dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- …
- 350
- chevron_right
moš sāc ar to, ka novērs savu gateri un izdari kā rūpnīcā bija paredzēts?babitos rakstīja: ↑26 Mar 2019, 21:40 sveiki visiem ir problēma uzliku m50b25 iepludes kolektoru uz m52b28 kārtera ventilāciju palaidu atmosfēra lieta tāda iedarbinot autiņu vis strāda čotka paiet 10min varbūt mazāk apgriezieni nokrīt uz 500 dzinējs strāda nevienmērīgi braucot sāk ristities un šķaudīt izputēja vismaz man tā izsklausas griežot dzinēju apmēram no 2000-2500 autiņš švaki velk un ristas šķaud izputēja bet līdz 4000 pēc 4000 iet lopa kas varētu būt ?slēdzu pie kompja rada ka abas zondes sprāgst bet skan ļoti dīvaini jo pirms tam vis bija ok un vai pēkšņi var tā viņas abas divas viena laika nosprāgt ?
varbūt kāds ar tādu ir saistījies rakstīet pm vai wahatsappa 262031tris5
liels paldies jau iepriekš
a un aizmirsu uzrakstīt pabraukājot tā no slāpējot dzinēju piemēram aizejot uz veikalu atgriezos atpakaļ darbinu dzinēju un atka vis čotka līdz brīdim kad pājiet 5 min sākas atkal tas pats
šī ir visa m50 ventilācija?-AF- rakstīja: ↑08 Apr 2019, 20:53 Pirmkārt, m50b25 taustam nav atzara, tev ir m52tausts iebāzts.
Tievā caurulīte nāk ieplūdes kolektorā pie tukšgaitas regulātora caurules un resnāka caurule nāk pirms droseles.
Iespējams tev ir kāds uztaisījis gateri un tapēc nestrādā ventilācija pareizi.
Otrs variants- ieplūdes sadalenei nav vāks uzlikts un sadalene met eļļu pa taisno ventilācijā.
Trešais variants - tavam motoram ir pizda.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja Tu domā to “atzaru” uz eļļas ščupa, tad nē - tam tur nav jābūt, kā jau AF rakstīja. To Tu vienkārši aiztaisi ciet.
Ja par šo jautāšu jau ir runāts, tad pasakat kurā sadaļā.
Vai e36 un e34/e30 M50b25 ieplūdes atšķiras? Jo googlejot u.t.t atrodu divu veidu m50b25 ieplūdes, ar nelielām atšķirībām. Ar pieredzi un zināšanām bagātākie varat pateikt vai tam ir kāda būtiska nozīme?
1) M50b25 ieplūde kurai temp sensors ir šeit un savādāka paskata FPR pulķis , 2)Tad ir šada, kur temp. sensors un FPR puļķis ir apakšā. Tam visam ir kaut kāda nozīme, vai vnk M50b25 ieplūdem laika gaitā ir vairākas ražosanas revīzijas utml? Izglītojiet, būšu pateicīgs
Vai e36 un e34/e30 M50b25 ieplūdes atšķiras? Jo googlejot u.t.t atrodu divu veidu m50b25 ieplūdes, ar nelielām atšķirībām. Ar pieredzi un zināšanām bagātākie varat pateikt vai tam ir kāda būtiska nozīme?
1) M50b25 ieplūde kurai temp sensors ir šeit un savādāka paskata FPR pulķis , 2)Tad ir šada, kur temp. sensors un FPR puļķis ir apakšā. Tam visam ir kaut kāda nozīme, vai vnk M50b25 ieplūdem laika gaitā ir vairākas ražosanas revīzijas utml? Izglītojiet, būšu pateicīgs
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jauna tipa temp sensors zem kolektora..
Ir vel 3 tips..stuceris uz vakumniku uzreiz virs temp deveja un nav horizontals, bet skatas uz augsu... :)
Ir vel 3 tips..stuceris uz vakumniku uzreiz virs temp deveja un nav horizontals, bet skatas uz augsu... :)
Pirmajā bildē tas nav temp. sensors, bet gan droseles stāvokļa sensors.
Apskaites vai 8 det ir kārtīgī ievietots tam paredzētjā vietā, vai krāmējoties neesi pavilcis uz augšu.Ernestsful rakstīja: ↑08 Apr 2019, 20:10 kāds var pastāstīt par m50b25 kartera ventilāciju? eļļas ščupam man nāk atzars,nekas pie viņa nebija klāt, to vienkārši noglušīju,(pareizi, nepareizi darīju?) gmm iekšā ir eļļa, vis bagažnieks mospļaudīts ar eļļas punktiem. jautājums tad vai vispār man tā ventilācija ir, ja tas atzars bija nepievienots ne pie kā. kādam varbūt kāda bilde ir kā prezīci tā ventilkācija vienojās? visa grīda slapja eļļā, izskatās ka no karteri nāk ārā kur ščups ieiet iekšā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Sveiki, lieta tāda, swapoju motoru, bija 1.8i un ieliku m52b28 no e39, problēma ir tāda ka deg lādēšanas lampiņa panelī, bet kad pieliek testeri pie akumulatora rāda 14.24, tas nozīmē ka viņš lādē, bet man tad sanāk kaut kas nav ar vadiem ja? varbūt kāds zina kur vavrētu būt problēma?
Swapoju m52tub28 - ar uzlādes lampu viss čotka. Tev pinouts var atšķirties - man bij jasavieno x20 štekera 25 pin ar x60004 štekera pin 1 vadu. Pielikumā iemetīšu bildi. Tas ir siemens vadībai.Uga rakstīja: ↑19 Apr 2019, 08:03 Sveiki, lieta tāda, swapoju motoru, bija 1.8i un ieliku m52b28 no e39, problēma ir tāda ka deg lādēšanas lampiņa panelī, bet kad pieliek testeri pie akumulatora rāda 14.24, tas nozīmē ka viņš lādē, bet man tad sanāk kaut kas nav ar vadiem ja? varbūt kāds zina kur vavrētu būt problēma?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Paldies izmēģināšuJurisArBembi rakstīja: ↑20 Apr 2019, 12:29Swapoju m52tub28 - ar uzlādes lampu viss čotka. Tev pinouts var atšķirties - man bij jasavieno x20 štekera 25 pin ar x60004 štekera pin 1 vadu. Pielikumā iemetīšu bildi. Tas ir siemens vadībai.Uga rakstīja: ↑19 Apr 2019, 08:03 Sveiki, lieta tāda, swapoju motoru, bija 1.8i un ieliku m52b28 no e39, problēma ir tāda ka deg lādēšanas lampiņa panelī, bet kad pieliek testeri pie akumulatora rāda 14.24, tas nozīmē ka viņš lādē, bet man tad sanāk kaut kas nav ar vadiem ja? varbūt kāds zina kur vavrētu būt problēma?
Un vēl viens jautājums ieswapotajam M52b28 ierobežotājs ieslēdzas pie 5.3k apgriezieniem kas varētu būt par vainu?
..................................................................................................................................................................................................................................
Pēdējais labojis JurisArBembi - 10 Jūl 2019, 17:44, kopā labots 1 reizi.
Nejauc cilvēkam galvu, te runa iet par single vanos no E39, cik noprotu.
Pravotka no E36? Cik atceros, ja liek E36 pravotku uz E39 motora, tad tur bija papildus vads jāizvelk no ģeneratora, lai nedegtu lādēšanas lampiņa.
Lai dabūtu max dzinēja rpm, jāizvelk papildus vads no EWS uz spidometru.
Pravotka no E36? Cik atceros, ja liek E36 pravotku uz E39 motora, tad tur bija papildus vads jāizvelk no ģeneratora, lai nedegtu lādēšanas lampiņa.
Lai dabūtu max dzinēja rpm, jāizvelk papildus vads no EWS uz spidometru.
..................................................................................................................................................................................................................................
Pēdējais labojis JurisArBembi - 10 Jūl 2019, 17:45, kopā labots 1 reizi.
Sveiki, uzsitu karteri , velejos nonemt nost atskruveju visas skruves, nonemu stures pastiprinātāju un pacelu motoru , bet karteris priekseja pusē karajjas jaau vala , bet. Aizmugure pie karbas neegrib nakt nost .
M50b25
M50b25
visas skrūves atskrūvēji? piem. no kārbas gala ?
M Power or no power..
Priekš e30 swapa svarīgi bija tās kolektora plastmasas spuras, kas traucēja standarta vakumpastiprinātājam. Tās spuras var mierīgi noslīpēt, bet tie, kuri grib pa smuko, lai meklē kolektoru no e36 un būs skaisti!!Konstruktors rakstīja: ↑12 Apr 2019, 21:56 Ja par šo jautāšu jau ir runāts, tad pasakat kurā sadaļā.
Vai e36 un e34/e30 M50b25 ieplūdes atšķiras? Jo googlejot u.t.t atrodu divu veidu m50b25 ieplūdes, ar nelielām atšķirībām. Ar pieredzi un zināšanām bagātākie varat pateikt vai tam ir kāda būtiska nozīme?
1) M50b25 ieplūde kurai temp sensors ir šeit un savādāka paskata FPR pulķis
pic2.png, pic4.png
2)Tad ir šada, kur temp. sensors un FPR puļķis ir apakšā.
pic3.png
Tam visam ir kaut kāda nozīme, vai vnk M50b25 ieplūdem laika gaitā ir vairākas ražosanas revīzijas utml? Izglītojiet, būšu pateicīgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- …
- 350
- chevron_right