dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 
dogMa rakstīja: Tas gan fufelis par vadībām. Siemens ir krietni "gudrāka" vadība, precīzāk strādā. Bet lielākoties nav problēma vadībā, bet gan paša cilvēka galvā. Ja nomainam beigtu devēju, taisam dzinējam apkopes, tad neviena vadība nesagādā problēmas.
To pašu gribēju teikt, bet nu jā ielikt oriģinālo devēju ir dārgi,labāk nomainīt vadību tā vietā. :hahaha:
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
Sveiki.
Situācija tāda. Sazinājos ar QSX no foruma(ieteica pāris cilvēki viņu) lai pabeidz atjaunot man mašīnu. Ja kāds neredzēja iepriekš, tad nu man stāveja ms1 vadība, daudz kas vēl sačakarēts bija un to visu es aizstāju ar bosch 413 vadību. Nopirku zondi, saliku visus devējus, bet tāpat mašīna nestrādāja, ka vajadzēja.
Tad nu aizvedu mašinu līdz qsx, paskatijamies tur nedaudz un saka atstāj mašīnu, mēs to varam sataisīt. Ok, saregulēja man sadalenes, pārgāja pāri visai pravodkai, salika dažus štekerus īstājās vietās. Zvana, saka ka visu salika kā vajag, bet mašīna strāda kā grib. Iespējams vaina pašā vadības blokā, jāliek cits un jāskatās.
Par problēmām tagad:
Tukšgaitā apgriezieni 2000-3000 turās ilgi, kad nokrīt, mašīna noslāpst.
Mašinu piedarbināt var ar kādu 8-10 reizi, citreiz var pirmo.
Vai tiešām te varētu būt vadības vaina? Vai vēl kas cits varētu būt?

Jā, un vēl. Vadību arī nekur nevaru atrast kaut vai notestēt...
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Kas ar droseles pozīcijas mērītāju? Mainija?
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
-AF- rakstīja:Kas ar droseles pozīcijas mērītāju? Mainija?
Itkā viņam viss ok. Iepriekš strādāja labi.
kexxx
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 26 Aug 2015, 12:23
jevgeny rakstīja:Sveiki.
Situācija tāda. Sazinājos ar QSX no foruma(ieteica pāris cilvēki viņu) lai pabeidz atjaunot man mašīnu. Ja kāds neredzēja iepriekš, tad nu man stāveja ms1 vadība, daudz kas vēl sačakarēts bija un to visu es aizstāju ar bosch 413 vadību. Nopirku zondi, saliku visus devējus, bet tāpat mašīna nestrādāja, ka vajadzēja.
Tad nu aizvedu mašinu līdz qsx, paskatijamies tur nedaudz un saka atstāj mašīnu, mēs to varam sataisīt. Ok, saregulēja man sadalenes, pārgāja pāri visai pravodkai, salika dažus štekerus īstājās vietās. Zvana, saka ka visu salika kā vajag, bet mašīna strāda kā grib. Iespējams vaina pašā vadības blokā, jāliek cits un jāskatās.
Par problēmām tagad:
Tukšgaitā apgriezieni 2000-3000 turās ilgi, kad nokrīt, mašīna noslāpst.
Mašinu piedarbināt var ar kādu 8-10 reizi, citreiz var pirmo.
Vai tiešām te varētu būt vadības vaina? Vai vēl kas cits varētu būt?

Jā, un vēl. Vadību arī nekur nevaru atrast kaut vai notestēt...
ja sūdīgi lec, tad nemaz tik daudz to iemeslu nevarētu būt...

1kārt vajadzētu tik skaidrība ar dzelžu daļu- vai pareizi saliktas sadalenes, vai ir pietiekams degvielas spiediens
tālāk jau elektronika- pie darbināšanas GMM, zondes un vēl čupa devēju vispār nekādu lomu nespēlē
jāskatās tas, kas paliek pāri. svarīgākais ir kloķenes stāvokļa devējs...
vadība arī varētu būt pie vainas, bet tas ir ļoti retos gadījumos... un vēl retāks ir gadījums, ka beigts bloks, bet tas ik pa laikam darbojas... ja bloks ir izjaucams, var pajaukt un paskatīties, vai tajā nav zaļais iemetiek kkur, tā arī gadās

kad darbina, signāls uz sprauslām ir? degvielu smidzina iekšā?
diagnostika kļūdas nekādas neizmet?
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
kexxx rakstīja:
jevgeny rakstīja:Sveiki.
Situācija tāda. Sazinājos ar QSX no foruma(ieteica pāris cilvēki viņu) lai pabeidz atjaunot man mašīnu. Ja kāds neredzēja iepriekš, tad nu man stāveja ms1 vadība, daudz kas vēl sačakarēts bija un to visu es aizstāju ar bosch 413 vadību. Nopirku zondi, saliku visus devējus, bet tāpat mašīna nestrādāja, ka vajadzēja.
Tad nu aizvedu mašinu līdz qsx, paskatijamies tur nedaudz un saka atstāj mašīnu, mēs to varam sataisīt. Ok, saregulēja man sadalenes, pārgāja pāri visai pravodkai, salika dažus štekerus īstājās vietās. Zvana, saka ka visu salika kā vajag, bet mašīna strāda kā grib. Iespējams vaina pašā vadības blokā, jāliek cits un jāskatās.
Par problēmām tagad:
Tukšgaitā apgriezieni 2000-3000 turās ilgi, kad nokrīt, mašīna noslāpst.
Mašinu piedarbināt var ar kādu 8-10 reizi, citreiz var pirmo.
Vai tiešām te varētu būt vadības vaina? Vai vēl kas cits varētu būt?

Jā, un vēl. Vadību arī nekur nevaru atrast kaut vai notestēt...
ja sūdīgi lec, tad nemaz tik daudz to iemeslu nevarētu būt...

1kārt vajadzētu tik skaidrība ar dzelžu daļu- vai pareizi saliktas sadalenes, vai ir pietiekams degvielas spiediens
tālāk jau elektronika- pie darbināšanas GMM, zondes un vēl čupa devēju vispār nekādu lomu nespēlē
jāskatās tas, kas paliek pāri. svarīgākais ir kloķenes stāvokļa devējs...
vadība arī varētu būt pie vainas, bet tas ir ļoti retos gadījumos... un vēl retāks ir gadījums, ka beigts bloks, bet tas ik pa laikam darbojas... ja bloks ir izjaucams, var pajaukt un paskatīties, vai tajā nav zaļais iemetiek kkur, tā arī gadās

kad darbina, signāls uz sprauslām ir? degvielu smidzina iekšā?
diagnostika kļūdas nekādas neizmet?
Diagnostika radija kludu ka nav stravas vadibas blokaa. nometu kludu - dzinejs piedarbinajas (mistika).

Rit bus nopirkts un uzstadits jauns klokenes devejs un pameginasu droseli uzlikt citu, ir kkadas aizdomas uz to arii.
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
Ieliku jauno klokenes deveju, lec labi tagad.

Ieliku citu droseli - apgriezieni tukshgaita 1500-3000. Lieku klat atpakalj savejo - tas pats. Bet ATVIENOJOT droseli viss OK, daudz maz.. Kas tad varetu but, ka piesledzot droseli celjaas apgriezieni taa?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Noregulē, lai tukšgaitā ir ciet, t.i., kad pedālis ir atlaists, lai drosele ir ciet.
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
dogMa rakstīja:Noregulē, lai tukšgaitā ir ciet, t.i., kad pedālis ir atlaists, lai drosele ir ciet.
vai tad taa nav? man likas ka ta ari bija.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Vienkārši paskaties, kas notiek ar droseli, vai nav vaļā gadienā.
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
dogMa rakstīja:Vienkārši paskaties, kas notiek ar droseli, vai nav vaļā gadienā.
viss lidz galam ciet

Nez... maybe tochna kaut kas vadibas blokaa? Vismaz man taa teica servisaa pie QSX, lai ielieku citu, 100% ejoshu bloku(413) un paskatos ka buus. Bet nekur jau nevar dabuut taadu.. Suutit ebay ari nav baiga velme, ja nu tomer nebuus tur vaina, pardot sho bloku te, Latvijaa, iisti nesanaaks..
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Visu laiku rāda to kļūdu par ecu barošanu? Vai tikai 1x tā bija?
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
dogMa rakstīja:Visu laiku rāda to kļūdu par ecu barošanu? Vai tikai 1x tā bija?
pamaniju 1 reizi tik. sobrid nav blakus diagnostika, lai paskatitos velreiz.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Nu, skaties. Atbrauc moš ciemos, paskatīsimies, kas notiek.
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
Un atkal es :hahaha:
Karo4... kas jau ir:
*jauns klokenes devejs
*uzliku shkivoku no m50 vanos (ieprieksh staveja no non-vanos) - Dogma pamanija un uzdavinaja vajadzigo :super:
*tukshgaitnieks mainits
*QSX izgaja cauri visiem vadiem, visi shtekeri savas vietas
*GMM strada
*droseles pozicijas devejs strada
*sareguletas pareizi sadalenes
*likts uz testu cits 413 bosch bloks - neko nemaina
*zonde strada

vienigais kas neiet, tas ir detonacijas devejs. mashina braucama tikai ar atvienotu droseli un nedaudz noslogotu gazes trosi, lai drosele ir valjaa nedaudz. tad tukshgaitaa nestaigaa apgriezieni. uzmetot neitralaja un paceljot apgriezienus paari 4k, tahometra bultina nereali leeni iet uz leju.
vajag palidzibu... kadi padomi, idejas... jau ir ieguldits laiks un nauda diez gan te, un swapot vairs nav izeja, ka ari budzhets vairs neatljauj.

Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Nu mēģini vēl citu droseli un, kas tev notiek ar vakuumiem? Nav kaut kur nejēdzīga noplūde?
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
Citu droseli liku jau, viss tas pats. Nopludes nekur nebija, ka man pateica.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Nu kaut kas no tā saraksta acīmredzami nestrādā un liekot citas gandrīz 30 gadus vecas detaļas, ir iespēja, ka arī tās ir beigtas. :rolleyes:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
droseles stavokla deveji ir ar dazadam polaritatem, pamegini 1&3 piniem vadus samainit vietam
zonde ja bus "universala"bosch tad nekas tur ari nah neies jaliek ir oem.
Profila bilde
jevgeny
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 15 Jūn 2016, 17:41
Braucu ar: E36 325i
Atrašanās vieta: Jelgava
seeingman rakstīja:droseles stavokla deveji ir ar dazadam polaritatem, pamegini 1&3 piniem vadus samainit vietam
zonde ja bus "universala"bosch tad nekas tur ari nah neies jaliek ir oem.
zonde oem stav ieksha, pirkta galigi jauna