dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- …
- 350
- chevron_right
To pašu gribēju teikt, bet nu jā ielikt oriģinālo devēju ir dārgi,labāk nomainīt vadību tā vietā.dogMa rakstīja: Tas gan fufelis par vadībām. Siemens ir krietni "gudrāka" vadība, precīzāk strādā. Bet lielākoties nav problēma vadībā, bet gan paša cilvēka galvā. Ja nomainam beigtu devēju, taisam dzinējam apkopes, tad neviena vadība nesagādā problēmas.
Sveiki.
Situācija tāda. Sazinājos ar QSX no foruma(ieteica pāris cilvēki viņu) lai pabeidz atjaunot man mašīnu. Ja kāds neredzēja iepriekš, tad nu man stāveja ms1 vadība, daudz kas vēl sačakarēts bija un to visu es aizstāju ar bosch 413 vadību. Nopirku zondi, saliku visus devējus, bet tāpat mašīna nestrādāja, ka vajadzēja.
Tad nu aizvedu mašinu līdz qsx, paskatijamies tur nedaudz un saka atstāj mašīnu, mēs to varam sataisīt. Ok, saregulēja man sadalenes, pārgāja pāri visai pravodkai, salika dažus štekerus īstājās vietās. Zvana, saka ka visu salika kā vajag, bet mašīna strāda kā grib. Iespējams vaina pašā vadības blokā, jāliek cits un jāskatās.
Par problēmām tagad:
Tukšgaitā apgriezieni 2000-3000 turās ilgi, kad nokrīt, mašīna noslāpst.
Mašinu piedarbināt var ar kādu 8-10 reizi, citreiz var pirmo.
Vai tiešām te varētu būt vadības vaina? Vai vēl kas cits varētu būt?
Jā, un vēl. Vadību arī nekur nevaru atrast kaut vai notestēt...
Situācija tāda. Sazinājos ar QSX no foruma(ieteica pāris cilvēki viņu) lai pabeidz atjaunot man mašīnu. Ja kāds neredzēja iepriekš, tad nu man stāveja ms1 vadība, daudz kas vēl sačakarēts bija un to visu es aizstāju ar bosch 413 vadību. Nopirku zondi, saliku visus devējus, bet tāpat mašīna nestrādāja, ka vajadzēja.
Tad nu aizvedu mašinu līdz qsx, paskatijamies tur nedaudz un saka atstāj mašīnu, mēs to varam sataisīt. Ok, saregulēja man sadalenes, pārgāja pāri visai pravodkai, salika dažus štekerus īstājās vietās. Zvana, saka ka visu salika kā vajag, bet mašīna strāda kā grib. Iespējams vaina pašā vadības blokā, jāliek cits un jāskatās.
Par problēmām tagad:
Tukšgaitā apgriezieni 2000-3000 turās ilgi, kad nokrīt, mašīna noslāpst.
Mašinu piedarbināt var ar kādu 8-10 reizi, citreiz var pirmo.
Vai tiešām te varētu būt vadības vaina? Vai vēl kas cits varētu būt?
Jā, un vēl. Vadību arī nekur nevaru atrast kaut vai notestēt...
Kas ar droseles pozīcijas mērītāju? Mainija?
Itkā viņam viss ok. Iepriekš strādāja labi.-AF- rakstīja:Kas ar droseles pozīcijas mērītāju? Mainija?
ja sūdīgi lec, tad nemaz tik daudz to iemeslu nevarētu būt...jevgeny rakstīja:Sveiki.
Situācija tāda. Sazinājos ar QSX no foruma(ieteica pāris cilvēki viņu) lai pabeidz atjaunot man mašīnu. Ja kāds neredzēja iepriekš, tad nu man stāveja ms1 vadība, daudz kas vēl sačakarēts bija un to visu es aizstāju ar bosch 413 vadību. Nopirku zondi, saliku visus devējus, bet tāpat mašīna nestrādāja, ka vajadzēja.
Tad nu aizvedu mašinu līdz qsx, paskatijamies tur nedaudz un saka atstāj mašīnu, mēs to varam sataisīt. Ok, saregulēja man sadalenes, pārgāja pāri visai pravodkai, salika dažus štekerus īstājās vietās. Zvana, saka ka visu salika kā vajag, bet mašīna strāda kā grib. Iespējams vaina pašā vadības blokā, jāliek cits un jāskatās.
Par problēmām tagad:
Tukšgaitā apgriezieni 2000-3000 turās ilgi, kad nokrīt, mašīna noslāpst.
Mašinu piedarbināt var ar kādu 8-10 reizi, citreiz var pirmo.
Vai tiešām te varētu būt vadības vaina? Vai vēl kas cits varētu būt?
Jā, un vēl. Vadību arī nekur nevaru atrast kaut vai notestēt...
1kārt vajadzētu tik skaidrība ar dzelžu daļu- vai pareizi saliktas sadalenes, vai ir pietiekams degvielas spiediens
tālāk jau elektronika- pie darbināšanas GMM, zondes un vēl čupa devēju vispār nekādu lomu nespēlē
jāskatās tas, kas paliek pāri. svarīgākais ir kloķenes stāvokļa devējs...
vadība arī varētu būt pie vainas, bet tas ir ļoti retos gadījumos... un vēl retāks ir gadījums, ka beigts bloks, bet tas ik pa laikam darbojas... ja bloks ir izjaucams, var pajaukt un paskatīties, vai tajā nav zaļais iemetiek kkur, tā arī gadās
kad darbina, signāls uz sprauslām ir? degvielu smidzina iekšā?
diagnostika kļūdas nekādas neizmet?
Diagnostika radija kludu ka nav stravas vadibas blokaa. nometu kludu - dzinejs piedarbinajas (mistika).kexxx rakstīja:ja sūdīgi lec, tad nemaz tik daudz to iemeslu nevarētu būt...jevgeny rakstīja:Sveiki.
Situācija tāda. Sazinājos ar QSX no foruma(ieteica pāris cilvēki viņu) lai pabeidz atjaunot man mašīnu. Ja kāds neredzēja iepriekš, tad nu man stāveja ms1 vadība, daudz kas vēl sačakarēts bija un to visu es aizstāju ar bosch 413 vadību. Nopirku zondi, saliku visus devējus, bet tāpat mašīna nestrādāja, ka vajadzēja.
Tad nu aizvedu mašinu līdz qsx, paskatijamies tur nedaudz un saka atstāj mašīnu, mēs to varam sataisīt. Ok, saregulēja man sadalenes, pārgāja pāri visai pravodkai, salika dažus štekerus īstājās vietās. Zvana, saka ka visu salika kā vajag, bet mašīna strāda kā grib. Iespējams vaina pašā vadības blokā, jāliek cits un jāskatās.
Par problēmām tagad:
Tukšgaitā apgriezieni 2000-3000 turās ilgi, kad nokrīt, mašīna noslāpst.
Mašinu piedarbināt var ar kādu 8-10 reizi, citreiz var pirmo.
Vai tiešām te varētu būt vadības vaina? Vai vēl kas cits varētu būt?
Jā, un vēl. Vadību arī nekur nevaru atrast kaut vai notestēt...
1kārt vajadzētu tik skaidrība ar dzelžu daļu- vai pareizi saliktas sadalenes, vai ir pietiekams degvielas spiediens
tālāk jau elektronika- pie darbināšanas GMM, zondes un vēl čupa devēju vispār nekādu lomu nespēlē
jāskatās tas, kas paliek pāri. svarīgākais ir kloķenes stāvokļa devējs...
vadība arī varētu būt pie vainas, bet tas ir ļoti retos gadījumos... un vēl retāks ir gadījums, ka beigts bloks, bet tas ik pa laikam darbojas... ja bloks ir izjaucams, var pajaukt un paskatīties, vai tajā nav zaļais iemetiek kkur, tā arī gadās
kad darbina, signāls uz sprauslām ir? degvielu smidzina iekšā?
diagnostika kļūdas nekādas neizmet?
Rit bus nopirkts un uzstadits jauns klokenes devejs un pameginasu droseli uzlikt citu, ir kkadas aizdomas uz to arii.
Ieliku jauno klokenes deveju, lec labi tagad.
Ieliku citu droseli - apgriezieni tukshgaita 1500-3000. Lieku klat atpakalj savejo - tas pats. Bet ATVIENOJOT droseli viss OK, daudz maz.. Kas tad varetu but, ka piesledzot droseli celjaas apgriezieni taa?
Ieliku citu droseli - apgriezieni tukshgaita 1500-3000. Lieku klat atpakalj savejo - tas pats. Bet ATVIENOJOT droseli viss OK, daudz maz.. Kas tad varetu but, ka piesledzot droseli celjaas apgriezieni taa?
Noregulē, lai tukšgaitā ir ciet, t.i., kad pedālis ir atlaists, lai drosele ir ciet.
vai tad taa nav? man likas ka ta ari bija.dogMa rakstīja:Noregulē, lai tukšgaitā ir ciet, t.i., kad pedālis ir atlaists, lai drosele ir ciet.
Vienkārši paskaties, kas notiek ar droseli, vai nav vaļā gadienā.
viss lidz galam cietdogMa rakstīja:Vienkārši paskaties, kas notiek ar droseli, vai nav vaļā gadienā.
Nez... maybe tochna kaut kas vadibas blokaa? Vismaz man taa teica servisaa pie QSX, lai ielieku citu, 100% ejoshu bloku(413) un paskatos ka buus. Bet nekur jau nevar dabuut taadu.. Suutit ebay ari nav baiga velme, ja nu tomer nebuus tur vaina, pardot sho bloku te, Latvijaa, iisti nesanaaks..
Visu laiku rāda to kļūdu par ecu barošanu? Vai tikai 1x tā bija?
pamaniju 1 reizi tik. sobrid nav blakus diagnostika, lai paskatitos velreiz.dogMa rakstīja:Visu laiku rāda to kļūdu par ecu barošanu? Vai tikai 1x tā bija?
Nu, skaties. Atbrauc moš ciemos, paskatīsimies, kas notiek.
Un atkal es
Karo4... kas jau ir:
*jauns klokenes devejs
*uzliku shkivoku no m50 vanos (ieprieksh staveja no non-vanos) - Dogma pamanija un uzdavinaja vajadzigo
*tukshgaitnieks mainits
*QSX izgaja cauri visiem vadiem, visi shtekeri savas vietas
*GMM strada
*droseles pozicijas devejs strada
*sareguletas pareizi sadalenes
*likts uz testu cits 413 bosch bloks - neko nemaina
*zonde strada
vienigais kas neiet, tas ir detonacijas devejs. mashina braucama tikai ar atvienotu droseli un nedaudz noslogotu gazes trosi, lai drosele ir valjaa nedaudz. tad tukshgaitaa nestaigaa apgriezieni. uzmetot neitralaja un paceljot apgriezienus paari 4k, tahometra bultina nereali leeni iet uz leju.
vajag palidzibu... kadi padomi, idejas... jau ir ieguldits laiks un nauda diez gan te, un swapot vairs nav izeja, ka ari budzhets vairs neatljauj.
Karo4... kas jau ir:
*jauns klokenes devejs
*uzliku shkivoku no m50 vanos (ieprieksh staveja no non-vanos) - Dogma pamanija un uzdavinaja vajadzigo
*tukshgaitnieks mainits
*QSX izgaja cauri visiem vadiem, visi shtekeri savas vietas
*GMM strada
*droseles pozicijas devejs strada
*sareguletas pareizi sadalenes
*likts uz testu cits 413 bosch bloks - neko nemaina
*zonde strada
vienigais kas neiet, tas ir detonacijas devejs. mashina braucama tikai ar atvienotu droseli un nedaudz noslogotu gazes trosi, lai drosele ir valjaa nedaudz. tad tukshgaitaa nestaigaa apgriezieni. uzmetot neitralaja un paceljot apgriezienus paari 4k, tahometra bultina nereali leeni iet uz leju.
vajag palidzibu... kadi padomi, idejas... jau ir ieguldits laiks un nauda diez gan te, un swapot vairs nav izeja, ka ari budzhets vairs neatljauj.
Nu mēģini vēl citu droseli un, kas tev notiek ar vakuumiem? Nav kaut kur nejēdzīga noplūde?
Citu droseli liku jau, viss tas pats. Nopludes nekur nebija, ka man pateica.
Nu kaut kas no tā saraksta acīmredzami nestrādā un liekot citas gandrīz 30 gadus vecas detaļas, ir iespēja, ka arī tās ir beigtas.
droseles stavokla deveji ir ar dazadam polaritatem, pamegini 1&3 piniem vadus samainit vietam
zonde ja bus "universala"bosch tad nekas tur ari nah neies jaliek ir oem.
zonde ja bus "universala"bosch tad nekas tur ari nah neies jaliek ir oem.
zonde oem stav ieksha, pirkta galigi jaunaseeingman rakstīja:droseles stavokla deveji ir ar dazadam polaritatem, pamegini 1&3 piniem vadus samainit vietam
zonde ja bus "universala"bosch tad nekas tur ari nah neies jaliek ir oem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- …
- 350
- chevron_right