Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 50
- chevron_right
Iespējams varbūt tomēr neesi nemaz tik kārtīgi atgaisojis...vai arī mufte nemaz tik labi nestrādā.krums rakstīja:Stāsts tāds, dzinējs m52b28 viss bija kārtībā mašīnai vajadzēja samainīt radiatoru jo viņš bija nokalpojis savu laiku, bet ar dzesēšanu nebija nekādas problēmas, uzliku jaunu radiatoru pie viena ūdens sūkni un termostatu, atgaisoju kārtīgi karstu gaisu pūš viss ok, un tagad, kad stāv piemēram propkās sāk celties temperatūra kā nedaudz sanāk pabraukt kādus 100m uzreiz temperatūra ir uz 92 grādi mufte arī ļoti labi strādā, kādi varianti ?
Gaisoju 2 reizes un otro reizi kārtīgi karsto gaisu pūš, un mufte man baigi jaudīgi strādā takā nezinu jāmēģina vēl gaisot citu variantu neredzuInferno rakstīja:Iespējams varbūt tomēr neesi nemaz tik kārtīgi atgaisojis...vai arī mufte nemaz tik labi nestrādā.krums rakstīja:Stāsts tāds, dzinējs m52b28 viss bija kārtībā mašīnai vajadzēja samainīt radiatoru jo viņš bija nokalpojis savu laiku, bet ar dzesēšanu nebija nekādas problēmas, uzliku jaunu radiatoru pie viena ūdens sūkni un termostatu, atgaisoju kārtīgi karstu gaisu pūš viss ok, un tagad, kad stāv piemēram propkās sāk celties temperatūra kā nedaudz sanāk pabraukt kādus 100m uzreiz temperatūra ir uz 92 grādi mufte arī ļoti labi strādā, kādi varianti ?
Mby udenssuknis kaut kads brakis?krums rakstīja:Gaisoju 2 reizes un otro reizi kārtīgi karsto gaisu pūš, un mufte man baigi jaudīgi strādā takā nezinu jāmēģina vēl gaisot citu variantu neredzuInferno rakstīja:Iespējams varbūt tomēr neesi nemaz tik kārtīgi atgaisojis...vai arī mufte nemaz tik labi nestrādā.krums rakstīja:Stāsts tāds, dzinējs m52b28 viss bija kārtībā mašīnai vajadzēja samainīt radiatoru jo viņš bija nokalpojis savu laiku, bet ar dzesēšanu nebija nekādas problēmas, uzliku jaunu radiatoru pie viena ūdens sūkni un termostatu, atgaisoju kārtīgi karstu gaisu pūš viss ok, un tagad, kad stāv piemēram propkās sāk celties temperatūra kā nedaudz sanāk pabraukt kādus 100m uzreiz temperatūra ir uz 92 grādi mufte arī ļoti labi strādā, kādi varianti ?
šai problemai tikai divi iemesli, gaiss vai ūdenssūknis
Ja ūdenssūknis ir mainīts un viņš neieķīlēja pirmajās sekundēs, tad pat pats lētākais china mēsls ar plastmasas lāpstiņām kaut vai gadu, bet nokalpos. Mufte pēc cilvēka teiktā esot gerai, nu tad atliek gaiss.-AF- rakstīja:šai problemai tikai divi iemesli, gaiss vai ūdenssūknis
ir redzēts ka ūdenssūknim lāpstiņas ir nepietiekami "asas" jebšu ražojuma brāķis, kas nozīmēs to, ka pie maziem RPM sūknis nespēs pietiekami dzīt antifrīzu Pārbaudīts dzīvē, atšķirība starp labu un "labu" bij atik tiešām nedaudz ieapaļas lāpstiņas, un rezultās tāds...
Nav gadījies, bet nu ticu, ka arī tā var būt. Kuras firmas ražojums tas bija?-AF- rakstīja:ir redzēts ka ūdenssūknim lāpstiņas ir nepietiekami "asas" jebšu ražojuma brāķis, kas nozīmēs to, ka pie maziem RPM sūknis nespēs pietiekami dzīt antifrīzu Pārbaudīts dzīvē, atšķirība starp labu un "labu" bij atik tiešām nedaudz ieapaļas lāpstiņas, un rezultās tāds...
tieši mēģināju atcerēties, bet nevaru, bet nekas dargs, no vidējās klases, fakts kā tāds, ka šrotā vnk aizbraucām beigās, nopirkām vecu OEM ar veselām lāpstiņām pa 10 un viss gerai, vairāk tai miskastei pat negribējās likt neko labāku
Rotors bija abiem no tērauda
Rotors bija abiem no tērauda
Skaidrs. Nu ja gultnis ir normāls, tad lietotam OEM nav pilnīgi nekādas vainas.-AF- rakstīja:tieši mēģināju atcerēties, bet nevaru, bet nekas dargs, no vidējās klases, fakts kā tāds, ka šrotā vnk aizbraucām beigās, nopirkām vecu OEM ar veselām lāpstiņām pa 10 un viss gerai, vairāk tai miskastei pat negribējās likt neko labāku
Rotors bija abiem no tērauda
galvenais ir nenodilušas lāpstiņas, gultnis un lai netek
bet OEM mēdz būt arī plastmasas, tā kā...
un viss dilst
bet OEM mēdz būt arī plastmasas, tā kā...
un viss dilst
Manējam plastmasas izģērbas,nomainiju pret oem metalaa
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sešpodnieks M52
Atgaisots, nevārās, zolīdi strādā termostats.
Pečkā pūš tikai aukstu.
Mēģinot vēl gaisot, uz brīdi ienāk salonā remdens gaiss, aizskrūvē radiatora skrūvi un atkal auksts gaiss.
Tomēr vēl ir gaiss? Varbūt ūdenssūknis? Liekas,ka viņš nedaudz grab..
Atgaisots, nevārās, zolīdi strādā termostats.
Pečkā pūš tikai aukstu.
Mēģinot vēl gaisot, uz brīdi ienāk salonā remdens gaiss, aizskrūvē radiatora skrūvi un atkal auksts gaiss.
Tomēr vēl ir gaiss? Varbūt ūdenssūknis? Liekas,ka viņš nedaudz grab..
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
man arī nevarijās ,bet kad uzbrauc uz šosejas tad tik sakās .a un negāja prom antifrīz kad lēja klāt.mby udenssuknis
Man nevārās nevienā brīdī un antifrīzu smuki nosūca atgaisojot.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Augstos rpm ir siltums?
Nop.kasp1js rakstīja:Augstos rpm ir siltums?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
tad 99% ka pečkas vārsti
Nu nēEdis_mbW rakstīja:tad 99% ka pečkas vārsti
Pirms swapa bija gerai ar 1.6
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
tieši pēc swapa nav siltums? kas pa pečku?
ParastāEdis_mbW rakstīja:tieši pēc swapa nav siltums? kas pa pečku?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 50
- chevron_right