M57 swap
Nu ja. Speed signal man ir pielikts pie kloķenes.
RPM ir cita opera.
RPM ir cita opera.
Labs info!kamis rakstīja: ↑23 Dec 2021, 10:00 Liku m57 dīzeli E46 benzīna bundžā.
300 eur par apkari, bet bija pašam jālasa nost no noklapējuša motora.
300 eur bloks kopā ar galvu.
250 eur Jauns spararats, jo bija automāts.
300 eur performances kurvis.
150 eur keramiskais sajūga disks.
120 eur ZF kārba.
70 eur refuktora pārbūve (no 3.0 dīzeļa kārbas, lai savienotos ar 2.0 dīzeli)
150 eur savilka vadus.
300 eur Eļļas, blīves un citi sīkumi.
70 eur Downpipe
150 eur regulācija.
Noteikti ir vēl kas ko esmu aizmirsis.
Papildus ir uzlikts 3.5 sprauslas, portēta galva, vārstu atsperes un E90 turbīna. Rezultātā 310 zs un 750 grieze.
E46 bundžā šī skaitijās vienkāršota pārbūve, līdz ar to CSDD bija tikai jāpiereģistrē pa jaunam.
Šobrīd ir metināts 2.0d reduktors un 2.8 pusasis. Divu gadu laikā transmisijā nekas nav norauts, vai izbeidzies.
Tik vēlējos uzzināt ir kādi kontakti kurš varētu savienot vadus pareizi? iekš e36 tds kramēšu m57 no e39 no tās pravotkas jaw domājot galva iesāpas!