA var labāk uzkausēt punktu vai ko jūs tur malāt MMA ir daudz mazāks strāvas spriegums lokā nekā MIG/MAG un ar pusautomātu lietojot atbilstošu gāzi un attiecīgo stiepli var iegūt daudz daudz kvalitatīvāku metinājumu par MMA!!! MMA ir jau vēsture 90gadi. Pamācies kursos sapratīsi sorry par offtopiku
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
vislabāk uzkausēt punktu var ar TIG, diskusijas beigas...
tur jau taa lieta, ka cilveki ieziet kursus un tad vinji domaa ka visu zin un maakKukijs rakstīja:Armando rakstīja:citas stipribas/cietibas elekrodi. neiet runa par letajiem 6013 bet vismaz kadiem 7... cipariem vai vismaz ok48. mig metinajums ir krietni mikstaks, del uzklataa matreala. gan jau pats esi manijis metinot ar mig pari kadam metinajumam/punktam kurs ticis metinats ar elektrodu, mig nespej kartigi iekauset tajaa ieksaa, salidzinot ar parejo matrealu gan jau pats nonaksi lidz bridim kad to sapratisi.
vienkarsos gadijumos kur sameraa normali vietas apkart mig ir labs sadu darbu veiksanai ( vieglaa veidaa)
ja velies turpinat so sarunu tad caur pm
sorry par offtopiku
Armando ko tu te tgd runā????
Kur esat izrāvuši to kad ar MMA var labāk uzkausēt punktu vai ko jūs tur malāt MMA ir daudz mazāks strāvas spriegums lokā nekā MIG/MAG un ar pusautomātu lietojot atbilstošu gāzi un attiecīgo stiepli var iegūt daudz daudz kvalitatīvāku metinājumu par MMA!!! MMA ir jau vēsture 90gadi. Pamācies kursos sapratīsi sorry par offtopiku
seit neiet runa par divu tiiru plaksnu sametinashanu kopaa, ko cilveks rupnicaa dara, bet gan visadu sarezgitaku remontdarbu veiksanu, sarezgitakos apstakljos, ar netiriem matrealiem utt. panem tad ar savu mig un izmetini araa pamatigi ieedusos skruvi kura ir noluzusi ieksaa virsmaa kada 1cm dzilumaa, bez vitnu sadrasanas un pasas skruves piemetinasanas pie vitnem, kaa ari taus mig bus pilnigs mesls remontdarbos laukaa, kur gaze tiks aizpusta pa gaisu.
mig ir savas prieksrocibas un savi minusi, tapat kaa visam citam, remontdarbos mig atpaliek no mma. (mes seit nerunajam par noluzushas kresla kajas piemetinashanu)
viss ari es izrakstos no sis diskusijas
...
Neviens nesaka kad ir tgd pabeidzis kursus un ir ahujena gudrs
Labi paliekam katrs pie sava un beidzam taisīt offtopiku
Labi paliekam katrs pie sava un beidzam taisīt offtopiku
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Iegādājos BMW.. no autiņiem sajēgas nav vispāŗ, diemžēl (nokaunos)
pāris dienas viņš man pastāvēja pie mājas nekustināts, sākumā it kā padūmoja padūmoju un pazuda tie dūmi..
pa vakaru nobraucu baigo gabalu.. reāli bik pāri pa 200 km..
šodien intereses pēc atvēru pārsegu , jo iepriekšējā vakarā, katru reizi palaižot mašīnu iedegās eļļas lampiņa..
šodien atvēru to eļļu un tur tie nelaimīgie kefīra pleķi.. tagad lasījos forumā ,kas par vainu.pieļauju ka galvas blīve... Nav auto LV, tapēc nevienam neko nevaru aizvest un parādīt, ja nu vienīgi ārzemēs kādam kurš strādā servisā..
varbūt tas ir no tā, ka bij agresīva braukšana? jo pamatā jau tika testēta tā mašīna lai saprastu, kas ir kas.
varbūt tur ūdens tiek iekšā karterī un tik vien kā jānomaina eļļa?
Man godīgi jāatzīst, ka neesmu nekad ap auto darbojies.. pirmā nopietnā mašīna..
un reāli cik tas prieks izmaksātu, nomainīt galvas blīvi? Atrodos UK..auto ir 2000.gada.. nobraukums 117.000jūdžu..
bmw 316
pāris dienas viņš man pastāvēja pie mājas nekustināts, sākumā it kā padūmoja padūmoju un pazuda tie dūmi..
pa vakaru nobraucu baigo gabalu.. reāli bik pāri pa 200 km..
šodien intereses pēc atvēru pārsegu , jo iepriekšējā vakarā, katru reizi palaižot mašīnu iedegās eļļas lampiņa..
šodien atvēru to eļļu un tur tie nelaimīgie kefīra pleķi.. tagad lasījos forumā ,kas par vainu.pieļauju ka galvas blīve... Nav auto LV, tapēc nevienam neko nevaru aizvest un parādīt, ja nu vienīgi ārzemēs kādam kurš strādā servisā..
varbūt tas ir no tā, ka bij agresīva braukšana? jo pamatā jau tika testēta tā mašīna lai saprastu, kas ir kas.
varbūt tur ūdens tiek iekšā karterī un tik vien kā jānomaina eļļa?
Man godīgi jāatzīst, ka neesmu nekad ap auto darbojies.. pirmā nopietnā mašīna..
un reāli cik tas prieks izmaksātu, nomainīt galvas blīvi? Atrodos UK..auto ir 2000.gada.. nobraukums 117.000jūdžu..
bmw 316
Ja Tev kompresija un dzinēja temperatūra ir OK, tad liec galvas blīvi mierā un vienkārši nomaini eļļu!
ipasi nevajag iespringt par korkji un taa krasu, tas var but vienk kondensats kas sakrajies tur ir no nebrauksanas/loti isu distancu brauksanas. pabrauc, pavero kas notiks talak, nestreb karstu.arčaarča rakstīja:Iegādājos BMW.. no autiņiem sajēgas nav vispāŗ, diemžēl (nokaunos)
pāris dienas viņš man pastāvēja pie mājas nekustināts, sākumā it kā padūmoja padūmoju un pazuda tie dūmi..
pa vakaru nobraucu baigo gabalu.. reāli bik pāri pa 200 km..
šodien intereses pēc atvēru pārsegu , jo iepriekšējā vakarā, katru reizi palaižot mašīnu iedegās eļļas lampiņa..
šodien atvēru to eļļu un tur tie nelaimīgie kefīra pleķi.. tagad lasījos forumā ,kas par vainu.pieļauju ka galvas blīve... Nav auto LV, tapēc nevienam neko nevaru aizvest un parādīt, ja nu vienīgi ārzemēs kādam kurš strādā servisā..
varbūt tas ir no tā, ka bij agresīva braukšana? jo pamatā jau tika testēta tā mašīna lai saprastu, kas ir kas.
varbūt tur ūdens tiek iekšā karterī un tik vien kā jānomaina eļļa?
Man godīgi jāatzīst, ka neesmu nekad ap auto darbojies.. pirmā nopietnā mašīna..
un reāli cik tas prieks izmaksātu, nomainīt galvas blīvi? Atrodos UK..auto ir 2000.gada.. nobraukums 117.000jūdžu..
bmw 316
bet tiesi tie dzineji kas nak e46 316/318 (pasos sakumos, neaceros kodus no galvas) tie ir sliktakais kas bmw ir izdevies lidz sim, 95%no viniem ir problemas un parsvaraa vinji tiek triekti ar izurbtiem termostatiem utt lai tik varetu pardot bez problemam.
nesaku ka tev taa ir. tapec pabrauc un pavero kas notiek, kadas vel pazimes. palasi teemu par dzineju jautajumiem, tur bus vairakas reizes aprakstyits tevis minetais jautajums
...