dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- …
- 350
- chevron_right
Ar nepacietību gaidu kāds būs atrisinājums, lai dabūtu auto pie dziesmas. Tieši tā pat čakarējos kad kompaktam M43b16 vietā gribēju iecelt M42b18. Darījām pilnīgi visu tāpat. Arī grieza starteris, sūknis un sveces klusēja. Nesanāca.
P.S. Ews kastīte aiz bardačoka dzeltenā krāsā.
saliku visus galvenos relejus no m50 bezvanosa un uzreiz parādījās dzīvība.
tik gribēja šaut ieplūdē, nebij pareizā secībā spoles saliktas. Itkā salikām kā vajag, pieleca, bet tā nevienmērīgi grib strādāt.
Tagad pieslēdzās kolēga, mēģina atrast risinājumu Ļoti iespējams...cerams vaina sliktos svečvados.
tomēr biš kļūda bij uz 2 cil spolēm, tagad viss rūcē kā vajag.
tik gribēja šaut ieplūdē, nebij pareizā secībā spoles saliktas. Itkā salikām kā vajag, pieleca, bet tā nevienmērīgi grib strādāt.
Tagad pieslēdzās kolēga, mēģina atrast risinājumu Ļoti iespējams...cerams vaina sliktos svečvados.
tomēr biš kļūda bij uz 2 cil spolēm, tagad viss rūcē kā vajag.
M Power or no power..
Sveiki.. ir pieejams dzinejs no x5 . M54b30. Kas vel jamekle būs kas nederēs. Zinu ka karteris.. bet kas vēl.. vadi tas huinja ir elektriķis..
Metināšanas pakalpojumi BMW e36 rezerves daļas
izpludes kolektors x5 neder e36/e46E3sestais rakstīja:Sveiki.. ir pieejams dzinejs no x5 . M54b30. Kas vel jamekle būs kas nederēs. Zinu ka karteris.. bet kas vēl.. vadi tas huinja ir elektriķis..
Sveiki, brīžiem ir tāds gļuks, ka vairāk par 6k apgrieziniem negriež, bet tas nav vislaik, dažreiz atdure ir tāda kādai jābūt. sākotnēji bija doma par devējiem, kloķenes un sadalenes samainīju, smidzinātāji arī skaisti špricē, gaisa filtrs jauns, viss tā ka būtu, bet par 6k vairāk nedabūn.
Tātad dzinējs m52b28 simens vadība. pirms 2k kilometriem ielikts, pilnībā pārlasīts + izportēta galva.
Tātad dzinējs m52b28 simens vadība. pirms 2k kilometriem ielikts, pilnībā pārlasīts + izportēta galva.
Man bija kkas lidzigs, bet uz m50, mainiju visus devejus pa apli, ar klokenes spelejos ar attalumu, bet beigas vnk uzliku spoles no m54 un problema atrisinajas pasa..OskarsT rakstīja:Sveiki, brīžiem ir tāds gļuks, ka vairāk par 6k apgrieziniem negriež, bet tas nav vislaik, dažreiz atdure ir tāda kādai jābūt. sākotnēji bija doma par devējiem, kloķenes un sadalenes samainīju, smidzinātāji arī skaisti špricē, gaisa filtrs jauns, viss tā ka būtu, bet par 6k vairāk nedabūn.
Tātad dzinējs m52b28 simens vadība. pirms 2k kilometriem ielikts, pilnībā pārlasīts + izportēta galva.
Comam uz m52 bija apdure 5k, problema bija ecu, jo neredzeja atrumu, elektrikis pievinoja vienu vadu un vis aizgaja ka vajag
Vladlen rakstīja:Man bija kkas lidzigs, bet uz m50, mainiju visus devejus pa apli, ar klokenes spelejos ar attalumu, bet beigas vnk uzliku spoles no m54 un problema atrisinajas pasa..OskarsT rakstīja:Sveiki, brīžiem ir tāds gļuks, ka vairāk par 6k apgrieziniem negriež, bet tas nav vislaik, dažreiz atdure ir tāda kādai jābūt. sākotnēji bija doma par devējiem, kloķenes un sadalenes samainīju, smidzinātāji arī skaisti špricē, gaisa filtrs jauns, viss tā ka būtu, bet par 6k vairāk nedabūn.
Tātad dzinējs m52b28 simens vadība. pirms 2k kilometriem ielikts, pilnībā pārlasīts + izportēta galva.
Comam uz m52 bija apdure 5k, problema bija ecu, jo neredzeja atrumu, elektrikis pievinoja vienu vadu un vis aizgaja ka vajag
Nu itka jau nevajadzētu būt kompī vainai, jo pirms motoru ieliku viss bija čotka un tā atdure ir tikai ik pa laikam tāda, pārsvarā viņa ir normāla, tā atdure ir tāda - lagojoša, itka grib vairāk iedot, bet nevar, tā itka benzīns vai gaiss pietrūktu. Es domāju varbūt dēļ tas portētās galvas varētu būt, jo apkare visa stock palika, smidzinataji utt. Nezinu, varbūt sveces pamēģināšu iemest citas, varbūt kāda nolago. Un varbut tu vari noskaidrot, kas tas bija par vadu tam ecu?
Pēdējais labojis OskarsT - 25 Feb 2017, 13:31, kopā labots 1 reizi.
Panem no cita motora spoles, itka 99% ka vini vainigi.. Porteta galva tas pofig
Vaina 99% aizdedzēOskarsT rakstīja:Sveiki, brīžiem ir tāds gļuks, ka vairāk par 6k apgrieziniem negriež, bet tas nav vislaik, dažreiz atdure ir tāda kādai jābūt. sākotnēji bija doma par devējiem, kloķenes un sadalenes samainīju, smidzinātāji arī skaisti špricē, gaisa filtrs jauns, viss tā ka būtu, bet par 6k vairāk nedabūn.
Tātad dzinējs m52b28 simens vadība. pirms 2k kilometriem ielikts, pilnībā pārlasīts + izportēta galva.
Nepareizas vai vecas sveces
Pīpītes spolēm pa galam
Spoles vecas un nespēju akumulēt pietiekamu jaudu lai izsist dzirksteli caur degmaisījumam.
Bieža problēma pēc škūńos budžeta strokeru salikšanas un to saregulēšanas
Tam konkrēti nopuva vads no abs bloka/paneła uz ecu, un ecu ātrumu neredzēja, aizbrauc uz diagnostiku pie dogmas, vainu atradīsOskarsT rakstīja:Vladlen rakstīja:Man bija kkas lidzigs, bet uz m50, mainiju visus devejus pa apli, ar klokenes spelejos ar attalumu, bet beigas vnk uzliku spoles no m54 un problema atrisinajas pasa..OskarsT rakstīja:Sveiki, brīžiem ir tāds gļuks, ka vairāk par 6k apgrieziniem negriež, bet tas nav vislaik, dažreiz atdure ir tāda kādai jābūt. sākotnēji bija doma par devējiem, kloķenes un sadalenes samainīju, smidzinātāji arī skaisti špricē, gaisa filtrs jauns, viss tā ka būtu, bet par 6k vairāk nedabūn.
Tātad dzinējs m52b28 simens vadība. pirms 2k kilometriem ielikts, pilnībā pārlasīts + izportēta galva.
Comam uz m52 bija apdure 5k, problema bija ecu, jo neredzeja atrumu, elektrikis pievinoja vienu vadu un vis aizgaja ka vajag
Nu itka jau nevajadzētu būt kompī vainai, jo pirms motoru ieliku viss bija čotka un tā atdure ir tikai ik pa laikam tāda, pārsvarā viņa ir normāla, tā atdure ir tāda - lagojoša, itka grib vairāk iedot, bet nevar, tā itka benzīns vai gaiss pietrūktu. Es domāju varbūt dēļ tas portētās galvas varētu būt, jo apkare visa stock palika, smidzinataji utt. Nezinu, varbūt sveces pamēģināšu iemest citas, varbūt kāda nolago. Un varbut tu vari noskaidrot, kas tas bija par vadu tam ecu?
večuk, motors likts kopā akurāti un ar zinošiem cilvēkiem, tāpēc nevajag te kaut kādus šķūņus pieminēt.-AF- rakstīja:Vaina 99% aizdedzēOskarsT rakstīja:Sveiki, brīžiem ir tāds gļuks, ka vairāk par 6k apgrieziniem negriež, bet tas nav vislaik, dažreiz atdure ir tāda kādai jābūt. sākotnēji bija doma par devējiem, kloķenes un sadalenes samainīju, smidzinātāji arī skaisti špricē, gaisa filtrs jauns, viss tā ka būtu, bet par 6k vairāk nedabūn.
Tātad dzinējs m52b28 simens vadība. pirms 2k kilometriem ielikts, pilnībā pārlasīts + izportēta galva.
Nepareizas vai vecas sveces
Pīpītes spolēm pa galam
Spoles vecas un nespēju akumulēt pietiekamu jaudu lai izsist dzirksteli caur degmaisījumam.
Bieža problēma pēc škūńos budžeta strokeru salikšanas un to saregulēšanas
Sveiki! Lauzu galvu un domāju- kas tas par caurumu blakus izplūdei?! (m42b18)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
m52 guru, pasakiet, lūdzu, kāpēc m52 dzinējiem nāk 2 veidi lambda zondēm (proti dzeltenais un zaļais štekeris)? Ar ko tās atšķiras?
Dzirdēts, ka pravodka arī atšķiras un dzelteno lambdu nevar iebazt provodkā, kur nāca zaļa (un pretēji), tā ir taisnība? Arī smadzenēs (ECU) ir kaut kāda starpība? Vai var paņemt ECU no dzinēja, kur bija zaļas lambdas, un uzlikt vietā, kur ir dzeltenas lambdas (un pretēji)? Protāms mainot arī atslēgas čipu un EWS kastīti.
Dzirdēts, ka pravodka arī atšķiras un dzelteno lambdu nevar iebazt provodkā, kur nāca zaļa (un pretēji), tā ir taisnība? Arī smadzenēs (ECU) ir kaut kāda starpība? Vai var paņemt ECU no dzinēja, kur bija zaļas lambdas, un uzlikt vietā, kur ir dzeltenas lambdas (un pretēji)? Protāms mainot arī atslēgas čipu un EWS kastīti.
Zalas ir 0-5v, dzeltenas 5-0v, karoci strada otradi, kapec? Hvz, tas japrasa rupnicai.
Kompji, pravodkas nesavietojami.
Kompji, pravodkas nesavietojami.
Karo4 nezinu ko darit.
M50B25 Vanos (bosch 413 vadiba)
Uz aukstu dzineju loti loti zemas apgriezieni un ja sakt braukt masina var noslapt, bet uz karstu dzineju vispar netur apgriezienus un iet bisku labak ka 2.0
p.s. Nomainits klokenes un sadalenes deveji, tempiraturas(antifriza) sensori, nomainiti(3gb) brivgaitas regulatori, gaisu NEKUR nepiesuc(nesasjot voobwem) visas trubinas jaunas OEM), citu dme liku neko nemainas, spoles un sveces nomainiju, droseles sensors nomainits, lambda zonde bosch jauna, GMM ari liku no citas masinas ari nekadas izmainas
KO bljatj talak man ar to drapaku darit?
M50B25 Vanos (bosch 413 vadiba)
Uz aukstu dzineju loti loti zemas apgriezieni un ja sakt braukt masina var noslapt, bet uz karstu dzineju vispar netur apgriezienus un iet bisku labak ka 2.0
p.s. Nomainits klokenes un sadalenes deveji, tempiraturas(antifriza) sensori, nomainiti(3gb) brivgaitas regulatori, gaisu NEKUR nepiesuc(nesasjot voobwem) visas trubinas jaunas OEM), citu dme liku neko nemainas, spoles un sveces nomainiju, droseles sensors nomainits, lambda zonde bosch jauna, GMM ari liku no citas masinas ari nekadas izmainas
KO bljatj talak man ar to drapaku darit?
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
bljac, jātaisa diagnostika ar kompi
Droseli iztīri un paskaties vai atdures skrūve nav pasktūvējusies.
Jā viss OK tad paskrūvē skrūvi garāku lai drosele pieatverta . Jā viss būs OK tātad tukšgaitas regulatoram vai viņa vadiem ir zhopa
Jā viss OK tad paskrūvē skrūvi garāku lai drosele pieatverta . Jā viss būs OK tātad tukšgaitas regulatoram vai viņa vadiem ir zhopa
uz diagnostikas biju pie dogmas pirms ziemas un teica ka viss okey. bet probelam ir
dorselis iztirits jau 100 reizes sitam motoram viss jauns nezinu ko darit jau. un prasu jusu viedokli
dorselis iztirits jau 100 reizes sitam motoram viss jauns nezinu ko darit jau. un prasu jusu viedokli
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Tad pamegini lielāku atduri uztaisīt . Lai drosele ir vairāk atvērta. Tad atraksti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- …
- 350
- chevron_right