dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- …
- 350
- chevron_right
Sveiki
Ir radies jautājums..
Situācijas apraksts :
Runa ies par jaudu!!!
Ikdienā braucot viss labi,
Skrienoties viss labi,
Kūpinot riepas, (maigi) viss labi
Bet kad lieku krustām, un aiziet lidz redlainam uzreiz apgriezieni nokrīt uz 0.7 un viss, taka nekas nebuutu bijis, ķip mauc tālāk.
Kas notiek? Esmu neizpratnē.
Varbūt kāds var pateikt kas pa lietu?
Ir radies jautājums..
Situācijas apraksts :
Runa ies par jaudu!!!
Ikdienā braucot viss labi,
Skrienoties viss labi,
Kūpinot riepas, (maigi) viss labi
Bet kad lieku krustām, un aiziet lidz redlainam uzreiz apgriezieni nokrīt uz 0.7 un viss, taka nekas nebuutu bijis, ķip mauc tālāk.
Kas notiek? Esmu neizpratnē.
Varbūt kāds var pateikt kas pa lietu?
Instagram : AINARSLIPARTS
Gadījumā ar asarām bākā nekrusto?Ainikis rakstīja:Sveiki
Ir radies jautājums..
Situācijas apraksts :
Runa ies par jaudu!!!
Ikdienā braucot viss labi,
Skrienoties viss labi,
Kūpinot riepas, (maigi) viss labi
Bet kad lieku krustām, un aiziet lidz redlainam uzreiz apgriezieni nokrīt uz 0.7 un viss, taka nekas nebuutu bijis, ķip mauc tālāk.
Kas notiek? Esmu neizpratnē.
Varbūt kāds var pateikt kas pa lietu?
sveiks. kas varetu vel but par problemu? Kad piedarbini motoru, kamer temperatura ir zilaas svitras zonaa, viss daudz maz ok, apgriezieni nedaudz pastaiga un izlidzinas, bet nedaudz uzgazejot ari sak staigat un mereni izlidzinas.
Tikko ka temperatura bik lielaka paliek, viss, apgriezieni staiga lidz 0, dazreiz atdzivinas, uzshauj lidz ~1300, tad atkal uz 0 un noslapst.
Video ieskatam:
https://www.youtube.com/watch?v=yEP9oKtY35U
Kas darits:
Jauni deveji - sadalenes, klokenes, detonacijas, temperaturas(abi), zonde, cits tukshgaitnieks(labi iztirits, varsts kustas brivi, pretestiba pec multimera OK), cits GMM, pec kompja OK, kljudas vairs nemet. Gaisu cik skatiits nesuuc.
Lai motors stradatu, neslapstu ir janoslogo droseles trosite kas nak pie pedalja, ta lai nedaudz valjaa ir drosele(kstati ari iztirita, potenciomera pretestiba ari OK).
Ideju kas ar motoru vairs nav... M50B25TU, vadiba M3.3.1(Bosch 413)
Tikko ka temperatura bik lielaka paliek, viss, apgriezieni staiga lidz 0, dazreiz atdzivinas, uzshauj lidz ~1300, tad atkal uz 0 un noslapst.
Video ieskatam:
https://www.youtube.com/watch?v=yEP9oKtY35U
Kas darits:
Jauni deveji - sadalenes, klokenes, detonacijas, temperaturas(abi), zonde, cits tukshgaitnieks(labi iztirits, varsts kustas brivi, pretestiba pec multimera OK), cits GMM, pec kompja OK, kljudas vairs nemet. Gaisu cik skatiits nesuuc.
Lai motors stradatu, neslapstu ir janoslogo droseles trosite kas nak pie pedalja, ta lai nedaudz valjaa ir drosele(kstati ari iztirita, potenciomera pretestiba ari OK).
Ideju kas ar motoru vairs nav... M50B25TU, vadiba M3.3.1(Bosch 413)
Sveiki.
Atkal uzbāzīšos ar savu m40b16 dzinēja problēmu.
Neuzņem apgriezienus,aizrijas nospiežot pedāli un tukšgaitā nestrādā.
Pie kompja pieslēdzot uzrādija lambdu un GMM. Abus nomainiju,bet bez rezultātiem. Pēctam mainiju tukšgaitas regulātoru,palika labāk,bet tikai pie pašregulēta GMM. Man pateica, ka 100 punkti beigts ir droseles stāvokļa devējs(potenciometrs). Nomainiju to,bet bez izmaiņām. Gaisu nekur nesūc,vismaz visu esmu izskatijis.
Te video ieskatam, ceru,ka sapratīsiet: https://www.youtube.com/watch?v=fi6jH9FmZkw
Man te vēl viens jaut. Vairākas reizes esmu novērojis,ka nostājoties slīpumā ar purnu uz augšu,pazūd kautkur benzīns. Nekur ne peļķes nav,ne sūces,ne benzīnpizģītāji. Vakar bākā 15 liti rādija,nostājos slīpumā uz 5 min,un pēctam rāda neko,tukšu bāku. Kur viņš varētu aiztecēt?
Atkal uzbāzīšos ar savu m40b16 dzinēja problēmu.
Neuzņem apgriezienus,aizrijas nospiežot pedāli un tukšgaitā nestrādā.
Pie kompja pieslēdzot uzrādija lambdu un GMM. Abus nomainiju,bet bez rezultātiem. Pēctam mainiju tukšgaitas regulātoru,palika labāk,bet tikai pie pašregulēta GMM. Man pateica, ka 100 punkti beigts ir droseles stāvokļa devējs(potenciometrs). Nomainiju to,bet bez izmaiņām. Gaisu nekur nesūc,vismaz visu esmu izskatijis.
Te video ieskatam, ceru,ka sapratīsiet: https://www.youtube.com/watch?v=fi6jH9FmZkw
Man te vēl viens jaut. Vairākas reizes esmu novērojis,ka nostājoties slīpumā ar purnu uz augšu,pazūd kautkur benzīns. Nekur ne peļķes nav,ne sūces,ne benzīnpizģītāji. Vakar bākā 15 liti rādija,nostājos slīpumā uz 5 min,un pēctam rāda neko,tukšu bāku. Kur viņš varētu aiztecēt?
Ja tiešām nekur netek, tad e36 tas ir normāli. Bieži ir tā, ka uzbrauciet garākā viaduktā, arī pazūd degviela. Vari pamēģināt atvienot aķi, kad "pazudusi" degviela. Atstāj uz 10min un tad pievieno atpakaļ, paskaties, vai neattecēja atpakaļ.
Pamēģināju uzdzīt dirsu uz estekādes,satecēja viss atpakaļ. Diezgan jau švaki,ka jādomā,kur var un kur nevar atstāt savu mogeni.dogMa rakstīja:Ja tiešām nekur netek, tad e36 tas ir normāli. Bieži ir tā, ka uzbrauciet garākā viaduktā, arī pazūd degviela. Vari pamēģināt atvienot aķi, kad "pazudusi" degviela. Atstāj uz 10min un tad pievieno atpakaļ, paskaties, vai neattecēja atpakaļ.
dogMa rakstīja:Ja tiešām nekur netek, tad e36 tas ir normāli. Bieži ir tā, ka uzbrauciet garākā viaduktā, arī pazūd degviela. Vari pamēģināt atvienot aķi, kad "pazudusi" degviela. Atstāj uz 10min un tad pievieno atpakaļ, paskaties, vai neattecēja atpakaļ.
Kādam jābūt slīpumam, lai 15litru vietā rādītu nulli ?
Nuu, 15 ir pa daudz, jā, bet savu 5-7 var nostaigāt.
Man arī tas šķiet totāli par daudz. Nekāds mazais slīpums jau nebija,bet pārējās reizes,kad pazuda,tad slīpums nešķita tik liels,lai baigi daudz aiztecētu.Emteks rakstīja:dogMa rakstīja:Ja tiešām nekur netek, tad e36 tas ir normāli. Bieži ir tā, ka uzbrauciet garākā viaduktā, arī pazūd degviela. Vari pamēģināt atvienot aķi, kad "pazudusi" degviela. Atstāj uz 10min un tad pievieno atpakaļ, paskaties, vai neattecēja atpakaļ.
Kādam jābūt slīpumam, lai 15litru vietā rādītu nulli ?
Sveiki,otrupnieks123 rakstīja:Sveiki.
Atkal uzbāzīšos ar savu m40b16 dzinēja problēmu.
Neuzņem apgriezienus,aizrijas nospiežot pedāli un tukšgaitā nestrādā.
Pie kompja pieslēdzot uzrādija lambdu un GMM. Abus nomainiju,bet bez rezultātiem. Pēctam mainiju tukšgaitas regulātoru,palika labāk,bet tikai pie pašregulēta GMM. Man pateica, ka 100 punkti beigts ir droseles stāvokļa devējs(potenciometrs). Nomainiju to,bet bez izmaiņām. Gaisu nekur nesūc,vismaz visu esmu izskatijis.
Te video ieskatam, ceru,ka sapratīsiet: https://www.youtube.com/watch?v=fi6jH9FmZkw
problēma principā tā pati. šodien bija apmēram tā, ka 100+ km nobraucu mierīgi, nekas no šī nav, tad brīdi auto neaiztiec un pabraucot ~25km sāka raustīties, spiežot gāzi, aizrijas un viss. kādas 20min atstāj iedarbinātu vai noslāpētu tā atkal viss ok. ko līdz sanāk apstāties pie sarkanā, tā atkal bēda parādās, bet kamēr brauc, it kā viss ir labi. +visam šitam, kad viņš ir "aizrijies", spiežot pedāli, ik pa brīdim parādas diezgan stipra klaboņa no motora, tā ka reāli metāls pret metālu kkur klapētu. mby ir kādas idejas ko meklēt, kur meklēt un kas tur klauvē motorā.
Bmw 323ia tourings m52b25
No sākuma kad tikko palaida tad tākā nedaudz raustijās un kad uzgāzēja tad viss aizgāja, tagad problēma ir tāda ka tukšgaitā vairs negrib iet un slāpst nost, bet braucot viss ir ok.
Gofra tika uzlikta jauna un gaisa trubiņas itkā visas ir veselas. Tika atvienota GMM bet nekas neizmainījās, tika pilikts 2.0 GMM bet arī nekas neizmainījās
Vai ir kādi ieteikumi?
No sākuma kad tikko palaida tad tākā nedaudz raustijās un kad uzgāzēja tad viss aizgāja, tagad problēma ir tāda ka tukšgaitā vairs negrib iet un slāpst nost, bet braucot viss ir ok.
Gofra tika uzlikta jauna un gaisa trubiņas itkā visas ir veselas. Tika atvienota GMM bet nekas neizmainījās, tika pilikts 2.0 GMM bet arī nekas neizmainījās
Vai ir kādi ieteikumi?
Brīvgaitas regulātou skatijies?aarchijs rakstīja:Bmw 323ia tourings m52b25
No sākuma kad tikko palaida tad tākā nedaudz raustijās un kad uzgāzēja tad viss aizgāja, tagad problēma ir tāda ka tukšgaitā vairs negrib iet un slāpst nost, bet braucot viss ir ok.
Gofra tika uzlikta jauna un gaisa trubiņas itkā visas ir veselas. Tika atvienota GMM bet nekas neizmainījās, tika pilikts 2.0 GMM bet arī nekas neizmainījās
Vai ir kādi ieteikumi?
Šodien saskāros ar šādu problēmu. Pielaist izdevās ar ļoti lielām grūtībām, spaidot gāzes pedāli.kkk_24 rakstīja:ne gluži tā, bet līdzīgi ir bijis uz pirmo salu(kad ir bijis plusos un pirmo reiz nokrīt zem nulles)-arī pielec, padjorgājas, noslāpst un tad taka pa tukšo bez kompresijas griež, bet pēc kāda brīdi negribīgi pielec, un tad problēma uz x laiku pazūd. pēdējā gada laikā tā ir bijis trīs reizes, divos gadījumos pieleca max 5 sek griežot, bet pēdējo reiz dabūju normāli pamocīt..kloķenes holla?
ziema nāk
Novērots, ka šāds gļuks parādās tikai mitrā laikā, kad mašīna ir stāvējusi dažas dienas nekustināta.
Motors M52B20
Ir kāds izskaidrojums, kāpēc tā notiek ?
Sveiki. Vakar mainiju svečvadus m40b16 motoram un nesaprotu,ko darīt ar attēlā redzamo sensoru. Ko viņš dod, un kā viņu dabūt virsū jaunajam vadam? Liekas,ka viņam vajadzētu jau nākt komplektā ar svečvadiem. Paldies jau iepriekš.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nekaaa- vienkarsi neliec vinu!otrupnieks123 rakstīja:Sveiki. Vakar mainiju svečvadus m40b16 motoram un nesaprotu,ko darīt ar attēlā redzamo sensoru. Ko viņš dod, un kā viņu dabūt virsū jaunajam vadam? Liekas,ka viņam vajadzētu jau nākt komplektā ar svečvadiem. Paldies jau iepriekš.
Tā ir agrīna sadalenes devēja versija. Protams, bez tā auto rūks, bet ne uz visiem 100%.
Ja pareizi atceros, tad vajadzētu būt pārliekamam.
P.s. ja nopirki lētos silikona vadus, tad tikpat labi vari likt atpakaļ vecos. Nemīl tie m40/m20 viņus.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Ja pareizi atceros, tad vajadzētu būt pārliekamam.
P.s. ja nopirki lētos silikona vadus, tad tikpat labi vari likt atpakaļ vecos. Nemīl tie m40/m20 viņus.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
To kkk_24archijs rakstīja:Šodien saskāros ar šādu problēmu. Pielaist izdevās ar ļoti lielām grūtībām, spaidot gāzes pedāli.kkk_24 rakstīja:ne gluži tā, bet līdzīgi ir bijis uz pirmo salu(kad ir bijis plusos un pirmo reiz nokrīt zem nulles)-arī pielec, padjorgājas, noslāpst un tad taka pa tukšo bez kompresijas griež, bet pēc kāda brīdi negribīgi pielec, un tad problēma uz x laiku pazūd. pēdējā gada laikā tā ir bijis trīs reizes, divos gadījumos pieleca max 5 sek griežot, bet pēdējo reiz dabūju normāli pamocīt..kloķenes holla?
ziema nāk [emoji38]
Novērots, ka šāds gļuks parādās tikai mitrā laikā, kad mašīna ir stāvējusi dažas dienas nekustināta.
Motors M52B20
Ir kāds izskaidrojums, kāpēc tā notiek ?
Izklausās pēc m42/m44/n42 raksturīgās kaites, ieteiktu pamērīt eļļas spiedienu šķiļot aukstu dzinēju.
Piešķiļot ieķīlē eļļas sūkņa vārsts Max pozīcijā un piespiež pilnus kompiņus ar aukstu/biezu eļļu, kompiņi nespēj lieko izspiest ārā un vārsti paliek pusatvērti - pazūd kompresija - auto noslāpst. Tālāk jau jāgriež starteris, līdz eļļa tiek sakulta/sašķidrināta, vārsts pārstāj ķīlēt, kompiņi iztukšo lieko, parādās kaut kāda kompresija un auto sāk rūkt.
To archijs.
Pārbaudi sadalenes devēja vadu izolāciju pie štekera. Ja sadrupusi/iet uz īso, mainam devēju (Siemens vdo, nekādus topran, vemo utt)
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bez tā dačika viņš lies ciet. Nemīzīs degvielu 1/2 sekvencē, bet gan visas sprauslas reizē. Un tam dačikam teorētiski vajadzētu būt uz 1 cilindra vada.he9600 rakstīja:Tā ir agrīna sadalenes devēja versija. Protams, bez tā auto rūks, bet ne uz visiem 100%.
Ja pareizi atceros, tad vajadzētu būt pārliekamam.
P.s. ja nopirki lētos silikona vadus, tad tikpat labi vari likt atpakaļ vecos. Nemīl tie m40/m20 viņus.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Paldies par info. Meklēšu un likšu virsū,jo man viņš ir beigts.
sveicināti, kāds var pateikt kas varētu būt par vainu..?
m50b25 dzinējs benzīns/gāze - no sākuma domāju ka vaina ir tajā ka ar gāzi iet švakāk, bet ir tā, ka uzsilis līdz darba temperatūrai paliek tūļīgs, pēc 3k apgriezieniem sāk neiet kā uz gāzes tā arī uz benzīna. aukstu pielaižot motors iet ka traks, kamēr temperatūra ir kkur pa zilo iedaļu.. ko darīt un kā būt?
m50b25 dzinējs benzīns/gāze - no sākuma domāju ka vaina ir tajā ka ar gāzi iet švakāk, bet ir tā, ka uzsilis līdz darba temperatūrai paliek tūļīgs, pēc 3k apgriezieniem sāk neiet kā uz gāzes tā arī uz benzīna. aukstu pielaižot motors iet ka traks, kamēr temperatūra ir kkur pa zilo iedaļu.. ko darīt un kā būt?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- …
- 350
- chevron_right