dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- …
- 350
- chevron_right
tak jau ka siknsna nolidoja. ja jau gengers nelaadee un stuuree neklausa. otrkaart ja rooljjiks kiiksteja un grabeeja, tad moz noķīlēja un pārdedzināja siksnu- tas labākajā gadījumā, bet ja roļiks iet pa gaisu, tad var vēl kautko paķert līdzi.
problema-st. past. suknis
pirms dzineja mainas nedaudz diica, jaunajam motoram vins nebija virsuu, uzliku veco, ieleju tadu ellju kaa paredzeets, bet tagad vins vispaar nenormaalu srota troksni taisa..ir arii lufte nieliela tam suknim..ko var darit lietas labaa? aa un izgriezot stuuri uz vienu un otru pusi, pa vacinu saak spiest ellju aaraa..liekas, ka suknis vsp ellju nedabuu. var jau it kaa pa 10-20ls nopirkt citu, bet lielaka dala jau vini ir tadi diicosi..
pirms dzineja mainas nedaudz diica, jaunajam motoram vins nebija virsuu, uzliku veco, ieleju tadu ellju kaa paredzeets, bet tagad vins vispaar nenormaalu srota troksni taisa..ir arii lufte nieliela tam suknim..ko var darit lietas labaa? aa un izgriezot stuuri uz vienu un otru pusi, pa vacinu saak spiest ellju aaraa..liekas, ka suknis vsp ellju nedabuu. var jau it kaa pa 10-20ls nopirkt citu, bet lielaka dala jau vini ir tadi diicosi..
vislabāk nopirkt citu pa 15 ls nez ļurkāšanās un lai būtu pilnīgi droši tad restaurēt !
savelc kārtīgi korpusu,tev gaisu rauj iekšā,vai ari o-rings sabira!kkk_24 rakstīja:problema-st. past. suknis
pirms dzineja mainas nedaudz diica, jaunajam motoram vins nebija virsuu, uzliku veco, ieleju tadu ellju kaa paredzeets, bet tagad vins vispaar nenormaalu srota troksni taisa..ir arii lufte nieliela tam suknim..ko var darit lietas labaa? aa un izgriezot stuuri uz vienu un otru pusi, pa vacinu saak spiest ellju aaraa..liekas, ka suknis vsp ellju nedabuu. var jau it kaa pa 10-20ls nopirkt citu, bet lielaka dala jau vini ir tadi diicosi..
+ vēl atgaiso,kad salej elļu un pie izdarbināta motora pagrozi,pēc tam tik pie iedarbināta
sodien pec degvielas uzpildes biskin iespiedu grida un pec tam ataisot kapotu ieraudziju ka tosols ir izspiests pa bacuka korki...
ko tas nozime? kas man tur iet pa pieskari?
ko tas nozime? kas man tur iet pa pieskari?
Tas nozīmē, ka bačoka korķis nebija aizskruvēts. Dzesēšanas sistēmā visu laiku ir neliels spiediens
tatad nekas nopietns tas nevar but?
vispar jau es vienmer aizkruveju kartigi....
vispar jau es vienmer aizkruveju kartigi....
kads specs nevar man pastastit konkreti par dzineja atmetkam, mainu galvas blivi, aptuveni esmu izpratis tas atmetkas,bet neesmu parliecinats... motors 2.0 bez vanosa kur apaksa ir atmetkas un ka ir ar augsu?
ieteiktu palasīt mauaaljus kaa noregulēt pareizi. precīzi izskaidrot grūti.
domāju ka var tā!
kārbā nosprosto default poziicijaa ar tādu speciaalu stienīti iekš kārbas korpusa.
tad sadalenmēm tiem ovalājiem pirmajiem galiem ir jāskatās aptuveni 45 graadu leņķi uz vidu. un sadaleneem otram galam ir jābūt vertikālām uz augšu. papēti to sadaļu ieksh diy kur ir vanos blīvgredzennu maiņa tur aptuveni redzēsi sadaleņu stāvokli.
domāju ka var tā!
kārbā nosprosto default poziicijaa ar tādu speciaalu stienīti iekš kārbas korpusa.
tad sadalenmēm tiem ovalājiem pirmajiem galiem ir jāskatās aptuveni 45 graadu leņķi uz vidu. un sadaleneem otram galam ir jābūt vertikālām uz augšu. papēti to sadaļu ieksh diy kur ir vanos blīvgredzennu maiņa tur aptuveni redzēsi sadaleņu stāvokli.
Ja šie nepalīdz tad >serviss.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
varbut kads zin par m52 duble vanosu??
mani intrese tiri kas notiek ja iznem katalizatorus!!
jo vinam ir 4 zondes
2 pirms un 2 aiz katalizatoriem
mani intrese tiri kas notiek ja iznem katalizatorus!!
jo vinam ir 4 zondes
2 pirms un 2 aiz katalizatoriem
Pakaļā darbs un nauda! Nu nedrīkst ņemt ārā katalizatoru ja aiz tā ir zondes. Nedrīkst !
Podā patēriņš un motora darba režīms.
Nejau par velti zondes ir gan pirms gan pēc katalizatora.
Jautājums - kādēļ vispār tāda doma ir to ņemt ārā?
Podā patēriņš un motora darba režīms.
Nejau par velti zondes ir gan pirms gan pēc katalizatora.
Jautājums - kādēļ vispār tāda doma ir to ņemt ārā?
jautajums sads, galvas blive nomainita,tika mainiti ari varstu blivsledzinji,motors pielec normaali, bet ir tads ka jaudas zudums briiziem,uzreiz nebija, bet pec paris saulem paradijas tads ka gurdums..kas varetu but par vainu, vai to varetu ietekmet mazliet neprecizi saliktas atmetkas?
vel jautajums,tuksgaita zemi apgriezieni ap 6k.. pat tik loti ka kuzovs cilajas ruucot kas tur varetu but nojudzies?
vel jautajums,tuksgaita zemi apgriezieni ap 6k.. pat tik loti ka kuzovs cilajas ruucot kas tur varetu but nojudzies?
nez pie 600 rpm nekam trakam nevajadzeej shuupoties.. moz kāds stobrs nestrādā kā nākas?
Lieta sekojoša nestrāda dzinējs m50b25 vispār nelec! Vaina itkā ir arasta,bet varbūt kādam kaut,kas tads ir gadijies un var palīdzet izstāstīt,kur meklēt vainu tālāk. Problēma ir tāda,ka nepienāk 12V nevienai no spolēm! Līdz kompim 12V aiziet,līdz galvenajiem relejiem arī. Ir mainīti kompji vietām,no strādajoša auto,un galvenie releji,bet bez izmaiņām. GMM strāva pienāk kontaktgrupa arī vesela. Vai tiešam vaina kaut kur vados??
Pie tam dzinējs neapstājās pēkšņi sāka burbuļot un ar tādu burbuļojošu nobraukti tika kādi 30km tad sāka palēnām mirt nost(gaitā stāties),kamēr nomira pa visam
Pie tam dzinējs neapstājās pēkšņi sāka burbuļot un ar tādu burbuļojošu nobraukti tika kādi 30km tad sāka palēnām mirt nost(gaitā stāties),kamēr nomira pa visam
stobri itkaa visi normali vienmerigi stradaa..es domaju kads devejs varetu but, bet kurs?Agris rakstīja:nez pie 600 rpm nekam trakam nevajadzeej shuupoties.. moz kāds stobrs nestrādā kā nākas?
mož kāds no devējiem nomira?Kobreti rakstīja:Lieta sekojoša nestrāda dzinējs m50b25 vispār nelec! Vaina itkā ir arasta,bet varbūt kādam kaut,kas tads ir gadijies un var palīdzet izstāstīt,kur meklēt vainu tālāk. Problēma ir tāda,ka nepienāk 12V nevienai no spolēm! Līdz kompim 12V aiziet,līdz galvenajiem relejiem arī. Ir mainīti kompji vietām,no strādajoša auto,un galvenie releji,bet bez izmaiņām. GMM strāva pienāk kontaktgrupa arī vesela. Vai tiešam vaina kaut kur vados??
Pie tam dzinējs neapstājās pēkšņi sāka burbuļot un ar tādu burbuļojošu nobraukti tika kādi 30km tad sāka palēnām mirt nost(gaitā stāties),kamēr nomira pa visam
Griež, bet nelec? Ļoti iespējams, ka kloķenes devējs.Kobreti rakstīja:Lieta sekojoša nestrāda dzinējs m50b25 vispār nelec! Vaina itkā ir arasta,bet varbūt kādam kaut,kas tads ir gadijies un var palīdzet izstāstīt,kur meklēt vainu tālāk. Problēma ir tāda,ka nepienāk 12V nevienai no spolēm! Līdz kompim 12V aiziet,līdz galvenajiem relejiem arī. Ir mainīti kompji vietām,no strādajoša auto,un galvenie releji,bet bez izmaiņām. GMM strāva pienāk kontaktgrupa arī vesela. Vai tiešam vaina kaut kur vados??
Pie tam dzinējs neapstājās pēkšņi sāka burbuļot un ar tādu burbuļojošu nobraukti tika kādi 30km tad sāka palēnām mirt nost(gaitā stāties),kamēr nomira pa visam
Kloķenes devējs jau nomainīts, tagad kkas vēl tur čakarējās.. Tagad arī stāv servisā, kur tiks pīpēts kas un kā.
Tip iepūšot starta gāzi pie ieplūdes kolektora, viņš sāka kaut kādas dzīvības pazīmes izrādīt, bet joprojām slāpa nost. :(
Tā jau bēda, bet tas ka nevar atrast vainu, vēl vairāk uzdzen sirdsāpi. :|
Tip iepūšot starta gāzi pie ieplūdes kolektora, viņš sāka kaut kādas dzīvības pazīmes izrādīt, bet joprojām slāpa nost. :(
Tā jau bēda, bet tas ka nevar atrast vainu, vēl vairāk uzdzen sirdsāpi. :|
Ak jaunantne .. šitā Tu līdz pastardienai detaļas vietām mainīsi. Vajag pieslēgt pie diagnostikas kompja un tad meklēt problēmu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- …
- 350
- chevron_right