Viss par Dīzeļiem

Profila bilde
tomaats
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 01 Sep 2013, 14:53
Braucu ar: netīru kūti
Atrašanās vieta: Lielvārdes

16 Okt 2014, 15:26

Katalogā 5,3 , es sev pirms pāris dienām mainīju , sagāja 5,5l.
Profila bilde
sandzhus
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 28 Jan 2014, 22:40
Reputācija: 1
 

16 Okt 2014, 15:28

tomaats rakstīja:Katalogā 5,3 , es sev pirms pāris dienām mainīju , sagāja 5,5l.
Pāldies :super:
Profila bilde
ivars_e36
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 06 Dec 2013, 12:32
Braucu ar: ratiņiem pa rimi
Atrašanās vieta: Zimbawe
Reputācija: 5
 

16 Okt 2014, 17:02

m51 der m41 kārba?
Profila bilde
sandzhus
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 28 Jan 2014, 22:40
Reputācija: 1
 

19 Okt 2014, 19:51

Iesakiet kādu kas labo/restaurē augstspiedienu sūkņus dīzeļiem.
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.

--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.

Gribās savest kārtībā. Paldies :sarunats:
Profila bilde
korsa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1363
Pievienojies: 10 Jūn 2011, 20:59
Braucu ar: Pilnpiedziņu
Atrašanās vieta: Rīga;Koknese, Helsinki
Reputācija: 3
 

19 Okt 2014, 20:02

Nezinu vai dēļ tām 3-4 sec atmaksāsies mainīt plunžeri. Ja būtu jāgriež 10sec, tad gan.
Profila bilde
sandzhus
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 28 Jan 2014, 22:40
Reputācija: 1
 

19 Okt 2014, 20:03

korsa rakstīja:Nezinu vai dēļ tām 3-4 sec atmaksāsies mainīt plunžeri. Ja būtu jāgriež 10sec, tad gan.
Laika jautājums, kad sāks griezt sliktāk vai tomēr nē?

Uz kādu ciparu tas velk? :hahaha:
Profila bilde
sandzhus
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 28 Jan 2014, 22:40
Reputācija: 1
 

21 Okt 2014, 09:36

up!
Nav viedokļu vairāk :hahaha: :o ?
Profila bilde
andrjuha37
Ziņojumi: 584
Pievienojies: 17 Jūn 2014, 22:03
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 3
 

21 Okt 2014, 09:51

sandzhus rakstīja:
korsa rakstīja:Nezinu vai dēļ tām 3-4 sec atmaksāsies mainīt plunžeri. Ja būtu jāgriež 10sec, tad gan.
Laika jautājums, kad sāks griezt sliktāk vai tomēr nē?

Uz kādu ciparu tas velk? :hahaha:
man kkas lidzigs , auksts viss ok , silts bisku japagriez , sakas problema pus gadu atpakaļ , lidz tam no pus abarota gan auksts gan silts , patc nobrinijos ka tik atri izmaiņas , cik interesejos , tad pie vainas plunzeris , ja majnit OEM izmaksas narmaļna kadi 300€ varetu but , bet ja likt kadu ķinieti tad kadi 100€ , patc pa cenam neesu interesejes , pateicu tik to ko man pašam teica , un ta ir tikaj detaļas cena , vel + darbs , taka par tam 4-am sekundem es neiespringtu , ka jau čaļi teica ja butu 10 sec. tad cita lieta :rolleyes:
maareens69
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 15 Okt 2014, 23:33

21 Okt 2014, 10:04

sandzhus rakstīja:Iesakiet kādu kas labo/restaurē augstspiedienu sūkņus dīzeļiem.
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.

--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.

Gribās savest kārtībā. Paldies :sarunats:

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... xmoxh.html
sis virietis pa letam naudam restaure, sazvani pajauta ciparu pats ari apmainis un vel kompresiju nomeris!
Virpulis
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 14 Nov 2012, 11:34

02 Nov 2014, 22:26

Sveiki,visiem. nezinu vai īstā vieta kur prasīt,bet nu nekas.
Gribēju uzzināt,cik liels čakars varētu būt kompotam ielikt 3.0d motoru no e46?
Profila bilde
ivars_e36
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 06 Dec 2013, 12:32
Braucu ar: ratiņiem pa rimi
Atrašanās vieta: Zimbawe
Reputācija: 5
 

07 Nov 2014, 14:34

Baigā dīzeļproblēma, varbūt kāds saskāries? Dzinējs m41, problēma šāda: kad dod pilnu gāzi, dzinējs aiziet līdz 4500 - 4700 rpm, noraustās un tad pazūd viens pods, pēc kādām 30s - 1min kad padarbina tukšgaitā, viņš tur biš pakratās un patirinās uz 3 cil. viss atkal aiziet zirgā. Principā jau ikdienas braukšanai netraucē, tikai skatē atgāzu pārbaudi neizgāju - dzinējs nesasniedzot max rpm. Slēdzu pie diagnostikas, nevienas kļūdas. Kāds ir kko tādu redzējis?
Profila bilde
sandzhus
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 28 Jan 2014, 22:40
Reputācija: 1
 

07 Nov 2014, 14:37

Man vispār uz nerviem krīt, TA spīdzina mašīnu, laiž redlainā atgāzēs :doh:
Profila bilde
ivars_e36
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 06 Dec 2013, 12:32
Braucu ar: ratiņiem pa rimi
Atrašanās vieta: Zimbawe
Reputācija: 5
 

07 Nov 2014, 15:10

Biš sirds iesāpējās, tas gan :D
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

07 Nov 2014, 15:53

ivars_e36 rakstīja:Baigā dīzeļproblēma, varbūt kāds saskāries? Dzinējs m41, problēma šāda: kad dod pilnu gāzi, dzinējs aiziet līdz 4500 - 4700 rpm, noraustās un tad pazūd viens pods, pēc kādām 30s - 1min kad padarbina tukšgaitā, viņš tur biš pakratās un patirinās uz 3 cil. viss atkal aiziet zirgā. Principā jau ikdienas braukšanai netraucē, tikai skatē atgāzu pārbaudi neizgāju - dzinējs nesasniedzot max rpm. Slēdzu pie diagnostikas, nevienas kļūdas. Kāds ir kko tādu redzējis?
kļūdas ta nebūs, bet dzīvie dati gan noteikti neatbilst bosch normām. ved vien pie dīzeļmaisteriem. :yes:
Profila bilde
elvise36
Ziņojumi: 28
Pievienojies: 14 Mar 2014, 14:42
Braucu ar: bmw 325td
Atrašanās vieta: Jēkabpils

10 Nov 2014, 10:37

Sveiki. Varbūt kāds zina cik lielai atstarpei jābūt no apgriezienu mērītāja līdz spararatam? Un vai nepareiza atstarpe var ietekmēt gaitu? Nomainiju to mērītāju atstarpi uzliku kādu pusotru mm. un liekas ka palicis gurdenāks. Vēl jautājums par dačiku kas atrodās ieplūdes kolektorā, ko viņš dod? Vai dēļ viņa arī var neiet ar pilnu jaudu?
Profila bilde
EdgarsE
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 27 Jan 2014, 10:41
Braucu ar: e60,a6,e36,w211

19 Nov 2014, 14:27

Ieplūdes kolektorā varētu būt, ka tas dačiks mēra gaisa masas temperatūru un dēļ viņa arī jūdas zudums varētu būt.
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

26 Nov 2014, 20:42

sandzhus rakstīja:Iesakiet kādu kas labo/restaurē augstspiedienu sūkņus dīzeļiem.
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.

--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.

Gribās savest kārtībā. Paldies :sarunats:
nav jāiespringst par to,no rūpnīcas ir paredzēts kad šie dzinēji pielec līdz 7sekundēm!tas ir normāli!
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

26 Nov 2014, 20:44

krods rakstīja:
sandzhus rakstīja:Iesakiet kādu kas labo/restaurē augstspiedienu sūkņus dīzeļiem.
Normālu cilvēku/iestādi ar attieksmi pret klientu.

--
Problēma ar ko saskaros, silts dzinējs griež 3-4 sec. kamēr pielec,auksts lec no pus apgrieziena.Pēc jūsu pieredzes, kādas izmaksas, kas pie tā vainīgs? Kur meklēt problēmu?
318tds 1995.g. m41.

Gribās savest kārtībā. Paldies :sarunats:
nav jāiespringst par to,no rūpnīcas ir paredzēts kad šie dzinēji pielec līdz 7sekundēm!tas ir normāli!
tdsam vienīgais vajadzīgais devējs ir maps,pārējiem var vadus apkniebt :D
Profila bilde
Maxtouring
Ziņojumi: 67
Pievienojies: 21 Mar 2014, 23:29

26 Nov 2014, 20:55

m41 raustaies kad brauc apmeram 60-70 uz 4-5 atrumu, raustas ljoti minimali bet nepatik,uz karsto raustaz maz, varbut tas aug.suknis ? :rolleyes:
Profila bilde
ivars_e36
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 06 Dec 2013, 12:32
Braucu ar: ratiņiem pa rimi
Atrašanās vieta: Zimbawe
Reputācija: 5
 

27 Nov 2014, 19:33

Kas varētu būt par problēmu 2.5tds dzinējam, kad uzsilst visu laiku raustās apgriezieni, amplitūde ir neliela, bet jūtama, mašīnai ir automātiskā kārba, ja stāv pie sarkanā un mašīna ir D tad viss auto raustās. Kāds ir ar kko tādu saskāries?