Galvas blive
temperatūra ir it kā ok.. nekas nekur baigi nekarst.. šodien neesmu kustinājis, arī vakar nekustināju un baigais eļļas pleķis zem autiņa..
iešu uzmest aci, moš gudrāks palikšu..
iešu uzmest aci, moš gudrāks palikšu..
Tā tā m52b25 2.3. čoam e39 šaize sanaca. Zvana sakot ka nesilda "pečka". Tad Pēkšni sāk motrs karst un galvenakais brauca talak kamer līdz sarkanai lampiņai neaidzinis!!!!( ). Zvanot man jautā - "Ko darīt?"
Un es pat nez ko teikt. It ka zinot ka tur aluminija viss... Tur jamet ara motors jacel iekšā cits, bet neuzdrisktejos pateikt uzreiz
Un es pat nez ko teikt. It ka zinot ka tur aluminija viss... Tur jamet ara motors jacel iekšā cits, bet neuzdrisktejos pateikt uzreiz
izgāju ārā, uzmetu aci, eļļa ir tecējusi, bet ne no mana.. tur pirms manis stāvēja citroens.. tas tur ir tecējis, jo čalis tā teicās, ka viņam eļļa iztecēja..
uzmetu vēlreiz aci visam.cik nu no tā visa saprotu.. it kā viss rūc normāli, nekas nekur baigi nekarst. mazliet izbraucu, daudz ne, mazliet tikai.cerams ka pēc eļļas maiņas viss būs ok un pazudīs tas "kefīrs" biezu putu izskatā..
uzmetu vēlreiz aci visam.cik nu no tā visa saprotu.. it kā viss rūc normāli, nekas nekur baigi nekarst. mazliet izbraucu, daudz ne, mazliet tikai.cerams ka pēc eļļas maiņas viss būs ok un pazudīs tas "kefīrs" biezu putu izskatā..
Man kāda "tante", ļoti kompotenta auto indženierijā, teica, ka var pielikt pirkstu pie tā kefīra un tad kefīru pie mēles, ja ir pretīga garša-tad tosols (laikam tad kardik), bet, ja bezgaršīgs, tad satraukumam nav pamata!
Saku to, jo zinu kā ir, ja ir nemiers par mašīnu, katrs mazākais padoms dod cerību pārbaudīt un diagnosticēt!
Saku to, jo zinu kā ir, ja ir nemiers par mašīnu, katrs mazākais padoms dod cerību pārbaudīt un diagnosticēt!
Kad nopirku savu pirmo auto, tad arī bija ziema un pārāk daudz nesajēdzu no tā tolaik, tādēļ arī domāju - galvas blīve, galvas blīve. Visticamāk, ka tā nav. Ziemā mašīnas dūmo un zem korķa veidojas kondensāts. Uztraukties vari sākt tad, ja vai nu antifrīzā ir plāna eļļas kārtiņa virsū, vai tad, ja izvelkot eļļas nūju ārā, tur arī ir kafija ar pienu. Tā kā visticamāk, ka viss ir ok.
visticamāk ielēja antifrīzu uz ziemu un atgaisot nerubīHazard rakstīja:Tā tā m52b25 2.3. čoam e39 šaize sanaca. Zvana sakot ka nesilda "pečka". Tad Pēkšni sāk motrs karst un galvenakais brauca talak kamer līdz sarkanai lampiņai neaidzinis!!!!( ). Zvanot man jautā - "Ko darīt?"
Un es pat nez ko teikt. It ka zinot ka tur aluminija viss... Tur jamet ara motors jacel iekšā cits, bet neuzdrisktejos pateikt uzreiz
man tak arī tāds klauns "iesmērēja" mašīnu, kad, braucot mājās, sāka karst, sapratu, kāpēc tik lēti, bet izrādīja, ka nav mācējuši atgaisot ar savu svaigo antifrīzu un pieslapinājuši bikses, ka galva beigta. bez tam tie motoriem nemaz tā blīve un pati galva tik ātri un viegli kopā nefišas.
un kā tu no m52b25 dabūji 2.3?
Nu tak pec apjoam m52 2.3(2494cm3 ) ir kā m50 2.5(2494 cm3) vai tad nē? Un 2.8 ir 2.8(2793cm3) ? Vnk pieradis ka saldizni m50 ar m52 salidzina ka m50b25 = ar m52 motora 2.3
Jā, bet te sliktak, ka cilveks ir paris reiz lidz lampiņai aizdzinis temperaturu + tukša karstaja radiotora un karsta sistema dalejis "auksta" tosola un aida talak braukt uzreizkristapskarlis rakstīja:Kad nopirku savu pirmo auto, tad arī bija ziema un pārāk daudz nesajēdzu no tā tolaik, tādēļ arī domāju - galvas blīve, galvas blīve. Visticamāk, ka tā nav. Ziemā mašīnas dūmo un zem korķa veidojas kondensāts. Uztraukties vari sākt tad, ja vai nu antifrīzā ir plāna eļļas kārtiņa virsū, vai tad, ja izvelkot eļļas nūju ārā, tur arī ir kafija ar pienu. Tā kā visticamāk, ka viss ir ok.
Uzsvars ir uz to, ka tas ir 2.5, nevis 2.3 motors.
Nu jā tad skaidrs, nu 2.3 tādēļ, ka zirdzinu pamaz līdz 2.5
zirdziņi šim mazāk... laikam visi nav radīti saprast to, ka motora jaudu neraksturo maksimālie zirgspēki.
piemērs iz dzīves, fūrei ir 500 zirgi un kaut kādam lambo ir 500 zirgi, lambo fūres kravu kalnā uzvilkt nevar, jo lambo ir 550Nm bet fūrei ~1500Nm
svarīgs ir griezes moments, kāda ir tā līkne un kādos RPM tas sasniedz maksimumu, no šiem diviem arī veidojas zirgspēki.
noliekot m50b25 un m52b25 uz strīpas būsi mega izbrīnits nah tie 170 zirgi skrien tik labi.
lai gan rezultāts arī īsti nebūs salīdzināms, ja ņem vērā auto vecumus un ar kādu "precizitāti" rūpnīcā tos motorus liek kopā
piemērs iz dzīves, fūrei ir 500 zirgi un kaut kādam lambo ir 500 zirgi, lambo fūres kravu kalnā uzvilkt nevar, jo lambo ir 550Nm bet fūrei ~1500Nm
svarīgs ir griezes moments, kāda ir tā līkne un kādos RPM tas sasniedz maksimumu, no šiem diviem arī veidojas zirgspēki.
noliekot m50b25 un m52b25 uz strīpas būsi mega izbrīnits nah tie 170 zirgi skrien tik labi.
lai gan rezultāts arī īsti nebūs salīdzināms, ja ņem vērā auto vecumus un ar kādu "precizitāti" rūpnīcā tos motorus liek kopā
Veca patiesība - Horsepowers sells cars, torque wins the race
sveiki... ja auto ir izpusta galvas blive, tad varetu but ka del ta auto necel apgriezienus ?
Par kādu motoru iet runa?
1.8is.. ir tada lieta ka izpusta galvas bliive bet lidz ar to ari apgriezieni necelas augstak pa 2500... vai tas varetu but del blives vai ari kas cits vel tur ir nojucis
Nu, ja tosols tiek uz cilindriem, tad nekā laba tur nevar būt... Protams, ka jaudai jāpazūd.