Liels degvielas patērīņš
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- chevron_right
Jo kamēr motors nav uzsilis, tiek dots liesāks degmaisījums, līdz ar to var rasties palielināts degvielas patēriņš.
No sākuma nomaini termostatu, tad skatīsimies tālāk.
P.S. Ja ikdienā sanāk mazus gabalus braukt un ar aukstu motoru, tad nav brīnums par tādu patēriņu.
No sākuma nomaini termostatu, tad skatīsimies tālāk.
P.S. Ja ikdienā sanāk mazus gabalus braukt un ar aukstu motoru, tad nav brīnums par tādu patēriņu.
paldies.. aizmaukshu jau riitaa nomainiit.. tad buus jaaskataas.. savaadaak jau domaaju ka nau jeegas braukt ar tik mazu motorinju taapat eed kaa lielais.. :)
Nu lielais arī need 15,5litri mierīgi braucot
nu ar pilnu baaku kas ir 60 litri.. es varu nobraukt 250 juudzes.. kas ir 400 kilometri.. tas ir taa mieriigi braucot..
nu es nedomaaju ka tas ir normaali...
nu es nedomaaju ka tas ir normaali...
nav tas normāli, man tgd nobraukti 310km un bākā vēl ir pāri 30litriem
zondes , termostats, sveces, g.masas meritajs , degvielas suknis uz mirsanas stadijas,motor mirst ,,,, !!! kautkur seit ta vaina ari buss, respektivi Diagnostika !!
Vairāk velk uz zondes izbeigšanos!
nu jaa bet cik saprotu tad 94 gada mashiinai taadu diagnostiku diezgan gruuti uztaisiit... :(
sveces pirms meenesha nomainiju.. pilniigi svaigas.. pameiginaashu to termostatu.. kas ir zonde nau nejausmas...
vispaar ir doma ielikt 2.8 motoru.. taakaa varbuut vnk nomainiishu motoru.. te anglijaa kkaadi dziljaaki remonti maksaas to pashu naudu... bet nu ok.. vienalga paldies visiem par padomu..
sveces pirms meenesha nomainiju.. pilniigi svaigas.. pameiginaashu to termostatu.. kas ir zonde nau nejausmas...
vispaar ir doma ielikt 2.8 motoru.. taakaa varbuut vnk nomainiishu motoru.. te anglijaa kkaadi dziljaaki remonti maksaas to pashu naudu... bet nu ok.. vienalga paldies visiem par padomu..
Starpcitu, tepat ir topiks par zondi:
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=142
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=142
Nu protams, labāk netērē naudu remontam un liec to 2.8, ja vien vinš ideālā stāvoklī
P.S. diagnostiku var uztaisīt normālā kantorī
P.S. diagnostiku var uztaisīt normālā kantorī
nomaini pa preikšu to termostatu un tad domāsviktors rakstīja:nu ar pilnu baaku kas ir 60 litri.. es varu nobraukt 250 juudzes.. kas ir 400 kilometri.. tas ir taa mieriigi braucot..
nu es nedomaaju ka tas ir normaali...
man ari ir uzradies jautajums!
tatad 318IS, 95gada kupeja, ir tada problema, ka ed padaudz degvielas tasir ap 15l, jauda paradas tik kkur ap4 tukst, apgriezienu! lidz 4 liekas ka mokās,!kadi ieteikumi kas varetu but?
tatad 318IS, 95gada kupeja, ir tada problema, ka ed padaudz degvielas tasir ap 15l, jauda paradas tik kkur ap4 tukst, apgriezienu! lidz 4 liekas ka mokās,!kadi ieteikumi kas varetu but?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
zonde, motors tiek parliets ar degvielu, ka uzvedas apgriezieni aukstam/ siltam motoram. nau izteikta degvielas smaka no atgazem?
...
izteikti neleka apgriezieni! mazliet ta kautkur 1 mm amplitudā! smaka vairak taka pec tosola, bet tosols nav novērots ka būtu pazudis! zonde tika kadu laicinu atpakal pārbaudita, teica ka stradajot labi! likas jau ka zonde tadel tika braukts pārbaudit!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Tad meklē sūci degvielas padeves sistēmā Bet, ja nopietni, tad aizbrauc vēlreiz, lai paskatās to zondi. Vēl vari pamēģināt atvienot akumulatoru uz kādām minūtēm 15, tad pievienot atpakaļ. Kad pievieno atpakaļ, tad kādas minūtes 10 parūcini tukšgaitā, tad pabraukājies pa rajonu mierīgi, tad mazliet asāk. Bet, ja zonde beigta, tāpat tolks nebūs.
Īsāk sakot, aizbrauc uz normālu diagnostiku, kur paskatīsies ne tikai, vai zonde strādā
Īsāk sakot, aizbrauc uz normālu diagnostiku, kur paskatīsies ne tikai, vai zonde strādā
nu vel jau var but ari arejais gaisa t sensors, kurs liek autinamn domat ka patstavigi ara auksts gaiss, ka del tiek gasts ieksa vairak bendzis, bet ir ta ka reali ja neesi ar mieru mainit pats visu pec kartas, tad labak tiesam dari ka dogma teica un brauc uz diagnostiku!ega rakstīja:izteikti neleka apgriezieni! mazliet ta kautkur 1 mm amplitudā! smaka vairak taka pec tosola, bet tosols nav novērots ka būtu pazudis! zonde tika kadu laicinu atpakal pārbaudita, teica ka stradajot labi! likas jau ka zonde tadel tika braukts pārbaudit!
vel ja tomer gribi pats cinities, tad rauj ara ecu un meri ar testeri sensorus pie attiecigajiem piniem, pieraksti rezultatus, salidzini ar to ka jabut, bet to tikai tad ja pasam ir tiesam saprasana un uzticiba saviem spekiem
...
ienāca vēl doma prata, tadas pazimes nevaretu but dēl beigtas galvas blives? jo ka jau teicu atgazes ož pēc salda, tipa taka pēc tosola? silta laika, ari mazliet balti dūmi!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
nee nee, blivi liec miera! tad tev butu problemas ar tempreturam, piedarbinot kadu laiku raustitos apgriezieni, vai ari butu grutak piedarbinat, dzeses sistema butu zem palielinata spiediena, ka rezultata trubas spragtu nost utt. pats teici ka dzeses skidrums nezud! dumi tev tadi del palielinata degvielas daudzuma.
...
Kur atrodas tas āras temp. devējs, kas stāsta dzinējam, kāda temperatūra ārā?Armando rakstīja:nu vel jau var but ari arejais gaisa t sensors, kurs liek autinamn domat ka patstavigi ara auksts gaiss, ka del tiek gasts ieksa vairak bendzis, bet ir ta ka reali ja neesi ar mieru mainit pats visu pec kartas, tad labak tiesam dari ka dogma teica un brauc uz diagnostiku!
vel ja tomer gribi pats cinities, tad rauj ara ecu un meri ar testeri sensorus pie attiecigajiem piniem, pieraksti rezultatus, salidzini ar to ka jabut, bet to tikai tad ja pasam ir tiesam saprasana un uzticiba saviem spekiem
Ja nemaldos, tad šiem dzinējiem viss vadās pēc motora temperatūras.
jap, tev taisniba! nebiju pieversis uzmanibu tamn ka runa iet par isu, tapec automatiski parkeru ka pa m50 iet runa
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 9
- chevron_right