Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 107
- chevron_right
nomainiju motoru no m43 uz m42b18. visu savienoju itka pareizi. bet kad meginu piestartet motors baigi smagi griez. taka gandriz akkumulators butu tuksh. bet ta nau. un nelec. dzirkstele ir. meginot piestartet dazreiz shauj. pastav iespeja ka svecvadi nau pieslegti pareizi. jo vienoju pec garuma. kur var atrast instrukciju ka pareizi vienojas spoles un svecvadi un kpc varetu smagi griezt? motoru pirku lietotu un iepriekshejais saimnieks apgalvo ka bija 100% ejosh. bija beigta tikai atrumkarba un sajugs bet to uzliku no m43 jo viss bija identiski vienads.
uz M42b18 EWS nav, ir uz M44. Ja būtu EWS vaina, vispār starteris negriestu.
uz spolēm parasti bij cipariņi, kurš vads kuram cilindram.
tas ka grūti griež, varbūt starteris vainīgs? ar roku normāli griežas motors?
uz spolēm parasti bij cipariņi, kurš vads kuram cilindram.
tas ka grūti griež, varbūt starteris vainīgs? ar roku normāli griežas motors?
kad vel motors nebija ieksha un starteris vel nebija klat itka normali griezas ar roku. ta ka apmeram vajadzetu but. starterim vajadzetu but normalam jo kad atseviski parbaudiju vinju grieza labi.
dačiki visi pievienoti? kompis vecais vai no swapa? Ja šauj ieplūdē tātad aizdedzi kompis nepareizi padod.... nu vai arī vārsti locīti vai vēl 101 problēma....
ir ir visi pievienoti.... kompis no swapa... a nevaretu shaut tpc ka svecvadi nepareizi savienoti?
rus90 rakstīja:ir ir visi pievienoti.... kompis no swapa... a nevaretu shaut tpc ka svecvadi nepareizi savienoti?
ja svečvadi nepareizi - parasti burbuļo un neuzņem apgriezienus.
bet ja varsti butu salociti vinjsh vaitad shautu? sveces nau slapjas... bija pasha sakuma slapjas kad vel nebija dzirksteles. ievilkt vel neesmu meginajis. no sakuma vajadzetu kkur atrast ka pareizi savienot svecvadus un spoles bet nekur pagaidam nesanak...
un ari no sakuma dzirksteles nebija.... mekleju vainu kur vareja pazust bet neatradu... pectam ieleju motora antifrizu jo vel nebiju to izdarijis. un tad paradijas dzirkstele
1-3-4-2 tāda ir secība. 1 spolēm ir mašīnas priekšpusē, tāpat arī motoram. 4 vads ir garākais un tinās ap 3 un nāk atpakaļ.
+ neticu ka dēļ antifrīza nebija dzirksteles.
+ neticu ka dēļ antifrīza nebija dzirksteles.
nu ja man ar kka neticas... jo nekad neko tadu nebiju dzirdejis ... ganjau vienkarshi sagadishanas...
nu par to secibu es itka saprotu.. bet kur ta motora provodka savienojas ar spolem tur es nezinu kuru kur vienot...
jo man ari nau tas originals metals kur tas spoles skruvejas klat... ta mosh pec garuma varetu kka izshtukot kura kur vienojas...
nu par to secibu es itka saprotu.. bet kur ta motora provodka savienojas ar spolem tur es nezinu kuru kur vienot...
jo man ari nau tas originals metals kur tas spoles skruvejas klat... ta mosh pec garuma varetu kka izshtukot kura kur vienojas...
tad jāgaida kad kāds ISkas īpašnieks palūrēs kā viņam tur savienots...
Negribeju gari lasit.. ka ir ar compakt, vinjam tak viss ir tas pats kas visiem e36 pareizi?
lieta tada, ka ir doma panemt e36 ar m40b16 laikam (zobenes motors) un velak ieswapot vismaz 2.0 bez vanosa motoru.. ka tur ir, vai ar pravotku ir viss tapat?
un ka ir ar karbu, kardanu, reduktoru u.t.t.?
kada vispar ir ritenju baze, isaka vai ka?
lieta tada, ka ir doma panemt e36 ar m40b16 laikam (zobenes motors) un velak ieswapot vismaz 2.0 bez vanosa motoru.. ka tur ir, vai ar pravotku ir viss tapat?
un ka ir ar karbu, kardanu, reduktoru u.t.t.?
kada vispar ir ritenju baze, isaka vai ka?
riteņu bāzei vajadzēja būt tādai pašai, kārba ir tāda pati, par reduktoru nezinu, bet zinu ka kompotam nāk e30 aizmugurējais tilts, līdz ar to ar reduktoru varētu būt visādi brīnumi, bet nu tāpat atstāj kārbu un nomaini vienkārši motoru. 2.0 tāpat oriģināli nāk tie paši mazie reduktori un pusasis kas 4cyl.
motora pravodka ar kuzavu tāpat savienojas ar pietiekami nedaudz vadiem lai tur nebūtu īpaša pisāra, bet sasprausties vajadzēja visam 1:1
motora pravodka ar kuzavu tāpat savienojas ar pietiekami nedaudz vadiem lai tur nebūtu īpaša pisāra, bet sasprausties vajadzēja visam 1:1
Vismaz purns lidz sedekljiem tocna ir no sedana
Ritenju baaze visiem e36 ir vienada ja nemaldos
Ritenju baaze visiem e36 ir vienada ja nemaldos
Instagram INDIGAIS
Kabrim esot īsāka riteņu bāze.
Par tēmu - domāju, ka vajag vienkārši 2.0 motoru ar visu pravotku, un visam jāsaiet.
Par tēmu - domāju, ka vajag vienkārši 2.0 motoru ar visu pravotku, un visam jāsaiet.
nu man izmaksaja no1.8is uz 2.5 bez vanosa viss kopa kadi 700ls ar visiem redektoriem pusasim viss kas vajadzigs un dariju visu pats jaa kada servisa tad noteikti ap 1000ls
Azbests rakstīja:M50 +/- 250lvl ar kārbu
tālāk nezināšu par izmaksām teikt, bet pēc būtības jāmaina -
1. motors ar vadiem/kompi
2. stabilizātora stienis
3. pr. amortiņi ar atsperēm
4. kardāns (neesmu 100% pārliecināts)
4. reduktors ar pusasīm, mazās pusasis plīsīs kā sērkociņi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 107
- chevron_right