Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Paņem muftu sākumā paskaties.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
elvijs00
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 17 Jūl 2015, 14:51
Braucu ar: 323
Padomu sakarā ar desēšanas sistēmu vajag! Tā tad, stavu krustā, un redzu, ka no lampa nak tvaini, paceļu haubi, itkā viss ir OK, un pēc laika paceļu atkal un skatos, ka viss ir slapš, atveru radiatora vāciņu, un kur no apakšas viss iztek āra...
Un kas tas varētu būt ? Motors M52B25
Profila bilde
StreetHooligans
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 18 Jūn 2015, 14:32
Reputācija: 4
 
elvijs00 rakstīja:Padomu sakarā ar desēšanas sistēmu vajag! Tā tad, stavu krustā, un redzu, ka no lampa nak tvaini, paceļu haubi, itkā viss ir OK, un pēc laika paceļu atkal un skatos, ka viss ir slapš, atveru radiatora vāciņu, un kur no apakšas viss iztek āra...
Un kas tas varētu būt ? Motors M52B25
kautkas turr nav labii :giggle: viennozimigi ka karst ,novaras,motorss tatad jaskatas termo muftaa kada ir udens sukniss un termostatss + tava gadijuma ozz jau pec jauna radiatora , talak ja viss ir kartiba tad tev visticamak ir galvas blive kirdik vai ari galva plaisaa ;)
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......

Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
elvijs00
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 17 Jūl 2015, 14:51
Braucu ar: 323
StreetHooligans rakstīja:
elvijs00 rakstīja:Padomu sakarā ar desēšanas sistēmu vajag! Tā tad, stavu krustā, un redzu, ka no lampa nak tvaini, paceļu haubi, itkā viss ir OK, un pēc laika paceļu atkal un skatos, ka viss ir slapš, atveru radiatora vāciņu, un kur no apakšas viss iztek āra...
Un kas tas varētu būt ? Motors M52B25
kautkas turr nav labii :giggle: viennozimigi ka karst ,novaras,motorss tatad jaskatas termo muftaa kada ir udens sukniss un termostatss + tava gadijuma ozz jau pec jauna radiatora , talak ja viss ir kartiba tad tev visticamak ir galvas blive kirdik vai ari galva plaisaa ;)
Tas velk uz visam kirdik es jūtu... :D Cik tas viss pasākums var vilkt, bez radiatora ?
Un vai atmaksājas to vispār darīt, vai nav vieglāk new engine un viss ? :clap:
Profila bilde
StreetHooligans
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 18 Jūn 2015, 14:32
Reputācija: 4
 
elvijs00 rakstīja:
StreetHooligans rakstīja:
elvijs00 rakstīja:Padomu sakarā ar desēšanas sistēmu vajag! Tā tad, stavu krustā, un redzu, ka no lampa nak tvaini, paceļu haubi, itkā viss ir OK, un pēc laika paceļu atkal un skatos, ka viss ir slapš, atveru radiatora vāciņu, un kur no apakšas viss iztek āra...
Un kas tas varētu būt ? Motors M52B25
kautkas turr nav labii :giggle: viennozimigi ka karst ,novaras,motorss tatad jaskatas termo muftaa kada ir udens sukniss un termostatss + tava gadijuma ozz jau pec jauna radiatora , talak ja viss ir kartiba tad tev visticamak ir galvas blive kirdik vai ari galva plaisaa ;)
Tas velk uz visam kirdik es jūtu... :D Cik tas viss pasākums var vilkt, bez radiatora ?
Un vai atmaksājas to vispār darīt, vai nav vieglāk new engine un viss ? :clap:
es personigi taisitu motoruu ,bet letak ja panemt shrota bez uzskares un parlikt dzineju :d
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......

Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Jauna galvas blīve 35e, jāpārbauda galva, vai nav saplaisājusi - 30e gan jau arī uzreiz jānomaina vārstu vāka blīve 15e bet ja galva atklāsies beigta, tad tev būs jāpērk cita ~40-50e tad viņa vel jāpārbauda 30e uzreiz iesaku salikt jaunus blīvslēgus, tie neatceros cik aksāja, vet varētu būt kādi 15e un noslīpēt viņu, vel 30

Beigu beigas, ja galva vesela tas tev varetu izmaksat apmeram 100e
Ja galva beigta tad tas tev izmaksās apmēram 200e

Principā, ja bloks ir labs un neizdilis, tad ir vērts taisīt, ja arī tam ir kapi, tad uz tolmi to motoru
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Varbūt smieklīgs jautājums, bet - tas ir normāli, ka vakaros kaut kur mierīgi dudinot motora temperatūra sāk kristies?
Ir izravēts kondiškas ventilators un radiators, tikai lielais radiators ir palicis.

Kā arī - kādas domas - ilgtermiņā tas ir kaitīgi?
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Termostats ir vala , netaisas ciet ;)
normāls čalis rakstīja:Varbūt smieklīgs jautājums, bet - tas ir normāli, ka vakaros kaut kur mierīgi dudinot motora temperatūra sāk kristies?
Ir izravēts kondiškas ventilators un radiators, tikai lielais radiators ir palicis.

Kā arī - kādas domas - ilgtermiņā tas ir kaitīgi?
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
ivoka1981 rakstīja:Termostats ir vala , netaisas ciet ;)
normāls čalis rakstīja:Varbūt smieklīgs jautājums, bet - tas ir normāli, ka vakaros kaut kur mierīgi dudinot motora temperatūra sāk kristies?
Ir izravēts kondiškas ventilators un radiators, tikai lielais radiators ir palicis.

Kā arī - kādas domas - ilgtermiņā tas ir kaitīgi?
Precizēšu - normāli uzsilst līdz darba temperatūrai un tad, kad ir vēsāks laiks, ja mierīgi brauc kādu brīdi, bultiņa sāk laisties lejā mazliet.
Sāku domāt, ka būs jāliek kaut kas priekšā radiatoram ziemā (kā mikriņiem :hahaha: )
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Kā tev temp. devējs pievienots? Tur kur jābūt galvā?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
StreetHooligans
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 18 Jūn 2015, 14:32
Reputācija: 4
 
normāls čalis rakstīja:
ivoka1981 rakstīja:Termostats ir vala , netaisas ciet ;)
normāls čalis rakstīja:Varbūt smieklīgs jautājums, bet - tas ir normāli, ka vakaros kaut kur mierīgi dudinot motora temperatūra sāk kristies?
Ir izravēts kondiškas ventilators un radiators, tikai lielais radiators ir palicis.

Kā arī - kādas domas - ilgtermiņā tas ir kaitīgi?
Precizēšu - normāli uzsilst līdz darba temperatūrai un tad, kad ir vēsāks laiks, ja mierīgi brauc kādu brīdi, bultiņa sāk laisties lejā mazliet.
Sāku domāt, ka būs jāliek kaut kas priekšā radiatoram ziemā (kā mikriņiem :hahaha: )
varbutt jasamaina termostatss :smoke:
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......

Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Paldies par idejām! Būs jāpačeko!
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
elvijs00
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 17 Jūl 2015, 14:51
Braucu ar: 323
Steidzami meklēju e36 328 radiatora trubu !
Attēlā tā, kas zem tās plastmasas ir..
PM PM PM
Attēls
Profila bilde
Richus
Ziņojumi: 798
Pievienojies: 23 Mar 2012, 15:51
Braucu ar: 350hp 700n
Reputācija: 6
 
djmax
Ziņojumi: 109
Pievienojies: 07 Aug 2013, 13:55
e36 m54 dzinējs, dalītā digitālā klima - problēma pečka nepūš silto gaisu, nemaz.

Sanāk kāda tā sistēma no galvas truba iet uz pečkas trubu labajā pusē (pasažieru pusē) divas iznāk no pečkas uz klapēm un tālāk uz iuzplešānās trauka apakšu? Tās klapes var būt ciet un nelaist šķidrumu cauri? Kā viņas pārbaudīt, varbūt uz viņam var pa taisno padot +12v lai atveras,kā?
Vēl jocīgi ka radiātora apakšējā truba ir galīgi auksta, ienākošā augšējā no termostata karsta?

uz darbojojošos dzinēju atverot gaisošanas skrūvi pārliecinoši nāk dzeses šķidrums arā.

Kas var būt pie vainas - burbulis, klapes, termostats?
Profila bilde
Reinis159
Ziņojumi: 592
Pievienojies: 30 Jan 2012, 14:59
Braucu ar: E36 2.0 coupe
Atrašanās vieta: Lubāna - Madona
Ganjau kāds ir jautājis,bet kapēc ventilatoram nozāģē 1 spārniņu? kāds no tā labums/sliktums .? :D :hahaha:
BMW - Best Motorsport Weapon
Profila bilde
Svenczio
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Mar 2015, 10:45
Braucu ar: sedanu
Lugums pec palidzibas,karoce radiators auksts(atgaisots),motora temperatura bik virs zilaa,viena truba labaja pusee silta otra remdena,silto salonaa pūš..termostats??!
Profila bilde
Grunte
Ziņojumi: 934
Pievienojies: 08 Okt 2014, 22:12
Braucu ar: 320icoupe
Reputācija: 2
 
Svenczio rakstīja:Lugums pec palidzibas,karoce radiators auksts(atgaisots),motora temperatura bik virs zilaa,viena truba labaja pusee silta otra remdena,silto salonaa pūš..termostats??!
Protams Nekas nav atgaisots. :grrr:
Profila bilde
Svenczio
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Mar 2015, 10:45
Braucu ar: sedanu
Grunte rakstīja:
Svenczio rakstīja:Lugums pec palidzibas,karoce radiators auksts(atgaisots),motora temperatura bik virs zilaa,viena truba labaja pusee silta otra remdena,silto salonaa pūš..termostats??!
Protams Nekas nav atgaisots. :grrr:
Tocna zini ka nav atgaisots un tur nipricom termostats
Gropiks
Ziņojumi: 104
Pievienojies: 08 Mar 2013, 21:46
1.iedarbinam auto
2.uzdzenam auto slīpumā lai purns ir gaisā (atgaisošanas skrūve augstākais punkts )
3. Uzsildam motoru līdz darba temperaturai lai atveras termostats.
4.ieslēdzam salonā silto gaisu max.
5. Atskruvejam vaļā atgaisošanas skrūvi un lejam uzpildes caurumu iekšā dzesēšanas ščidrumu, tik ilgi kamēr sāk nākt viebmerīva plusma no atgaisošanas cauruma bez burbuļiem , skruvejam ciet atgaisošanas skrūvi .

Ja vēl ir provlēmas ar siltumu , vai temperaturas kāpšanu , nomainam korķi , jo tie bieži vien noklžjas , un nemaksā viņi kosmosu.
Ja tad vēl ir problēmas , tad nomainam ūdens sūkni .
Ja tad ir problēma tad pamainam vai iztiram pečkas raģiku .
Ja tad ir problēma tad sākam štukot par plaisām galvā .

Ceru ka kautkas palīdzēs.