Dzinēja eļļa
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 25
- chevron_right
izklausaas ka kaads nav sekojis elljai liidzi. ilgi ganjau nav mainiita un dzineejs visu apeedis :)djjys rakstīja:Man tads jautajums kur var motora pazust ejla? nopirku bmw bet uz eljas supa nav vispar nekada limenja. un sledzot pa robiem taada divaina skanja, metaliski tikstj!!! tik kautkadus 10 km sanaca taa nobraukt un tag noliku bmw majas. jau nopirku ejlas filtru un elju!!! bet temperatura nekapj un lampinja tik pa reizei uz kada likuma iedegaas!!! uz instrumentu panelja pielaizot blakus eljas kvalitates indikatoram deg kautkads sarkans vards uz i burta!!! kaa lai tieku ar to galaa!!!
kas par lampinju iedegaas? temperatuuras?
paskaties arii cik ir dzeseshanas skidruma liimenis..
kādiem visiemVeeteks rakstīja:Man liekas, ka tas sarkanais vārds varētu būt oranžais inspection!?
Tāds jau man liekas visiem e36 parādās!?
ja paneli paradas pulksteņa simbols, tad ir jāveic inspection I, ja vards inspection, tad inspection II
http://www.bimmerzone.com/category/Tip_ ... ction.html
šeit ir rakstīts, kas pie katra jāveic.
nevis blad braukt kā īstam latvietiem, uz servisu aizbraucot tikai tad, kad vairs nevar pielaist vai pabraukt uz priekšu.
Tu domā, ka baigi daudz cilvēku ir, kas paši veic šitās inspekcijas?! Protams ir forši, ka tu seko līdzi savai mašīnai, bet reāli man liekas, ka 90% no tiem, kas ir 20 gadus vecu mašīnu īpašnieki, seko līdzi tikai eļļām, filtriem un riepām! Tāda ir skarbā zīves realitāte! BMW jau tāpat ir diezgan padārgs prieks dēļ defektiem, kas paši izlien - kur nu vēl, ja es pats viņus meklētu!
Bet man jau liekas, ka manam viss ir kārtībā, tikai neviens tak nebrauc apkopt mašīnu uz servisu, jo ja to varētu atļauties, tad nebrauktu ar 20 gadīgu auto! Un tas inspection parādās tikai pēc startēšanas kādas 5 sec. un tad nodziest! Jūs gribat teikt, ka jums visiem ir tooli ar ko nodzēst tos ziņojumus?!
Bet man jau liekas, ka manam viss ir kārtībā, tikai neviens tak nebrauc apkopt mašīnu uz servisu, jo ja to varētu atļauties, tad nebrauktu ar 20 gadīgu auto! Un tas inspection parādās tikai pēc startēšanas kādas 5 sec. un tad nodziest! Jūs gribat teikt, ka jums visiem ir tooli ar ko nodzēst tos ziņojumus?!
Bija man pavasarī tā inspection+pulkstenītis. Skatījos manuālī ko tas nozīmē, īsti vairs neatceros, bet nebija nekas ārkārtējs un aizbraucu uz servisu, lai nodzēstu šo paziņojumu.
Tavuprāt ar 20 gadīgiem auto brauc tikai bomži, kas neko jaunāku nespēj atļauties?Veeteks rakstīja:Tu domā, ka baigi daudz cilvēku ir, kas paši veic šitās inspekcijas?! Protams ir forši, ka tu seko līdzi savai mašīnai, bet reāli man liekas, ka 90% no tiem, kas ir 20 gadus vecu mašīnu īpašnieki, seko līdzi tikai eļļām, filtriem un riepām! Tāda ir skarbā zīves realitāte! BMW jau tāpat ir diezgan padārgs prieks dēļ defektiem, kas paši izlien - kur nu vēl, ja es pats viņus meklētu!
Bet man jau liekas, ka manam viss ir kārtībā, tikai neviens tak nebrauc apkopt mašīnu uz servisu, jo ja to varētu atļauties, tad nebrauktu ar 20 gadīgu auto! Un tas inspection parādās tikai pēc startēšanas kādas 5 sec. un tad nodziest! Jūs gribat teikt, ka jums visiem ir tooli ar ko nodzēst tos ziņojumus?!
Un BMW nav dārgs - man e36 izmaksas ir tikai nedaudz lielākas par exAudi 80 un daaaaudz mazākas par exOmegu. Dārgi ir tikai tie auto, kam iepriekšējie saimnieki ir bijuši kapeikmīļotāji.
Un to inspection var nodzēst gandrīz jebkurā sevi cienošā servisā bez maksas...
Mums te bišķi offtopics aizgāja! Bet nē, tā es negribēju teikt Marux! Tieši tāpēc es teicu, ka 90%!
Un te jau runa nebija tikai par dzēšanu inspekcijai! Viņš teica, ka jāveic tās inspekcijas. Ja es pats to darītu man paietu 3 dienas, jo neesmu nekāds mehāniķis! Bet nu tas ir sūdīgi man! Tā jau nu gan nav, ka netaisot servisos, jeb pats tādas inspekcijas mašīna līdz kliņķim novedīsies! Nestāsti te manim daugaviņa!
Un te jau runa nebija tikai par dzēšanu inspekcijai! Viņš teica, ka jāveic tās inspekcijas. Ja es pats to darītu man paietu 3 dienas, jo neesmu nekāds mehāniķis! Bet nu tas ir sūdīgi man! Tā jau nu gan nav, ka netaisot servisos, jeb pats tādas inspekcijas mašīna līdz kliņķim novedīsies! Nestāsti te manim daugaviņa!
Noignorē Inspection dzinējam ar zobsiksnu, piemēram, audi v6 dīzelim
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ir momenti kad nemaz nesagaidi zobsiksnas maiņu..
Nu kamõn. Cilvēks ar smadzenēm zobsiksnu pēc nobraukuma maina!he9600 rakstīja:Noignorē Inspection dzinējam ar zobsiksnu, piemēram, audi v6 dīzelim
inspections jau ari paradas pec nobraukuma
un ja paradas uz 5sec pec starteshanas.
nodzest tos var tāpat kā eļļas servisa indikatpru resetot http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=519
un ja tu pats laicigi mekletu un noverstu defektus, tad mashina tev ilgak kalpotu un mazak vajadzetu likt iekšā, nevis braukt kā tipiskam latvietim, kamer ritenis nenoluzt, tikmer viss ir kartiba, jo tas tak vecs auto.
zin baigi patik braukt ar auto uz 110 km/h nezinot, kas viņam ar piekari daras ne? aizdomajies tachu
un ja paradas uz 5sec pec starteshanas.
nodzest tos var tāpat kā eļļas servisa indikatpru resetot http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=519
un ja tu pats laicigi mekletu un noverstu defektus, tad mashina tev ilgak kalpotu un mazak vajadzetu likt iekšā, nevis braukt kā tipiskam latvietim, kamer ritenis nenoluzt, tikmer viss ir kartiba, jo tas tak vecs auto.
zin baigi patik braukt ar auto uz 110 km/h nezinot, kas viņam ar piekari daras ne? aizdomajies tachu
Es saprotu, ko tu saki Seeingman un pilnībā piekrītu - tev ir taisnība!
Man tas e36 ir nepilnus 3 mēnešus - 1. privātais auto! Tāpēc esmu zaļš gurķis!
Un es saprotu, ka inspections parādās pēc nobraukuma un jā, esmu skaidri informēts, kas man kur darās zem mašīnas! Viss laika gaitā tiek labots iespēju robežās! Viss ko es gribēju teikt ir - Inspections parādās pēc nobraukuma un par to nav jāsatraucas, jo tas nenozīmē neko sliktu! Vienīgais ko tas nozīmē ir to, ka atkal nabaga mašīnai nobraukums uzkrājies!
Man tas e36 ir nepilnus 3 mēnešus - 1. privātais auto! Tāpēc esmu zaļš gurķis!
Un es saprotu, ka inspections parādās pēc nobraukuma un jā, esmu skaidri informēts, kas man kur darās zem mašīnas! Viss laika gaitā tiek labots iespēju robežās! Viss ko es gribēju teikt ir - Inspections parādās pēc nobraukuma un par to nav jāsatraucas, jo tas nenozīmē neko sliktu! Vienīgais ko tas nozīmē ir to, ka atkal nabaga mašīnai nobraukums uzkrājies!
Zinu, ka offtopiks, bet nu šie zelta vārdi...he9600 rakstīja:Noignorē Inspection dzinējam ar zobsiksnu, piemēram, audi v6 dīzelim
hmm, vispar jau ja ir veleshanas ilgak palikt shaja pasaule butu velams iebraukt kada uzticama servisa un parliecinaties par auto stavokli, VIENALGA cik tas auto maksa, nevis valet ''tik cik iet'' neskatoties uz visiem pazinojumiem un ''patikamam'' skanjam no ritoshas
Parlasiju te visu, bet netieku gudrs, m42 dzinējam 318is jalej iekšā 6.5L eļļa, vai 4L??
6.5 ir tiem kam ir 6katli.
4lsemirs rakstīja:Parlasiju te visu, bet netieku gudrs, m42 dzinējam 318is jalej iekšā 6.5L eļļa, vai 4L??
Someone who knows fuck all about he's BMW.
ok, paldies
5L
man 92.gada 1,8is
pats mainīju, un auto datā arī rakstīts ka 5L
un man tgd līmenis pa smuko.
man 92.gada 1,8is
pats mainīju, un auto datā arī rakstīts ka 5L
un man tgd līmenis pa smuko.
Cik tad isti ira jalej litri ellas m52b28?
6.5 litri ellas sistema
cik daudz jālej ir atkarīgs no tā, cik rūpīgi iztecināsi veco ārā
cik daudz jālej ir atkarīgs no tā, cik rūpīgi iztecināsi veco ārā
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 25
- chevron_right