dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Wtf ko?
Pat ja tagad softs ir no b25 , šā vai tā gan ar 2.8 gan ar 2.5 sprauslām motors nestrādās pareizi.
Jo īpaši kad parsoftos uz b28 tad sprauslas vajadzēs stock, b25 varbūt pēc ražīguma pietiks, bet neviens tev nepisīsies regulēt AFR un atvēršanās laiku.
Kur problēma visu salikt ka vajag, un pārsoftot uz b28 vai ecu no 2.8.


P.s ja gribi lai auto iet kā vajag, vismaz sāc ar to lai salikt visu kā pēc rūpnīcas.
nils_sm
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 29 Aug 2018, 15:30
Sveiki!
Tātad stāsts sekojošs. Nesen iegādājos e36 ar m50b20 motoru, lai būtu ar ko pārvietoties, kamēr taisās otrs auto. Jau sakumā likās, ka motors kaut kā nevienmērīgi darbojās, taču tahometrs nestaigāja. Tā nevienmērīgā darbība bija tik minimāla, ka pārvietošanos utt. tas pilnīgi nekādi neietekmēja. Taču nu nesen tā nevienmērīgā motora darbība pārvērtās arī ievērojamā apgriezienu peldēšanā gan aukstam, gan siltam motoram. Nedaudz uzsilis un pabraukts arī slāpst nost praktiski ikreiz, kad ir brīvgaitā, ja negāzē. Degmaisījums arī tāds krietni patrekns šķiet. Vakardien beidzot sanāca nedaudz pieķerties šai problēmai. Iztīrīju brīvgaitas regulatoru, GMM, uz aci un tausti pārbaudīju trubas. Saliku visu atpakaļ, piešķīlu un apgriezieni vairs nestaigāja, taču nebija iespējams pagāzēt, respektīvi, nospiežot gāzes pedāli auto gura nost. Atvēru kapotu un sapratu, ka neesmu pielicis atpakaļ štekeri droseles pozīcijas sensoram. Kad uzliku, tā auto uzreiz noslāpa. Piedarbinot viss pa vecam, apgriezieni staigā un auto grib slāpt nost.
Slēpts saturs: Parādīt
Attēlā varbūt nevar īsti redzēt, bet tam pašam štekerim gumija ir pušu un viens vads arī nedaudz ieplīsis.
Jautājums tātad vai vaina varētu būt pašā štekera vadā? Vai arī pie vainas ir pats sensors? Un vispār vai droseles pozīcijas sensors var ietekmēt manis aprakstīto problēmu? Jo dīvaini ir tas, ka rpm peldēšana pazūd, ja atvieno štekeri, bet tad nav iespējams pabraukt. Nu iespējams ir, bet ne kā nākas.
Liels paldies jau iepriekš! Neesmu nekāds spečuks, bet paņēmu šo vāģi, lai pakrāmētos ap nedaudz vienkāršāku autiņu un nu esmu saskāries ar pirmo kaitinošo problēmu. Cerams, ka šeit atradīsies kāds gaišāks prāts vai kāds, kurš ir saskāries ar līdzīgu problēmu. Protams, ja nekādi nevarēs tikt skaidrībā ar šo visu pa vienkāršo, uztaisīs diagnostiku.
Profila bilde
sirmaiz
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Nov 2011, 21:01
Braucu ar: 323ti
M52tub28 iekš e46 no rūpnīcas.
Diezgan gauss dzinējs t.i. rulīti daudz ar sajūgu jāstrādā un ar 2 robu burnoutu nevar uztaisīt (205/50/16 ar 3bariem piepūstas)
Kompis kļūdas nemet. (Pārbaudīts pie 3 dažādiem kompjiem)
Kompresija laba
Sveces jaunas
Mafs cits pamēģināts
Sadalenēm devēji izmēģināti citi
Vanosam jauni gredzeni
Ccv nahrinizēts, vakumi aiztaisīti un vakums pārbaudīts ar diy dūmiem +bundžu ar starta gāzi pa visiem galiem sapūtu (dīvaini gan ka iepūšot starta gāzi gaisa filtrā, dzinējs grib slāpt)
Cits ieplūdes kolektors ar visu disu, piereizes upgreidoju uz m54b30
Timings vietā, pie reizes iemetu m54b30 ieplūdes sadaleni
Degvielas sūknis un filtrs jauns
Izplūdē ķīnas kolektors, standarta izpūtējam izrauts 2 rezanātors

Gribas kājā iešaut.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Pārbaudi vai pirmie katalizatori nav sakusuši vai aizauguši
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
-AF- rakstīja: 02 Sep 2018, 21:37 Pārbaudi vai pirmie katalizatori nav sakusuši vai aizauguši
Ķīnas kolektors ir virsū 👌🏻😎
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Pārbaudiet vai kloķenes/ sadaleņu devēji ir OEM.
Vai ecu kkas tika darīts?
Vai ecu redz ātrumu?
Profila bilde
sirmaiz
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Nov 2011, 21:01
Braucu ar: 323ti
-AF- rakstīja: 03 Sep 2018, 10:24 Pārbaudiet vai kloķenes/ sadaleņu devēji ir OEM.
Vai ecu kkas tika darīts?
Vai ecu redz ātrumu?
Sadalenēm samainīju uz lietotiem OEM.
Kloķenei vel neesmu skatijies, žaba tērēt vel 150e, bet šķiet nebūs izvēles.
J.patmalnieks skatījās ecu, teica ka viss rādās OK.
Mulsinošākais ir tas ka ecu kļūdas nav, un ka ar starta gāzi filtrā grib slāpt, bet pirms rāvu nost CCV iepūtu tur, bija standarta effekts ar vakuma sūci t.i. apgriezieni cēlās.
Profila bilde
sirmaiz
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Nov 2011, 21:01
Braucu ar: 323ti
sirmaiz rakstīja: 03 Sep 2018, 10:53
-AF- rakstīja: 03 Sep 2018, 10:24 Pārbaudiet vai kloķenes/ sadaleņu devēji ir OEM.
Vai ecu kkas tika darīts?
Vai ecu redz ātrumu?
Sadalenēm samainīju uz lietotiem OEM.
Kloķenei vel neesmu skatijies, žaba tērēt vel 150e, bet šķiet nebūs izvēles.
J.patmalnieks skatījās ecu, teica ka viss rādās OK.
Mulsinošākais ir tas ka ecu kļūdas nav, un ka ar starta gāzi filtrā grib slāpt, bet pirms rāvu nost CCV iepūtu tur, bija standarta effekts ar vakuma sūci t.i. apgriezieni cēlās.
OEM ražotājs kloķenes devējam varētu būt VDO?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Varētu , bet ja ir BMW logo virsū, ja nav tad uzliec citu.
Ar tiem motoriem ir tā ka nekāds analogs nestrādā kā oem
Nav jāpērk uzreiz jauns , uzliec lietotu oem.
Pēdējais labojis -AF- - 03 Sep 2018, 11:48, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Pag , tev nav jaudas vai motors knapi strādā?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Motoram ir normāla gaisa filtra kaste vai kkads nuļeviks no šrota pa taisno uz maf pietīts?
Vai izplūde nav kkada 50mm sētas mieta truba?
Profila bilde
sirmaiz
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Nov 2011, 21:01
Braucu ar: 323ti
-AF- rakstīja: 03 Sep 2018, 11:48 Motoram ir normāla gaisa filtra kaste vai kkads nuļeviks no šrota pa taisno uz maf pietīts?
Vai izplūde nav kkada 50mm sētas mieta truba?
Jauda pamaz, tāda sajūta ka mašīnā sēž divi čaļi uz 150kg. Vai kad uz 2.5 stāv 1.8 izplūde. Nezinu kā lai noraksturo, ķipa aizelsies.
Filtra kaste oem, jauns filtrs
Izplūde- TA tehnik kolektors bez katalizātoriem, tālāk oem ar vidējo rezanātoru izgrieztu, vietā 68mm truba. Pirmo rezenātoru atšķērēju iekšā viss ok, pēdējo bunduli biju norāvis. Vienīgais kas izmainījās palika neciešami skaļš.
Vel domāju par droseli, vai tā nevar čakarēt prātu, pati taisīties ciet, vai neatvērties līdz galam, kaut gan tam bija jāparādās pieslēdzot pie kompja.
Starpcitu, salons izravēta un iekšā divi recaro evo8 beņķi, reduktors 3.3x
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Par droseli var būt, bet mestu kļūdu offic. Var būt drosele ir mainīta un nav nomestas adoptācijas.
Profila bilde
1341
Ziņojumi: 114
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga
Jautājums cilvēkiem, kuri var atbildēt balstoties uz bagātīgu pieredzi un zināšanām motoru pārlasīšanā.

Vai M52/M54 ir nepieciešams likt jaunas kloķenes pamatnieku skrūves un klaņu skrūves? TIS rakstīts, ka ir jāliek jaunas pie katras salikšanas. Klaņu skrūves būtu sīkums, maksā kapeikas, bet pamatnieku skrūves sanāk pasālīti, ap 140 EUR.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
gutta
Ziņojumi: 221
Pievienojies: 12 Apr 2013, 00:09
Atrašanās vieta: Olaine/Drammen
Reputācija: 1
 
1341 rakstīja: 04 Sep 2018, 22:45 Jautājums cilvēkiem, kuri var atbildēt balstoties uz bagātīgu pieredzi un zināšanām motoru pārlasīšanā.

Vai M52/M54 ir nepieciešams likt jaunas kloķenes pamatnieku skrūves un klaņu skrūves? TIS rakstīts, ka ir jāliek jaunas pie katras salikšanas. Klaņu skrūves būtu sīkums, maksā kapeikas, bet pamatnieku skrūves sanāk pasālīti, ap 140 EUR.
vajag meerit
Profila bilde
1341
Ziņojumi: 114
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga
gutta rakstīja: 04 Sep 2018, 23:00
1341 rakstīja: 04 Sep 2018, 22:45 Jautājums cilvēkiem, kuri var atbildēt balstoties uz bagātīgu pieredzi un zināšanām motoru pārlasīšanā.

Vai M52/M54 ir nepieciešams likt jaunas kloķenes pamatnieku skrūves un klaņu skrūves? TIS rakstīts, ka ir jāliek jaunas pie katras salikšanas. Klaņu skrūves būtu sīkums, maksā kapeikas, bet pamatnieku skrūves sanāk pasālīti, ap 140 EUR.
vajag meerit
Kads ir nomināla izmērs un pielaides? Izmērīt būtu ar ko.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nevis katru reizi mainīt bet katru reizi mērīt uz izstiepumu un vajadzības gadījumā mainīt. Viss info atrodams BMW.tis
Profila bilde
1341
Ziņojumi: 114
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga
-AF- rakstīja: 04 Sep 2018, 23:29 Nevis katru reizi mainīt bet katru reizi mērīt uz izstiepumu un vajadzības gadījumā mainīt. Viss info atrodams BMW.tis
TIS esmu izskatījis krustu šķērsu, bet nevaru atrast kur būtu atrakstīti parametri. Pie pievilkšanas spēkiem ir atrakstīti tikai pievilkšanas momenti un leņķi. Varbūt vari iemest linku?
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
Var likt vecās skrūves
Profila bilde
sirmaiz
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Nov 2011, 21:01
Braucu ar: 323ti
sirmaiz rakstīja: 02 Sep 2018, 21:26 M52tub28 iekš e46 no rūpnīcas.
Diezgan gauss dzinējs t.i. rulīti daudz ar sajūgu jāstrādā un ar 2 robu burnoutu nevar uztaisīt (205/50/16 ar 3bariem piepūstas)
Kompis kļūdas nemet. (Pārbaudīts pie 3 dažādiem kompjiem)
Kompresija laba
Sveces jaunas
Mafs cits pamēģināts
Sadalenēm devēji izmēģināti citi
Vanosam jauni gredzeni
Ccv nahrinizēts, vakumi aiztaisīti un vakums pārbaudīts ar diy dūmiem +bundžu ar starta gāzi pa visiem galiem sapūtu (dīvaini gan ka iepūšot starta gāzi gaisa filtrā, dzinējs grib slāpt)
Cits ieplūdes kolektors ar visu disu, piereizes upgreidoju uz m54b30
Timings vietā, pie reizes iemetu m54b30 ieplūdes sadaleni
Degvielas sūknis un filtrs jauns
Izplūdē ķīnas kolektors, standarta izpūtējam izrauts 2 rezanātors

Gribas kājā iešaut.
Kloķenes devējs jauns :emo: , 120km nobraukāju. nedaudz dzīvelīgāks palika bet noteikti vel kaut kas trūkst. burnouts ar 2.robu joprojām izpaliek. (pieņemu ka labāk iet dēļ dzestrajiem vakariem)
Cik aptuveni jānobrauc lai kompis adaptētos pie jaunā devēja, ja tas ir bijis pie vainas?

Next step?
Tīrīt sprauslas?
Mainīt droseli?
Mafu velvienu izmēģināt? (ar 2 dažādiem mafiem vienādi simptomi)
Spoles?
Sist gaisā :lol:

*aizmirsu pieminēt ka auksts minimāli brīvgaitā rīstās t.i. apgriezieni lēkā pa +/-100rpm. Un nedaudz vibrē?