Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Dj_Zii rakstīja:m42 ir mega dzivigs motors :gigigi: skaties kas notiek ar termo muftu jo ka tiko viņa ir sudiga ta sakas visas iepriekš minetas problemas :gigigi: bet iespejams ari ka blive :rolleyes: tur ir jaredz tas brinums :gigigi:
kāds sakars termomuftai ja viņam virs 70 km/h sāk karst?
Rūgtais
Ziņojumi: 105
Pievienojies: 28 Aug 2013, 10:16
Braucu ar: e46
Sveiki, ir kāds gaisojis gāzes sistēmu ? varbūt var padalīties kas un kā jādara . :supeer:
Profila bilde
BLINGZ
Ziņojumi: 138
Pievienojies: 06 Jan 2013, 02:45
Tosols pa salona paklāju.. Ganjau ir apspriest šeit, bet nekādi nevaru atrast. Pečka vai kāda šļauka kidikt? Kā tikt klāt, tiešām būs viss panelis jāizjauc?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
BLINGZ
Ziņojumi: 138
Pievienojies: 06 Jan 2013, 02:45
paldies :gigigi:
brencis1990
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 24 Apr 2013, 18:16
Braucu ar: 323i coupe
swikai man 1.8is radusies problēma motors karst un spiediens dzesēshanas sistēmā, mainiju termostatu, ūdenssūkni, radiatoru arī vakar uzliku! gaisojot sāk baigi spļaudīties tosols nāk uz augshu, termomufta man arī beikta tā ka var iegriezt uz otru pusi, bet wai tikai tur tā vaina vai arī galvas blīve būs jāmaina, jo kad aizskrūvē radiatoru un atgaisošanas skrūvi pēc kāda brīža trubas paliek cietas!
jau ieprieksh paldies!
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
pa prieksu samaini termomuftu ;) un ja viss pectam tapats varasa un paliek cietas trubas tad cel galvu nost un skaties kas ir kas :gigigi:
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
trubas paliek cietas vēl aukstam, nupat atgaisotam?
brencis1990
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 24 Apr 2013, 18:16
Braucu ar: 323i coupe
siltam motoram! nesanāca jau tā īsti atgaisot visu laiku mazi burbulīshi un pēc brīža sāk spiest tosolu ārā!
brencis1990
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 24 Apr 2013, 18:16
Braucu ar: 323i coupe
Dj_Zii rakstīja:pa prieksu samaini termomuftu ;) un ja viss pectam tapats varasa un paliek cietas trubas tad cel galvu nost un skaties kas ir kas :gigigi:
negribās jau ķerties pie tās galvas saka ka baigais chakars uzlitk pēc tam, kkas ar to ķēdi tur esot jāchakarējas!
esmu dzirdējis ka servisos esot kkāds aparāts ar ko var izmērīt vai tosolā nav atgāzes un tad jau toch warētu zināt kas tur ir!
a domā ka dēļ termomuftas ar tas var būt?
Profila bilde
Robiiiits
Ziņojumi: 325
Pievienojies: 06 Dec 2013, 17:02
Braucu ar: e36 is kupeju
Atrašanās vieta: Jekabpils raj
Manam ex Isam ari mufte bij beigta,vareja vienkarsi pagriest uz otruu pusii. Bij liidzigi kaa tev. Tad vienu dienu nomainiiju radiatoru un viss bij ok. :gigigi:
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
brencis1990 rakstīja:
Dj_Zii rakstīja:pa prieksu samaini termomuftu ;) un ja viss pectam tapats varasa un paliek cietas trubas tad cel galvu nost un skaties kas ir kas :gigigi:
negribās jau ķerties pie tās galvas saka ka baigais chakars uzlitk pēc tam, kkas ar to ķēdi tur esot jāchakarējas!
esmu dzirdējis ka servisos esot kkāds aparāts ar ko var izmērīt vai tosolā nav atgāzes un tad jau toch warētu zināt kas tur ir!
a domā ka dēļ termomuftas ar tas var būt?
nu is motoram loti patik ka strada termomufta :gigigi: teiksim ta :lol: taka aiznemies no kada uzliec un pasties vai viss ir bumbas vai nav ;) ja nebus tad berziens :emo: :gigigi:par to radiatoru ari isteniba taisniba :rolleyes: ka ir ar trubam laba apakseja truba radiatoeam ir karsta un vai pats radiators ari ir karsts lejeja dala laba ? :gigigi:
brencis1990
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 24 Apr 2013, 18:16
Braucu ar: 323i coupe
jāmēģina tā būs darīt jānomaina vispirms termomufta un ta ja redzēs!
ir karsta apakshējā truba un radīators arii normāli uzsilst lejā! vienīgai diezgan ilgs laiks paiet kamēr termostats atveras, bet pēc tam vis ok!
vēl gribēju pajautāt kaa ar to galvas blīves maiņu ja nu kas, cik pa to servisā prasa ar visām daļām un darbu? pats nēsmu vēl tik dzīļi līdis negribās kko sachakarēt!
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
no e30 2.4td radiators der uz e36? :rolleyes:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ja nemaldos, radiatora "sēžas" attālumi pie lanžeroniem nepas.
Profila bilde
gda33
Ziņojumi: 776
Pievienojies: 18 Aug 2012, 14:42
Braucu ar: melnu e36
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 
ka ir ar termosledzi elektro ventilatoram? no ka nemt un kur likt, ka savienot lai pie attiecigas temp. saktu stradat ventilators :)
vai labak vilkt uz sledza, lai pats var slegt ieksa ara? ja ta, no ka labak nemt stravu un kada veida drosinataju likt pa vidu?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
pats slēgt ārā un iekšā tu 100% neieslēgsi kaut kad.
termoslēdzis jau nāk radiatoram pasažiera pusē sānos, variantam ar kondicionieri viņš tur ir, citiem lielākajai daļai tur ir korķis, neesmu redzējis tādu, kam radiatorā tur nebūtu paredzēta vieta, bet daži te saka ka ir tādi
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
acerejies mani :lol:
...
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30
Vai ir iespējams, ka caurulītes nr 10, 11 un 12 ir vainīgas pie motora uzkaršanas? Sāk pārņemt izmisums jau un šis variants paliek kā pēdējais. Varbūt liekot virsū ieplūdes kolektoru esmu viņas ne tā saspraudis vai kādu nedaudz saspiedis, jo saprast pa kuru spraugu tie 5 līkumi bija jābāž bija diezgan problemātiski.

Simptomi tādi, ka uzsilst līdz darba temperatūrai (dačix precīzi uz 12) un pēc kādām 10 minūtēm sāk kāpt. Nav svarīgi ar kādu ātrumu braucu - kāpj vienalga. Tikai ar pečku uz max nokrītās līdz normālai temperatūrai. Spiedies sistēmā nav, noslāpēju mašīnu un varēju uzreiz skrūvēt dzesēšanas šķidruma vāku vaļā, nekas pa gaisu neiet. Visas trubas karstas. Pat termomuftu uztaisīju, lai griežas 1:1 ar motora apgriezieniem(tā bija beigta jau pirms tam, bet ar visu to nekarsa motors).

Help!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30
Nav nevienam kāda ideja? :supeer: