ČIPOŠANA
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
nu kam strada kam ne :) man pagaidam viss ir lieliski un viss notiekas ka iecerets :)
ietiepiigs laikam retums cilveeku, kas nesaprot, ka 4 vai 5 cilvēeki viņam stāsta vienu, ar vienādiem viedokļiem, bet nē kādam esot savādāk
nav ko dzesēt muti, ja grib braukt bez MAF, lai "iegūtu vairāk jaudas" tad ar pacientu viss ir skaidrsAgris rakstīja:ietiepiigs laikam retums cilveeku, kas nesaprot, ka 4 vai 5 cilvēeki viņam stāsta vienu, ar vienādiem viedokļiem, bet nē kādam esot savādāk
tas, ko viņš tur ķīmiķo... psc, būtu vienkārši nopircis VEMS un taisījis, ko vajag...
Lol šitais topiks normāls rēcamgabals Jēga karot ar troļļiem
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS
bļāhahahahahahaa cirks aizbrauca, klauns palika.
Bet ja nopietni, rīt ap 9.00 no rīta uzzvani jūzerim Driver no BMWpowera un pastāsti savu kaiti. Ar atslēgas vārdiem "man ir tds" ir 50% atlaide!
Edit: mļe, vecs topiks. :(
Bet ja nopietni, rīt ap 9.00 no rīta uzzvani jūzerim Driver no BMWpowera un pastāsti savu kaiti. Ar atslēgas vārdiem "man ir tds" ir 50% atlaide!
Edit: mļe, vecs topiks. :(
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Bet ja nopietni, rīt ap 9.00 no rīta uzzvani jūzerim Driver no BMWpowera un pastāsti savu kaiti. Ar atslēgas vārdiem "man ir tds" ir 50% atlaide!
jautajums ! ka tu zini ka strada? ka tu parbaudi jaudas pieaugumu ? ka tu meri atgazes?Fe Nunna rakstīja:nu kam strada kam ne :) man pagaidam viss ir lieliski un viss notiekas ka iecerets :)
veči es tā pārēcos,lāga neko nezinot pār tām programmatūrām
teksts,par gmm zondes un dačiku apiešanu vispar iespārda-tādā gadijumā man ir ātraks un ērtāks risinājums problēmas autoram. Piemetini sadalitaju,kolektoru ar fleksi pārsāģe,depo nopērc trubas visu skaisti ar magaiverenei salīmē kopa,pielīmē weber karbūzi,tam pirms tam pārurbjot dīzes ar ar 4 urbi UN attiet Cilndiri peldēs beņā,cirkstele kaut kur arī būs un būs 400lopi galvu nelauzot
BET ja nopietni un par tēmu,tad sadalenes devēju var izkodēt arā no programmas?? Vajadzēs projekta auto.
teksts,par gmm zondes un dačiku apiešanu vispar iespārda-tādā gadijumā man ir ātraks un ērtāks risinājums problēmas autoram. Piemetini sadalitaju,kolektoru ar fleksi pārsāģe,depo nopērc trubas visu skaisti ar magaiverenei salīmē kopa,pielīmē weber karbūzi,tam pirms tam pārurbjot dīzes ar ar 4 urbi UN attiet Cilndiri peldēs beņā,cirkstele kaut kur arī būs un būs 400lopi galvu nelauzot
BET ja nopietni un par tēmu,tad sadalenes devēju var izkodēt arā no programmas?? Vajadzēs projekta auto.
bez problēmām var iztikt ar gmm, to aizvietijot ar vienkāršāku devēju.
kadam kada pieredze ar m50b28 darbibas pieregulesanu/ciposanu ? kadas atsauksmes, ieteikumi, pardomas. ?
Mani interesē tiesām kas varētu pārprogrammēt vadību manam 323 95g.
Ir pārbūvēts motors:kloķene,klaņi,virzuļi no m54b30,un sadalenes no s52b32! ā un paaugstināta kompresijas pakāpe.
Vai ir kāds kas varētu šo dzelzi likt pie ticības?
Ir pārbūvēts motors:kloķene,klaņi,virzuļi no m54b30,un sadalenes no s52b32! ā un paaugstināta kompresijas pakāpe.
Vai ir kāds kas varētu šo dzelzi likt pie ticības?
Ieteikums- ja līdzekļi atļauj un ir iespēja tad iegādājies VEMS, MS vai kādu citu brīvo kompi. Tad varēsi rīkoties ar to dzelzi pēc sirds patikas. Tīri testam pietiks ar standarta ECU, bet lai izvilktu visu, kas tur motorā dzīvo, šaubos, ka pietiks.Guntars rakstīja:Mani interesē tiesām kas varētu pārprogrammēt vadību manam 323 95g.
Ir pārbūvēts motors:kloķene,klaņi,virzuļi no m54b30,un sadalenes no s52b32! ā un paaugstināta kompresijas pakāpe.
Vai ir kāds kas varētu šo dzelzi likt pie ticības?
nebiju te kadu laiku iegriezies un pa to laiku ir cirks atbraucisFe Nunna rakstīja:nu re apmeram pareizi tu stasti.... tikai lidz galam laikam neizprati visu...
cilveks kas sajedz visu to programmu panema man elementari un parlika apgriezienus no 6500 uz 7500 programma - talak es programmu pa 30 min parlodejot iebliezu ieksha un nekadu problemu... - jaa motoru bendeju bet ta ir katra pasha problema vai to grib vai ne - es GRIBU... zodes apiet vel pagaidam neesmu atradis kursh mak partaisit programmu BET ATRADISHU... gaisa masas meritaju es atstashu jo uz vinja rekjina var dabut paris lopinjus... no sakuma domaju vienkarshi mest gaisa meritaju ara un uzspraust pa taisno konisko filtru lai butu vieta radiatoram no crysler 2,7i un turbinai... bet atradas savadaka veida vieta... tapec gaisa meritajs paliks un uz vinja koniskais mesls spraudisies...
kaut kas tur runaja par haljavu --- jaa haljavas nav ... un nav akmens laikmets... PALIDZESI TU - PALIDZES TEV!!!
kas tu par cirka makslinieku kurs tev ir sastumis pilnu galvu ar sitam mulkibam
Kāds gudrāks varbūt var man pateikt, vai ar kādu no INPA/EDIABAS tūļu komplekta ir iespējams nolasīt dzinēja vadības bloka informāciju/pamainīt tur kko? Cermas, ka nerakstu kkādas muļķības, jo īpaši daudz no tā visa nesaprotu, tik cik caur INPU pieslēgties kādam blokam. Plānā ir pieslēgties m52b28 vadības blokam un pateikt, ka ir manuālā kārba, nevis tomāts, lai nebūtu nepieciešams automāta selektors P vai N pozīcijā lai pielaistu.
Tieši ar inpu neko neizmainīsi, ar ncs expert varēsi.
tur vispar nevajadzeja 2 vadus satit kopa
Ja grib lai iet, tad JĀ :)
bij domāts, ka ar to pašu kabeli/tooli to var izdarīt.Sancix rakstīja:Tieši ar inpu neko neizmainīsi, ar ncs expert varēsi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tad labi, jārokas tik pa internetu un jāmeklēpamācības rokā. Lielais paldiess.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right