dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 350
- chevron_right
salabot dzinēja vadību, liet pareizo degvielu (m52b20 ir jābaro ar 98-to)
galvu slīpēt jeb celt kompresijas pakāpi nevajag, jo jau stokā tā ir vairāk kā pietiekoša 1:11.
galvu slīpēt jeb celt kompresijas pakāpi nevajag, jo jau stokā tā ir vairāk kā pietiekoša 1:11.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tā nu gan nevajadzētu būt, ka m50b20 iet labāk par m52b20
Gribi uzlabot = uzliec ieplūdes kolektoru no m50b25
kompresijas pakāpi celt tolka isti nav, vienigi uz 11.5:1 bet price/performance būs galīgā disrā...
Bez tam aizbrauc kompresiju nomēri varb't tev tur ir :viss_ir_slikti: it īpaši ja esi braucis ar krievu beņu(m52 motoriem ir nikasila cilindru čaulas, kuras sērs(kas ir krievu beņā) pastiprināti saēd, līdz ar to ātri izdilst, kompresijai kapi, jaudas nav, patēriņš jebatj jebatj.
Gribi uzlabot = uzliec ieplūdes kolektoru no m50b25
kompresijas pakāpi celt tolka isti nav, vienigi uz 11.5:1 bet price/performance būs galīgā disrā...
Bez tam aizbrauc kompresiju nomēri varb't tev tur ir :viss_ir_slikti: it īpaši ja esi braucis ar krievu beņu(m52 motoriem ir nikasila cilindru čaulas, kuras sērs(kas ir krievu beņā) pastiprināti saēd, līdz ar to ātri izdilst, kompresijai kapi, jaudas nav, patēriņš jebatj jebatj.
ja es lieku ieplūdes kolektoru no M50 ta mad derēs šitā pati drosele?
jā der, tikai vai nu vienā pusē blīve jānogriež šaurāka un jāuziež hermētiķis pirms likšanas kopā, vai arī jāliek starpā metāla flancis starp ieplūdi un droseli
(saprašanai, drosele-ieplūdnieks blīve uz m52 nāk iekš droseles un kolektors ir plakanā virsma, savukārt uz m50 drosele ir plakanā virsma, bet blīve nāk iekš kolektora)
uztaisa tādu flanci, kā bildē, ieleik pa starpu un viss bumbās
bet labāk jau būtu likt m50 droseli viņai itkā lielāks diametrs ir, līdz ar to vairāk gaisa caurplūst.
(saprašanai, drosele-ieplūdnieks blīve uz m52 nāk iekš droseles un kolektors ir plakanā virsma, savukārt uz m50 drosele ir plakanā virsma, bet blīve nāk iekš kolektora)
uztaisa tādu flanci, kā bildē, ieleik pa starpu un viss bumbās
bet labāk jau būtu likt m50 droseli viņai itkā lielāks diametrs ir, līdz ar to vairāk gaisa caurplūst.
seeingman rakstīja:Tā nu gan nevajadzētu būt, ka m50b20 iet labāk par m52b20
Kapēc nevajadzētu būt? M52 ieplūdē viss ir slikti, ja nemaldos tad ieplūdniekam caurumi vēl mazāki kā M50B20. Uzmet M50b25 ieplūdi un ies labāk kā M50B20, protams ja nav nočakarēts tas motors.
Nu tā iet,ka abas rokas kreisās beigās vainīga gaisa masa,nezinu kā pirms tam meriju,ka domāju,ka ir kārtībā,JEB drīzāk tā ir,ka mēra un nezinu visus rādijumus starp piniem,jo samēriju tikai hot wire,bet viņš pats ir vesels bet iekšā,laikam ta mikrene aizgajus labākos medību laukos! 2 mēritajs jau aizgajis sakritība?Kobreti rakstīja:he9600 rakstīja:pamēri sistēmas spiedienu, šitik fantastisks rezultāts pat nav redzēts ar jaunu sūkni.Kobreti rakstīja:tas ir normāli,ka man caur abradku 1l burku piespiež 13sec??
es nevisu uz spiedienu skatos,bet man interesē vairāk vai abradka visu laiku nestāv vaļā! JO joki sekojoši ja sagāzē virs 3t un atlaiz gāzi uzreiz noslāpst,ja sagāzē līdz 3t nost neslāpst. + vēl bija tāds joks,ka atgvilku un pēc tam vairs nevarēja dabūt apgriezienus augšā brīvgaitā darbojās ideāli,bet kaut gāzi grīda spied apgriezini neceļās šķauda rīstās,bet nost arī neslāpst! Smird pēc benzīna ārprātīgi
Spiedienu un zondes rādijumus mērišu pēc brīvdienām.
he9600 un Seeingman studijā pinus kā samērīt BOSCH masai signālu
Kompresija visos cilindros 14
kompresija nav kompresijas pakāpe ja tu tā biji domājis.
Labi ir tas ka visos cilindros ir vienādi, bet es tik neatceros cik bija jābūt m52b20...
Labi ir tas ka visos cilindros ir vienādi, bet es tik neatceros cik bija jābūt m52b20...
Pēdējais labojis Liss - 08 Mai 2012, 22:32, kopā labots 1 reizi.
neirs te tagad ja, esi redzējis 323i vs 325i uz strīpas?Ruu rakstīja:seeingman rakstīja:Tā nu gan nevajadzētu būt, ka m50b20 iet labāk par m52b20
Kapēc nevajadzētu būt? M52 ieplūdē viss ir slikti, ja nemaldos tad ieplūdniekam caurumi vēl mazāki kā M50B20. Uzmet M50b25 ieplūdi un ies labāk kā M50B20, protams ja nav nočakarēts tas motors.
m52 ieplūde ir domāta lai būtu vairāk griezes momenta vidējos sapgriezienos, t.i. max grieze pienāk ātrāk, bet ātrāk arī aiziet mājās 0 nav jēgas viņu griezt tālāk par 5.5k rpm
un vipsār m52 ir advancētāks par m50...
bentley manuaalii nebija raktiits? shodein skiet peetiiju bet neatceros vai bija tikai simens vai abiem
pirmkaart, m52 tika taisiti lai butu ekonomiskakie dzineji no m50 saimes, otrkaart, tik veciem dzinejiem sini gadijumaa lomu nospeles cik nojadelets vins ir! kapec gan lai ar m50tu mierigi neizpogatu m52? bet autoram ieteiktu vienkarsi ielikt citu dzineeju ieksaa un miers, nav tas 2,0 nekaads gaajeejs un nebuss arii..(piemeram m52b25 vai ideala gadijuma m52b28, tik tam cena pavisam cita)
seeingman rakstīja:neirs te tagad ja, esi redzējis 323i vs 325i uz strīpas?Ruu rakstīja:seeingman rakstīja:Tā nu gan nevajadzētu būt, ka m50b20 iet labāk par m52b20
Kapēc nevajadzētu būt? M52 ieplūdē viss ir slikti, ja nemaldos tad ieplūdniekam caurumi vēl mazāki kā M50B20. Uzmet M50b25 ieplūdi un ies labāk kā M50B20, protams ja nav nočakarēts tas motors.
m52 ieplūde ir domāta lai būtu vairāk griezes momenta vidējos sapgriezienos, t.i. max grieze pienāk ātrāk, bet ātrāk arī aiziet mājās 0 nav jēgas viņu griezt tālāk par 5.5k rpm
un vipsār m52 ir advancētāks par m50...
Tik nez kapēc pats esi uzmuģījis savējam M50 ieplūdnieku..?
Un pričom Te tagad 2.3 un 2.5, ja runa iet par 2.0 motoriem, ibio?
kapēc biju uzmuģījis? tapēc ka tas ir lētākais veids, kā tikt pie ~padsmit zirdziņiem, citi raksta, ka ar m50 ieplūdi pazaudē jaudu vidējiem abarotiem, es gan neko tādu neizjutu... lai nu kā tagad man m50 nav virsū, biju nolažojis un sūdīgi sačinījis, piesūca gaisu, domāju sataisīt pareizi, bet tad nonācu pie secinājuma, ka man kartera ventilāciju nevajag, un līdz ar to nav jēga sipties, tā kā līdz ko samainīšu pret nemodificētu likšu atkal virsū.
ms41 vadība vien ir labāka par to bosch brinumu kas ir m50tu, ar to vien m52 ies labāk.
bez tam nav ogrē kāds ar m50b25, kas gribētu pamēģināt uzskrieties? baigi gribētos redzēt, kas tad tur notiksies.
jo motors man arī nav pirmā svaiguma, par to vien liecina 10+ litru patēriņs.
un nav tas 2.0 tik sūdīgs un tik neejošs, lai liek virsu m50 ieplūdi un rullē laimīgs.
ms41 vadība vien ir labāka par to bosch brinumu kas ir m50tu, ar to vien m52 ies labāk.
bez tam nav ogrē kāds ar m50b25, kas gribētu pamēģināt uzskrieties? baigi gribētos redzēt, kas tad tur notiksies.
jo motors man arī nav pirmā svaiguma, par to vien liecina 10+ litru patēriņs.
un nav tas 2.0 tik sūdīgs un tik neejošs, lai liek virsu m50 ieplūdi un rullē laimīgs.
kaadreiz caur ogri braucot var meeginaat saskrieties :) labpraat pameeginaatu :) tik parasti tas ir ap 6shiem vakaraa 5dienaas vai pirms astonjiem 7dienaas :)
ir jau goma par M53b25 bet tam visam vajag liekas finanses
ja gribi mainit motoru, tad liec ureiz 2.8 savadak neatmaksājas.
Tātad, starp 2 & 4 - aķa voltāža, 4 & zeme - 0 pretestība, 4 & 6 - min. 1.9v, tad sagāzē uz ~2.5rpm, izslēd motoru un skrien skatīties kas notiek starp 1 & 4 - 4sec pec motora izslēgšanas tur jāparādās 2-5v(karstā vada uzkarsēšana, lai to attīrītu) 5 & 6 - 3-4 omi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kas taas par mulkjibaam? tad jau mos nafig to 2.8, labak uzreiz m54b30 vai s50?
neatmaksatos 2.0, ja ieksa stavetu 1.6 vai 1.8, ja 6 cilindri ir ieksaa, tad visu nosaka motora cena un es domaju, ka pats zini cik maksaa m50/2b25 un cik m52b28?
neatmaksatos 2.0, ja ieksa stavetu 1.6 vai 1.8, ja 6 cilindri ir ieksaa, tad visu nosaka motora cena un es domaju, ka pats zini cik maksaa m50/2b25 un cik m52b28?
amm viņam ja iekšā stāv m52b20, tad var nopirkt pliku m52b28 dzinēju, bez vadiem apkarināmā utt. tas nemaz nav tik dārgi. un visu mierīgi samiestarot.
m54 iekšā likt... tu nestādies priekšā kas pa čakaru tas ir.
tolks tērēt 200-250 par b25, ja par kādiem 300-350 var nopirkt daudz labāko b28 un pēc tam negrauzt pirkstos, kāpēc es nepiemetu to sotaku un nepaņēmu 2.8
varbūt es ko jaucu un pliks b28 motors maksā 600ls?
m54 iekšā likt... tu nestādies priekšā kas pa čakaru tas ir.
tolks tērēt 200-250 par b25, ja par kādiem 300-350 var nopirkt daudz labāko b28 un pēc tam negrauzt pirkstos, kāpēc es nepiemetu to sotaku un nepaņēmu 2.8
varbūt es ko jaucu un pliks b28 motors maksā 600ls?
peec so jautajumu uzdosanas, saubos vai pats autors mainitu so motoru, kas sini gadijuma sadardzina veel procesu..
staados gan, tas bij sarkasms..
daljeeji Tev ir taisniba, un 2.8 ir way to go, bet tie 100-200ls arii ir nauda, piedevam vai tad ar pliku motoru pietiks? gmm, kompis n'shit der no 2.0? un pliku motoru arii ir jaapameklee, ne visi grib pardot vinu pliku, jo kur peec tam baaziis to parpalikumu...
staados gan, tas bij sarkasms..
daljeeji Tev ir taisniba, un 2.8 ir way to go, bet tie 100-200ls arii ir nauda, piedevam vai tad ar pliku motoru pietiks? gmm, kompis n'shit der no 2.0? un pliku motoru arii ir jaapameklee, ne visi grib pardot vinu pliku, jo kur peec tam baaziis to parpalikumu...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 350
- chevron_right