Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

09 Jan 2012, 16:53

RENIO rakstīja:ir sekojošs jautājums:
Kas jāmaina, ja tiek mainīts no 2.0 (98.g. - laikam m52) uz 2.8?
Es teiktu,ka tikai motors ar sprauslam! Bet par vanosu nezinu,vai tur tie daciki atskiras :drink: Ja maina pravodku un kompi tad ari EWS jamaina :super:
+ vel reduktors jaliek 4.44 :D lai var kaplet asvaltu :hahaha:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

09 Jan 2012, 16:54

bosiks11 rakstīja:parastam 1.8 220km,h spidometrs bet 1.8 is 240 km,h .Tahometram sarkana iedaļa ir nedaudz zemak ka parastam 1.8 :rolleyes: ! un pienemu kad tahometrs ar atskiras neraditu pareizi ..... pieņemu
Latvijas Isi nekad nebrauks tik atri tapec panelis var palikt tas pats :super:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

09 Jan 2012, 16:58

bosiks11 rakstīja:
djjys rakstīja:Sveiki, man radusies doma 1.8 vieta ielikt IS motoru ludzu paskaidrojiet kas man veel japeerk motoram komplektaa un cik liela jezga to izdariit???
izdarit nekas parak sarezgits, nav ,,vajadzigs motors (ar izpludes kolektoru )ar kompi,spidometrs, nu pec iespejas pilnakam komplektacija ,Redektors ,karba var paliikt vecā!
Vel izputeju vajadzes,un karba! Man gan liekas,BET nezinu vai deres no M40 uz m42! m40 nak getrag 200(laikam),bet m42 getrag 260 (laikam) :rolleyes:
Reduktors un busasis tas pasas! :bmw:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

10 Jan 2012, 03:03

Kārbas 1:1.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

11 Jan 2012, 15:48

Tu par M40 un M42 karbām?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

11 Jan 2012, 19:52

E36 Getrag kārbas visas praktiski vienādas, ja neskaita izskatu :) M40 kārba der uz M50/52 etc. Atšķirīgi ir sajūgi, t.i., diametri un spararati, t.i., dempferotie un nedempferotie. Pēc grāmatas - Getrag kārbām pārnesumu skaitļi ir identiski - gan 220., gan 250. kārbai, bet tauta mēļo, ka tomēr atšķiras apgriezieni dažām kārbām, kaut gan visu slodzi uz motoru u.t.t. nodrošina ar reduktora attiecību.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

12 Jan 2012, 22:35

nu tad viens man dabūs,kurš teica,ka nederot no m40 uz m50 :grrr: tiks vairs neatceros kurš tas bija :rolleyes:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

13 Jan 2012, 00:43

Man pašam sākumā, kad nomainīju no AT uz manual, bija 91. gada 318i kārba :gigigi: Tagad būs 318is + 325i kārbas zvaigzne, kardāns, mufta.
Saku, ka 220. getradu noņēma no ražošanas un sāka ražot 250. getragu, bet iekšas ir identiskas, varbūt mazas nianses mainījās.
Grāmatas runā, ka visām getrag kārbām ātrumu ratio ir vienādi, bet par to pats 100% teikt negribu, jo neesmu pārliecināts :)
Pats galvenais - likt attiecīgajam motoram attiecīgo sajūgu ;)
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is

18 Jan 2012, 02:02

der no m40 karbas uz m50 ka ari uz m20 tikai stav nepareizajā leņķi :yes: pats biju licis 240 getragu no m40 uz m20b25,bet nu par šoseju var aizmirst :giggle:
Minivikis
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 26 Jan 2012, 12:37
Braucu ar: 325i

26 Jan 2012, 20:28

Sveiki! Kas jadara ja mainu motara tilpumu? javeic parbuves sertifikacija csdd? un ka ar karbam un elektroniku?
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
ja jau mērķis likt tādu dzinēju, tad ar tādu slinkumu diezvai izdosies ielikt, ja jau nedauz painteresējoties goolē par šo varētu dauz ko uzzināt.

1. ko tu maini? motoru vai motora tilpumu? kā tu viņu maini?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
No kāda tilpuma uz kādu? Kas pa kārbu u.t.t.?
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
vinam virsrastaa ir no 2.5 uz 3.2 :d
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Nekādu pārbūves sertifikāciju nevajadzēs :) 6cyl kā nekā. Kārba derēs vecā, bet vai turēs to jaudu :) Kādu laiku točna derēs, bet labāk tomēr to ZF likt. Bet atceries - ja atstāj veco kārbu, tad gan piemērotu sajūgu liec virsū.
Protams, vadību vajadzēs 3.2l dzinēja.
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
sveiki , gribētu zināt, kas vēl jāmaina, ja sava 2.0 vietā lieku 2.5 ? :clap:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
saki kāds ir vecais un jaunais kurš ir m52 kurš m50!
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
baumanis rakstīja:sveiki , gribētu zināt, kas vēl jāmaina, ja sava 2.0 vietā lieku 2.5 ? :clap:
jamaina tikai dzinējs un iespējams vadiba,ja ir jaunā dzinēja (2.5) bosch vadība! ja ir tikai dzelzis tad skrūvē devejus iekšā un aidā :hahaha:
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
Kādās cenās ir pārkraut (tīri darbs) motorus? respektīvi izcelt piemēram 2.0 un ievietot 2.8.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
negribu samelot,bet ja atmiņa neviļ,tad cena grozijās ap 200ls
varde002
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 20 Feb 2012, 18:03
Braucu ar: swapu

27 Feb 2012, 12:15

lieku ieksa dzineju no e34 m50 ieks e36 m43
ka ir ar dzineja kronsteiniem tie laikam ir jameklee man no e36 m50?