TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- chevron_right
AF esi varbut redzejis/dzirdejis par k64 dekompresijas plaksnem, POLIJA.. viniem itka daudz uzbuveti projekti, gruti gan pateikt cik daudz pus ieksa.. bet jaudas pieaugums no visiem projektiem itka labs..
ieraudziju jebayaa tapec lika aizdomaties, ja jau dzeki brauc, vai tiesam ir tads suds..
Jeb, tur ir kads cits noslepums, kapec vini vinas izmanto..
ieraudziju jebayaa tapec lika aizdomaties, ja jau dzeki brauc, vai tiesam ir tads suds..
Jeb, tur ir kads cits noslepums, kapec vini vinas izmanto..
Nezinu, nevienu līdz šim neesmu sastapis ar kko līdzīgu.
A par mls 3.5mm galvas blivem esi kko dzirdejis, vai laba doma tadu likt?
...bieži nenoblīvē dzeses kanālus un tekpoweredgarage rakstīja: ↑23 Feb 2018, 08:27 A par mls 3.5mm galvas blivem esi kko dzirdejis, vai laba doma tadu likt?
M Power or no power..
.poweredgarage rakstīja: ↑23 Feb 2018, 08:27 A par mls 3.5mm galvas blivem esi kko dzirdejis, vai laba doma tadu likt?
Pēdējais labojis -AF- - 05 Jan 2019, 14:46, kopā labots 2 reizes.
Jasna, veireiz pieradak, ka ja grib lai tas pasakums ari kalpo, tad ir jabuve ar galvu..
Gudrajie dros vien maces atbildet, cik varetu izspiest no m50b25 + stock galvas blive + arp spilkas nemainit cr ?
Uz e98?
uz e85?
nu ar turbo aplikaciju..
Uz e98?
uz e85?
nu ar turbo aplikaciju..
Pēdējais labojis poweredgarage - 08 Mar 2018, 22:33, kopā labots 1 reizi.
E98 ap 400 ir kkas fantastisks
E85 nu līdz 500 tālāk laimes spēle.
E85 nu līdz 500 tālāk laimes spēle.
bet nometot cr. teiksim uz 9 vai pat 8.5 varetu dizi vairak spiest?
tas,ka drosak, skaidrs, bet vai vairak??
plus lielakam cr ir tads ka turbo ''spoolosies'' atrak pareizi?
plus pati brauksana ka tada daudz patikamaka ar augstaku cr...itka..
tas,ka drosak, skaidrs, bet vai vairak??
plus lielakam cr ir tads ka turbo ''spoolosies'' atrak pareizi?
plus pati brauksana ka tada daudz patikamaka ar augstaku cr...itka..
Man ar 300hp pietiktu pilnībā
+ norm. apakšas ar augstu cr
+ norm. apakšas ar augstu cr
Jā viss pareizi.poweredgarage rakstīja: ↑08 Mar 2018, 22:35 bet nometot cr. teiksim uz 9 vai pat 8.5 varetu dizi vairak spiest?
tas,ka drosak, skaidrs, bet vai vairak??
plus lielakam cr ir tads ka turbo ''spoolosies'' atrak pareizi?
plus pati brauksana ka tada daudz patikamaka ar augstaku cr...itka..
Bet arī kars pareizi saka, es ar labprātāk brauktu ar 280-300hp atmo, nekā ar turbo, jo tas ir stipri sarežgītāks, dārgāks un smagāks.
Ja es gribētu sev, teiksim 400+hp es sev iekš e46 ieliktu s62. Bet par cik vēlme visu vilkt uz desas tad tas, diemžēl atkrīt, un LS ir super dārgs, nejau starta cenā, bet kopsummā.
Tie kas teiks, ka atmo ir baigā starpība to pedal response, jā, bet realitātē no pieredzes, tā starpība man bija tik maza, ka to pat nav vērts izskatīt, piemēram no 100 uz trases iespiežot pedāli ar e92 m3 tas pat par korpusu nepaspēja atrauties kad man bija pilns boosts un pēc pāris sekundēm viņa tuvās gaismas jau bija knapi saskatāmas spogulī.
Tākā, ja tu gribi kaut cik tam m50 atvieglot dzīvi, tad vismaz 0,5 noņem no virzuļa, uz NV tāpat tie virzuļi ir super biezi. Jo īpaši ja plāno uz e98.
Un turbo m50 cr 10 un cr9 ir ļoti maza atškirība. Lielāk jūtamu guvumu dos pareiza vanos darbība un perfekta kompresija, nekā -1 cr turbo dzinējam.
Bija ieprieks e36 ar v8.. 300hp.. nu tomer palika par isu jau pec 3-4 menesi.. :(
Gribas 400+ hp no m50b25 izspiest, bet protams max budzeta varianta..
Bet nu reali saprotu, ka ap 5k jarekinas,ja visu dara pats.. mos mazak, mos vairak.. viss atkarigs kur var iepist kapeiku..
Pagaidam, doma itka bija vai nu novirpot m50b25 1mm blodas forma, vai ari meklet 6sus m42b18 virzulus..
1 mm no m50b25 virzula nebutu par daudz?
Vai ir kads labaks risinajums tam? , saja gadijuma nav runa par $$$ iepisanu jo tie 100 - 200 eur par m42 virzuliem/m50b25 virzulu virposanu/vai citu varuantu neko nemainis uz kopeja izmaksu fona.
Vnk. negribesies pec 1 menesa atkal vert vala bloku saprotot ka viss aiz nezinasanas ir salaists delii
Gribas 400+ hp no m50b25 izspiest, bet protams max budzeta varianta..
Bet nu reali saprotu, ka ap 5k jarekinas,ja visu dara pats.. mos mazak, mos vairak.. viss atkarigs kur var iepist kapeiku..
Pagaidam, doma itka bija vai nu novirpot m50b25 1mm blodas forma, vai ari meklet 6sus m42b18 virzulus..
1 mm no m50b25 virzula nebutu par daudz?
Vai ir kads labaks risinajums tam? , saja gadijuma nav runa par $$$ iepisanu jo tie 100 - 200 eur par m42 virzuliem/m50b25 virzulu virposanu/vai citu varuantu neko nemainis uz kopeja izmaksu fona.
Vnk. negribesies pec 1 menesa atkal vert vala bloku saprotot ka viss aiz nezinasanas ir salaists delii
Ja, tu noņemsi 0,5 bļodas formā no NV virzuļa, tas jau būs legit. Jo tam tāpat nav stock cr 10 tur , kā citu cilvēku pieredze un mērijumi rāda ir 9,5+ .
Bet nu daudz ko dod degkameras forma, un m50tā diemžēl nav laba, tāka ar e85 problēmu nebūtu, bet nu ar e98 ir kā ir.
Budžeta variantā NV apakša ar novirpotiem vismaz 0,5mm , ar m52 galvu.
Ja ir nauda tad b30 sadaleni ieplūdē un nv ieplūdes izplūdē. Ap 350-400 ar e98 var mēģināt izspiest.
Ja e85 vispār problēmu nav.
Bet nu daudz ko dod degkameras forma, un m50tā diemžēl nav laba, tāka ar e85 problēmu nebūtu, bet nu ar e98 ir kā ir.
Budžeta variantā NV apakša ar novirpotiem vismaz 0,5mm , ar m52 galvu.
Ja ir nauda tad b30 sadaleni ieplūdē un nv ieplūdes izplūdē. Ap 350-400 ar e98 var mēģināt izspiest.
Ja e85 vispār problēmu nav.
Es par 80% esmu par e85
Tomer vairak jaudas un daudz drosak.
Ja viss butu ok ar pasu buildu tad varetu nakotne flexfuel opciju vel pievienot..
Bet tad 0.5mm vai 1mm labak?
Tomer vairak jaudas un daudz drosak.
Ja viss butu ok ar pasu buildu tad varetu nakotne flexfuel opciju vel pievienot..
Bet tad 0.5mm vai 1mm labak?
mazāks cr protams drošāk, bet ja brauksi uz e85tad 0.5 pietiks
Kads cilindru/virzulu gaps ieteicams cuguna m50 blokam ar turbo aplikaciju?
Gredzenu gapi?
Pie nosacijuma,ka paliek orginalie virzuli
Gredzenu gapi?
Pie nosacijuma,ka paliek orginalie virzuli
OEM vai drusku lielāks, drusku tas ir pāris simtdaļas kuras noņemās teiksim ar flexihonu.
Par cik OEM vairs nav iespējams sastapt - vienīgi borejot no 2.0 bloka kas nav ieteicams.
Tad palielam stock 2.5 čuguna bloks + flexihons un tev jau gaps ir lielāks par OEM. Bet daudz kas atkarīgs no virzuļiem, teiksim ja ņem CP tad tur ir reglamentēts jau gaps kuru jāievēro gan blokam gan gredzeniem.
Par cik OEM vairs nav iespējams sastapt - vienīgi borejot no 2.0 bloka kas nav ieteicams.
Tad palielam stock 2.5 čuguna bloks + flexihons un tev jau gaps ir lielāks par OEM. Bet daudz kas atkarīgs no virzuļiem, teiksim ja ņem CP tad tur ir reglamentēts jau gaps kuru jāievēro gan blokam gan gredzeniem.
Pag pag paris sotkas ar flexhonu, kas tas par flexhonu un kada pec vina paliek cilindra geometrija?-AF- rakstīja: ↑31 Mar 2018, 08:47 OEM vai drusku lielāks, drusku tas ir pāris simtdaļas kuras noņemās teiksim ar flexihonu.
Par cik OEM vairs nav iespējams sastapt - vienīgi borejot no 2.0 bloka kas nav ieteicams.
Tad palielam stock 2.5 čuguna bloks + flexihons un tev jau gaps ir lielāks par OEM. Bet daudz kas atkarīgs no virzuļiem, teiksim ja ņem CP tad tur ir reglamentēts jau gaps kuru jāievēro gan blokam gan gredzeniem.
Cilindri, parsvara dilst ovala konusa, a dilst visvairak reindzs kura staiga gredzenu paka, a svarcini iet vel zemak, kur dilums ir ahuuna mazs, principa dzivam m50 blokam tur ari ir 84.00mm. Mans saprot ka tie nav kaltie virzuli, kam vajag lielu zazoru bet nu .02 mm turbo motora, come on...
A kapec lai kaltajiem virzuliem gredzenu zazoru vajadzetu lielaku neka parastajiem? gredzeni tak kopa ar virzula augsu ierij to pasu augsto t.
Tu saki pareizi tā ir grāmatā rakstīts, bet nu man un apkārt esošajiem cilvēkiem ir cita pieredze. Tākā katrs dara kā uzskata pareizi.
kurš var piedāvāt izplūdes kolektora flanci m50/m52/m54 un turbīnei flanci t3/t4
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- chevron_right