Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 107
- chevron_right
Iemesls maiņai uz kaut ko labāku? Jāsāk ar gaisa plūsmas ''tūningu'', jo gaisa padeve ir tā, kas regulē to cik daudz degvielu pūst iekšā.
Pilnīgi nekāda jēga mainīt sprauslas. Sprauslām tāpat ir rezerve.
Kāds būtu iemesls mainīt sprauslas? Ieteiktu no sākuma esošās atjaunot, satīrīt.
Kāds būtu iemesls mainīt sprauslas? Ieteiktu no sākuma esošās atjaunot, satīrīt.
Tieši tā. Daudzi pat turbo projektiem nemaina sprauslas uz ko niknāku.
Nu jā bet kā vienu tā otru nav nemaz tik viegli atrast.... , hp gains minemāls ja grib pa smuko nevis vnk iemest sadalenes kāposts b28 cenā aiziet gumums max 10-15hp uz rpm galu un pazaudēta grieze zemos rpm., vispaŗ patīkk LV kosmonauti pliku sadaleni no m54b30 grib notirgot par 1/4 no motora vērtības...., US forumos pa kapeikām viņas iet tā pat kā m3 us sadalenes 200-300 dolāri, šiet protams tā ir ekstra,bagātā valstī dzīvojam ...Armando rakstīja:m3 USA
bet m54b30 iepludene pamataa ir tada pati kaa m3 usa, niecigas atskiribas, tik janogriez vanosa sazobe pa kadiem 5mm iisaka
e36
vīri, tīri intereses pēc - ja ir nemotors ar ews, tad metot iekšā m50tub20( garāžā stāv, un kādam brīdim derētu, parcik nemotoram galvas blīve beigta.. ), kam nav ews, sanāk tik motortelpas pravodku un kompi mainīt, un ews paliek, vai arī tā tas nenotiek? šoreiz interesē tik elektrības lietas. lasīju šito topiku, bet pie atbildēm netiku..
m50 vadības bloks nav sajūgts ar EWS, tā kā viņam ir pilnīgi pohuj vai tu to savu EWS atstāj ravē laukā vai piekarini pie atpakaļskata spoguļa
paldies
Sveicinati visiem!Apnika nemties ar veco motoru izdeviba ir ielikt BMW e36 3.2 m3 evo motoru,bet gribeju jums pajautat ko man vajadzetu vel iznemot motoru un karbu?Man pasam ir BMW e36 325i Vanos
vadība, kardāns, reduktors, aizmugures pusrāmis, pusasis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Es domaju ka tikai motors un karba janomaina,bet baigi daudz vel detalas jamainaJānis.P rakstīja:vadība, kardāns, reduktors, aizmugures pusrāmis, pusasis.
Kā arī būs jādomā risinājums ar dzesēšanas sistēmu. Pieļauju, ka ne tikai. 3.2 motoru nemaz nav tik vienkārši iekabināt.
Interesē Rīgas cipari motora maiņai, no m50b20 uz mb52b28 vai m52b25.... Interese realas summas, ja aizvedu motora swapu un visu parliek, savelk pravodku utt. Un summa ja aizvedu jau ieliktu tikai jasavelk pravodka!
Precīzi nepateikšu, bet domāju ka 100 Ls pārlikt dzinēju, 50 Ls savilkt vadus.
Tiesa pie šāda swapa ir arī visādi sīkumi utml. (protams ja grib pa smuko salikt)
Tiesa pie šāda swapa ir arī visādi sīkumi utml. (protams ja grib pa smuko salikt)
Sveiki! Interesē swaps. E36 - 325 iesvapot M62B44 vai M60B40. Kādas varētu būt izmaksas (viss nepieciešamais* plus darbs?) Reāls haltūras piedāvājums
Ūdens aku urbšana (dziļurbumu) veikšana, mājas ūdensapgādei,siltumsūkņiem - visā Latvijas teritorijā. Mūsu rīcībā pieci urbšanas agregāti! Uzstādam ūdens spices laistīšanai, ūdensapgādei Rīgā. raj T. 27555009 http://www.udensapgade.lv/lv/udens-spices/
Vel par V8 tēmu runājot, kas par lietu ka ar V8 nevar skati iziet? Vienkārši nesaprotu kapēc. Dzirdēts ka vakumņiks bremzēm jāpārvieto, jo citādāk V8 nevar ielikt. Tās liekas muļķības, jo ir redzētas bildītes netā kur ir e36 ar V8 un vakumņiks tur nav pārvietots.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
pareizi jau ari domaji. ir taa ka m3 evo naak savadaks pusramis aizmuguree, pusasis, ritosais, reduktors utt, bet tev ne obligati tas ir jamaina. nomaini motoru, uzliec karbu, sataisi mix ar klardanu un brauc laimigs. vari nomainit reduktoram ienakosho flanci, pirmstam vismas parbaudi ar kadu Nm vins ir pieskruvets, lai pecak neraditu papildus spiedienu pirmo gultni (atrak gultnis nobeigsies), tad vares izmantot evo kardanu, iespejams tik bus japaspelejas ar garumu bik (tas jadara pie pasha gala izgriezot kardana flanci, nevis kkur pa vidu) vai ari no esoshaa kardana panjem galu un piemetini pie evo kardana.ivars555 rakstīja:Es domaju ka tikai motors un karba janomaina,bet baigi daudz vel detalas jamainaJānis.P rakstīja:vadība, kardāns, reduktors, aizmugures pusrāmis, pusasis.
protams vadiba ari jamaina un pakjer pie reizes spido ari
...
Patins rakstīja:Interesē Rīgas cipari motora maiņai, no m50b20 uz mb52b28 vai m52b25.... Interese realas summas, ja aizvedu motora swapu un visu parliek, savelk pravodku utt. Un summa ja aizvedu jau ieliktu tikai jasavelk pravodka!
varu ieteikt ķegumā par 40 latiem iecels un ja gribi lai saslēdz visu vel tad aptuveni uz nepilnu 100. savējam nesen cēlu ārā un iekšā + visu savienoju
- Par 500 Euro varu ielikt pareizticīgās sveces, nomainīt svēto garu filtrā un izdzīt dēmonu no karburatora
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Vienkārši nevar iztiet TA - un jasamierinās! Kamēr tev nav Alpina B8 tehniskā paseJānis.P rakstīja:Vel par V8 tēmu runājot, kas par lietu ka ar V8 nevar skati iziet? Vienkārši nesaprotu kapēc. Dzirdēts ka vakumņiks bremzēm jāpārvieto, jo citādāk V8 nevar ielikt. Tās liekas muļķības, jo ir redzētas bildītes netā kur ir e36 ar V8 un vakumņiks tur nav pārvietots.
Ūdens aku urbšana (dziļurbumu) veikšana, mājas ūdensapgādei,siltumsūkņiem - visā Latvijas teritorijā. Mūsu rīcībā pieci urbšanas agregāti! Uzstādam ūdens spices laistīšanai, ūdensapgādei Rīgā. raj T. 27555009 http://www.udensapgade.lv/lv/udens-spices/
Drīzāk tas kopā sanāk pārāk dārgs pasākums, lai kāds to darītu.
peec motora mainjas nestraadaa vairs ASC-reduktors vecais palika-kaads princips darbiibai?-drosele vai reduktors?
BMW_The Ultimate Repair Bill
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 107
- chevron_right