dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 350
- chevron_right
nu ko biedri es arī pievienojos!
Interesē vai degvielas spiedienu var nomērīt caur abradku arī nestrādājošam motoram,vai tur nosacijumi mainās!
Problēma sekojoša,ka nelec vairāk Kloķenes devēju samēriju tur viss strādā. IR doma,ka suknis pumpē pa tukšo,jo griežot nedaudz uzsit,bet nekā,pēc benzīna nesmird tāpēc tādas aizdomas uz degvielas sūkni!
Viss sākās ar to,kad neatceros kad,bet Pūrē bija baigais sniegs,un takā biju ieputināts dzinos uz Rīgu škūrēdams sniegu,rezūltātā motors bija pilns lidz lūpai ar sniegu,sāka rīstīties slāpt nost! Protams,ka dusmas lielas spidzināju nabagu,kamēr tiku līdz normālam ceļam! Atbraucu līdz Rīgai ar patēriņu nenormālu ap 20l uz 100km. Tā nu kādu laiku pabraukāju ar daudz maz normali darbojošos motoru,vienigās pazīmes bija,kad piešķīl no rīta tad ršītās iet uz kādiem 5 podien protams,ka zilīts pa izpūtēju un smird tā,ka baild sērkociņu uzraut,jo smaka pēc benzīna nenormala! Nu tā braucu līdz šõdien no rīta startējot vairs negāja uz 5podiem ,bet gan knapi uz kadiem 3 podiem mēģināju sagāzēt,lai aiziet ,bet nomira un ar to arī sākas manas problēmas.
P.S. kolķenes devējam pretestība 520omi! Itkā pēc gramatas ir jābūt 1200omiem,bet es pieļauju,ka ta ir norma,jo pēc pieredzes cik esmu mērijis dažādiem motoriem visiem ir 5XXomi
Interesē vai degvielas spiedienu var nomērīt caur abradku arī nestrādājošam motoram,vai tur nosacijumi mainās!
Problēma sekojoša,ka nelec vairāk Kloķenes devēju samēriju tur viss strādā. IR doma,ka suknis pumpē pa tukšo,jo griežot nedaudz uzsit,bet nekā,pēc benzīna nesmird tāpēc tādas aizdomas uz degvielas sūkni!
Viss sākās ar to,kad neatceros kad,bet Pūrē bija baigais sniegs,un takā biju ieputināts dzinos uz Rīgu škūrēdams sniegu,rezūltātā motors bija pilns lidz lūpai ar sniegu,sāka rīstīties slāpt nost! Protams,ka dusmas lielas spidzināju nabagu,kamēr tiku līdz normālam ceļam! Atbraucu līdz Rīgai ar patēriņu nenormālu ap 20l uz 100km. Tā nu kādu laiku pabraukāju ar daudz maz normali darbojošos motoru,vienigās pazīmes bija,kad piešķīl no rīta tad ršītās iet uz kādiem 5 podien protams,ka zilīts pa izpūtēju un smird tā,ka baild sērkociņu uzraut,jo smaka pēc benzīna nenormala! Nu tā braucu līdz šõdien no rīta startējot vairs negāja uz 5podiem ,bet gan knapi uz kadiem 3 podiem mēģināju sagāzēt,lai aiziet ,bet nomira un ar to arī sākas manas problēmas.
P.S. kolķenes devējam pretestība 520omi! Itkā pēc gramatas ir jābūt 1200omiem,bet es pieļauju,ka ta ir norma,jo pēc pieredzes cik esmu mērijis dažādiem motoriem visiem ir 5XXomi
suukni tak loti viegli parbaudit! iznem araa kas burtiski ir 3 min darbs, un skaties stradaa vainee!
...
vienam nenodilushaks motors ka otram, riepu augstums disku izmers, svars, kads vel sasledz visus elektro pateretajus uz pilnu klapi, viens piespiezh pedali 5mm otrs 5cm, utt un beigas rodas atckiribas pateretajaa, bet 4-5l/100km to vari stastit kadam citam vai ari tur ir ielikts kaukads 1.7td isuzu dzinejshouseworx rakstīja:to es ari gribetu zinatA uz kāda principa tas ekonometrs vispār strādā? kas viņam dod impulsu. Uz kādu retinājumu ieplūdes kolektorā viņš reaģē vai no kompja kāda infa viņam nāk?
p.s ja par paterinja merishanu viss ir skaidrs, bet principa es vaicaju nedaudz ko citu, jo paterinsh vinham ir mazak ka jau saku un katrs savai mashinai esam to merijushi un zinam cik rij, tapec ari saku ka reali ta mashina vinham var rit pa shoseju 4-5l kas ari saskan ar videjo paterinju(pie videja paterinja 6-7l un pilseta 8-9l)
a mans shoseja rij 6-7, videjais ir 7.5-8l(tapec ka nedzivoju pilseta) un pa pilsetu znachit mans ari ta apmeram ir ka rij 9-10l.
tapec vnk nesaprotu ka var but tik krasa atskjiriba vienam auto individam no citiem, tk ja nemaldos tads paterinsh kads ir man ir jau labs/normals prieksh 1.8is motora, bet vinham ir vel labaks
...
man tads jautajums kad jus atbildat uz jautajumiem jus izlasat jautajumu?
es saprastu ja es tipa savejo slavetu ka mans maz rij itd vot tad neticet, bet es nerunaju par savu auto...
kam neticet? es nesaku videjais 4-5l, bet tas auto braucot uz kaut 120km/h rij 4-5l!
un tapec es vaicaju vai varbut kads zin, varbut tas saistits ar to cietu gazes pedali? (sajuta tada ka tur butu kkur ielikta loti stipra atspere - sievietei vispar vinhu gruti butu nospiest )
es saprastu ja es tipa savejo slavetu ka mans maz rij itd vot tad neticet, bet es nerunaju par savu auto...
kam neticet? es nesaku videjais 4-5l, bet tas auto braucot uz kaut 120km/h rij 4-5l!
un tapec es vaicaju vai varbut kads zin, varbut tas saistits ar to cietu gazes pedali? (sajuta tada ka tur butu kkur ielikta loti stipra atspere - sievietei vispar vinhu gruti butu nospiest )
karoc ir taa, ja tu uzdod sarezgitu jautajumu tad ari atbildee kads var saputroties, un vispar pagaidam tev viss ir atbildets kaa vajag, vienkarsi pats neesi sapratis atbildes. Kaa var bendz dzinejs dabut 4-5 l uz sotu pa shosi!!!!!!!!!!!!! vins tak no rupnicas nau taa paredzets!!! par tavu gazes pedali, konktreti varu pateikt ka tur nekas cits vinam nau ielikts
!!!!!!!!!!!!!!!!!! nepaliec tak smiekligs, ko citu lai tur ieliek! pabaz galvu apaksaa pie sava pedalja un redzesi ka acpere nokritusi un tavejais noteikti ljurajas taka Austras bize veetraa!
!!!!!!!!!!!!!!!!!! nepaliec tak smiekligs, ko citu lai tur ieliek! pabaz galvu apaksaa pie sava pedalja un redzesi ka acpere nokritusi un tavejais noteikti ljurajas taka Austras bize veetraa!
...
Kuram e36 pie gāzes pedāļa nāk atspere? Nevienam redzējis neesmu...
100% apgalvot nevaru, bet ekonometrs rāda pēc inžektoru pulsa garuma.
Nu tie patēriņi, ko bmw norāda "no rūpnīcas" arī ir hvz, kaut kur lasīju, ka viņus speciāli norāda lielākus nekā ir patiesībā, jo bmw ir mašīna ar ko ir paredzēts braukt nevis sēņot
100% apgalvot nevaru, bet ekonometrs rāda pēc inžektoru pulsa garuma.
Nu tie patēriņi, ko bmw norāda "no rūpnīcas" arī ir hvz, kaut kur lasīju, ka viņus speciāli norāda lielākus nekā ir patiesībā, jo bmw ir mašīna ar ko ir paredzēts braukt nevis sēņot
pabaaz galvu apaksaa uzreiz sedzesi acperi, vinja atgrodas virs pedalja un jaa vinja ir visiem e36 tiesa gan lielakajai darjai jau vinja ir nokritusi un nepilda nekadas funkcijas, un neviens to nemaz nau pamanijis
...
Es tak teicu,ka sūknis stradā,tikai bija tāda aizdoma,ka pa mazu spiediens. Jo starteris griež pa tukšo un ja šķil bez gāzes tad pat sit un mēģina pielekt,bet kā pieskaries gāzei tā aiziet pa tukšo. Nu iepazu pienakošo šļauku pie degvielas rampas 0.5l pudelē,to piepūta kādas 5-10sec. Un ja šļauku uzliek uz rampas bez hamuta tad arī normāli piepūš motortelpu. Tāpēc varu droši teikt,ka spiediens ir pietiekoš. Jāsamēra velreiz kloķenes devējs.Armando rakstīja:suukni tak loti viegli parbaudit! iznem araa kas burtiski ir 3 min darbs, un skaties stradaa vainee!
Tu labāk pārbaudi vai tev nav kāda vieta, kur ļoti daudz piesūc gaisu - ja tu saki, ka pilna motortelpa ar sniegu bija, varbūt atrāva kaut ko no vakuma trubām, arbūt tukšgaitas regulators no vietas izsists. Ja ir diezgan paliela vieta kur piesūc gaisu, tad auto šādi uzvedas - itkā pielec pēc skaņas, bet momentā noslāpst.
Vispār saraksti visu ko izdarīji, a to slinkums iet visam cauri, lai uztaisītu tev interneta diagnostiku
Vispār saraksti visu ko izdarīji, a to slinkums iet visam cauri, lai uztaisītu tev interneta diagnostiku
degviela pienāk,sveces slapjas jo nav dzirksteles! Sameriju pretestibas spolem visas veselas un 12v arī pienāk,bet tik nezinu kā lai nomēra vai kompis padod signālu. Galvenie releji visi veseli.. Ir lielai aizdoma,ka kompis atņirdzies iespējam.
Ja būtu trubas nost,tad ar gāzi grīda viņam vajadzetu šķilties,bet te tiesi otradak,kad drosele stāv ciet viņs vel tākā cenšas pieškilties,bet kad piespied gāzi tā uzreiz aiziet pa tukšo.
Ja būtu trubas nost,tad ar gāzi grīda viņam vajadzetu šķilties,bet te tiesi otradak,kad drosele stāv ciet viņs vel tākā cenšas pieškilties,bet kad piespied gāzi tā uzreiz aiziet pa tukšo.
Tu to, ka nav dzirksteles, konstatēji izņemot sveci, pieliekot pie masas un mēģinot šķilt, vai arī vienkārši no tā, ka sveces slapjas?
ne no tā,ka sveces ir plinīgi slapjas.
Bet radas tiko vēl viena ideja,par zondi,nevar būt tā,kad viņa nosvilusi uz max trekno un tapēc tagad nevar piešķilt? Jo zondi un GMM neesmu mērijis.
Bet radas tiko vēl viena ideja,par zondi,nevar būt tā,kad viņa nosvilusi uz max trekno un tapēc tagad nevar piešķilt? Jo zondi un GMM neesmu mērijis.
par to ekanometru esmu dzirdējis ka viņš iespaidojas no sūkņa attiecīgajā momentā. škiet ka uldis man šo vienreiz teica, bet arii apgalvot nevaru..seeingman rakstīja:Kuram e36 pie gāzes pedāļa nāk atspere? Nevienam redzējis neesmu...
100% apgalvot nevaru, bet ekonometrs rāda pēc inžektoru pulsa garuma.
Nu tie patēriņi, ko bmw norāda "no rūpnīcas" arī ir hvz, kaut kur lasīju, ka viņus speciāli norāda lielākus nekā ir patiesībā, jo bmw ir mašīna ar ko ir paredzēts braukt nevis sēņot
aizmirsi, ka darbinot zonde nestrādā? ja domas ka nepareizas veertiibas salasijiusi, tad norauj aķi un veertiibas aizies uz default, un būs standarta maisījumi :)Kobreti rakstīja:ne no tā,ka sveces ir plinīgi slapjas.
Bet radas tiko vēl viena ideja,par zondi,nevar būt tā,kad viņa nosvilusi uz max trekno un tapēc tagad nevar piešķilt? Jo zondi un GMM neesmu mērijis.
Zondei nav tādas max treknas un max liesas vērtībās ir tikai liess/trekns, zonde rāda treknu, vadība griež degvielas multiplikatoru mazāku līdz zonde rāda liesu, pēc tam otrādi.
Tev varētu būt, ka zonde rāda liesu un vadība ir aizgriezusi līdz galam treknu. Tam var būt daudzi iemesli - zonde, piesūc gaisu, MAF, vadībai pisec.
Lai gan man piesūca gaisu caur kartera ventilācijas membrānu un zondes rādija liesu, multipliaktors nebija līdz galam treknajā, jo MAF kaut ko vēl rādīja un pēc tā arī kaut cik adaptējās, bet man ir siemens vadība, kas ir cita opera.
Un apgalvot, ka nav dzirkstele tu varēsi tikai tad, kad būsi izņēmis sveci, pielicis pie masas un pastartējis motoru un paskatījies vai sit/nesit dzirksteli starp elektrodiem, var jau neskrūvēt sveci, izņemt tikai pīpīti un ielikt pirkstu(būs sāpīgi)/lieku sveci.
Tu esi pārliecināts, ka tev inžektori nečurā?
Un kā ekonometrs var iespaidoties no sūkņa, ja sūknis pumpē visu laiku vienādā ātrumā? Savukārt inžektoriem pēc DME kartēm un attīecīgajām adaptācijas vērtībām iznāk pulsa garums(ms), kura laikā pie noteiktās sprauslu ražības izšļācas noteikts benzīna daudzums.
Tev varētu būt, ka zonde rāda liesu un vadība ir aizgriezusi līdz galam treknu. Tam var būt daudzi iemesli - zonde, piesūc gaisu, MAF, vadībai pisec.
Lai gan man piesūca gaisu caur kartera ventilācijas membrānu un zondes rādija liesu, multipliaktors nebija līdz galam treknajā, jo MAF kaut ko vēl rādīja un pēc tā arī kaut cik adaptējās, bet man ir siemens vadība, kas ir cita opera.
Un apgalvot, ka nav dzirkstele tu varēsi tikai tad, kad būsi izņēmis sveci, pielicis pie masas un pastartējis motoru un paskatījies vai sit/nesit dzirksteli starp elektrodiem, var jau neskrūvēt sveci, izņemt tikai pīpīti un ielikt pirkstu(būs sāpīgi)/lieku sveci.
Tu esi pārliecināts, ka tev inžektori nečurā?
Un kā ekonometrs var iespaidoties no sūkņa, ja sūknis pumpē visu laiku vienādā ātrumā? Savukārt inžektoriem pēc DME kartēm un attīecīgajām adaptācijas vērtībām iznāk pulsa garums(ms), kura laikā pie noteiktās sprauslu ražības izšļācas noteikts benzīna daudzums.
Nu tur man ir tikai divi varinati,vai ir nenormāli trekns vai nav dzirsteles. Jo sveces ir pilnīgi slapjas ar benzinu. Soples mēriju pretestības normas robežās 12V arī pienāk,bet starp ko nomērīt singalu no kompja.
Ka var sprauslas visas sakt čurāt? Spiediens pa mazu? Ja abratka stāv vaļā visu laiku. Saku,ka pašā sākumā viņš no rītiem nestrādāja kā vajag un sita zilīti arā. Kamēr šķiļot knapi knapi pieleca rīstīdamies un ar to arī izbeidzās.
Tapēc jau man bija jautajums kā varētu samērit sūkni,bez monometra.
Ka var sprauslas visas sakt čurāt? Spiediens pa mazu? Ja abratka stāv vaļā visu laiku. Saku,ka pašā sākumā viņš no rītiem nestrādāja kā vajag un sita zilīti arā. Kamēr šķiļot knapi knapi pieleca rīstīdamies un ar to arī izbeidzās.
Tapēc jau man bija jautajums kā varētu samērit sūkni,bez monometra.
paēdīšu un iešu skatīties dzirksteli
update
dzirkstele ir knapa /švaka pirmajiem 2 cil pārbaudiju,bet domaju,ka talak nekas labāks nebūs?
wtf? sveces? Spoles visas uzreiz noklajas? itkā mēriju starp 1 un 3 kontaktu visām 0.8omi un starp 1 un 2 pienakt 12v
dzirkstele ir knapa /švaka pirmajiem 2 cil pārbaudiju,bet domaju,ka talak nekas labāks nebūs?
wtf? sveces? Spoles visas uzreiz noklajas? itkā mēriju starp 1 un 3 kontaktu visām 0.8omi un starp 1 un 2 pienakt 12v
dabuju dziesmā ar jaunām svecēm,bet vienalga tam motoram ir kapi
piešķīlās atkal knapi knapi burbuļoja,sāku nenormali gazet izgāzejot aizgāj,pagalms bija pilns zilos dūmos
pie tam tagad vēl kaut kas klusiņām grab un ir tāda bedīga aizdoma,ka šāles un galva arī kaut kas grab ,kāds no 5 6 cil kompensatoriem vai kaut kas ar vārstiem
LAIKAM JAU BIJA JĀSAK PROBLEMAS IZKLASTS AR TO KA AUTIŅŠ BIJA NEDĒĻU STĀVEJIS!
Ir cerība nauminīt elļu un tad tik darbināt atkal,varbūt noklusīs tā klaboņa.
Bet pagaidām iešu paraudāt sem segas
piešķīlās atkal knapi knapi burbuļoja,sāku nenormali gazet izgāzejot aizgāj,pagalms bija pilns zilos dūmos
pie tam tagad vēl kaut kas klusiņām grab un ir tāda bedīga aizdoma,ka šāles un galva arī kaut kas grab ,kāds no 5 6 cil kompensatoriem vai kaut kas ar vārstiem
LAIKAM JAU BIJA JĀSAK PROBLEMAS IZKLASTS AR TO KA AUTIŅŠ BIJA NEDĒĻU STĀVEJIS!
Ir cerība nauminīt elļu un tad tik darbināt atkal,varbūt noklusīs tā klaboņa.
Bet pagaidām iešu paraudāt sem segas
sveiki! var man kads ludzu izstastit kur lai saku meklet problemu...
pielec labi brivgaita ruc labi bet jaudas nau..var spiest grida rekonja ir uz prieksu iet bet negribigi nemaz neizskatas pec masinas ar 193 zs...nesaprotu kur varetu but problema..varbut varetu man kads apgaismot????
pielec labi brivgaita ruc labi bet jaudas nau..var spiest grida rekonja ir uz prieksu iet bet negribigi nemaz neizskatas pec masinas ar 193 zs...nesaprotu kur varetu but problema..varbut varetu man kads apgaismot????
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- …
- 350
- chevron_right