Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- …
- 50
- chevron_right
Ja braukā pa trasi, tad uzliec elektro ventilatoru.
Dzinējs sasniedz darba temperatūru?cipruss18 rakstīja:karoche atkal saape
salonaa nenak karstais gais
dzinejs nekarst,viss itka atgaisots
shodien chekojo talo trubu radiatoram kura atrodas labaja pusee,tada ljoti veesa!termostats varetu but pie vainas?
Problēma ar temperatūru- nomainīju ūdens sūkni un tosola vietā radiatorā iepildiju ūdeni, mašīna braucot nelielus gabalus (Jelgava-Rīga) ātri uzkarst, tas varētu būt dēļ tā ka radiatorā ir ūdens? Un trubās spiediens liels. Viss ir atgaisots labi, termostata nav, radiatora korķis nomainīts. Pamēģināt ar antifrīzu pabraukāt? Negribu galvu vēl ņemt nost
protams antifrīzam cita viršanas temp
bet ja ātri karst, tad vēl kaut kas varētu būt
bet ja ātri karst, tad vēl kaut kas varētu būt
Protams ūdens eļļā vai otrādāk nav un balti dūmi pa izpūtēju arī nenāk?Edža rakstīja:Problēma ar temperatūru- nomainīju ūdens sūkni un tosola vietā radiatorā iepildiju ūdeni, mašīna braucot nelielus gabalus (Jelgava-Rīga) ātri uzkarst, tas varētu būt dēļ tā ka radiatorā ir ūdens? Un trubās spiediens liels. Viss ir atgaisots labi, termostata nav, radiatora korķis nomainīts. Pamēģināt ar antifrīzu pabraukāt? Negribu galvu vēl ņemt nost
Ieliec termostatu.
šodien gadījās šaize.
Braucu pavisam nelielu gabalu (Mežciems -Jugla) un mcdrivā sāka vārīties dzinējs. Atrāvu vaļā kapotu ,protams ,ka šis ņem un pīpē caur radiatoru un pa apakšu spiež ārā tosolu. pēctam lai tiktu līdz māām ierubiju maksimālo pečku salonā un dabraucu līdz mājām,temperatūra itkā līdz mājām vairs nedakāpa ,viss čotka ap tiem 90 krādiem,varbūt pāris grādus virs brīžīem. bet mājās aizbraucu un joprojām pīpēja. Mufta itkā griež.
simptomi -
nāk pa pūtēju laukā mendeļējeva tabula - paņēmu šodien degvielas filtru ,gribēju nomainīt.
pamaz eļļas?
sūknis beigts?
termostats?
Izstāstiju visu ,lūdzu padoma.
Braucu pavisam nelielu gabalu (Mežciems -Jugla) un mcdrivā sāka vārīties dzinējs. Atrāvu vaļā kapotu ,protams ,ka šis ņem un pīpē caur radiatoru un pa apakšu spiež ārā tosolu. pēctam lai tiktu līdz māām ierubiju maksimālo pečku salonā un dabraucu līdz mājām,temperatūra itkā līdz mājām vairs nedakāpa ,viss čotka ap tiem 90 krādiem,varbūt pāris grādus virs brīžīem. bet mājās aizbraucu un joprojām pīpēja. Mufta itkā griež.
simptomi -
nāk pa pūtēju laukā mendeļējeva tabula - paņēmu šodien degvielas filtru ,gribēju nomainīt.
pamaz eļļas?
sūknis beigts?
termostats?
Izstāstiju visu ,lūdzu padoma.
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
a varbut blive starp sturi un sedekli ?
Ps: tev izskatas ka forums ir ZILNIECES TELTS ?
Ps: tev izskatas ka forums ir ZILNIECES TELTS ?
Tu tak no apelsīna,tikpat kā zilniece,visu zināsi.
Var jau vismaz pamēģināt palīdzēt atrast to cēloni, cilvēkam kam mazliet mazāk pieredzes
Var jau vismaz pamēģināt palīdzēt atrast to cēloni, cilvēkam kam mazliet mazāk pieredzes
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
blive
termostats
termo mufta
udens suknis
diezvai tu, tagad gudraks paliki
Ps : bet ja nopietni tad tur ir viss jaskatas un tikai tad var kaut ko spriest nevis interneta izklastit problemu kur var but daudz vainas es saprastu ja tu butu pajautajis kadu riepu likt uz r17, et37, j8 diska
termostats
termo mufta
udens suknis
diezvai tu, tagad gudraks paliki
Ps : bet ja nopietni tad tur ir viss jaskatas un tikai tad var kaut ko spriest nevis interneta izklastit problemu kur var but daudz vainas es saprastu ja tu butu pajautajis kadu riepu likt uz r17, et37, j8 diska
Sveiki.
Man ir tāda problēma, ka zūd tosols, pietiekamā daudzumā, 2 nedēļas atpakaļ pielēju līdz līmenim un atkal ir tukš( ar karstu motoru). Ja ārā ir virs 15 grādiem, tad viss ir kārtībā, visu jūliju un augusta sākumu nebija problēmu, tiklīdz pa nakti parādijās mazāk grādi, tā viss.
Kad autiņš uzsilst, tad dūmi praktiski vispār nenāk ārā arī gāzējot.
Pečka silto gaisu sāk pūst tikai tad, ja ir 3k+ apgriezieni, ātrāk viņš man vispār nedod nekādu siltumu ārā, grozi ko gribi, kā gribi.
Pleķus, kur tosols zūd neesmu ievērojis, eļļa ir ideāla, nesen mainīju, (jau pēc tam, kad sāka niķoties autiņš)
Atgaisots viss ir, logi arī nesvīst ciet.
Un protams, ka tiklīdz tosoļa līmenis vairs nav nekāds, tā autiņš sāk pārkarst, griez uz pilnu pečku vai nē.
Kādas varētu būt iespējamās problēmas, jo tāds daudzums kāds sāk zust tagad, nevarētu tā vienkārši pazust...
Man ir tāda problēma, ka zūd tosols, pietiekamā daudzumā, 2 nedēļas atpakaļ pielēju līdz līmenim un atkal ir tukš( ar karstu motoru). Ja ārā ir virs 15 grādiem, tad viss ir kārtībā, visu jūliju un augusta sākumu nebija problēmu, tiklīdz pa nakti parādijās mazāk grādi, tā viss.
Kad autiņš uzsilst, tad dūmi praktiski vispār nenāk ārā arī gāzējot.
Pečka silto gaisu sāk pūst tikai tad, ja ir 3k+ apgriezieni, ātrāk viņš man vispār nedod nekādu siltumu ārā, grozi ko gribi, kā gribi.
Pleķus, kur tosols zūd neesmu ievērojis, eļļa ir ideāla, nesen mainīju, (jau pēc tam, kad sāka niķoties autiņš)
Atgaisots viss ir, logi arī nesvīst ciet.
Un protams, ka tiklīdz tosoļa līmenis vairs nav nekāds, tā autiņš sāk pārkarst, griez uz pilnu pečku vai nē.
Kādas varētu būt iespējamās problēmas, jo tāds daudzums kāds sāk zust tagad, nevarētu tā vienkārši pazust...
Sveiki,problēma ar dzesēšanas sistēmu,radiātora izplešanās bačokā antifrīz ceļās uz augšu un sāk gāzties ārā,dzesēšanas šķidruma temperatūra ir normāla,pečka arī silda uz maziem rpm,esmu jau vairākkārt gaisojis sistēmu...vrb kāds var izskaidrot,kas un kā...paldies
Ja termomufta, udenssuknis,termostats ir kartibā. Tad nevajadzētu būt problēmām atgaisot... auto purngalu uzdzen nedaudz augstak, dzinejs ieslegts,pečku uz karstu 2 atrums, un pielejam dzesešanas sķidrumu pilnu un lejam kāmēr vairsnevajag... paraleli atgaisošanas skruve vaļā.... un vienā bridi pa turieni vajadzetu nakt tiram škidrumam bez gaisa burbuliem... uzgazejot pieliešanas traukā vajadzētu būt redzamai smukai cirkulācijai....
ja ta nav... tad kautkas ir beigts no iepriekš uzskaititajam lietām....
un vissliktākais gadījums galva/galvas blive...
ja ta nav... tad kautkas ir beigts no iepriekš uzskaititajam lietām....
un vissliktākais gadījums galva/galvas blive...
Korķis aizskrūvēts? Pie attaisīta korķa loģiski, ka spiedīs ārā.
...korķis ir ciet,...šodien vēl mēģināju atgaisot kā iepriekš bija rakstīts,gaisa burbuļi smuki iznāca ārā pa atgaisošanas caurumu un šķidrums arī smuki cirkulē pa atplūdi pie lielākiem apgriezieniem,temperatūra stāv vienmērīga,antifrīzā eļļa nav un otrādi ar viss ir ok,bet vienalga ir tendence celties limenim pa divām,trīs iedaļām augšā...
Tātad īsumā - kā jau noņemtam ūdens sūknim un termomuftai noteikt defektu ?
Kas varētu būt pa problēmu, ka motors neuzsilst līdz darba temperatūrai tad kad uzgriezts karstais gaiss? Temperatūra uzkāpj tikai līdz 1svītrai, kad uzgriež auksto gaisu tad bultiņa uzkāpj līdz vidum.
Jāsilst(man ar parasto vismaz silst) arī ar pečku uzgriestu uz pilnu klapi karstā,tas ka viņš sils lēnām vai ļoti lēnām tā ir cita runa.
Termomufta
Ūdenssūknis jābūt bez liekas luftes/kustības/ pašiem spārniņiem jābūt veseliem un bez nobirušu gultņu čīkstēšnas.
Nu tas ir ko es zinu.Gan jau kāds cits labāk izstāstīs.
Termomufta
Ūdenssūknis jābūt bez liekas luftes/kustības/ pašiem spārniņiem jābūt veseliem un bez nobirušu gultņu čīkstēšnas.
Nu tas ir ko es zinu.Gan jau kāds cits labāk izstāstīs.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
paldies, ļoti noderīgi video
labas dienas , uzreiz jau atvainojos par jau izskaneto jautajumu kur šeit ir bijis 100% , bet man nav laiak parlasit gribu līdz tumsai visu salikt.
Tātad bmw kompakts 1.8 is
karoch ieliekot termostatu , tas kartīgi neieguļas un gar termostata korpusu rauj gaisu iekšā , līdz ar to veidojas spiediens .
izņēmu termostatu arā vispar , kad motors griežās pa atgaisošanas skrūvi nāk putas arā , iepriekš bija u'dens tagad tosols .
mufte griezhas labi difuzors virsu , atgaisoshanas skruvite jauna korķis jauns , bet momtors spiež arā šķidrumu , radiators ari jauns .
izplešanas trauks ir tīrs nav noverotas eļļas pazimes tosola .
purniņš uzcelts diezgan uz augšu lai atgaisošanas skrūvē būtu augstākasi punkts .
stulbi ir tas ,ka kabrim sanāca ar pirmo visu sagaisot pēc termostata maiņas , a kompaktam skuju , vai tiešām varētu būt blīve ,vai galva ?
Tātad bmw kompakts 1.8 is
karoch ieliekot termostatu , tas kartīgi neieguļas un gar termostata korpusu rauj gaisu iekšā , līdz ar to veidojas spiediens .
izņēmu termostatu arā vispar , kad motors griežās pa atgaisošanas skrūvi nāk putas arā , iepriekš bija u'dens tagad tosols .
mufte griezhas labi difuzors virsu , atgaisoshanas skruvite jauna korķis jauns , bet momtors spiež arā šķidrumu , radiators ari jauns .
izplešanas trauks ir tīrs nav noverotas eļļas pazimes tosola .
purniņš uzcelts diezgan uz augšu lai atgaisošanas skrūvē būtu augstākasi punkts .
stulbi ir tas ,ka kabrim sanāca ar pirmo visu sagaisot pēc termostata maiņas , a kompaktam skuju , vai tiešām varētu būt blīve ,vai galva ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- …
- 50
- chevron_right