Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- …
- 50
- chevron_right
man ir problēma, laikam, ka termostats, jo mašīna uzsilst ļooooti lēnām un kad izbraucu uz šosejas temperatūra krītas. Bet jautājums kādu termostatu ņemt prieks m50b20 motora? jo ir dažādas atvēršanās temperatūras viņiem.
Atkarīgs, kam gribi mašīnu. Ja gribi vasarā pasportot, labāk ar zemāku, lai vairāk lielais loks vaļā.credolv rakstīja:man ir problēma, laikam, ka termostats, jo mašīna uzsilst ļooooti lēnām un kad izbraucu uz šosejas temperatūra krītas. Bet jautājums kādu termostatu ņemt prieks m50b20 motora? jo ir dažādas atvēršanās temperatūras viņiem.
Uz ziemu jau būtu labāk ar augstāku, lai salonā siltāk.
ja m50 bez vanosa tad 88c ja ar vanosu tad 92ccredolv rakstīja:man ir problēma, laikam, ka termostats, jo mašīna uzsilst ļooooti lēnām un kad izbraucu uz šosejas temperatūra krītas. Bet jautājums kādu termostatu ņemt prieks m50b20 motora? jo ir dažādas atvēršanās temperatūras viņiem.
...
skaidrs, paldies par atbildēm.
Ar paceltu priekšu ~20cm nesanāca atgaisot, pa skrūvi nāk burbuļi un vislaik vajag pieliet šķidrumu
, bet vienā līmenī viss izdevās, kāpēc varētu būt tā?
, bet vienā līmenī viss izdevās, kāpēc varētu būt tā?
Paldies par padomu, bet viens jautājums. Pie auksta dzinēja antifrīza līmenis rādas max, bet izbraucot līkumu, dzesēšanas sistēmas trubas nedaudz uzpūšas un līmenis nokrītas (vai bmw tas ir normāli, ka viņas pūšas?) apmēram pa 4. iedaļām. Dzinējs 2.0.Gropiks rakstīja:1.iedarbinam auto
2.uzdzenam auto slīpumā lai purns ir gaisā (atgaisošanas skrūve augstākais punkts )
3. Uzsildam motoru līdz darba temperaturai lai atveras termostats.
4.ieslēdzam salonā silto gaisu max.
5. Atskruvejam vaļā atgaisošanas skrūvi un lejam uzpildes caurumu iekšā dzesēšanas ščidrumu, tik ilgi kamēr sāk nākt viebmerīva plusma no atgaisošanas cauruma bez burbuļiem , skruvejam ciet atgaisošanas skrūvi .
Ja vēl ir provlēmas ar siltumu , vai temperaturas kāpšanu , nomainam korķi , jo tie bieži vien noklžjas , un nemaksā viņi kosmosu.
Ja tad vēl ir problēmas , tad nomainam ūdens sūkni .
Ja tad ir problēma tad pamainam vai iztiram pečkas raģiku .
Ja tad ir problēma tad sākam štukot par plaisām galvā .
Ceru ka kautkas palīdzēs.
Šim visam sāku pievērst uzmanību, jo kamēr dzinējs nav sasniedzis darba tempratūru, salonā neienāk siltais gaiss. Ceru ka var saprast manu domu.
Tehniski jā, bet vislaik pūtīs karstu
Ir problēma, temperatūra ir ok, braucot un stāvot, bet stāvot pūš aukstu gaisu, domāju pieliet antifrīzu, bet kad vēru vaļā korķi, sāka nākt antifrīzs ārā pa izplešanās trauku. Pašam liekas ka ūdenssūknis, bet varbūt tauta zin labāk :)
Varbūt kādam ir gadījies
No auksta uzsilst- dačiks rāda kā vajag. Kādus 30km rāda viss normāli. Un tad pēkšņi nokrītās uz zilo jeb 40 grādi un pēc brīža pats lēnām uzkāpj atpakaļ uz 90 grādiem(pa vidu). Un tad reizēm minūtēm stāv uz tiem 40 grādiem un tad pats izdomā uzkāpt atpakaļ uz 90 grādi.
Devējs galvā ?
Burbuls sistēmā ?
Pečka dod karstu jobani rot roku nevar noturēt. Silst ātri ~ 3km jau logi vaļā ziemā(līdz 2000rpm kamēr silst).
No auksta uzsilst- dačiks rāda kā vajag. Kādus 30km rāda viss normāli. Un tad pēkšņi nokrītās uz zilo jeb 40 grādi un pēc brīža pats lēnām uzkāpj atpakaļ uz 90 grādiem(pa vidu). Un tad reizēm minūtēm stāv uz tiem 40 grādiem un tad pats izdomā uzkāpt atpakaļ uz 90 grādi.
Devējs galvā ?
Burbuls sistēmā ?
Pečka dod karstu jobani rot roku nevar noturēt. Silst ātri ~ 3km jau logi vaļā ziemā(līdz 2000rpm kamēr silst).
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Uzstādot m50 radiatoru no tds, trubu, kas ir zem iepludes kolektora laiž uz izplešanās trauku?
nu jā, tas bačoks blakus parastajam raģikam jau arī ir izplešanās trauks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
JāKapteinis rakstīja:Uzstādot m50 radiatoru no tds, trubu, kas ir zem iepludes kolektora laiž uz izplešanās trauku?
Nu saprotams,ka šļaukām antifrīzs močī,tas tā lai vieglāk saprast. Ja kādam ir,varat zvanī piedāvāt. 29342884 Rīgā!
Pilnīgs haoss!
Jāiet viss atgaisošanas process, viss drīzāk tev bija tik zems līmens ka sagāja gaiss, un vnk pielejot klāt viņš nāks ārā, noliec mašīnu ar purnu augstāk, un ar kādu piltuvi un švunku lej klāt lai gaiss iziet.mikinsh36 rakstīja:Ir problēma, temperatūra ir ok, braucot un stāvot, bet stāvot pūš aukstu gaisu, domāju pieliet antifrīzu, bet kad vēru vaļā korķi, sāka nākt antifrīzs ārā pa izplešanās trauku. Pašam liekas ka ūdenssūknis, bet varbūt tauta zin labāk :)
- ikey07
Man nolūza tas sūds,uz kā šļauka maucās virsū,bildē ir redzams,tāpēc man vajag jaunu.ikey07 rakstīja:Jāiet viss atgaisošanas process, viss drīzāk tev bija tik zems līmens ka sagāja gaiss, un vnk pielejot klāt viņš nāks ārā, noliec mašīnu ar purnu augstāk, un ar kādu piltuvi un švunku lej klāt lai gaiss iziet.mikinsh36 rakstīja:Ir problēma, temperatūra ir ok, braucot un stāvot, bet stāvot pūš aukstu gaisu, domāju pieliet antifrīzu, bet kad vēru vaļā korķi, sāka nākt antifrīzs ārā pa izplešanās trauku. Pašam liekas ka ūdenssūknis, bet varbūt tauta zin labāk :)
Pilnīgs haoss!
Tur,kur ir redzama atsperīte,tur ir jābūt ķip plastmasa sūdam,uz kura tā šļauka maucās virsū,ceru ka saprati!EdgarsFB rakstīja:Man nolūza tas sūds,uz kā šļauka maucās virsū,bildē ir redzams,tāpēc man vajag jaunu.ikey07 rakstīja:Jāiet viss atgaisošanas process, viss drīzāk tev bija tik zems līmens ka sagāja gaiss, un vnk pielejot klāt viņš nāks ārā, noliec mašīnu ar purnu augstāk, un ar kādu piltuvi un švunku lej klāt lai gaiss iziet.mikinsh36 rakstīja:Ir problēma, temperatūra ir ok, braucot un stāvot, bet stāvot pūš aukstu gaisu, domāju pieliet antifrīzu, bet kad vēru vaļā korķi, sāka nākt antifrīzs ārā pa izplešanās trauku. Pašam liekas ka ūdenssūknis, bet varbūt tauta zin labāk :)
Pilnīgs haoss!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- …
- 50
- chevron_right