Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 18
- chevron_right
No e34 2.5TDS kloķene taču derēs ?Vladlen rakstīja:Pamatsales vienadas, pat vari no 4cil panemt 2 komplektus
jā
A kā vispār ir ar jaudas pieaugumu 2.0->2.5 strokerim.seeingman rakstīja:jā
Tilpums palielinās, bet kā ir ar jaudu ? Neticas, ka tiešām pieaugtu līdz 2.5 definētajiem 190hp
Ja cc, CR, gaisa caurplūde un vadība ir vienāda tad kāpēc nē?
P.s labāk ir īsāks stroke un lielāks diametrs nekā otrādi tā kā huj tur a ne 190hp gan jau , nezinu tieši bet esmu skeptisks
P.s labāk ir īsāks stroke un lielāks diametrs nekā otrādi tā kā huj tur a ne 190hp gan jau , nezinu tieši bet esmu skeptisks
Tad jau 3.0 ir gavno- 89.6 stroke 84 bore
2.5 strokerim sanak 82.8 stroke 80 bore
Standarta 2.5 ir 75 stroke un 84 bore
Standarte 2.8 ir 84 stroke un 84 bore
Ja 2.5 strokerim bus lielaka berze neka standarta 2.5, bet grieze pie zemajiem un videjiem bus augstaka grieze, karochi katram motora tipam savi plusi un savi minusi.
2.5 strokerim sanak 82.8 stroke 80 bore
Standarta 2.5 ir 75 stroke un 84 bore
Standarte 2.8 ir 84 stroke un 84 bore
Ja 2.5 strokerim bus lielaka berze neka standarta 2.5, bet grieze pie zemajiem un videjiem bus augstaka grieze, karochi katram motora tipam savi plusi un savi minusi.
Aptuveni, cik CR sanāk uz M50B25 (NV) ar M51D25 kloķeni un M50B25TU virzuļiem?
kaut kas ap 10:1
Tad jau itkā tik pat cik standarta M50B25 (NV)?seeingman rakstīja:kaut kas ap 10:1
Vajag strokeri un CR uz 9.0:1, vai zemāk, ko darīt?
var m50b20 vanos virzuļus aizstāt ar m52b20 virzuļiem?
jā var tikai turbo pa virsu tādiem nav vēlams pūst, pie pat minimālas detonācijas salūzīs.Bmw_e36 rakstīja:var m50b20 vanos virzuļus aizstāt ar m52b20 virzuļiem?
3.0 virzuļus un sanāks pat laikam zemākBucis rakstīja:Tad jau itkā tik pat cik standarta M50B25 (NV)?seeingman rakstīja:kaut kas ap 10:1
Vajag strokeri un CR uz 9.0:1, vai zemāk, ko darīt?
2.8 virzuļiem vēl var paņemt biški novrpot augšu nost, tā lai nepaliek par plānu vidū + 2.05 galvas blīve
ar nemodificētiem virzuļiem+2.05 blīvi+2.5 galvu vajadzētu sanākt kaut kam ap 9.2:1
EDIT: Tak uztaisīju jau jums xls kalkulatoru tām visām kompresijas pakāpes štellēm, nav jālauž galva ar aprēķiniem
https://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=4569
Pēdējais labojis Liss - 26 Sep 2016, 18:12, kopā labots 4 reizes.
m51 klokene, 2.8 virzuli m50 bezvanos klaniBucis rakstīja:Tad jau itkā tik pat cik standarta M50B25 (NV)?seeingman rakstīja:kaut kas ap 10:1
Vajag strokeri un CR uz 9.0:1, vai zemāk, ko darīt?
m52b28 klokene, 3.0 virzuli, m50 bezvanos klani
Padalamies ar kloķeņu svariem?
M50B25/TU - 19 kg
M52B28 - ?
M54B30 - 23.5 kg
M51D25 - ?
M50B25/TU - 19 kg
M52B28 - ?
M54B30 - 23.5 kg
M51D25 - ?
Čugunieces smagākas, tēraudnieces vieglākas, ja tu liec turbo , tikai tērauda vladlens jau visu tev uz paplātes izlika
Emm, kuras tad ir kuras? Domāju likt M51 kloķi + B28 virzuļus priekš turbo-AF- rakstīja:Čugunieces smagākas, tēraudnieces vieglākas, ja tu liec turbo , tikai tērauda vladlens jau visu tev uz paplātes izlika
m51 m52b28 ir no vienas sagataves, b30 vroģi arī. Tērauds, rūdīts, kalts sauc kā gribi.
M51 kloķis + b28 virzuļi būs par īsu normālam turbo cr ar 2.5 galvu sanāks kkur ap 9.5:1.
+ ja to visu liks čuguna blokā ar standarta izmēru, tad motors silts ķīlēs (skat liet. kapteinis jebonātu)
M51 kloķis + b28 virzuļi būs par īsu normālam turbo cr ar 2.5 galvu sanāks kkur ap 9.5:1.
+ ja to visu liks čuguna blokā ar standarta izmēru, tad motors silts ķīlēs (skat liet. kapteinis jebonātu)
Cik es rēķināju, ņemot vēra ja stock B25 NV CR ir 10:1, ar M51 + B28 sanāca 8.8:1 (izmantoju tavu kalkulātoru)seeingman rakstīja:m51 m52b28 ir no vienas sagataves, b30 vroģi arī. Tērauds, rūdīts, kalts sauc kā gribi.
M51 kloķis + b28 virzuļi būs par īsu normālam turbo cr ar 2.5 galvu sanāks kkur ap 9.5:1.
+ ja to visu liks čuguna blokā ar standarta izmēru, tad motors silts ķīlēs (skat liet. kapteinis jebonātu)
Tagad ar stock M50B25 NV uz 0.7 bar neko neķīlē..
Jāņem vērā ir nevis iedomātā kompresijas pakāpe, bet reāli izmēri, tad arī sanāks īstu cr aprēķināt.
stock 2.5 protams, ka neķīlē, a 2.8 virzuļi ir domāti alūmīnija blokam ar savu izplešanās koeficientu.
stock 2.5 protams, ka neķīlē, a 2.8 virzuļi ir domāti alūmīnija blokam ar savu izplešanās koeficientu.
B30 ir čuguna
Kaut kas tev nepareizi aprēkinos, m51+b28 reālk ap 9,5/9,4:1Bucis rakstīja:Cik es rēķināju, ņemot vēra ja stock B25 NV CR ir 10:1, ar M51 + B28 sanāca 8.8:1 (izmantoju tavu kalkulātoru)seeingman rakstīja:m51 m52b28 ir no vienas sagataves, b30 vroģi arī. Tērauds, rūdīts, kalts sauc kā gribi.
M51 kloķis + b28 virzuļi būs par īsu normālam turbo cr ar 2.5 galvu sanāks kkur ap 9.5:1.
+ ja to visu liks čuguna blokā ar standarta izmēru, tad motors silts ķīlēs (skat liet. kapteinis jebonātu)
Tagad ar stock M50B25 NV uz 0.7 bar neko neķīlē..
3.121 -> 3.0 klokene, 135mm klani, virzuli 86mm (m3, toyota, opel utt)
Kāds reāli dzīvē zin vai šajā kombinācijā pie apakšējā maiņas punkta nesatiekas virzulis ar klokeni?
Ja tiek nemti tie 2jz virzuļi.(tie kas tiek ņenti šajā video : https://www.youtube.com/watch?v=MPwteuw5nKk
Kāds reāli dzīvē zin vai šajā kombinācijā pie apakšējā maiņas punkta nesatiekas virzulis ar klokeni?
Ja tiek nemti tie 2jz virzuļi.(tie kas tiek ņenti šajā video : https://www.youtube.com/watch?v=MPwteuw5nKk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 18
- chevron_right