TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 35
- chevron_right
gaisa masa meritajs vish visu lietu izdara! man zonde nav pat pieslekta!
kolektors tur ja nemaldos pat 1.5 barus
sprauslas man stav no airo saba 2,3 turbo dzineja ar 4,5 baru spiedienu
kolektors tur ja nemaldos pat 1.5 barus
sprauslas man stav no airo saba 2,3 turbo dzineja ar 4,5 baru spiedienu
sprauslas ar 4.5 baru spiedienu... zinaji ka degvielas spiedienu maina spiediena regulators reikas gala nevis sprauslas?
un ka tev gaisa masas meritajs var visu lietu izdarit ja viņam ir savs maksimums gaisa plūsmas, uz kuras viņš dod maksimālo voltāžu, stipri šaubos, ka pat 1 baram pietiktu.
un ka tev gaisa masas meritajs var visu lietu izdarit ja viņam ir savs maksimums gaisa plūsmas, uz kuras viņš dod maksimālo voltāžu, stipri šaubos, ka pat 1 baram pietiktu.
Iet ta ies, bet lietderības koeficients šādam setupam ļoti mazs, t.i., ja piestrādā, var panākt vairāk
seeingman rakstīja:sprauslas ar 4.5 baru spiedienu... zinaji ka degvielas spiedienu maina spiediena regulators reikas gala nevis sprauslas?
un ka tev gaisa masas meritajs var visu lietu izdarit ja viņam ir savs maksimums gaisa plūsmas, uz kuras viņš dod maksimālo voltāžu, stipri šaubos, ka pat 1 baram pietiktu.
man ir stok sab sprauslas ar 320cc pie 3,5 bar degvielas
un protams ka zinaju ka degvielas spiedienu regule regulators
stok regulators ir deportets un ir uzlikts mehaniski regulejams plus vakuma trubina kas padod lielaku spiedienu pie bariem un atmetosties pie vakuma samazina
negribu te gudri izteikties par to gmm bet vis tur ir ok un strada
viewtopic.php?f=18&t=745
viewtopic.php?f=18&t=745&start=140
http://www.youtube.com/watch?v=0TIlFgPo ... ture=g-upl
Pēdējais labojis vistinsh - 21 Nov 2012, 23:50, kopā labots 1 reizi.
stradat ieswpejams strada bet ne tik labi ka vajadzētu, pieļauju, ka vadībā sagriezts, lai kad iestājas mafa maksimums tad pilns degvielas impulss, tālāk pateicoties advancetajam regulatoram mainās degvielas spiediens un pie nemainiga impulsa, pie lielāka spiediena ir vairāk degvielas. tam visam sekas varētu būt, ka vienā brīdi ir konkrēti par treknu otrā var iebraukt liesajā.
te turbīnai efektīvais spiediens parādās pie cik rpm?
te turbīnai efektīvais spiediens parādās pie cik rpm?
tu drusku neizproti! man nav tikaj mehaniski uzgriests spiediens un kursh mainas! man ir paregulets vadibas bloks (chips) tiesi sim dzinejam sim sprauslam
impuls aizdedze vis ir ka vajag
tapec ari vis iet un brivi var pust stok dzineja 1 baru!
atkariba no slodzes un parnesuna
plus minus 3 vai 4 rpm sak pust
un neviena bridi nav ne liesais ne treknais jo ja parauj lieso ata blive un virzuli! atgazes ir piereguletas lidz idialam
impuls aizdedze vis ir ka vajag
tapec ari vis iet un brivi var pust stok dzineja 1 baru!
atkariba no slodzes un parnesuna
plus minus 3 vai 4 rpm sak pust
un neviena bridi nav ne liesais ne treknais jo ja parauj lieso ata blive un virzuli! atgazes ir piereguletas lidz idialam
es visu saprotu kas tev tur ir idarīts, es tikai filozofēju, kas tev tur notiek, kad turbīnai parādās efektīvais spiediens, tajā brīdī mafs aiziet redlainā, bet motora ierītais gaisa daudzums vēl mainās, ko mafs vairs neredz - kā tiek regulēta degvielas padeve, tajā intervālā. Nu pie 4k rpm es domāju tur prosta tiek gāzts iekšā dahuja degvielas un pohuj, pie tik lieliem apgriezieniem uz trekno darbsies tapat normāli, kaut vai max jaudu dabūsi, ja būs nedaudz uz liesā pusi.
nu nez regulesanas bridi ka gaja atgaze arpus normas tika kompi mainiti parametri(kad tika regulets chips) un vareja brivi jau griest vairak! zondes man nav man visu dara gmm !
nenoželo naudu ieliec AFR dačiku,lai zinātu,kas tur notiek
man vish vienkarshi nav vajadzigs jo zinu ka tur vis ir chiki ar atgazem un degvielam!
vienā teikumā -trīs valodas ! anglicisms un rusicisms mūs nobendēs.Kobreti rakstīja:nenoželo naudu ieliec AFR dačiku,lai zinātu,kas tur notiek
darba ļaudīm būtu saprotamāk, kā platjoslas lambda zonde, vai gaisa/degvielas/attiecības devējs. vai (platjoslene).
ta tika izmantota pie reguleshanas(chipa) savam acim redzeju ka vis ok un nav tur ko luret katru dienu taja dachika neko jaunu neieraudzishu tapat
kamēr espats nepielikšu tev plastjoslas lambdu, es neticēšu, ka tev ir stoihiometrisks maisījums visā rpm diapazonā, jo tā vienkārši nav un nevar būt.
Ko nozime stoihiometrisks degmaisijums?
google vecīt
Blin, tik gruti bija ierakstit 14.7:1?
Es tik nesaprotu kapec turbodzinejam butu baigi jaraizejas par 14.7:1, drizak iegazt vairak degvielu lai nekas nesakuust
Es tik nesaprotu kapec turbodzinejam butu baigi jaraizejas par 14.7:1, drizak iegazt vairak degvielu lai nekas nesakuust
droshi brauc ciemos sledz savu platjosleni un un pie reizes izvizinashu un redzesi ka ne tukshgaita ne slodze atgazes nebus lielakas pa 3seeingman rakstīja:kamēr espats nepielikšu tev plastjoslas lambdu, es neticēšu, ka tev ir stoihiometrisks maisījums visā rpm diapazonā, jo tā vienkārši nav un nevar būt.
A kāpec tu doma es saku,ka nav ideāls degmaisījums, pirmkārt ne vienam, kur nu vēl turbomotoram tāds visā apgriezienu lokā parasti nav.Wcoast rakstīja: Es tik nesaprotu kapec turbodzinejam butu baigi jaraizejas par 14.7:1, drizak iegazt vairak degvielu lai nekas nesakuust
turbomotors var ari bruakt ar stoihiometrisku maisījumu viss atkarīgs no kompresijas pakāpes un EGT
ir runataji un ir daritaji! izskatas ka te viens tikaj gudri runa bet pats neko nav izdarijis un uzbuvejis!
nu tā kā tādi bērni jej bogu, tulīt vēl sāks ar apvainojumiem mētāties
BMW-Big Money Waste
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 35
- chevron_right