Paceļam jaudu M52B25!

Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

08 Jan 2014, 13:54

540i rakstīja:
Pacha rakstīja:
540i rakstīja:Uzliec uz m50b25 m52b25 iepludes kolektoru, un izpludi, buus tev deforssets! :lol:
Nekas tur nav deforsets, motors ir vieglāks, un griež vieglāk.
Tad kapēc jau kādu laiku ir dzirdēts vārds "deforsēts" pieminot m52b25?

:gigigi: Tu gribi teikt, ka uzliekot to uz m50 padiršās 20zs? :D :D :emo:

Nu tad kā Tu to domā deforsēts ?
Maximāla grieze m52 ir pie zemākiem rpm kura ir tāda pati ..
Maximalie hp arī pie zemākiem rpm..
Motors ir par 30kg vieglāks, labāk novada karstumu, vadība ir labāka, vārsti vieglāki, 0-100km/h dinamika pēc oem datiem 1:1 kaut 20zs mazāk...Tas motors ir pat mazliet labāks, savlaik kad vizinājos 200metros 325 vispār nebija jautājums ka varētu finišēt man priekšā, man bija m50 ieplūde, 328 izplūde 3.15 bloķis, labs čipots 325 ar bloķi korpusu stabili zaudēja...
Vēl reiz saku, intereses, informācijas pēc jautāju.. Lai kaut ko vairāk tieši par tiem m52b25 uzzinātu :)
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

08 Jan 2014, 14:21

Ja nemaldos M52B25 ir arī mazāka kompresijas pakāpe, un šos motorus vispār sauc nevis deforsēts, bet dekompresēts. Mazāka kompresija, kas samazināta uz kloķenes/klaņa gājiena rēķina, līdz ar to ir tie 170zs.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

08 Jan 2014, 14:27

Maldies, m52b25 ir augstāka kompresijas pakāpe par m52b28.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 

08 Jan 2014, 14:53

jā, ekspert, tikai salīdzināti tiek m52b25 ar m50b25 :gigigi:
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

08 Jan 2014, 15:10

Un kaut kad kāds cilvēks googlē meklēs informāciju par m5x dzinēju atšķirībām un atradīs šito topiku :gigigi:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

08 Jan 2014, 15:28

kkk_24 rakstīja:jā, ekspert, tikai salīdzināti tiek m52b25 ar m50b25 :gigigi:
:doh: Tāda pati kā m50 bezvanosam un par 0.5 augstāka kā vanosam.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

08 Jan 2014, 18:35

Ruu rakstīja:Ja nemaldos M52B25 ir arī mazāka kompresijas pakāpe, un šos motorus vispār sauc nevis deforsēts, bet dekompresēts. Mazāka kompresija, kas samazināta uz kloķenes/klaņa gājiena rēķina, līdz ar to ir tie 170zs.
pilnīgas muļķības.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

08 Jan 2014, 19:30

virzuļa gāieni ir identiski m50b25 un m52b25
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

08 Jan 2014, 19:41

he9600 rakstīja:
Ruu rakstīja:Ja nemaldos M52B25 ir arī mazāka kompresijas pakāpe, un šos motorus vispār sauc nevis deforsēts, bet dekompresēts. Mazāka kompresija, kas samazināta uz kloķenes/klaņa gājiena rēķina, līdz ar to ir tie 170zs.
pilnīgas muļķības.
Pastāstīsi kā ir patiesībā? Nu tā lai man un pārējiem ir skaidrs. :)

Sent from my HTC One using Tapatalk
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

08 Jan 2014, 20:19

šitas viss jau ir izmalsts sīki, jo sīki jau n-tās reizes n-tajos topikos, varu saderēt, ka pēc mēneša vēlreiz tiks malts līdzīga nosaukuma topikā, kur kārtējais lietotājs interesēsies par jauniepirkto dzinēju. Iesaku adminiem beidzot no tiem topikiem izmakšķerēt derīgo vienā topikā uzlikt "sticky" ar nosaukumu "m50b25 vs m52b25/b28" un visus pārējos dzēst.

Pa lielam dzinējs ir tas pats (tb tilpums - cil. diametrs, kloķenes gājiens - ir tas pats, galva tā paša), atšķiras vadība ar visiem tai piesaistītajiem dzelžiem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

08 Jan 2014, 20:32

M50TUB25 vs M52B25
M50
klanis ar šālēm 140mm, ~670g
Virzulis ar gredzeniem ~370g, kompresijas augstums ~32,55mm
pirksts 22x12,8x53,8mm ~106g
M52
klanis ar šālēm 140mm, ~577g
Virzulis ar gredzeniem ~342g, kompresijas augstums ~32,7mm
pirksts 22x12,8x54,9mm ~107g

Mērījumi nav pārāk precīzi, pa rokai nekā precīzāka nebija. Kad būs laiks nomērīšu bloka augstumus un kloķenes nosvēršu. Varbūt kādam ir izārdīti M50B25, M52B28 un M52TUB28 motori?
btw
M54B30
klanis ar šālēm 135mm, ~614g
Virzulis ar gredzeniem ~314g, kompresijas augstums ~28,32mm
pirksts 22x12,8x55,8mm ~108g
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

08 Jan 2014, 23:13

Ruu rakstīja:
he9600 rakstīja:
Ruu rakstīja:k nemaldos M52B25 ir arī mazāka kompresijas pakāpe, un šos motorus vispār sauc nevis deforsēts, bet dekompresēts. Mazāka kompresija, kas samazināta uz kloķenes/klaņa gājiena rēķina, līdz ar to ir tie 170zs.
pilnīgas muļķības.
Pastāstīsi kā ir patiesībā? Nu tā lai man un pārējiem ir skaidrs. :)

Sent from my HTC One using Tapatalk
Kur rodas visas sitas idejas, pareizak sakot iluzijas, fantazijas ka m50 ir ta un sita no pirksta izzisti labaks?
Ja virzula diametrs un tilpums ir vienads ka tad vienam var but mazaks virzula gajiens?
M52 arkolektoru un izputeju jauda ir apgriezienos pavilkta uz zemo galu, logiska doma jo ikdiena braucot neviens tapat visu laiku nepish redlainaa, lidz ar to maksimalie zirgi sanak nedaudz zemaki, jo zirgspeki rekinas izmantojot rpm un grizes momentu.
Un ja daudziem laikam nav lemts saprast ko nozime griezes moments un ko izsaka ta likne attieciba pret rpm, un auto jauda asociesies tikai ar maksimalajiem zirgspekiem, tadiem ari bus brinities kapec tipa mazjaudigaks auto iet atrak par jaudigaku
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

08 Jan 2014, 23:32

Cilvēki mīļie. Nejau tikai hp un nm padara auto ātru,bet visi faktori,mainīgie,pārējie parametri un galvenokārt(manā filozofijā) braucējs. šo pamatoju ar 13.gada atklāšanas timeattack. Kur 1.8(laikam tas bija) ierindojās 2.vietā pēc laikiem. Šo visu bazaru es vēlētos attiecināt uz seeingam textu par mazjaudu kas ir "ātrāks" par lieljaudau.

Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.

Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

08 Jan 2014, 23:38

seeingman viss gludi :super: es jau vakar +/- gribeju to pašu uzrakstit :gigigi: bet aturejos lai rosas diskusija :lol: :gigigi:
Pēdējais labojis Dj_Zii - 08 Jan 2014, 23:41, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

08 Jan 2014, 23:41

zuze91 rakstīja:Cilvēki mīļie. Nejau tikai hp un nm padara auto ātru,bet visi faktori,mainīgie,pārējie parametri un galvenokārt(manā filozofijā) braucējs. šo pamatoju ar 13.gada atklāšanas timeattack. Kur 1.8(laikam tas bija) ierindojās 2.vietā pēc laikiem. Šo visu bazaru es vēlētos attiecināt uz seeingam textu par mazjaudu kas ir "ātrāks" par lieljaudau.

Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.

Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
tava gadijuma viss tur rule tapat :gigigi: un vari neiespringt ;) bet tev pa\sam sakuma jasaprot ko tu gribi darit :gigigi: likt slipi vai rumbula skrieties :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

09 Jan 2014, 12:39

zuze91 rakstīja:Cilvēki mīļie. Nejau tikai hp un nm padara auto ātru,bet visi faktori,mainīgie,pārējie parametri un galvenokārt(manā filozofijā) braucējs. šo pamatoju ar 13.gada atklāšanas timeattack. Kur 1.8(laikam tas bija) ierindojās 2.vietā pēc laikiem. Šo visu bazaru es vēlētos attiecināt uz seeingam textu par mazjaudu kas ir "ātrāks" par lieljaudau.

Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.

Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
nē, es runāju par ātrumu taisnē, tb spēju paātrināties.
tev varbūt kāds tolks ir mēģināt kaut ko regulēt vadībā, jo m50, cerams ka "413" kompis...
bet tu nekad nevari zināt kas tur ir darīts iepriekš, tāpēc labāk no sākuma vajag aizbraukt pie kāda speciālista pakonsultēties, nevis srazu pist uz chiposhanas kantori un ar putam uz lūpam bļaut dodiet man čipšus
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

09 Jan 2014, 13:13

seeingman rakstīja:
zuze91 rakstīja:Cilvēki mīļie. Nejau tikai hp un nm padara auto ātru,bet visi faktori,mainīgie,pārējie parametri un galvenokārt(manā filozofijā) braucējs. šo pamatoju ar 13.gada atklāšanas timeattack. Kur 1.8(laikam tas bija) ierindojās 2.vietā pēc laikiem. Šo visu bazaru es vēlētos attiecināt uz seeingam textu par mazjaudu kas ir "ātrāks" par lieljaudau.

Mans jautājums kā blondīne ir sekojošs.

Tad "čipot " ir jēga ? Jo mani uztrauc teikums kur kompis regulējās atpakaļ. Es neesmu biezais, bet man ir palaimējies ar īpašu dzinēju. Un es vēlētos iejaukties ecu,bet ne vems.
nē, es runāju par ātrumu taisnē, tb spēju paātrināties.
tev varbūt kāds tolks ir mēģināt kaut ko regulēt vadībā, jo m50, cerams ka "413" kompis...
bet tu nekad nevari zināt kas tur ir darīts iepriekš, tāpēc labāk no sākuma vajag aizbraukt pie kāda speciālista pakonsultēties, nevis srazu pist uz chiposhanas kantori un ar putam uz lūpam bļaut dodiet man čipšus
Viņam ir stock m50 vadība, ne 413.. Dzinējs nav ar vanosu!!
Profila bilde
Riccijs
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 21 Nov 2011, 14:49
Braucu ar: Rigas Satiksmi

12 Jan 2014, 20:21

Un labākais dzinējs ir !?
Visādi strīdīgi jautājumi te !
Sezonas atklāšanā vajadzēs likt strīpā visus !
2.5 pret 2.5 vanos
2.5 ar 2.8 iekšām pret 2.8 parasto
Un tā tik uz priekšu, bet atkal problēma ir tās blīves :hahaha:
Sāksies problēmas man apgriezieni staigā, ātrais reduktors, riepas švakas ! Bet nu kaut ko vajadzēs noorganizēt !
Attēls
Kas mīlēts, Tas ar rokām vīlēts !
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

12 Jan 2014, 20:32

Riccijs rakstīja:Un labākais dzinējs ir !?
Visādi strīdīgi jautājumi te !
Sezonas atklāšanā vajadzēs likt strīpā visus !
2.5 pret 2.5 vanos
2.5 ar 2.8 iekšām pret 2.8 parasto
Un tā tik uz priekšu, bet atkal problēma ir tās blīves :hahaha:
Sāksies problēmas man apgriezieni staigā, ātrais reduktors, riepas švakas ! Bet nu kaut ko vajadzēs noorganizēt !

Nav reāli salīdzināt, ja nu vienīgi uz laiku, viena bundža, viens draivers un katru reizi ar citu dzinēju.200metros riepas reduktors, svars, starts, motora stāvoklis izsaka vairāk nekā tev ir standarta 2,5 vai standarta 2,8.., tas ja grib objektīvi mērīt, bet nu tam visam nav jēgas uz ikdienas auto, kā arī ir ražotāja dati par paatrinājumu 0-100 kur viss ir redzams..
e36
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

12 Jan 2014, 20:59

LV un pie Bertas varētu tikt tikai kādos 22-24 janvāris. Tad arī apskatīšos kas pa pc stāv klāt. Šobrīd esmu Esti un otrā mēneša pusē būšu klaipēdā/viļņā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !