M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 13
- chevron_right
bet lidz ar to pravotka atkal neder jo M52B25 vanusa vadi vienojas pie sprauslam!Jānis.P rakstīja:m52b25 apakša + m50 bezvanosa galva ar bosch vadību. kompresijas pakāpe sanāk lielāka nekā m50, vieglāks alumīnija bloks. Varētu būt labi.
kautkas nesaies šķersam?
nu ja virzuļa vietas javed izvirpot!Jānis.P rakstīja:b20 blokā nederēs virzuļiem diamets nepasēs.
muļķības. galvas degkameras ir praktiski vienādas, ok, laikam par 0.Xml atšķīrās ar vanos, bet tas noteikti nebūs jūtams.Jānis.P rakstīja:m52b25 apakša + m50 bezvanosa galva ar bosch vadību. kompresijas pakāpe sanāk lielāka nekā m50, vieglāks alumīnija bloks. Varētu būt labi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
m50b25 kompresijas pakāpe ir 10 un m52b25 ir 10.5
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
neba tā atšķirība slēpjas galvas degkamerā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
skaidrs, nu tad tik bloks vieglāks sanāk.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
vai tad tiešām grūti uzmanīgi pārlasīt paša veidotu topiku, viss jau paspēts n-tās reizes izrunāts. ja galva uz pleciem, tad jābūt visam skaidram, ja ne, tad nav lemts, met mieru un krāmē to stock m52b25 iekšā un priecājies.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600 ko tu te bojā nervus. nav jēgas. tāpat tā ir tukša muldešana. ja gribētu kaut ko darit tad netā sen jau būtu atradis ko un kā.
es vienkarši domaju par to pravotku es nevaru atstat M50 blokam M52 prabotku bet galva atkal ir no M52B28 tad beigas ka jadara varat pateikt vai ne?
pavisam vienkarsi!
pavisam vienkarsi!
Vaitad forums nau domats lai paskaidrotu sikak un istastit ka pareizak darit, vai tomer gudroties un iekopet tekstus no neta!
tu vnk pēc tekstiem esi kārtējais kurš uzdod tik jautājumus, bet pats netaisās neko darīt.
Būšu patikami pārsteigts ja man neizrādisies taisnība.
Būšu patikami pārsteigts ja man neizrādisies taisnība.
es macos un daru es vienkarsi jautaju ka pareizak kas man vel ir japieperk klat lai varu taisit augša šo projektu es nevelos sapirkt vienu un pectam izradas ka man vajaga pavisam kautko citu!
nesu jau miljonars lai metatos ar naudu!
nesu jau miljonars lai metatos ar naudu!
Tas jau protams ka 2,8 ar vissu to ies vel daudz labāk, nav jau liela problēma tik pie 2,8 tilpuma bet pagaidām nav interses laika un lieka piķa tādiem priekiem ar e36 sanāk laika braukt tik reti kā pēc ikdienas 1,9tdi liekās wow raķete kvdrātā pagaidām pilnīgi man pietiek.Slim rakstīja:varu derēt ka tam tavam 323 ar tiem uzlabjumiem tā pat bija max ap 200zs, savukārt 328 ar visu šito virsū būtu īzzī pari 200hp. ja ir nauda jebkuru dzinēju var uzķīlēt tā ka pa gaisu ies540i rakstīja:Ja m52b25 ir sūds tad arī m52b28 ir sūds ar lielāku tilpumu un sprauslām..mans 323 reāls pierādījums.
p.s cik paskatījos interneta plašumos ļoti, ļoti maz cilvēku tjūnē m52b25 dzinējus, parasti tomēr izvēlas b28 vai m50 2.5 motorus, tas jau arī par kko liecina
p.p.s nesaku ka 323 slikts dzinējs, bloķi virsū un tad kad iegriež abarotus iet uz urrraaaa, spēj tik stūrēt
e36
labi ne miljonār. vai tu pats taisies jaukt vaļā to motoru? vai tu zini kādus štrumus tev vajadzes lai salikut viņu atpakaļ?
štrumus man nebus gruti dabūt galvenais ir sapirkt visu to kas ir nepieciešams ta visa izveidošanai es butu pateicigs ja ut man pateiktu un es vairs nejautatu!
man netruks paligu un specjalistu kas palidzes to visu salikt kopa man tikai jasaperk vis pirms braucu pie viņiem!
man netruks paligu un specjalistu kas palidzes to visu salikt kopa man tikai jasaperk vis pirms braucu pie viņiem!
interneta rakstitais ir viens bet cilveka padoms kas tiešam ir to darijis ir pavisam kautkas cits!
LAsu un prātoju - ko varētu izdarīt M40, lai ietu zvērā? Man ienāca prātā, ka varētu suņu pajūgu iejūgt priekšā vai buras mastu uzlikt uz jumta. Tikai jautājums - ja pajūgu, tad cik suņus vajadzētu uzrāvienam līdz 100 iekš 3,5 sekundēm? Un - ja buru lieku, tad cik augstu mastu jāliek un no kāda materiāla?
P.S. Šodien mani neņemt pilnā rublī...
P.S. Šodien mani neņemt pilnā rublī...
100 zirgi zem kapota un viens kamielis pie stūres?
M50b25 iet vienādi ar m52b25 pie nosacījuma,ja abiem stock reduktori- m52 -2.93,bet m50 3.15.mathias rakstīja:M50B25 iet labāk!!
Uzliekot uz m52 tādu pašu reduktoru iet jūtami labāk.
Bet tad nāca ieplūde no m50 un tas vēl cits stāsts.
Pēdējais labojis Locis - 08 Dec 2013, 21:03, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 13
- chevron_right