m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 24
- chevron_right


Nu tas vismaz izskatās pēc kolektora, nevis tie visi pusotrskolektors = zirneklis

Kāds var iemest kādu jēdzigu ebay link vai ko tādu jo es neatrodu neko zem 230

Vo, odzem labais ir
Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA



Being second is being the first of the losers. /Senna/

Tas nav man. Es tikai sagriezu/saķēru/samēriju. Metināja čomsTomSkarsts rakstīja:Vo, odzem labais ir![]()
![]()
Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA

IS kolektors kā trubu izejmateriāls ir ok jo trubu diametrs ir 1:1 ar s50

Tā nowrapot ir tā vērts vispār? Tas wraps jau laikam nav dārgs? neatceros.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Cik vidēji maksā oem s50 kolektors? Kāds ir jaudas pieaugums?

Ir redzēti pa 200 eur, ir redzēti arī par 600 eur. Par jaudas pieaugumu nez., tas jājautā kādam, kas ikdienā pārvietojas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Par to cik labs ir vēl jātaisa dyno tests vismaz, ar šādu un ar stockTomSkarsts rakstīja:Vo, odzem labais ir![]()
![]()
Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA


Sliktāk nepalika-AF- rakstīja:Par to cik labs ir vēl jātaisa dyno tests vismaz, ar šādu un ar stockTomSkarsts rakstīja:Vo, odzem labais ir![]()
![]()
Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA

Un kad turbočipā regulēja bija ļoti priecīgs kā auto iet

stendu gribās bet pa priekšu vajag vēl šo to sadarīt
P.S. auto ar šo kolektoru ieguva 2. Vietu A grupā e36 atklāšanas dragā.


Neesmu eksperts, bet man likās, ka nevar būt nekas sliktāks par tiem stock kolektoriem.-AF- rakstīja:Par to cik labs ir vēl jātaisa dyno tests vismaz, ar šādu un ar stockTomSkarsts rakstīja:Vo, odzem labais ir![]()
![]()
Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Par s50 kolektoru runajot, nekads uber jaudas pieaugums enak klat no plika kolektora, bet gan dzinejam vieglak elpot paliek, tapec visi parejie uzlabojumi IR vairak jutami.
Bet s50 kolektoram I Ari savi minusi, trubu garums ne tuvu nav vienads, pats esmu lejis ideni ieksaa un parbaudijis, lidzarto tas nav ideals kolektors
Bet idealu kolektoru atlauties var ne kurs katrs. Katra zinu s50 kolektors pietiks da jbkadam b28
Bet s50 kolektoram I Ari savi minusi, trubu garums ne tuvu nav vienads, pats esmu lejis ideni ieksaa un parbaudijis, lidzarto tas nav ideals kolektors
Bet idealu kolektoru atlauties var ne kurs katrs. Katra zinu s50 kolektors pietiks da jbkadam b28
...

S50 kolektoru var arī sev iestumt ānītī, ja nedari neko citu. Kombinēt vari, darīt var da jebko, bet vīlēt atmo BMW, cerot uz uber jaudu, vairumā gadijumu jāņem ir detaļas no M motoriem. Nu jēga kāda? Labāk pussprādzis S50, kuru vēlāk pārlasīt. Izmaksas tuvu 1:1 nostāsies. Ja grib mēmo jaudu, jāņem turbo projekts jābīda, ar atmo tāda dārga bakstīsanās vien ir

Tūlīt tevi nories, ka cirvis un turbo nedrīkst budget būvēt un visam jābūt top zustand pa hz cik štukām un uzreiz iet runas par 500hp. Nez kapēc par NA neviens par budget neko nesaka un 500hp nepiemin arīfunkyasshit rakstīja:S50 kolektoru var arī sev iestumt ānītī, ja nedari neko citu. Kombinēt vari, darīt var da jebko, bet vīlēt atmo BMW, cerot uz uber jaudu, vairumā gadijumu jāņem ir detaļas no M motoriem. Nu jēga kāda? Labāk pussprādzis S50, kuru vēlāk pārlasīt. Izmaksas tuvu 1:1 nostāsies. Ja grib mēmo jaudu, jāņem turbo projekts jābīda, ar atmo tāda dārga bakstīsanās vien ir

Ja mērķis 300hp, tad es arī krietni labprātāk uz 2.5 mestu gliemezīti, nevis mēģinātu no NA mistiski to izspiest.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Jautājums, tad kurš cilindrs bija tilpuma visīsākais? 6ais? Ja jā tad tas nav nekas traks, bet gan pareiziArmando rakstīja:Par s50 kolektoru runajot, nekads uber jaudas pieaugums enak klat no plika kolektora, bet gan dzinejam vieglak elpot paliek, tapec visi parejie uzlabojumi IR vairak jutami.
Bet s50 kolektoram I Ari savi minusi, trubu garums ne tuvu nav vienads, pats esmu lejis ideni ieksaa un parbaudijis, lidzarto tas nav ideals kolektors
Bet idealu kolektoru atlauties var ne kurs katrs. Katra zinu s50 kolektors pietiks da jbkadam b28

karoč ja gribi īsto un pareizo zirnekli vajag kaut ko šitādu:
(bildē 1.8is motoram veidots kolektors)
izmaksas - 600-900 eur atkarībā no motora cilindru skaita
izmaksas - 600-900 eur atkarībā no motora cilindru skaita


Starp TA un OEM M3 zirnekli ir kāda starpība? Iekšējie diametri atšķiras?

Rottus, kāda jēga no tik liela? Es cik esmu interesējies par IS būvēšanu, lasot tajos 318ti un 318is forumos US/UK, visi saka, ka zirneklis M42 ir mazākā problēma un pat ar dārgiem aftermarket attiecībā pret oriģinālo īsti daudz iegūt nevar, jo viņš jau ir equal length un tur viss ir kārtībā. Protams, ja viss stainless steel, skaņa patīkamāka un svars mazāks, bet nedomāju ka performance ietekmē.
Rekur piemēram B18C dzinēja, kurš ir līdzīgs (B18B1 līdzīgs M42B18) tikai krietni agresīvāks, un ne tuvu netaisa tik resnus ar visiem 200hp.
Rekur piemēram B18C dzinēja, kurš ir līdzīgs (B18B1 līdzīgs M42B18) tikai krietni agresīvāks, un ne tuvu netaisa tik resnus ar visiem 200hp.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

lieta tāda ka tev ie e36 un ahujennie plāni bet tāpat nekas nesaies, bet idejas tev labasTomSkarsts rakstīja:Rottus, kāda jēga no tik liela? Es cik esmu interesējies par IS būvēšanu, lasot tajos 318ti un 318is forumos US/UK, visi saka, ka zirneklis M42 ir mazākā problēma un pat ar dārgiem aftermarket attiecībā pret oriģinālo īsti daudz iegūt nevar, jo viņš jau ir equal length un tur viss ir kārtībā. Protams, ja viss stainless steel, skaņa patīkamāka un svars mazāks, bet nedomāju ka performance ietekmē.
Rekur piemēram B18C dzinēja, kurš ir līdzīgs (B18B1 līdzīgs M42B18) tikai krietni agresīvāks, un ne tuvu netaisa tik resnus ar visiem 200hp.

Lieta tāda, ka tev smadzenes apasiņo sūdīgāk nekā metamo. Klubā labi, bet dzīvē nesaies.K.F. rakstīja:lieta tāda ka tev ie e36 un ahujennie plāni bet tāpat nekas nesaies, bet idejas tev labas
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 24
- chevron_right