Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- …
- 50
- chevron_right
Ampute to mazo termostatu un miers, nav vins vajadzigs
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Tā arī izdarīju.Sapratu,ka nav viņš vajadzīgs.nuugjis rakstīja:Ampute to mazo termostatu un miers, nav vins vajadzigs
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Pilnīgs haoss!
Vretu but ka bmw e36 ljoti slikti uzkarst ziema tapeec ka termo mufta nedarbojas... paraak labi dzesee ventilators....
var būt, paskaties, vai tā nav piemetināta.malahovskis rakstīja:Vretu but ka bmw e36 ljoti slikti uzkarst ziema tapeec ka termo mufta nedarbojas... paraak labi dzesee ventilators....
Kas varētu būt pa lietu, kad auksts motors, nedaudz pa apakšu patek radiatoram tosols, kad uzsilst ,tad netek.
Iepriekšējais arī tecēja, nomainiju uz citu, un pēc laika atkal sāka tecēt, kas pa h?
Iepriekšējais arī tecēja, nomainiju uz citu, un pēc laika atkal sāka tecēt, kas pa h?
siltam gan jau izgaro pirms paspej nostecet.
atrodi no sākuma, kur tieši tek, trubas arī var būt tā sajātas, ka pat ar pievilktu hamutu tek garām, pat bez spiediena.
atrodi no sākuma, kur tieši tek, trubas arī var būt tā sajātas, ka pat ar pievilktu hamutu tek garām, pat bez spiediena.
seeingman rakstīja:siltam gan jau izgaro pirms paspej nostecet.
atrodi no sākuma, kur tieši tek, trubas arī var būt tā sajātas, ka pat ar pievilktu hamutu tek garām, pat bez spiediena.
Paldies
mašīnu atstāju sildīties, motors jau uzsilis līdz darba temperatūrai bet pūš vēsu gaisu, kad uzgāzē, tad ir siltāks. Braucot ar pūš siltu (bet ne tik cik vajadzētu) un grādi uz max un tāpat īsti silts nav. Termostats strādā un tikko vel nomainīju ūdens sūkni, bez panākumiem, ko vel skatīties atgaisots arī ir, tosols nepazūd. Ja tas ko maina tad digitālā klima
nu palika laikam tikai vārsti un salona radiatorsEdis_mbW rakstīja:mašīnu atstāju sildīties, motors jau uzsilis līdz darba temperatūrai bet pūš vēsu gaisu, kad uzgāzē, tad ir siltāks. Braucot ar pūš siltu (bet ne tik cik vajadzētu) un grādi uz max un tāpat īsti silts nav. Termostats strādā un tikko vel nomainīju ūdens sūkni, bez panākumiem, ko vel skatīties atgaisots arī ir, tosols nepazūd. Ja tas ko maina tad digitālā klima
pie pečkas radiatora pienāk trīs trubas, motors vel nav uzsilis kartīgi bet pirmās divas ļoti siltas, trešā pēdējā remdena, kura truba izvada tosolu, kura/s ievada un kura atbild kad atveras termostats
edit sanāk ka pirmā truba kura kreisajā pusē remdena un vidējā un labā siltas
edit sanāk ka pirmā truba kura kreisajā pusē remdena un vidējā un labā siltas
nu skaties, ja trubas no vārstiem ir siltas (ja nemaldos, tev tā arī ir), tad drošvien aizdirsts salona radiators.Edis_mbW rakstīja:pie pečkas radiatora pienāk trīs trubas, motors vel nav uzsilis kartīgi bet pirmās divas ļoti siltas, trešā pēdējā remdena, kura truba izvada tosolu, kura/s ievada un kura atbild kad atveras termostats
edit sanāk ka pirmā truba kura kreisajā pusē remdena un vidējā un labā siltas
ar termostatu šeit sakara nav
uzsila līdz darba temperatūrai, pūš... siltu, bet tas ir siltā garāžā. Pagāzējot atveras arī termostats, radiators karsts, vārstu trubas arī, bet trubas kas pieiet pie pečkas radiatora tāpat, pirmā kreisā remdena, vidējā un labā ļoti siltas
Motors joprojām darbojas darba temperatūrā, izsledzot pečku, pagaidu minūti un iesledzot atpakaļ karstums tāds ka nevar roku noturēt klāt un lenām atkal paliek tikai silts.... pēc šī pieņemu ka tosols necirkulē ka vajag vai vel kas tur var būt ???
Motors joprojām darbojas darba temperatūrā, izsledzot pečku, pagaidu minūti un iesledzot atpakaļ karstums tāds ka nevar roku noturēt klāt un lenām atkal paliek tikai silts.... pēc šī pieņemu ka tosols necirkulē ka vajag vai vel kas tur var būt ???
noņem ūdenssūkni un palūko vai rotors nav kaut nedaudz bojāts, ja ir, tad mani
Cik cietai ir jābūt tai trubai, kas šofera pusē augša radiatoram no termostata pienāk?
Tā plastmasas truba salūza un viss pa gaisu aizgāja. Tagad domāju, vai spiediens nav par lielu sistēmā. truba šķita tomēr veca, bija arī diezgan tā savilce savilkta.
Tā plastmasas truba salūza un viss pa gaisu aizgāja. Tagad domāju, vai spiediens nav par lielu sistēmā. truba šķita tomēr veca, bija arī diezgan tā savilce savilkta.
Nu grūti vārdos aprakstīt, nu jābūt cietai, bet ne kā akmens.normāls čalis rakstīja:Cik cietai ir jābūt tai trubai, kas šofera pusē augša radiatoram no termostata pienāk?
Tā plastmasas truba salūza un viss pa gaisu aizgāja. Tagad domāju, vai spiediens nav par lielu sistēmā. truba šķita tomēr veca, bija arī diezgan tā savilce savilkta.
Tā, ka var paspaidīt mazliet, ja?Nylon rakstīja:Nu grūti vārdos aprakstīt, nu jābūt cietai, bet ne kā akmens.normāls čalis rakstīja:Cik cietai ir jābūt tai trubai, kas šofera pusē augša radiatoram no termostata pienāk?
Tā plastmasas truba salūza un viss pa gaisu aizgāja. Tagad domāju, vai spiediens nav par lielu sistēmā. truba šķita tomēr veca, bija arī diezgan tā savilce savilkta.
Šķiet, ka saprotu domu. Tāda arī vienmēr ir bijusi.
Nu visādi plastmasi var aiziet pa gaisu no vecuma arī. Man vienreiz viens troiņiks dzesei sadrupa braucot. Vajadzēja fiksi salabot, iemetu parasto santehnikas.
Līdz 2 bar spiediens tur var būt.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu apmēram jā, var mazliet paspaidīt :)normāls čalis rakstīja:Tā, ka var paspaidīt mazliet, ja?Nylon rakstīja:Nu grūti vārdos aprakstīt, nu jābūt cietai, bet ne kā akmens.normāls čalis rakstīja:Cik cietai ir jābūt tai trubai, kas šofera pusē augša radiatoram no termostata pienāk?
Tā plastmasas truba salūza un viss pa gaisu aizgāja. Tagad domāju, vai spiediens nav par lielu sistēmā. truba šķita tomēr veca, bija arī diezgan tā savilce savilkta.
Šķiet, ka saprotu domu. Tāda arī vienmēr ir bijusi.
Liels jums paldies par info! Ļoti noderīgi!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- …
- 50
- chevron_right