Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
nomainiju motoru no m43 uz m42b18. visu savienoju itka pareizi. bet kad meginu piestartet motors baigi smagi griez. taka gandriz akkumulators butu tuksh. bet ta nau. un nelec. dzirkstele ir. meginot piestartet dazreiz shauj. pastav iespeja ka svecvadi nau pieslegti pareizi. jo vienoju pec garuma. kur var atrast instrukciju ka pareizi vienojas spoles un svecvadi un kpc varetu smagi griezt? motoru pirku lietotu un iepriekshejais saimnieks apgalvo ka bija 100% ejosh. bija beigta tikai atrumkarba un sajugs bet to uzliku no m43 jo viss bija identiski vienads.
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
EWS? Liki ar visu ews, atslēgu un devēju pie atslēgas?
Attēls
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
uz M42b18 EWS nav, ir uz M44. Ja būtu EWS vaina, vispār starteris negriestu.
uz spolēm parasti bij cipariņi, kurš vads kuram cilindram.
tas ka grūti griež, varbūt starteris vainīgs? ar roku normāli griežas motors?
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
kad vel motors nebija ieksha un starteris vel nebija klat itka normali griezas ar roku. ta ka apmeram vajadzetu but. starterim vajadzetu but normalam jo kad atseviski parbaudiju vinju grieza labi.
Attēls
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
un uz spolem nau ciparinji.... tikai uz svecvadiem..
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
dačiki visi pievienoti? kompis vecais vai no swapa? Ja šauj ieplūdē tātad aizdedzi kompis nepareizi padod.... nu vai arī vārsti locīti vai vēl 101 problēma....
Attēls
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
ir ir visi pievienoti.... kompis no swapa... a nevaretu shaut tpc ka svecvadi nepareizi savienoti?
Attēls
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
un izklausas ka shauj ieplude....
Attēls
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
rus90 rakstīja:ir ir visi pievienoti.... kompis no swapa... a nevaretu shaut tpc ka svecvadi nepareizi savienoti?

ja svečvadi nepareizi - parasti burbuļo un neuzņem apgriezienus.
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
sveces slapjas? ievelkot nelec? Var šaut dēļ svečvadiem....
Attēls
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
bet ja varsti butu salociti vinjsh vaitad shautu? sveces nau slapjas... bija pasha sakuma slapjas kad vel nebija dzirksteles. ievilkt vel neesmu meginajis. no sakuma vajadzetu kkur atrast ka pareizi savienot svecvadus un spoles bet nekur pagaidam nesanak...
Attēls
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
un ari no sakuma dzirksteles nebija.... mekleju vainu kur vareja pazust bet neatradu... pectam ieleju motora antifrizu jo vel nebiju to izdarijis. un tad paradijas dzirkstele :clap:
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
1-3-4-2 tāda ir secība. 1 spolēm ir mašīnas priekšpusē, tāpat arī motoram. 4 vads ir garākais un tinās ap 3 un nāk atpakaļ.
+ neticu ka dēļ antifrīza nebija dzirksteles.
Attēls
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
nu ja man ar kka neticas... jo nekad neko tadu nebiju dzirdejis ... ganjau vienkarshi sagadishanas...
nu par to secibu es itka saprotu.. bet kur ta motora provodka savienojas ar spolem tur es nezinu kuru kur vienot...
jo man ari nau tas originals metals kur tas spoles skruvejas klat... ta mosh pec garuma varetu kka izshtukot kura kur vienojas...
Attēls
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
tad jāgaida kad kāds ISkas īpašnieks palūrēs kā viņam tur savienots...
Attēls
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Negribeju gari lasit.. ka ir ar compakt, vinjam tak viss ir tas pats kas visiem e36 pareizi?

lieta tada, ka ir doma panemt e36 ar m40b16 laikam (zobenes motors) un velak ieswapot vismaz 2.0 bez vanosa motoru.. ka tur ir, vai ar pravotku ir viss tapat?

un ka ir ar karbu, kardanu, reduktoru u.t.t.?

kada vispar ir ritenju baze, isaka vai ka?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
riteņu bāzei vajadzēja būt tādai pašai, kārba ir tāda pati, par reduktoru nezinu, bet zinu ka kompotam nāk e30 aizmugurējais tilts, līdz ar to ar reduktoru varētu būt visādi brīnumi, bet nu tāpat atstāj kārbu un nomaini vienkārši motoru. 2.0 tāpat oriģināli nāk tie paši mazie reduktori un pusasis kas 4cyl.
motora pravodka ar kuzavu tāpat savienojas ar pietiekami nedaudz vadiem lai tur nebūtu īpaša pisāra, bet sasprausties vajadzēja visam 1:1
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 
Vismaz purns lidz sedekljiem tocna ir no sedana
Ritenju baaze visiem e36 ir vienada ja nemaldos
Instagram INDIGAIS
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Kabrim esot īsāka riteņu bāze.

Par tēmu - domāju, ka vajag vienkārši 2.0 motoru ar visu pravotku, un visam jāsaiet. ;)
Attēls
Profila bilde
kristapsk94
Ziņojumi: 390
Pievienojies: 16 Okt 2012, 11:55
Braucu ar: 328. IK4
Atrašanās vieta: marupes
Reputācija: 1
 
nu man izmaksaja no1.8is uz 2.5 bez vanosa viss kopa kadi 700ls ar visiem redektoriem pusasim viss kas vajadzigs un dariju visu pats jaa kada servisa tad noteikti ap 1000ls :D
Azbests rakstīja:M50 +/- 250lvl ar kārbu

tālāk nezināšu par izmaksām teikt, bet pēc būtības jāmaina -
1. motors ar vadiem/kompi
2. stabilizātora stienis
3. pr. amortiņi ar atsperēm
4. kardāns (neesmu 100% pārliecināts)
4. reduktors ar pusasīm, mazās pusasis plīsīs kā sērkociņi