Vanos
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
+ vēl tas, ka vienreiz nežēlīgu apstākļu spiests biju krievijā ar e34, un vienkārši nebija kur ieliet degvielu. Kad iedegās lampiņa nobraucu 88km līdz dačiks nokritās zem tukšas bākas. Un pat tad, kad rādija mazāk par tukšu bāku es nobraucu vēl 70km, līdz bija iespēja uzpildīties. Ja šādi mēra patēriņu es varu arī 3.5 litrus dabūt neiespringstot.
tas jau ir tikai normaal, ka neiet un maz eed, saaks iet un saaks eest arii vairaak!
Tiesi to ari es meginu cilvekam iestastiit!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Visdrīzāk tajā bākā bija vēl kādi 2l vismaz, kurus tad nu Tu arī veiksmīgi nobrauci.djjys rakstīja:Pec nobrauktajiem kilometriem. un ielietajiem litriem es ieleju gandriz tuksha baka 7Litri un nobraucu 102km. un veel pat vareju pielaist un varb kadus paris km nobraukt!!!
Kā jau pareizi saka, mērīt var tikai ar pilnu bāku..
vecs m50b20 nevar ēst 7l/100km pat braucot tikai pa šoseju..
Un par to vanosu arī Tev tur ir kkas jocīgs.. BMW nav kā hondām,kad var just brīdi, kurā VTEC kicks in yo.
Ja paātrinājums nepieaug +/- vienmērīgi visā apgriezienu diapazonā Tev tur ir dirsā ar motora vadību un/vai degvielas padevi..
Par kārbu - muļķības. Nav tādas kārbas, kas domātas vanosiem un kas nē. Tev tur var būt Getrag vai arī maz ticams ZF.. Un principā braucot atšķirību gandrīz nevar just..
Reduktora attiecību var atrast uz tādas mazas plāksnītes, kas ir piestiķēta pie reduktora.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
motors ir man likts no 1995 gada coupe automata. ta man vecais saimnieks pastastija. par vanosu neko neteica, to es pats jutu ka kautkas nav ka vajag!!! un es ari ar probi kura ed ne mazak ka 9 esmu izbraucis ar 8 no tukshas bakas lidz tukshai!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
nu bet tu taču sapis sūkni ta braucot
tapat ar laiku jaliek jauns nav ko zelot nopistas auto detalas. jauns ir jaun un nav nekadu problemu.
un es te nesmu tapec lai ar kadu kasitos, to var jebkura cita veida dariit. es te ievacu informaciju un dalitos pieredze kas izbaudita uz savas adas!!! Sorry.
un es te nesmu tapec lai ar kadu kasitos, to var jebkura cita veida dariit. es te ievacu informaciju un dalitos pieredze kas izbaudita uz savas adas!!! Sorry.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Tatad izradas ka vanosu var nomainit jebkurs kam kaucik smadzenes strada!!! atradu video pamacibu!!!! http://www.youtube.com/watch?v=g86V_lVc ... re=related
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
tikai žēl, ka single vanos un double vanos nav gluži viens un tas pats.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
siemens pravotkai ir 2 releji gribot neatradisi 3.
man metajas viena pravotka no vanosa rit papetisu un pateixu precizak
man metajas viena pravotka no vanosa rit papetisu un pateixu precizak
cik liela ir jutama atskiriba starp m50b25 parasto un vanosu!
citeeshu ko esmu lasijis: "neko daudz nav juutama, varbuut grieze aatraak saakas, un nedaudz labaak iet liidz 3000 rpm. pienosasījuma ja viņs ir vesels. un arii nedaudz ekanomija mazajos apgriezienos."tas laikam arii viss. nesaku ka man taisnība, moz veel kaads izteiks savu viedokli.
Man Nojucis vanoss tka gumijas jaunas gruti dabuut radies jautajums no cita motora vanosu var parlikt uz savu vai arii ta ir slikta doma jo katrs vanos piedilis pie sava motora???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
var likt no cita dzinēja.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
blivites nau gruti dabuut, http://www.beisansystems.com/products.htmldjjys rakstīja:Man Nojucis vanoss tka gumijas jaunas gruti dabuut radies jautajums no cita motora vanosu var parlikt uz savu vai arii ta ir slikta doma jo katrs vanos piedilis pie sava motora???
un vel tas ka ieliekot vanosu no cita dzineja nevar jau zinat cik ilgi vins kalpos, katraa zinjaa es ja liktu vanosu tikuntaa nomainitu blivgredzenus
...
Problema var radities ka ne tikai tās gumiajs ir bojatas, bet visapr vanoss aiziet griste un nepilda savas funcijas, kā tas bijis man. Nacas mainit vanosu no cita motora+ ar reize ar nomainju tās gumijinas. Par parmainam kaut kur jau biju stastijis kā bij prims un kā pēc...
lieta tāda ka drauga behai, kkas ar vanosu notika, tipa sprūst un negroza ieplūdes sadaleni. Laikam ka jāmaina viss vanos???
bet izdomājām paeksperimentēt ar to vanosu, karo4 atslēdzām soleonīdu no motora pravotkas un pielikām pa taisno pie +12v, sanāk ka vanos visu laiku ieslēgts, tukšgaitā motors strādā nevienmērīgi, bet kas pa uzrāvienu pie maziem apgriezieniem, bet pie lieliem apgriezieniem, jau liekas ka motoram trūkst degvielas, bet vai vispār ir labi braukāt visu laiku ar vanosu ON.
bet izdomājām paeksperimentēt ar to vanosu, karo4 atslēdzām soleonīdu no motora pravotkas un pielikām pa taisno pie +12v, sanāk ka vanos visu laiku ieslēgts, tukšgaitā motors strādā nevienmērīgi, bet kas pa uzrāvienu pie maziem apgriezieniem, bet pie lieliem apgriezieniem, jau liekas ka motoram trūkst degvielas, bet vai vispār ir labi braukāt visu laiku ar vanosu ON.
BMW-Big Money Waste
manuprāt nav labi, nezinu kādas sanāk atstarpes starp vārstiem un virzuļiem , bet man liekas, ka vienu jauku brīdi braukājot ar ieslēgtu vanosu var tīri inerces pēc likt sabučoties virzulim ar vārstu kādu.
No cik līdz cik rpm ir tas "zajebis" cēliens?
No cik līdz cik rpm ir tas "zajebis" cēliens?
no apm 2t-5t ir riktīgi labi, beņķī spiež kā nekad, tālāk jau zūd viss labums, vismaz konkrētajam bmw. Bet tā jāpiekrīt ka labāk nemocīt šādi motoru, jo pēc tiem 5 pat skaņa motoram izmainas uz tizlāku, un liekas ka tulīt būs BUUM motortelpā
bet runājot par to vanosu ja tas sprūst, tad jau ar blīvslēgu maiņu nepietiks, soleonīds ja kas strādā.
Un braucot pat var just kad mašina tā kā noraustas uzreiz pazūd jauda pie low rpm, tad atkal braucot noraustas un jauda atrodas un tā visu laiku.
braucot ar atvienotu viss OK, tikai griezīte jūtami mazāka. Arī diagnostikā parādija kko par vanosa jamming.
Kā to ārstēt?????
Šeit kur es dzīvoju neviens nau pro par vanosiem, pat uzlikt nemāk, tāpēc pagaidām internet diagnostika rulz
bet runājot par to vanosu ja tas sprūst, tad jau ar blīvslēgu maiņu nepietiks, soleonīds ja kas strādā.
Un braucot pat var just kad mašina tā kā noraustas uzreiz pazūd jauda pie low rpm, tad atkal braucot noraustas un jauda atrodas un tā visu laiku.
braucot ar atvienotu viss OK, tikai griezīte jūtami mazāka. Arī diagnostikā parādija kko par vanosa jamming.
Kā to ārstēt?????
Šeit kur es dzīvoju neviens nau pro par vanosiem, pat uzlikt nemāk, tāpēc pagaidām internet diagnostika rulz
BMW-Big Money Waste
m52 motors?
principā jau ir jātaisa vaļā un jāskatās, kas un kāpēc sprūst, ja vispār mehāniski sprūst un vaina nav citur
bet vieglāk jau ir uzlikt citu...
principā jau ir jātaisa vaļā un jāskatās, kas un kāpēc sprūst, ja vispār mehāniski sprūst un vaina nav citur
bet vieglāk jau ir uzlikt citu...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right