Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 107
- chevron_right
paris gadus atpakal,pazistamie no kekavas m20 motorus huliti mainija paris stundu laika,ja rokas nav likas un viss nepieciesamais,tad kapec ne?!
vispār jau runa iet par e36 un par m42->m50
neiet runa par to, ka motoru uzmet uz paduškām ķep ļep bez izpūtēja/radiatora utt. un piedarbina, runa iet par to, ka ir vesels auto un blakus otrs motors un pārlikts skaitās, kad auto var droši kāpt un braukt ielās..neviens jau nerunā par derībām serivsā/boksā, bet čomu/iem sūcot aliņu ne ķep ļep variantā normāli visu pārlikt/saskruvēt/sametināt izpūtēju, saliet eļļas, sķidrumus un salikt atpakaļ purnu utt.
neiet runa par to, ka motoru uzmet uz paduškām ķep ļep bez izpūtēja/radiatora utt. un piedarbina, runa iet par to, ka ir vesels auto un blakus otrs motors un pārlikts skaitās, kad auto var droši kāpt un braukt ielās..neviens jau nerunā par derībām serivsā/boksā, bet čomu/iem sūcot aliņu ne ķep ļep variantā normāli visu pārlikt/saskruvēt/sametināt izpūtēju, saliet eļļas, sķidrumus un salikt atpakaļ purnu utt.
ak dievs, ko tu te dzen huiņu par saviem minhauzeniem..... es raktīju pārīti vai divus ( divus pārus motoru) ja tev nedaleca lasi tak lēnākkkk_24 rakstīja:Slim rakstīja:
nezinu cik tu motorus esi savām roķelēm pārcilājis, bet man ir pārītis vai divi kontā, tā kā vari neguroties te
jā, esmu un tapēc arī saku, ka tikai minhauzeni pa pāris stundām pārcilā motorus..(sportinieki boksā neskaitās) btw pāris vai tad nav divi?
p.s e36 ļoti skaisti motoru var samainīt nejaucot nost purnu, jānoņem tik kapots ja ceļ pa augšu, vai kā jau te rakstīja palaid visu piekari lejā ar motoru, arī ērti...... nezināji ko?!?
saki sametināt izpūtēju, kas tur jāmetina?? ja liekam iekšā 2.0 ņemam 2.0 izpūtēju un liekam virsū, nezinu kas tur jāmetina?!?
p.p.s ja motoru ceļ ārā pie vietējā lielākā koka zara, tad jau varētu būt ka nepieciešams arī vairāk laika
diskusiju beidzu
BMW-Big Money Waste
Un līdz ar to, ka kkādu piekari laid lejā - LIEKI!!!Slim rakstīja:ak dievs, ko tu te dzen huiņu par saviem minhauzeniem..... es raktīju pārīti vai divus ( divus pārus motoru) ja tev nedaleca lasi tak lēnākkkk_24 rakstīja:Slim rakstīja:
nezinu cik tu motorus esi savām roķelēm pārcilājis, bet man ir pārītis vai divi kontā, tā kā vari neguroties te
jā, esmu un tapēc arī saku, ka tikai minhauzeni pa pāris stundām pārcilā motorus..(sportinieki boksā neskaitās) btw pāris vai tad nav divi?
p.s e36 ļoti skaisti motoru var samainīt nejaucot nost purnu, jānoņem tik kapots ja ceļ pa augšu, vai kā jau te rakstīja palaid visu piekari lejā ar motoru, arī ērti...... nezināji ko?!?
saki sametināt izpūtēju, kas tur jāmetina?? ja liekam iekšā 2.0 ņemam 2.0 izpūtēju un liekam virsū, nezinu kas tur jāmetina?!?
p.p.s ja motoru ceļ ārā pie vietējā lielākā koka zara, tad jau varētu būt ka nepieciešams arī vairāk laika
diskusiju beidzu
Haubi ņemt nost - LIEKI!!!
Noņem kārbu, atloki kapotu maximāli līdz logam un smuki izcel!
kārtējo reizi iesaku palasīt kā BMW iesaka motora maiņu
Pastāsti kā!
Es pēdējo reizi, kad mainīju iztiku bez kapota un purna noskrūvēšanas un cēlu ārā pa augšpusi ar visu kārbu.
Es pēdējo reizi, kad mainīju iztiku bez kapota un purna noskrūvēšanas un cēlu ārā pa augšpusi ar visu kārbu.
yanks rakstīja:kārtējo reizi iesaku palasīt kā BMW iesaka motora maiņu
tu doma :atskruvet paduškas un tad darit tayanks rakstīja:kārtējo reizi iesaku palasīt kā BMW iesaka motora maiņu
bet ja nopietni : tad e36 var pars stundas iemest ,,ieksa,, dzineju
bet ja grib visu salikt smuki ,,taka vajadzetu but tad tas ir vismaz 2 dienas bez fanatisma
Pacha : ne visiem e36 ir tie aki pie haubes lai varetu haubi maxi atvert ,tapec labak haubi tomer ir nemt nost un atbrivot darba zonu no visa lieka, ko var sabuktet ,saskrapet vai kas maisisies normalai piekluvei pie darba zonas
Dj_Zii:Dj_Zii rakstīja:yanks rakstīja:kārtējo reizi iesaku palasīt kā BMW iesaka motora maiņutu doma :atskruvet paduškas un tad darit tayanks rakstīja:kārtējo reizi iesaku palasīt kā BMW iesaka motora maiņu
bet ja nopietni : tad e36 var pars stundas iemest ,,ieksa,, dzineju
bet ja grib visu salikt smuki ,,taka vajadzetu but tad tas ir vismaz 2 dienas bez fanatisma
Pacha : ne visiem e36 ir tie aki pie haubes lai varetu haubi maxi atvert ,tapec labak haubi tomer ir nemt nost un atbrivot darba zonu no visa lieka, ko var sabuktet ,saskrapet vai kas maisisies normalai piekluvei pie darba zonas
Cik zinu, visiem ir iespējams attaisīt, tikai skrūvīte jāizskrūvē!
Savam mainīju motoru, neņemot haubi nost, bet nu jā, man bija nojaukts purns nost!
un metam ieksaa no kaukada smagaa kuuzava. par salslegsanu lai domaa nakamaa iestade
...
Slim rakstīja:nākamreiz ņemam savam e36 dzinēju ārā šādi
+1...........Armando rakstīja:un metam ieksaa no kaukada smagaa kuuzava. par salslegsanu lai domaa nakamaa iestade
Jautājums kādas varu pastāstīt kas ko būs jāmaina,jo ir vēlme mainīt benzīna motoru pret dizeli?
man bija apgriezts process!Arweed rakstīja:Jautājums kādas varu pastāstīt kas ko būs jāmaina,jo ir vēlme mainīt benzīna motoru pret dizeli?
Teorētiski - jāliek virsū ir elektroniskais gāzes pedālis, degvielas trubas, virs bākas jānomaina pret dīzelim attiecīgajām, reduktors, lai braukšana foršāka!!
Vēl kaut kas, ja nemaldos, bija nepieciešams..
Bet uz sitienu nemācēšu pateikt!
Pēdējais labojis Pacha - 12 Feb 2014, 13:52, kopā labots 1 reizi.
pašam jau mājās tāds lauku variants vien sanāk bez pacēlāja.Nixon rakstīja:Pastāsti kā!
Es pēdējo reizi, kad mainīju iztiku bez kapota un purna noskrūvēšanas un cēlu ārā pa augšpusi ar visu kārbu.
Bet kā jau te minēja tad caur apakšu. Atvieno radiatoru, vadus. noņem kardānu un izpūtēju un laiž ar visu kārbu lejā. Pēc tam visam var smuki piekļūt bez problēmām.
Kopā jau ar tos auto tomēr parasti liek uzliekot kuzavu uz piekares un motora.
visertak ir uz pacelaaja laizot dzineju leja ar visu balku - tas ir gadijuma ja celj ara AR KARBU.... BET....°Pacha rakstīja:
Un līdz ar to, ka kkādu piekari laid lejā - LIEKI!!!
Haubi ņemt nost - LIEKI!!!
Noņem kārbu, atloki kapotu maximāli līdz logam un smuki izcel!
ja tas nav vajadzigs tad ar to pasu pacelaju var izelt ara pa augsu neko neskruvejot nost!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Kas jāmodificē/jāmaina, ja esošais ir M50B20, bet grib ielikt M52TUB28? Dzinēja kronšteini? Kardāns? Kārbas stiprinājumi? Radiators? Un vai ir starpība no kā ņemt - e46, e39, e38?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
kārba, kardāns, kārbas stiprinājumi paliek tie paši, attiecīgi ja nemaini kārbu. pārējais plugnplay!!!! +/-
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
tev drosvien stav virsu getrag karba. labak jau protams likt ZF razojuma(izturigāka), tad gan cits kardāns vajadzīgs!!!
pardosanas sadalaa, lietotajs karrlo tirgo pilnu 2.8 swapu, ar radiatoru, sajugu, ewsu, pravodku, karbu, kardanu un pat lielo reduktoru!!!!
pardosanas sadalaa, lietotajs karrlo tirgo pilnu 2.8 swapu, ar radiatoru, sajugu, ewsu, pravodku, karbu, kardanu un pat lielo reduktoru!!!!
Pēdējais labojis jenchs - 12 Feb 2014, 16:53, kopā labots 1 reizi.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 107
- chevron_right