dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- …
- 350
- chevron_right
Wtf ko?
Pat ja tagad softs ir no b25 , šā vai tā gan ar 2.8 gan ar 2.5 sprauslām motors nestrādās pareizi.
Jo īpaši kad parsoftos uz b28 tad sprauslas vajadzēs stock, b25 varbūt pēc ražīguma pietiks, bet neviens tev nepisīsies regulēt AFR un atvēršanās laiku.
Kur problēma visu salikt ka vajag, un pārsoftot uz b28 vai ecu no 2.8.
P.s ja gribi lai auto iet kā vajag, vismaz sāc ar to lai salikt visu kā pēc rūpnīcas.
Pat ja tagad softs ir no b25 , šā vai tā gan ar 2.8 gan ar 2.5 sprauslām motors nestrādās pareizi.
Jo īpaši kad parsoftos uz b28 tad sprauslas vajadzēs stock, b25 varbūt pēc ražīguma pietiks, bet neviens tev nepisīsies regulēt AFR un atvēršanās laiku.
Kur problēma visu salikt ka vajag, un pārsoftot uz b28 vai ecu no 2.8.
P.s ja gribi lai auto iet kā vajag, vismaz sāc ar to lai salikt visu kā pēc rūpnīcas.
Sveiki!
Tātad stāsts sekojošs. Nesen iegādājos e36 ar m50b20 motoru, lai būtu ar ko pārvietoties, kamēr taisās otrs auto. Jau sakumā likās, ka motors kaut kā nevienmērīgi darbojās, taču tahometrs nestaigāja. Tā nevienmērīgā darbība bija tik minimāla, ka pārvietošanos utt. tas pilnīgi nekādi neietekmēja. Taču nu nesen tā nevienmērīgā motora darbība pārvērtās arī ievērojamā apgriezienu peldēšanā gan aukstam, gan siltam motoram. Nedaudz uzsilis un pabraukts arī slāpst nost praktiski ikreiz, kad ir brīvgaitā, ja negāzē. Degmaisījums arī tāds krietni patrekns šķiet. Vakardien beidzot sanāca nedaudz pieķerties šai problēmai. Iztīrīju brīvgaitas regulatoru, GMM, uz aci un tausti pārbaudīju trubas. Saliku visu atpakaļ, piešķīlu un apgriezieni vairs nestaigāja, taču nebija iespējams pagāzēt, respektīvi, nospiežot gāzes pedāli auto gura nost. Atvēru kapotu un sapratu, ka neesmu pielicis atpakaļ štekeri droseles pozīcijas sensoram. Kad uzliku, tā auto uzreiz noslāpa. Piedarbinot viss pa vecam, apgriezieni staigā un auto grib slāpt nost.
Attēlā varbūt nevar īsti redzēt, bet tam pašam štekerim gumija ir pušu un viens vads arī nedaudz ieplīsis.
Jautājums tātad vai vaina varētu būt pašā štekera vadā? Vai arī pie vainas ir pats sensors? Un vispār vai droseles pozīcijas sensors var ietekmēt manis aprakstīto problēmu? Jo dīvaini ir tas, ka rpm peldēšana pazūd, ja atvieno štekeri, bet tad nav iespējams pabraukt. Nu iespējams ir, bet ne kā nākas.
Liels paldies jau iepriekš! Neesmu nekāds spečuks, bet paņēmu šo vāģi, lai pakrāmētos ap nedaudz vienkāršāku autiņu un nu esmu saskāries ar pirmo kaitinošo problēmu. Cerams, ka šeit atradīsies kāds gaišāks prāts vai kāds, kurš ir saskāries ar līdzīgu problēmu. Protams, ja nekādi nevarēs tikt skaidrībā ar šo visu pa vienkāršo, uztaisīs diagnostiku.
Tātad stāsts sekojošs. Nesen iegādājos e36 ar m50b20 motoru, lai būtu ar ko pārvietoties, kamēr taisās otrs auto. Jau sakumā likās, ka motors kaut kā nevienmērīgi darbojās, taču tahometrs nestaigāja. Tā nevienmērīgā darbība bija tik minimāla, ka pārvietošanos utt. tas pilnīgi nekādi neietekmēja. Taču nu nesen tā nevienmērīgā motora darbība pārvērtās arī ievērojamā apgriezienu peldēšanā gan aukstam, gan siltam motoram. Nedaudz uzsilis un pabraukts arī slāpst nost praktiski ikreiz, kad ir brīvgaitā, ja negāzē. Degmaisījums arī tāds krietni patrekns šķiet. Vakardien beidzot sanāca nedaudz pieķerties šai problēmai. Iztīrīju brīvgaitas regulatoru, GMM, uz aci un tausti pārbaudīju trubas. Saliku visu atpakaļ, piešķīlu un apgriezieni vairs nestaigāja, taču nebija iespējams pagāzēt, respektīvi, nospiežot gāzes pedāli auto gura nost. Atvēru kapotu un sapratu, ka neesmu pielicis atpakaļ štekeri droseles pozīcijas sensoram. Kad uzliku, tā auto uzreiz noslāpa. Piedarbinot viss pa vecam, apgriezieni staigā un auto grib slāpt nost.
Slēpts saturs: Parādīt
Jautājums tātad vai vaina varētu būt pašā štekera vadā? Vai arī pie vainas ir pats sensors? Un vispār vai droseles pozīcijas sensors var ietekmēt manis aprakstīto problēmu? Jo dīvaini ir tas, ka rpm peldēšana pazūd, ja atvieno štekeri, bet tad nav iespējams pabraukt. Nu iespējams ir, bet ne kā nākas.
Liels paldies jau iepriekš! Neesmu nekāds spečuks, bet paņēmu šo vāģi, lai pakrāmētos ap nedaudz vienkāršāku autiņu un nu esmu saskāries ar pirmo kaitinošo problēmu. Cerams, ka šeit atradīsies kāds gaišāks prāts vai kāds, kurš ir saskāries ar līdzīgu problēmu. Protams, ja nekādi nevarēs tikt skaidrībā ar šo visu pa vienkāršo, uztaisīs diagnostiku.
M52tub28 iekš e46 no rūpnīcas.
Diezgan gauss dzinējs t.i. rulīti daudz ar sajūgu jāstrādā un ar 2 robu burnoutu nevar uztaisīt (205/50/16 ar 3bariem piepūstas)
Kompis kļūdas nemet. (Pārbaudīts pie 3 dažādiem kompjiem)
Kompresija laba
Sveces jaunas
Mafs cits pamēģināts
Sadalenēm devēji izmēģināti citi
Vanosam jauni gredzeni
Ccv nahrinizēts, vakumi aiztaisīti un vakums pārbaudīts ar diy dūmiem +bundžu ar starta gāzi pa visiem galiem sapūtu (dīvaini gan ka iepūšot starta gāzi gaisa filtrā, dzinējs grib slāpt)
Cits ieplūdes kolektors ar visu disu, piereizes upgreidoju uz m54b30
Timings vietā, pie reizes iemetu m54b30 ieplūdes sadaleni
Degvielas sūknis un filtrs jauns
Izplūdē ķīnas kolektors, standarta izpūtējam izrauts 2 rezanātors
Gribas kājā iešaut.
Diezgan gauss dzinējs t.i. rulīti daudz ar sajūgu jāstrādā un ar 2 robu burnoutu nevar uztaisīt (205/50/16 ar 3bariem piepūstas)
Kompis kļūdas nemet. (Pārbaudīts pie 3 dažādiem kompjiem)
Kompresija laba
Sveces jaunas
Mafs cits pamēģināts
Sadalenēm devēji izmēģināti citi
Vanosam jauni gredzeni
Ccv nahrinizēts, vakumi aiztaisīti un vakums pārbaudīts ar diy dūmiem +bundžu ar starta gāzi pa visiem galiem sapūtu (dīvaini gan ka iepūšot starta gāzi gaisa filtrā, dzinējs grib slāpt)
Cits ieplūdes kolektors ar visu disu, piereizes upgreidoju uz m54b30
Timings vietā, pie reizes iemetu m54b30 ieplūdes sadaleni
Degvielas sūknis un filtrs jauns
Izplūdē ķīnas kolektors, standarta izpūtējam izrauts 2 rezanātors
Gribas kājā iešaut.
Pārbaudi vai pirmie katalizatori nav sakusuši vai aizauguši
Pārbaudiet vai kloķenes/ sadaleņu devēji ir OEM.
Vai ecu kkas tika darīts?
Vai ecu redz ātrumu?
Vai ecu kkas tika darīts?
Vai ecu redz ātrumu?
Sadalenēm samainīju uz lietotiem OEM.
Kloķenei vel neesmu skatijies, žaba tērēt vel 150e, bet šķiet nebūs izvēles.
J.patmalnieks skatījās ecu, teica ka viss rādās OK.
Mulsinošākais ir tas ka ecu kļūdas nav, un ka ar starta gāzi filtrā grib slāpt, bet pirms rāvu nost CCV iepūtu tur, bija standarta effekts ar vakuma sūci t.i. apgriezieni cēlās.
OEM ražotājs kloķenes devējam varētu būt VDO?sirmaiz rakstīja: ↑03 Sep 2018, 10:53Sadalenēm samainīju uz lietotiem OEM.
Kloķenei vel neesmu skatijies, žaba tērēt vel 150e, bet šķiet nebūs izvēles.
J.patmalnieks skatījās ecu, teica ka viss rādās OK.
Mulsinošākais ir tas ka ecu kļūdas nav, un ka ar starta gāzi filtrā grib slāpt, bet pirms rāvu nost CCV iepūtu tur, bija standarta effekts ar vakuma sūci t.i. apgriezieni cēlās.
Varētu , bet ja ir BMW logo virsū, ja nav tad uzliec citu.
Ar tiem motoriem ir tā ka nekāds analogs nestrādā kā oem
Nav jāpērk uzreiz jauns , uzliec lietotu oem.
Ar tiem motoriem ir tā ka nekāds analogs nestrādā kā oem
Nav jāpērk uzreiz jauns , uzliec lietotu oem.
Pēdējais labojis -AF- - 03 Sep 2018, 11:48, kopā labots 1 reizi.
Pag , tev nav jaudas vai motors knapi strādā?
Motoram ir normāla gaisa filtra kaste vai kkads nuļeviks no šrota pa taisno uz maf pietīts?
Vai izplūde nav kkada 50mm sētas mieta truba?
Vai izplūde nav kkada 50mm sētas mieta truba?
Jauda pamaz, tāda sajūta ka mašīnā sēž divi čaļi uz 150kg. Vai kad uz 2.5 stāv 1.8 izplūde. Nezinu kā lai noraksturo, ķipa aizelsies.
Filtra kaste oem, jauns filtrs
Izplūde- TA tehnik kolektors bez katalizātoriem, tālāk oem ar vidējo rezanātoru izgrieztu, vietā 68mm truba. Pirmo rezenātoru atšķērēju iekšā viss ok, pēdējo bunduli biju norāvis. Vienīgais kas izmainījās palika neciešami skaļš.
Vel domāju par droseli, vai tā nevar čakarēt prātu, pati taisīties ciet, vai neatvērties līdz galam, kaut gan tam bija jāparādās pieslēdzot pie kompja.
Starpcitu, salons izravēta un iekšā divi recaro evo8 beņķi, reduktors 3.3x
Par droseli var būt, bet mestu kļūdu offic. Var būt drosele ir mainīta un nav nomestas adoptācijas.
Jautājums cilvēkiem, kuri var atbildēt balstoties uz bagātīgu pieredzi un zināšanām motoru pārlasīšanā.
Vai M52/M54 ir nepieciešams likt jaunas kloķenes pamatnieku skrūves un klaņu skrūves? TIS rakstīts, ka ir jāliek jaunas pie katras salikšanas. Klaņu skrūves būtu sīkums, maksā kapeikas, bet pamatnieku skrūves sanāk pasālīti, ap 140 EUR.
Vai M52/M54 ir nepieciešams likt jaunas kloķenes pamatnieku skrūves un klaņu skrūves? TIS rakstīts, ka ir jāliek jaunas pie katras salikšanas. Klaņu skrūves būtu sīkums, maksā kapeikas, bet pamatnieku skrūves sanāk pasālīti, ap 140 EUR.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
vajag meerit1341 rakstīja: ↑04 Sep 2018, 22:45 Jautājums cilvēkiem, kuri var atbildēt balstoties uz bagātīgu pieredzi un zināšanām motoru pārlasīšanā.
Vai M52/M54 ir nepieciešams likt jaunas kloķenes pamatnieku skrūves un klaņu skrūves? TIS rakstīts, ka ir jāliek jaunas pie katras salikšanas. Klaņu skrūves būtu sīkums, maksā kapeikas, bet pamatnieku skrūves sanāk pasālīti, ap 140 EUR.
Kads ir nomināla izmērs un pielaides? Izmērīt būtu ar ko.gutta rakstīja: ↑04 Sep 2018, 23:00vajag meerit1341 rakstīja: ↑04 Sep 2018, 22:45 Jautājums cilvēkiem, kuri var atbildēt balstoties uz bagātīgu pieredzi un zināšanām motoru pārlasīšanā.
Vai M52/M54 ir nepieciešams likt jaunas kloķenes pamatnieku skrūves un klaņu skrūves? TIS rakstīts, ka ir jāliek jaunas pie katras salikšanas. Klaņu skrūves būtu sīkums, maksā kapeikas, bet pamatnieku skrūves sanāk pasālīti, ap 140 EUR.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Nevis katru reizi mainīt bet katru reizi mērīt uz izstiepumu un vajadzības gadījumā mainīt. Viss info atrodams BMW.tis
TIS esmu izskatījis krustu šķērsu, bet nevaru atrast kur būtu atrakstīti parametri. Pie pievilkšanas spēkiem ir atrakstīti tikai pievilkšanas momenti un leņķi. Varbūt vari iemest linku?
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Var likt vecās skrūves
Kloķenes devējs jauns , 120km nobraukāju. nedaudz dzīvelīgāks palika bet noteikti vel kaut kas trūkst. burnouts ar 2.robu joprojām izpaliek. (pieņemu ka labāk iet dēļ dzestrajiem vakariem)sirmaiz rakstīja: ↑02 Sep 2018, 21:26 M52tub28 iekš e46 no rūpnīcas.
Diezgan gauss dzinējs t.i. rulīti daudz ar sajūgu jāstrādā un ar 2 robu burnoutu nevar uztaisīt (205/50/16 ar 3bariem piepūstas)
Kompis kļūdas nemet. (Pārbaudīts pie 3 dažādiem kompjiem)
Kompresija laba
Sveces jaunas
Mafs cits pamēģināts
Sadalenēm devēji izmēģināti citi
Vanosam jauni gredzeni
Ccv nahrinizēts, vakumi aiztaisīti un vakums pārbaudīts ar diy dūmiem +bundžu ar starta gāzi pa visiem galiem sapūtu (dīvaini gan ka iepūšot starta gāzi gaisa filtrā, dzinējs grib slāpt)
Cits ieplūdes kolektors ar visu disu, piereizes upgreidoju uz m54b30
Timings vietā, pie reizes iemetu m54b30 ieplūdes sadaleni
Degvielas sūknis un filtrs jauns
Izplūdē ķīnas kolektors, standarta izpūtējam izrauts 2 rezanātors
Gribas kājā iešaut.
Cik aptuveni jānobrauc lai kompis adaptētos pie jaunā devēja, ja tas ir bijis pie vainas?
Next step?
Tīrīt sprauslas?
Mainīt droseli?
Mafu velvienu izmēģināt? (ar 2 dažādiem mafiem vienādi simptomi)
Spoles?
Sist gaisā
*aizmirsu pieminēt ka auksts minimāli brīvgaitā rīstās t.i. apgriezieni lēkā pa +/-100rpm. Un nedaudz vibrē?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- …
- 350
- chevron_right