Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
krums rakstīja:Stāsts tāds, dzinējs m52b28 viss bija kārtībā mašīnai vajadzēja samainīt radiatoru jo viņš bija nokalpojis savu laiku, bet ar dzesēšanu nebija nekādas problēmas, uzliku jaunu radiatoru pie viena ūdens sūkni un termostatu, atgaisoju kārtīgi karstu gaisu pūš viss ok, un tagad, kad stāv piemēram propkās sāk celties temperatūra kā nedaudz sanāk pabraukt kādus 100m uzreiz temperatūra ir uz 92 grādi mufte arī ļoti labi strādā, kādi varianti ? :doh:
Iespējams varbūt tomēr neesi nemaz tik kārtīgi atgaisojis...vai arī mufte nemaz tik labi nestrādā.
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga
Inferno rakstīja:
krums rakstīja:Stāsts tāds, dzinējs m52b28 viss bija kārtībā mašīnai vajadzēja samainīt radiatoru jo viņš bija nokalpojis savu laiku, bet ar dzesēšanu nebija nekādas problēmas, uzliku jaunu radiatoru pie viena ūdens sūkni un termostatu, atgaisoju kārtīgi karstu gaisu pūš viss ok, un tagad, kad stāv piemēram propkās sāk celties temperatūra kā nedaudz sanāk pabraukt kādus 100m uzreiz temperatūra ir uz 92 grādi mufte arī ļoti labi strādā, kādi varianti ? :doh:
Iespējams varbūt tomēr neesi nemaz tik kārtīgi atgaisojis...vai arī mufte nemaz tik labi nestrādā.
Gaisoju 2 reizes un otro reizi kārtīgi karsto gaisu pūš, un mufte man baigi jaudīgi strādā takā nezinu jāmēģina vēl gaisot citu variantu neredzu :rolleyes:
Attēls
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
krums rakstīja:
Inferno rakstīja:
krums rakstīja:Stāsts tāds, dzinējs m52b28 viss bija kārtībā mašīnai vajadzēja samainīt radiatoru jo viņš bija nokalpojis savu laiku, bet ar dzesēšanu nebija nekādas problēmas, uzliku jaunu radiatoru pie viena ūdens sūkni un termostatu, atgaisoju kārtīgi karstu gaisu pūš viss ok, un tagad, kad stāv piemēram propkās sāk celties temperatūra kā nedaudz sanāk pabraukt kādus 100m uzreiz temperatūra ir uz 92 grādi mufte arī ļoti labi strādā, kādi varianti ? :doh:
Iespējams varbūt tomēr neesi nemaz tik kārtīgi atgaisojis...vai arī mufte nemaz tik labi nestrādā.
Gaisoju 2 reizes un otro reizi kārtīgi karsto gaisu pūš, un mufte man baigi jaudīgi strādā takā nezinu jāmēģina vēl gaisot citu variantu neredzu :rolleyes:
Mby udenssuknis kaut kads brakis?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
šai problemai tikai divi iemesli, gaiss vai ūdenssūknis
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
-AF- rakstīja:šai problemai tikai divi iemesli, gaiss vai ūdenssūknis
Ja ūdenssūknis ir mainīts un viņš neieķīlēja pirmajās sekundēs, tad pat pats lētākais china mēsls ar plastmasas lāpstiņām kaut vai gadu, bet nokalpos. Mufte pēc cilvēka teiktā esot gerai, nu tad atliek gaiss.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
ir redzēts ka ūdenssūknim lāpstiņas ir nepietiekami "asas" jebšu ražojuma brāķis, kas nozīmēs to, ka pie maziem RPM sūknis nespēs pietiekami dzīt antifrīzu ;) Pārbaudīts dzīvē, atšķirība starp labu un "labu" bij atik tiešām nedaudz ieapaļas lāpstiņas, un rezultās tāds...
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
-AF- rakstīja:ir redzēts ka ūdenssūknim lāpstiņas ir nepietiekami "asas" jebšu ražojuma brāķis, kas nozīmēs to, ka pie maziem RPM sūknis nespēs pietiekami dzīt antifrīzu ;) Pārbaudīts dzīvē, atšķirība starp labu un "labu" bij atik tiešām nedaudz ieapaļas lāpstiņas, un rezultās tāds...
Nav gadījies, bet nu ticu, ka arī tā var būt. Kuras firmas ražojums tas bija?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
tieši mēģināju atcerēties, bet nevaru, bet nekas dargs, no vidējās klases, fakts kā tāds, ka šrotā vnk aizbraucām beigās, nopirkām vecu OEM ar veselām lāpstiņām pa 10 un viss gerai, vairāk tai miskastei pat negribējās likt neko labāku
Rotors bija abiem no tērauda ;)
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
-AF- rakstīja:tieši mēģināju atcerēties, bet nevaru, bet nekas dargs, no vidējās klases, fakts kā tāds, ka šrotā vnk aizbraucām beigās, nopirkām vecu OEM ar veselām lāpstiņām pa 10 un viss gerai, vairāk tai miskastei pat negribējās likt neko labāku
Rotors bija abiem no tērauda ;)
Skaidrs. Nu ja gultnis ir normāls, tad lietotam OEM nav pilnīgi nekādas vainas.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
galvenais ir nenodilušas lāpstiņas, gultnis un lai netek :D
bet OEM mēdz būt arī plastmasas, tā kā...
un viss dilst
Profila bilde
Darks
Ziņojumi: 842
Pievienojies: 12 Sep 2015, 12:21
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Rīgā
Reputācija: 3
 
Manējam plastmasas izģērbas,nomainiju pret oem metalaa
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Sešpodnieks M52
Atgaisots, nevārās, zolīdi strādā termostats.
Pečkā pūš tikai aukstu.
Mēģinot vēl gaisot, uz brīdi ienāk salonā remdens gaiss, aizskrūvē radiatora skrūvi un atkal auksts gaiss.
Tomēr vēl ir gaiss? Varbūt ūdenssūknis? Liekas,ka viņš nedaudz grab.. :rolleyes:
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Darks
Ziņojumi: 842
Pievienojies: 12 Sep 2015, 12:21
Braucu ar: Traktoru
Atrašanās vieta: Rīgā
Reputācija: 3
 
man arī nevarijās ,bet kad uzbrauc uz šosejas tad tik sakās .a un negāja prom antifrīz kad lēja klāt.mby udenssuknis
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Man nevārās nevienā brīdī un antifrīzu smuki nosūca atgaisojot.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Augstos rpm ir siltums?
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
kasp1js rakstīja:Augstos rpm ir siltums?
Nop.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
tad 99% ka pečkas vārsti :bye:
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Edis_mbW rakstīja:tad 99% ka pečkas vārsti :bye:
Nu nē :dusma:
Pirms swapa bija gerai ar 1.6
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
tieši pēc swapa nav siltums? kas pa pečku?
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 
Edis_mbW rakstīja:tieši pēc swapa nav siltums? kas pa pečku?
Parastā
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super: