Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- …
- 107
- chevron_right
Izej skati, izrauj nemotoru, iemet V8 un brauc gadu! Pēc tam atkal iemet nemotoru, izej skati un liec V8 atpakaļ.
Vēl ir variants pārsist VIN.
Vēl ir variants pārsist VIN.
Interesē viss par v8 m60/m62 motoru svapošanu iekš e36
1.Cik zinu ir vairāki veidi kā viņu tur ieztūķēt
1. metināt kreisās puses kronšteinu(šofera) no rokas, labās puses stock un karteris stock, tad laikam haubi nevar aiztaisīt(par augstu motors)
2. metināt abus kronšteinus un karteri, tad takā viss smuki stāv
3. pārmetināt tilta kronšteinus, un karteri, un atstāt stock m6x kronšteinus
2.Vakumņiks, viens saka, ka nelien cits saka ka lien, motors ar stock e36 vakumniku?
3. Kas ar elektroniku un EWS
4. Vel cik sapratu jāiemīca biš šofera lanzerons lai izplūdes koletori ielien,
5. Vai šiem motoriem nāk vairāku veidu izplūdes kolektori, ja jā kuri ir vaidzīgi
6. Sūknis, kādu to vaig?
7. un no kuras mašīnas der karteris iekš e36? (7er, piektais?)
Ceru uz zinošu cilvēku atsaucību
1.Cik zinu ir vairāki veidi kā viņu tur ieztūķēt
1. metināt kreisās puses kronšteinu(šofera) no rokas, labās puses stock un karteris stock, tad laikam haubi nevar aiztaisīt(par augstu motors)
2. metināt abus kronšteinus un karteri, tad takā viss smuki stāv
3. pārmetināt tilta kronšteinus, un karteri, un atstāt stock m6x kronšteinus
2.Vakumņiks, viens saka, ka nelien cits saka ka lien, motors ar stock e36 vakumniku?
3. Kas ar elektroniku un EWS
4. Vel cik sapratu jāiemīca biš šofera lanzerons lai izplūdes koletori ielien,
5. Vai šiem motoriem nāk vairāku veidu izplūdes kolektori, ja jā kuri ir vaidzīgi
6. Sūknis, kādu to vaig?
7. un no kuras mašīnas der karteris iekš e36? (7er, piektais?)
Ceru uz zinošu cilvēku atsaucību
Palidzat kāds.?!
Saskaries esmu ar to ka gribu mainīt dzineju savai 1992 gada is kupejai.
Gribu ielikt m50b20 dzinēju ,jo budžeta variants un jebkurā gadijumā ies pabāk par nokautu is.
Gribu zināt vai kautkāda pārbūve jareģistrē ,un ja jā cik tas reāli beigās izmaksā?!
Varat arī piedāvāt kādu dzinēju vēlams tādu ,kas vēl ir iekšā auto,ja ir kas piedāvājam tad PM
Var piedāvāt arī citus dzinējus,protams neko vājāku par to pašu is.
Paldies par atsaucību jau iepriekš
Saskaries esmu ar to ka gribu mainīt dzineju savai 1992 gada is kupejai.
Gribu ielikt m50b20 dzinēju ,jo budžeta variants un jebkurā gadijumā ies pabāk par nokautu is.
Gribu zināt vai kautkāda pārbūve jareģistrē ,un ja jā cik tas reāli beigās izmaksā?!
Varat arī piedāvāt kādu dzinēju vēlams tādu ,kas vēl ir iekšā auto,ja ir kas piedāvājam tad PM
Var piedāvāt arī citus dzinējus,protams neko vājāku par to pašu is.
Paldies par atsaucību jau iepriekš
Nau vērc, ja sterila bundža tad vēl varbūt, bet nu tad uz 2.5 jāskatās.
Savādāk pērc 2.0 un tad bez visādām pārbūves reģistrēšanām kaut 2.8 bāz iekšā.
Savādāk pērc 2.0 un tad bez visādām pārbūves reģistrēšanām kaut 2.8 bāz iekšā.
swapojot m50/2 iekš e36 nekādas pārbūves nevajag, kronšteinus tikai nevajag metināt no lemešiem ar svarku un būs ok..
is'a gadījumā tā arī sanāk, ka 2.0 swaps neattaisnojas, bet nu viss atkarīgs par cik dabū motoru..
tev vajadzēs motoru pilnā komplektā ar vadību, sajūgu un kārbu manliekas varēja uzmuhļīt no tā paša 1.8, bet labāk likt no tā paša 2.0, stabilizatora stieni no 6cil un 6cil spidometra paneli..tas minimums, gan jau vēl kaut kas. karoč, čakarēties ir ko, tapēc labāk tiešām nedaudz piekrāt un ielikt vismaz b25..
is'a gadījumā tā arī sanāk, ka 2.0 swaps neattaisnojas, bet nu viss atkarīgs par cik dabū motoru..
tev vajadzēs motoru pilnā komplektā ar vadību, sajūgu un kārbu manliekas varēja uzmuhļīt no tā paša 1.8, bet labāk likt no tā paša 2.0, stabilizatora stieni no 6cil un 6cil spidometra paneli..tas minimums, gan jau vēl kaut kas. karoč, čakarēties ir ko, tapēc labāk tiešām nedaudz piekrāt un ielikt vismaz b25..
nu 2.0 ielikt 1.8is vietā ir pavisam viegli.
Protams vajadzīgs motors pilnā zborā ar pravotku, sajūgu un DME, un vienīgais kas jānomaina priekšējais stabilizatora stienis un izpūtējs. Kārba, kardāns, reduktors paliek tas pats no IS,a.
Un ja netraucē ka apgriezieni griežas līdz apmēram 10 000rpm, tad i spido panelis var palikt tas pats. Mašīnai purms būs nedaudz zemāks ja paliks is'a atsperes, bet tas sīkums
Principā ielikt 2.0 pāris stundu darbs.
Protams vajadzīgs motors pilnā zborā ar pravotku, sajūgu un DME, un vienīgais kas jānomaina priekšējais stabilizatora stienis un izpūtējs. Kārba, kardāns, reduktors paliek tas pats no IS,a.
Un ja netraucē ka apgriezieni griežas līdz apmēram 10 000rpm, tad i spido panelis var palikt tas pats. Mašīnai purms būs nedaudz zemāks ja paliks is'a atsperes, bet tas sīkums
Principā ielikt 2.0 pāris stundu darbs.
BMW-Big Money Waste
Vot atsperes man ir kautkādas sedinatās 40/40 sarkanās laikam.
Man stāv spido ar 260kmh kadu tad man vajag?
Bundža ir sakariga un tas ir vienīgais kas tur ir kautcik labs,vajag ar ko pārvietot pakaļu tapec nebus b25 b28 uz doto bridi nesmu tik bagats
Starpcitu tas ir tas izslavētais 318IS ar inerces bumbu viewtopic.php?f=18&t=2291&start=60
Nesmu uztaisijis savu topiku vēl,kautkā negribas taisit topiku ar praktiski neejošu auto
Iegādāts no lietotaja Hiperaktivais "esot baigi labs auto"
Un kādi ir aptuvenie cipari tam visam ko man vajag priekš m50b20 swap?
Man stāv spido ar 260kmh kadu tad man vajag?
Bundža ir sakariga un tas ir vienīgais kas tur ir kautcik labs,vajag ar ko pārvietot pakaļu tapec nebus b25 b28 uz doto bridi nesmu tik bagats
Starpcitu tas ir tas izslavētais 318IS ar inerces bumbu viewtopic.php?f=18&t=2291&start=60
Nesmu uztaisijis savu topiku vēl,kautkā negribas taisit topiku ar praktiski neejošu auto
Iegādāts no lietotaja Hiperaktivais "esot baigi labs auto"
Un kādi ir aptuvenie cipari tam visam ko man vajag priekš m50b20 swap?
spidometru vienkārši vajag no 6cil, jo savādāk tahometrs nepareizi rādīs un redlinu rādīs tur kur patēriņam ~15 par m50 swapu es toč nedotu vairāk kā 150-200eur(par labu un komplektā), m52 jau biš vairāk varētu maksāt. pameklē, gan jau kāds atdos tev viņu par metāla cenu..
edit:
slim-tu esi normāls monstrs, ja vari pārswapot 1.8is->2.0 pa pāris stunām...
kādreiz dzīvē motoru esi mainījis?
edit:
slim-tu esi normāls monstrs, ja vari pārswapot 1.8is->2.0 pa pāris stunām...
kādreiz dzīvē motoru esi mainījis?
Nu, pāris stundas ir pārspīlēti teikts, bet dienas laikā nomainīt nekas nereāls, protams, ja viss ir sborā.
kkk_24 rakstīja:spidometru vienkārši vajag no 6cil, jo savādāk tahometrs nepareizi rādīs un redlinu rādīs tur kur patēriņam ~15 par m50 swapu es toč nedotu vairāk kā 150-200eur(par labu un komplektā), m52 jau biš vairāk varētu maksāt. pameklē, gan jau kāds atdos tev viņu par metāla cenu..
edit:
slim-tu esi normāls monstrs, ja vari pārswapot 1.8is->2.0 pa pāris stunām...
kādreiz dzīvē motoru esi mainījis?
ā nu kautkas kautcik poņatna
Paldies ka kautkas notiek,likās ka kautko ierakstīšu un tā te mans teksts smuki afišēsies
Man viens pazīstams teica ka kādas 4h tur darba esot,pats neko ne sūda nerubiju tapec nemaku spriest un tapec ari šitadā šrotā arī iegrabos
hmm cipari, nu izrēķini rēķini pats, papēti sludinājumus un uzmet aptuveno ciparu, sekretāri te nedzīvo
bet ja vajaga tikai dirsas pārvietojamo, kur ta problēma nopirkt un ielikt to pašu 1.8is motoru?
Ja kas, ja tev vajaga m50 2.0 motoru, iedošu kontaktus pazīstams tirgo vienu tādu no automāta, iet labi. cena bija samērā smieklīga par to dzinēju (pilnā zborā), jo stāvot nevajadzīgs
bet ja vajaga tikai dirsas pārvietojamo, kur ta problēma nopirkt un ielikt to pašu 1.8is motoru?
Ja kas, ja tev vajaga m50 2.0 motoru, iedošu kontaktus pazīstams tirgo vienu tādu no automāta, iet labi. cena bija samērā smieklīga par to dzinēju (pilnā zborā), jo stāvot nevajadzīgs
BMW-Big Money Waste
nu ja divatā ar čomu, kas arī kaut ko saprot no skrūvēšanas, tad apmēram tā kā Nixons rakstīja..
tapēc pie tādu lietu apskates(auto/rez.daļas), ja pats neko nesaproti, tad paņem līdzi kādu, kas kaut ko saprot, daudz problēmas atkritīs
tapēc pie tādu lietu apskates(auto/rez.daļas), ja pats neko nesaproti, tad paņem līdzi kādu, kas kaut ko saprot, daudz problēmas atkritīs
biju domājis tā, ka iepriekšējais dzinējs izcelts, tad iemest iekšā un dabūt tādu ka var pierūcināt, tas toč neprasa daudz laika, cita runa ja viss sākas no nullesNixon rakstīja:Nu, pāris stundas ir pārspīlēti teikts, bet dienas laikā nomainīt nekas nereāls, protams, ja viss ir sborā.
BMW-Big Money Waste
Nu, man bija gadījums, kad 1.6l vietā likām ISu - sākām ap 9:00 un ap 15:00 jau auto rūcēja, tas ar visu izcelšanu.
e36 dzinēja maiņa tiešām neaizņem vairāk par pāris stundām, vienk nevajag to darīt caur pakaļu (tb mēģināt celt uz augšu), viss pa smuko ar pusrāmi, hadeni noceļas uz leju. m52 no iedzīšanas boksā līdz gatavam pārdošanas produktam (palika kolektori, ģenerators un stūres pastūzis) un stumjamam auto (tb pusrāmis, hadene, reika atpakaļ) vienam pašam 1.5h Tiesa viss atkarīgs no štrumiem, bez pacēlāja un pneimo instrumentiem es skrūvēšanu nevaru iedomāties.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
realitāte man ir tāda, ka aiziet vairākas nedēļas, ja grib visādus sīkumus vēl samainīt
Nuja nuja džeks rubī,ir pašam 3 kupejas bijušas un mainijis motoru ari zin kas kā un kas vajadzigs.Loģiski ka jāņem lidzi,es jau konkrētas lekcijas dabuju atkalusities par to kāds daunis esmu ka nopiku šito kupeju un vēl no Hiperaktīvā kas te ir mega dīleriskkk_24 rakstīja:nu ja divatā ar čomu, kas arī kaut ko saprot no skrūvēšanas, tad apmēram tā kā Nixons rakstīja..
tapēc pie tādu lietu apskates(auto/rez.daļas), ja pats neko nesaproti, tad paņem līdzi kādu, kas kaut ko saprot, daudz problēmas atkritīs
ar auto ir tā idejiski t'a ka nopiku ar nestrādajošiem pavarotņikiem un spidometru un bez lambda zondes(pec vinja teiktā elekroniku pie elektrikja sachinit 10ls zonde kadi 8ls,panjem atslegu ieskruve un viss ies )
Pirmajā dienā nobraucot kadus 40 km izbeidzās starteris (defektu salaboju par 45ls)
Elektroniku pie elektrikja sachiniju (pavarotniki,spido,aizm loga apsilde 45eiro)
Tad vienu jauku dienu kad bija lielie minusi un auto kadas 3 sutkas bija pastavejis,bija doma ka nu jaizbrauc kāds likums lai akjis nenomirst.
Rezultātā tika uzvarits ,jo dzesesanas sistemā bija udens un gaiss un protams viss aizsalis,vēl komplektā noluza nopuvušie pedējā izsputeja bundulja stiprinājumi, izluza bamperim difuzoram gabals.(Notārs-šī ir perfekta diena) Nostāvēju 2h šosejas malā gaidot palidzību -18 grados,papildus dabuju rokai apsaldējumus.
Motors ir saguris un uz lieliem apgriezieniem kautkas dzindzina motorā.
Doma par 2.0 swapu manuprāt ir laba jo motors nav dārgs,un ja ir jamaina izstutejs un sajugs tad tas tieši ir laikā jo tika konstatēts ka sajugs pedejā stadijā ,izsputējs jau ir sasiets ar drātīm (ārpus pedējās stadijas) Gaisa masas meritajam žopa laikam arī ,lambda zondi vajag pastiprinātaja suknim arī kirdik īsāk sakot būs viss pie vienas reizes.
Karoča superīgs pirkums par 800ls,protams rūsa arī ir bet paldies dievam nekas nav metinats un nekadu caurumu nekur nav.Paldies Hiperaktīvajam par sakarīgu bundžu un galvassāpem 800 latu vērtibā.Protams jau pats vainīgs,bija jau arī jāpacenšas atrast tādu klaunu kurš to auto nopirks.Atvainojos par kļūdām jo diezgan uzvilkos šo visu referātu rakstot un mož kāds arī izlasīs šo visu.
Protams liels paldies Kukijam par aizmugurējām lampām aizdotām (nedega gabarīts vecajām) atgaisotu radiatoru un kautkādas sajēgas radīšanu kas vispār autiņam vajadzīgs.Ehh cemme riktīga.Bail domāt kāda ir tā zaļā kupeja ko Hiperaktivais tirgo.Ganjau vel kautkādi brīnumi ir,karoče konkrēts offtopic
kkk_24 rakstīja:edit:
slim-tu esi normāls monstrs, ja vari pārswapot 1.8is->2.0 pa pāris stunām...
kādreiz dzīvē motoru esi mainījis?
nezinu cik tu motorus esi savām roķelēm pārcilājis, bet man ir pārītis vai divi kontā, tā kā vari neguroties te
BMW-Big Money Waste
pats labakais ko esmu lasijis...
no m50b25 lidz m50b30
http://ru.bavariancar.lv/forum/showthread.php?t=28760
no m50b25 lidz m50b30
http://ru.bavariancar.lv/forum/showthread.php?t=28760
Slim rakstīja:
nezinu cik tu motorus esi savām roķelēm pārcilājis, bet man ir pārītis vai divi kontā, tā kā vari neguroties te
jā, esmu un tapēc arī saku, ka tikai minhauzeni pa pāris stundām pārcilā motorus..(sportinieki boksā neskaitās) btw pāris vai tad nav divi?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- …
- 107
- chevron_right