dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- …
- 350
- chevron_right
Varbūt šeit kāds ir ar to nodarbojies- pieslēdzot inpu rādās palielināts motora noslogojums (engine load),gofra uzlikta jauna, gaisa mērītājs mainīts, gaiss itkā nesūc nekur garām, mazo apgriezienu regulātors mainīti vairāki rezultāts nemainās(motora apgriezieni itkā normāli). Motors m52b28 no e39 automāta.
Varbūt ir kāds Pārdaugavā pie kā šodien var aizbraukt uz diagnostiku pieslēgt pie kompja m50b25
Sveiki, 318 tds sulo augstspiediena sūknis, noņemot kolektoru nevar redzēt no kurienes, ir kādam saskarsme bijusi? Blīves var dabūt, jāņem nost no ķēdes, kas, ko, kā. Lūdzu steidzami atsaukties.
m52b25 sāka taisīt sūdus. Iedarbinot, kamēr auksts, viss ir ok. Tiklīdz silst parādās arvien vairāk baltu dūmu, un smird pēc nesadeguša benzīna. Iet itkā ok, un nekas neraustas. Pieslēdzu pie autocoma un rādīja GMM kļūdu, bet atvienojot to nav nekādas izmaiņas dzinēja darbībā. Jautājums, vai tiešām tas izskatās pēc GMM?
Dzīvie dati jāskatās. Iespējams, ka zonde, zondes mirušas.
Gadsimta jautajums uz kurieni aiziet šī vakuma šļauciņa? Bilde provizoriski var redzet no kurienes viņa nak. Neticu,ka gaisu suc no atmosferas:D motors 1.8is
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nav uz degvielas spiediena regulatoru? (Sprauslu rampas galā)Duuj rakstīja:Gadsimta jautajums uz kurieni aiziet šī vakuma šļauciņa? Bilde provizoriski var redzet no kurienes viņa nak. Neticu,ka gaisu suc no atmosferas:D motors 1.8is
Šodien uzsildīju auto līdz darba temperatūrai, un pie strādājoša dzinēja atvēru eļļas korķi. Tik līdz korķis tiek noņemts ir dzirdama tāda sīcoša skaņa. Kad uzliek momentāli pazūd. Liekas, ka vaininieks ir kartera ventilācija, tā var būt?
var ta butRiks* rakstīja:Šodien uzsildīju auto līdz darba temperatūrai, un pie strādājoša dzinēja atvēru eļļas korķi. Tik līdz korķis tiek noņemts ir dzirdama tāda sīcoša skaņa. Kad uzliek momentāli pazūd. Liekas, ka vaininieks ir kartera ventilācija, tā var būt?
m52b28 nav jaudas pie zemiem apgriezieniem. Pēc 3,5k paveras tikai. Un arī pats pedālis tāds neatsaucīgs. Neitrālajā lēni ceļ un lēni laiž lejā apgriezienus. Kas varētu būt pie vainas?
Diagnostika.
variantu daudz.
sākot ar gaisa piesūkšanu, mirušu vanosa solenoīdu, beidzot ar zemu eļļas spiedienu (vanos nespēj pārgriezt sadaleni) un vienk bezkompresijas dzinuli.
variantu daudz.
sākot ar gaisa piesūkšanu, mirušu vanosa solenoīdu, beidzot ar zemu eļļas spiedienu (vanos nespēj pārgriezt sadaleni) un vienk bezkompresijas dzinuli.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Varat ieteikt kādu servisu?
liet.dogMa vai www.ixt.lvtomaats rakstīja:Varat ieteikt kādu servisu?
Atkarīgs kam. Pa lielam, ja esi no Lielvārdes, tad shtencwerks, tuvākajā apkārtnē motora lietās ir izcils variants, ja viņiem ir laiks protams. Liet. Ģirts un Seeingman tur darbojas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
sveiki,ir tāds jautājums,iedarbinot auto kad arā ir mīnuss,apgriezieni paceļas līdz 2400apgr.,bet vasarā apmēram 2100apgr.(tas ir pirmajas divas sekundes,pēc tam zemāk un zemāk),un kad dzinejam temperatūra 90 grādi,tukšgaitā ir apmēram 720-750rpm,bet ka es zinu,m42 dzinejam jābūt 810-850rpm,vai varētu būt pie vainas temperaturas devejs kurš iet uz kompi?Nevaru atrisināt šo problemu jau gadu,diagnostika biju,tur viss ok,gandrīz viss samainīts un iztirīts...
Diagnostika tika veikta uz auksta dzinēja?bugs84 rakstīja:sveiki,ir tāds jautājums,iedarbinot auto kad arā ir mīnuss,apgriezieni paceļas līdz 2400apgr.,bet vasarā apmēram 2100apgr.(tas ir pirmajas divas sekundes,pēc tam zemāk un zemāk),un kad dzinejam temperatūra 90 grādi,tukšgaitā ir apmēram 720-750rpm,bet ka es zinu,m42 dzinejam jābūt 810-850rpm,vai varētu būt pie vainas temperaturas devejs kurš iet uz kompi?Nevaru atrisināt šo problemu jau gadu,diagnostika biju,tur viss ok,gandrīz viss samainīts un iztirīts...
gan uz auksta,gan uz silta
vel ir viens moments,kad atlaid gāzi,apgriezieni krīt līdzapm.500 un uzreiz uz 750,bet ne vienmēr,kad vairāk slodzes krīt vel zemāk(ģenerators samainīts,nav izmaiņas)bugs84 rakstīja:sveiki,ir tāds jautājums,iedarbinot auto kad arā ir mīnuss,apgriezieni paceļas līdz 2400apgr.,bet vasarā apmēram 2100apgr.(tas ir pirmajas divas sekundes,pēc tam zemāk un zemāk),un kad dzinejam temperatūra 90 grādi,tukšgaitā ir apmēram 720-750rpm,bet ka es zinu,m42 dzinejam jābūt 810-850rpm,vai varētu būt pie vainas temperaturas devejs kurš iet uz kompi?Nevaru atrisināt šo problemu jau gadu,diagnostika biju,tur viss ok,gandrīz viss samainīts un iztirīts...
brīvgaitas regulātors?bugs84 rakstīja:vel ir viens moments,kad atlaid gāzi,apgriezieni krīt līdzapm.500 un uzreiz uz 750,bet ne vienmēr,kad vairāk slodzes krīt vel zemāk(ģenerators samainīts,nav izmaiņas)bugs84 rakstīja:sveiki,ir tāds jautājums,iedarbinot auto kad arā ir mīnuss,apgriezieni paceļas līdz 2400apgr.,bet vasarā apmēram 2100apgr.(tas ir pirmajas divas sekundes,pēc tam zemāk un zemāk),un kad dzinejam temperatūra 90 grādi,tukšgaitā ir apmēram 720-750rpm,bet ka es zinu,m42 dzinejam jābūt 810-850rpm,vai varētu būt pie vainas temperaturas devejs kurš iet uz kompi?Nevaru atrisināt šo problemu jau gadu,diagnostika biju,tur viss ok,gandrīz viss samainīts un iztirīts...
Hc un co no pēdējās ta?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- …
- 350
- chevron_right