dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- …
- 350
- chevron_right
tu klemmes paņem atskrūvē, pagrozi, lai virsma uztrinas un pievelc atpakaļ, ir bijis, ka nav kontakta klemmēm uz aķa.
Klemmes jau pārbaudītas un notīrītas pēc pirmās reizes.seeingman rakstīja:tu klemmes paņem atskrūvē, pagrozi, lai virsma uztrinas un pievelc atpakaļ, ir bijis, ka nav kontakta klemmēm uz aķa.
Sveiki, varbūt kāds varētu man pastāstīt no varētu man motors sīcēt, tāda izteikta skaņa, īsti nevar to izstāstīt, bet ir video kur var dzirdēt to izteikto skaņu, whatsapp 20357790 atsūtīšu video, ja varētu zināt padod ziņu.
Dzinēja masu pārbaudi! Really! Es tikko mēnesi no vietas nočakarējos, kamēr sapratu, kur problēma (apsūbējuši kontakti masai). Un arī, vienkārši reizēm neleca. Pus auto elektrības agregātus uz paspēju samainīt! Man tikai bonusā vēl arī nelādēja ģenerators (arī dēļ tās pašas sasodītās masas, ģeneratoram pašam viss čotka)Gagris rakstīja:Man arī ir aizdomas par kloķvārpstas devēju...
Ņemot vērā, ka auto 30 km no Rīgas čuhņā, tad vieglāk būs kloķenes devēju dabūt nekā kādu, kurš kompi piemet.
Tas izskaidros starteri. Par dzinēja vadību nezinu, jo MS41 nevajagot dzinējam masu, lai viņš rūktu.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Kikaps rakstīja:Dzinēja masu pārbaudi! Really! Es tikko mēnesi no vietas nočakarējos, kamēr sapratu, kur problēma (apsūbējuši kontakti masai). Un arī, vienkārši reizēm neleca. Pus auto elektrības agregātus uz paspēju samainīt! Man tikai bonusā vēl arī nelādēja ģenerators (arī dēļ tās pašas sasodītās masas, ģeneratoram pašam viss čotka)Gagris rakstīja:Man arī ir aizdomas par kloķvārpstas devēju...
Ņemot vērā, ka auto 30 km no Rīgas čuhņā, tad vieglāk būs kloķenes devēju dabūt nekā kādu, kurš kompi piemet.
Tas izskaidros starteri. Par dzinēja vadību nezinu, jo MS41 nevajagot dzinējam masu, lai viņš rūktu.
Paskatīšos masu, bet domāju, ka jābūt kārtībā, jo nesen atvienoju un notīriju.
Varbūt neesmu kārtīgi pievilcis.....
Man, kad beidzās startēšana pavisam, pielikām papildus masu dzinējam un skatījāmies, kā ir tad (vienkārši piepīpējamos vadus pielikām, lai redzētu, vai tiešām tur problēma - bija arī.)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Iespējams stūres pastiprinātājs gaudo.ArnoldsLV rakstīja:Sveiki, varbūt kāds varētu man pastāstīt no varētu man motors sīcēt, tāda izteikta skaņa, īsti nevar to izstāstīt, bet ir video kur var dzirdēt to izteikto skaņu, whatsapp 20357790 atsūtīšu video, ja varētu zināt padod ziņu.
Tas varētu tamlīdzīgu skaņu radīt.
Sveiki . Kurš būtu pa elektroniku gudrs un pateiktu man lūdzu vai no mana vecā 92g. M50b20 ar vanusu derētu pravotka uz m52 ja likšu 413 vadību un tā dačikus. Intrese vai pravotka pasēs vai arī jāpērk pravotka..
Metināšanas pakalpojumi BMW e36 rezerves daļas
Jāpērk 413. pravodka.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
m52b28
Neiet kā vajag , rāda nepareizus apgriezienus, lēni braucot reizēm noslāpst un pēctam grūti pielaist. Liekas, ka pie vainas kloķenes devējs. Varētu tā būt?
Neiet kā vajag , rāda nepareizus apgriezienus, lēni braucot reizēm noslāpst un pēctam grūti pielaist. Liekas, ka pie vainas kloķenes devējs. Varētu tā būt?
Auto 328i, problēma ka spiež antifreez ārā no radiatora korķa. Viss itkā esot sācies kopš tika nedaudz uzsists kreisais stūris, nomainīju ūdens sūkni un ielēju jaunu antifreeze un atgaisoju, nedaudz pabraucu un likās ka viss ok, bet šodien atkal sāka spiest ārā antifreeze caur radiatora korķi, kas varētu būt vainīgs?
aarchijs rakstīja:Auto 328i, problēma ka spiež antifreez ārā no radiatora korķa. Viss itkā esot sācies kopš tika nedaudz uzsists kreisais stūris, nomainīju ūdens sūkni un ielēju jaunu antifreeze un atgaisoju, nedaudz pabraucu un likās ka viss ok, bet šodien atkal sāka spiest ārā antifreeze caur radiatora korķi, kas varētu būt vainīgs?
Uzvārīts / galas blīve. sākuma stadija
aiziet izklaides
ir kompakts 1996 gada, bija ar m43b16, ieswapojās m42b18 (varētu būt līdz kādam 93, gadam? ar ķīļsiksnām ģeneratoram utt.)
motors pirms gadiem vismaz 5+ izņemts no ejošas mašīnas un stāvējis.
respektīvi nelec
motorts viss no viena auto, no elektrības trūka tikai 3 galvenie releji , tos sākumā saliku no m43b16 (tie gaiši zaļie), bet tie visi bija ar 4 kājām....pamanīju, ka šim galvenais ir ar 5 kājām, ieliku (violetu)no e36 kurā bija m52b20, nekas nemainījās.
itkā releji saslēdzas utt, bet ne pagriežot aizdedzi, ne startējot degvielas sūknis neieslēdzas(tikai savienojot relejā pa taisno), dzirksteles arī nav!
kur meklēt kosu?
kloķenes devējs atmeties?
šitiem nav kkāds imobilaizeris utt?
ir kompakts 1996 gada, bija ar m43b16, ieswapojās m42b18 (varētu būt līdz kādam 93, gadam? ar ķīļsiksnām ģeneratoram utt.)
motors pirms gadiem vismaz 5+ izņemts no ejošas mašīnas un stāvējis.
respektīvi nelec
motorts viss no viena auto, no elektrības trūka tikai 3 galvenie releji , tos sākumā saliku no m43b16 (tie gaiši zaļie), bet tie visi bija ar 4 kājām....pamanīju, ka šim galvenais ir ar 5 kājām, ieliku (violetu)no e36 kurā bija m52b20, nekas nemainījās.
itkā releji saslēdzas utt, bet ne pagriežot aizdedzi, ne startējot degvielas sūknis neieslēdzas(tikai savienojot relejā pa taisno), dzirksteles arī nav!
kur meklēt kosu?
kloķenes devējs atmeties?
šitiem nav kkāds imobilaizeris utt?
M Power or no power..
Sitiem ir ews iznem bardacoku tur bus spidigā kastite ar uzrakstu ews atvieno kasti un pienakosajam steierim divus resnakos vadus noknieb notiri izolaciju un satin kopa dodu garantiju ka pieleks uz pus griezienaA bit rakstīja:aiziet izklaides
ir kompakts 1996 gada, bija ar m43b16, ieswapojās m42b18 (varētu būt līdz kādam 93, gadam? ar ķīļsiksnām ģeneratoram utt.)
motors pirms gadiem vismaz 5+ izņemts no ejošas mašīnas un stāvējis.
respektīvi nelec
motorts viss no viena auto, no elektrības trūka tikai 3 galvenie releji , tos sākumā saliku no m43b16 (tie gaiši zaļie), bet tie visi bija ar 4 kājām....pamanīju, ka šim galvenais ir ar 5 kājām, ieliku (violetu)no e36 kurā bija m52b20, nekas nemainījās.
itkā releji saslēdzas utt, bet ne pagriežot aizdedzi, ne startējot degvielas sūknis neieslēdzas(tikai savienojot relejā pa taisno), dzirksteles arī nav!
kur meklēt kosu?
kloķenes devējs atmeties?
šitiem nav kkāds imobilaizeris utt?
Man bija same shit kad swapoju m50b25tu kompakta m43b16 vietaa
Mašīnā EVS saliku pa taisno, nekas nemainās. Pagriežot aizdedzi sūknis nenostrādā, startējot arī vnk tukši griež. Releji kkas saslēdzas
ā kā lai zin vai tam motoram ir tas s*da EVS vai nav? (vecās mašīnas simtu gadu nav)
pie plusa klemmes bija kkāds mazs vads pieskrūvēts, bet nolauzts, otru galu gan tam neatradu, mož tas vēl jāpameklē, kur norauts? bet nu neredzējās... sanāk AKB pusē, mazā masa tikai atsevišķi pieskrūvēta.
ā kā lai zin vai tam motoram ir tas s*da EVS vai nav? (vecās mašīnas simtu gadu nav)
pie plusa klemmes bija kkāds mazs vads pieskrūvēts, bet nolauzts, otru galu gan tam neatradu, mož tas vēl jāpameklē, kur norauts? bet nu neredzējās... sanāk AKB pusē, mazā masa tikai atsevišķi pieskrūvēta.
M Power or no power..
Nav kāda aftermarket signalizācija likta? Kura ir pievienota pie bākas sūkņa. Varbūt tas čakarē prātu. Tas izskaidrotu kaut kādu atvienotu plusa vadu, visādi brīnumi redzēti.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Ka tik šis nebija tas variants kad vajag x20 7 pin atvienot.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
bija ''sikretka'' pie sūkņa vadiem, bet to savienoju atkapaļ pa taisno, tur viss ok. un mašīnai signalizācijas nav.maartyd rakstīja:Nav kāda aftermarket signalizācija likta? Kura ir pievienota pie bākas sūkņa. Varbūt tas čakarē prātu.
nū jā, gan mašīnas, gan motora štekerī ir 7tītais pins, mož var pamēģinātJānis.P rakstīja:Ka tik šis nebija tas variants kad vajag x20 7 pin atvienot.
M Power or no power..
Lai gan ja biji atvienojis ews un salicis pa taisno starteri, tad arī bija 7 pins atvienots.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- …
- 350
- chevron_right