Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 107
- chevron_right
Es teiktu,ka tikai motors ar sprauslam! Bet par vanosu nezinu,vai tur tie daciki atskiras Ja maina pravodku un kompi tad ari EWS jamainaRENIO rakstīja:ir sekojošs jautājums:
Kas jāmaina, ja tiek mainīts no 2.0 (98.g. - laikam m52) uz 2.8?
+ vel reduktors jaliek 4.44 lai var kaplet asvaltu
Latvijas Isi nekad nebrauks tik atri tapec panelis var palikt tas patsbosiks11 rakstīja:parastam 1.8 220km,h spidometrs bet 1.8 is 240 km,h .Tahometram sarkana iedaļa ir nedaudz zemak ka parastam 1.8 ! un pienemu kad tahometrs ar atskiras neraditu pareizi ..... pieņemu
Vel izputeju vajadzes,un karba! Man gan liekas,BET nezinu vai deres no M40 uz m42! m40 nak getrag 200(laikam),bet m42 getrag 260 (laikam)bosiks11 rakstīja:izdarit nekas parak sarezgits, nav ,,vajadzigs motors (ar izpludes kolektoru )ar kompi,spidometrs, nu pec iespejas pilnakam komplektacija ,Redektors ,karba var paliikt vecā!djjys rakstīja:Sveiki, man radusies doma 1.8 vieta ielikt IS motoru ludzu paskaidrojiet kas man veel japeerk motoram komplektaa un cik liela jezga to izdariit???
Reduktors un busasis tas pasas!
Kārbas 1:1.
Tu par M40 un M42 karbām?
E36 Getrag kārbas visas praktiski vienādas, ja neskaita izskatu :) M40 kārba der uz M50/52 etc. Atšķirīgi ir sajūgi, t.i., diametri un spararati, t.i., dempferotie un nedempferotie. Pēc grāmatas - Getrag kārbām pārnesumu skaitļi ir identiski - gan 220., gan 250. kārbai, bet tauta mēļo, ka tomēr atšķiras apgriezieni dažām kārbām, kaut gan visu slodzi uz motoru u.t.t. nodrošina ar reduktora attiecību.
nu tad viens man dabūs,kurš teica,ka nederot no m40 uz m50 tiks vairs neatceros kurš tas bija
Man pašam sākumā, kad nomainīju no AT uz manual, bija 91. gada 318i kārba Tagad būs 318is + 325i kārbas zvaigzne, kardāns, mufta.
Saku, ka 220. getradu noņēma no ražošanas un sāka ražot 250. getragu, bet iekšas ir identiskas, varbūt mazas nianses mainījās.
Grāmatas runā, ka visām getrag kārbām ātrumu ratio ir vienādi, bet par to pats 100% teikt negribu, jo neesmu pārliecināts :)
Pats galvenais - likt attiecīgajam motoram attiecīgo sajūgu
Saku, ka 220. getradu noņēma no ražošanas un sāka ražot 250. getragu, bet iekšas ir identiskas, varbūt mazas nianses mainījās.
Grāmatas runā, ka visām getrag kārbām ātrumu ratio ir vienādi, bet par to pats 100% teikt negribu, jo neesmu pārliecināts :)
Pats galvenais - likt attiecīgajam motoram attiecīgo sajūgu
der no m40 karbas uz m50 ka ari uz m20 tikai stav nepareizajā leņķi pats biju licis 240 getragu no m40 uz m20b25,bet nu par šoseju var aizmirst
Sveiki! Kas jadara ja mainu motara tilpumu? javeic parbuves sertifikacija csdd? un ka ar karbam un elektroniku?
ja jau mērķis likt tādu dzinēju, tad ar tādu slinkumu diezvai izdosies ielikt, ja jau nedauz painteresējoties goolē par šo varētu dauz ko uzzināt.
1. ko tu maini? motoru vai motora tilpumu? kā tu viņu maini?
1. ko tu maini? motoru vai motora tilpumu? kā tu viņu maini?
No kāda tilpuma uz kādu? Kas pa kārbu u.t.t.?
vinam virsrastaa ir no 2.5 uz 3.2 :d
Nekādu pārbūves sertifikāciju nevajadzēs :) 6cyl kā nekā. Kārba derēs vecā, bet vai turēs to jaudu :) Kādu laiku točna derēs, bet labāk tomēr to ZF likt. Bet atceries - ja atstāj veco kārbu, tad gan piemērotu sajūgu liec virsū.
Protams, vadību vajadzēs 3.2l dzinēja.
Protams, vadību vajadzēs 3.2l dzinēja.
sveiki , gribētu zināt, kas vēl jāmaina, ja sava 2.0 vietā lieku 2.5 ?
saki kāds ir vecais un jaunais kurš ir m52 kurš m50!
jamaina tikai dzinējs un iespējams vadiba,ja ir jaunā dzinēja (2.5) bosch vadība! ja ir tikai dzelzis tad skrūvē devejus iekšā un aidābaumanis rakstīja:sveiki , gribētu zināt, kas vēl jāmaina, ja sava 2.0 vietā lieku 2.5 ?
Kādās cenās ir pārkraut (tīri darbs) motorus? respektīvi izcelt piemēram 2.0 un ievietot 2.8.
negribu samelot,bet ja atmiņa neviļ,tad cena grozijās ap 200ls
lieku ieksa dzineju no e34 m50 ieks e36 m43
ka ir ar dzineja kronsteiniem tie laikam ir jameklee man no e36 m50?
ka ir ar dzineja kronsteiniem tie laikam ir jameklee man no e36 m50?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 107
- chevron_right