dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 350
- chevron_right
tatad joprojam nomoka problema ar m42b18 apgriezienu raustisanas un neiesanu kaa nakas...
tatad viss sakas, ka paskerejos pa ezeru ziemaa un saka burbolot siltu piedarbinot...
izdariju daudz, izmeriju pretestibas svecvadiem, skruveju ara sveces parbaudiju, meriju suknim spiedienu, abratku, tuksgaitas regualtorus mainiju, MAF, sledzos pie diagnostikas, kompresiju meriju, viss
vienigais, ko varej pateikt, ka zonde strada ar 0.6 koeficentu, ja vajag no 0.49-0.51 idealakaja gadijuma!
tad nu paris dienas atpakal atvienoju zondi un auksts iet ka nekad vel nebija gaajis - loti ok prieksh is
jutami labaka un atsdaucigaka masina palika... :)
iedarbinot siltu, taka burbulo uz vietas, - visa masina supjas, bet apgriezieni skatoties panelii + - ok, nav ka ieprieks, par 1000 apgr. staigaja ,bet tas varbut ka zondes nav un nedaudz taka parlej tapeec ta daras?
reali vajadzetu citu zondi pameginaat..?
šo zondi pirku jaunu laikam novembrii vai decembrii bosch original, bet laikam uz ledus bus iznicinata?
kādi vēl priekslikumi
tatad viss sakas, ka paskerejos pa ezeru ziemaa un saka burbolot siltu piedarbinot...
izdariju daudz, izmeriju pretestibas svecvadiem, skruveju ara sveces parbaudiju, meriju suknim spiedienu, abratku, tuksgaitas regualtorus mainiju, MAF, sledzos pie diagnostikas, kompresiju meriju, viss
vienigais, ko varej pateikt, ka zonde strada ar 0.6 koeficentu, ja vajag no 0.49-0.51 idealakaja gadijuma!
tad nu paris dienas atpakal atvienoju zondi un auksts iet ka nekad vel nebija gaajis - loti ok prieksh is
jutami labaka un atsdaucigaka masina palika... :)
iedarbinot siltu, taka burbulo uz vietas, - visa masina supjas, bet apgriezieni skatoties panelii + - ok, nav ka ieprieks, par 1000 apgr. staigaja ,bet tas varbut ka zondes nav un nedaudz taka parlej tapeec ta daras?
reali vajadzetu citu zondi pameginaat..?
šo zondi pirku jaunu laikam novembrii vai decembrii bosch original, bet laikam uz ledus bus iznicinata?
kādi vēl priekslikumi
Uz zondes tika virsū mitrums, kas arī to piebeidza - sāka iet uz īso un nedod pareizu signālu. Kaut kā līdzīgi es savu nokāvu, tikai gāžot pa peļķēm.
Stipri nesitiet, neesmu pārliecināts, par savu pareizību
Pie reizes, pienācis laiks mainīt sveces. Simptomu gan nekādu nav, bet drošības pēc nomainīšu, jo kilometrāža jau saskrējusi Ko varat ieteikt labu price/performance ziņā? Dzinējs M43B16.
Stipri nesitiet, neesmu pārliecināts, par savu pareizību
Pie reizes, pienācis laiks mainīt sveces. Simptomu gan nekādu nav, bet drošības pēc nomainīšu, jo kilometrāža jau saskrējusi Ko varat ieteikt labu price/performance ziņā? Dzinējs M43B16.
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Lai precīzāk pateiktu, būtu labi, ja visi "agregāti" būtu veseli. Tā pati zonde var taisīt visādus pigorus :)
nebaidies, ilgi ganjau mekleesi probleemu, zonde protams tev taisa korekcijas, jo kautkur njem gaisu iekshaa vai , tik neiespeejams atrast.. man ar raadijia par daudz, bet vieniigais ko atradu bija baakas ventilaacija, tagad nezinu ko raada, bet iipashi aatraak nesaaka iet, tik cik apgriezieni mazaak leekaa..možais rakstīja:tatad joprojam nomoka problema ar m42b18 apgriezienu raustisanas un neiesanu kaa nakas...
tatad viss sakas, ka paskerejos pa ezeru ziemaa un saka burbolot siltu piedarbinot...
izdariju daudz, izmeriju pretestibas svecvadiem, skruveju ara sveces parbaudiju, meriju suknim spiedienu, abratku, tuksgaitas regualtorus mainiju, MAF, sledzos pie diagnostikas, kompresiju meriju, viss
vienigais, ko varej pateikt, ka zonde strada ar 0.6 koeficentu, ja vajag no 0.49-0.51 idealakaja gadijuma!
tad nu paris dienas atpakal atvienoju zondi un auksts iet ka nekad vel nebija gaajis - loti ok prieksh is
jutami labaka un atsdaucigaka masina palika... :)
iedarbinot siltu, taka burbulo uz vietas, - visa masina supjas, bet apgriezieni skatoties panelii + - ok, nav ka ieprieks, par 1000 apgr. staigaja ,bet tas varbut ka zondes nav un nedaudz taka parlej tapeec ta daras?
reali vajadzetu citu zondi pameginaat..?
šo zondi pirku jaunu laikam novembrii vai decembrii bosch original, bet laikam uz ledus bus iznicinata?
kādi vēl priekslikumi
es pirmo zondi sasitu. samainiiju, peec gada otraa mitraa laikaa saaka riistiities. tresaa veel peec gada
riistiijaas un skaudiijaas 30 sek.peec iedarbinaasanas. tagad braucu bez zondes.
riistiijaas un skaudiijaas 30 sek.peec iedarbinaasanas. tagad braucu bez zondes.
jaatjuunee m42
tagad it tā, ka auksts motors strada perfekti pat tad, kad jau uzsilts, lidz ko noslape un pastav kadas patsmit minutes, neiet vairs ka nakas un burbulo tuksgaita - sobrid braucu ar atvienotu zondi
un citreiz ir ta, ka atvelc riktiigi, opoanjemies, saak burbulot un neko nevar izdariit, ja brauc mieriigi viss kartiba...
un citreiz ir ta, ka atvelc riktiigi, opoanjemies, saak burbulot un neko nevar izdariit, ja brauc mieriigi viss kartiba...
Sveiki ir sekojoša problēma,
Iebraucu uzpildīties, pēc uzpildes vairs nevarēju piedarbināt auto ( ar degvielas kvalitāti nav nekāda sakara )
Pēc visu mātu piesaukšanas un vietējo Aknīstes džeku palīdzības, paldies Jums auto izdodas pieadrbināt, bez skaidras nojēgas ka bija pie vainas
Simptomi ir sekojoši: motorā viss griežas kam jāgriežas, bet motors nelec
Ir aizdomas un benzīna sūkni, jo pagriežot aidedzi nedzirdās parastā benzīna pārsūknēšna,
vai arī man dzirde kļuvusi sliktāka
Doma ka kkur zūd kontakts, vadus pārskatīju nekur pušums itkā neredzās , tagad domāju pariet pāri kontaktiem ar multimetru, varbūt kāds var pateikt kādām jābūt voltu vērtībām?
Vai arī ir kāda cita ideja kas varētu būt pie vainas?
Iebraucu uzpildīties, pēc uzpildes vairs nevarēju piedarbināt auto ( ar degvielas kvalitāti nav nekāda sakara )
Pēc visu mātu piesaukšanas un vietējo Aknīstes džeku palīdzības, paldies Jums auto izdodas pieadrbināt, bez skaidras nojēgas ka bija pie vainas
Simptomi ir sekojoši: motorā viss griežas kam jāgriežas, bet motors nelec
Ir aizdomas un benzīna sūkni, jo pagriežot aidedzi nedzirdās parastā benzīna pārsūknēšna,
vai arī man dzirde kļuvusi sliktāka
Doma ka kkur zūd kontakts, vadus pārskatīju nekur pušums itkā neredzās , tagad domāju pariet pāri kontaktiem ar multimetru, varbūt kāds var pateikt kādām jābūt voltu vērtībām?
Vai arī ir kāda cita ideja kas varētu būt pie vainas?
volti šķiet visur sisteemaa ir 12.xx nepiedarbinaatam.
tikpat labi suuknis noklaajas uz mirkliiti un aizgaaja- nez moz arii taa var gadiities.
a tagad tas auto iet vai neiet? burbulodams pieleca vai tā normāli?
tikpat labi suuknis noklaajas uz mirkliiti un aizgaaja- nez moz arii taa var gadiities.
a tagad tas auto iet vai neiet? burbulodams pieleca vai tā normāli?
tie defekti ir uzskaitīti pie atvienotas zondes? vai pirms atvienošanas?možais rakstīja:tagad it tā, ka auksts motors strada perfekti pat tad, kad jau uzsilts, lidz ko noslape un pastav kadas patsmit minutes, neiet vairs ka nakas un burbulo tuksgaita - sobrid braucu ar atvienotu zondi
un citreiz ir ta, ka atvelc riktiigi, opoanjemies, saak burbulot un neko nevar izdariit, ja brauc mieriigi viss kartiba...
pagaidām tik varu piebilst, ka ir gadījies ka normāli atvelkot beigta zonde sagrūž nepareizu degmaisījumu un pārlej, bet mierīgi braucot viss gaaja ok :)
Pēc tam kad es atbraucu uz Rīgu un noslāpēju auto viņs vairs nepieleca , es pēc tam skatījos visus vadus utt tapat neizdevās pielaist un pēc 2h vadu un visa pārējā camdīšanas un visādās citās darbošānās atkal izdevāsa pielaist,Agris rakstīja:volti šķiet visur sisteemaa ir 12.xx nepiedarbinaatam.
tikpat labi suuknis noklaajas uz mirkliiti un aizgaaja- nez moz arii taa var gadiities.
a tagad tas auto iet vai neiet? burbulodams pieleca vai tā normāli?
pats nezinu kas ļāva pielaist , bet pielaidās daudzmaz normāli!
njaa vajag sākt ar to vai startējot ir dzirksts. otrs vai startējot padod degvielu.- vai suuknis iesleedzas utt :)
man ir ta ka piedarbinot auksto dzineju viss labi,kad ir 90 gradi ar viss čotka,bet starpposma no 0 - 90 gradiem kad pielaid tad apgriezieni nokritas lidz 500 un kadas 3 reizes šupoja un tad ok 800 apgr. ka arī braucot ar auksto autiņu iespiežot, ož pec bendzina un vel viens simptoms atklajas vakar, paspoleju uz vietas kadas 3 minutes, 2 robs 6k rpm, noslapeju un vairs nevareju pielais neuzgazejot,parleja? tas ir zondes joki vai gmm? un kads ari teica ka kompis var but. Un vai isam apgriezieni visiem iet lidz galam,jo man var mierigi uzspiest lidz 7k rpmAgris rakstīja:tie defekti ir uzskaitīti pie atvienotas zondes? vai pirms atvienošanas?možais rakstīja:tagad it tā, ka auksts motors strada perfekti pat tad, kad jau uzsilts, lidz ko noslape un pastav kadas patsmit minutes, neiet vairs ka nakas un burbulo tuksgaita - sobrid braucu ar atvienotu zondi
un citreiz ir ta, ka atvelc riktiigi, opoanjemies, saak burbulot un neko nevar izdariit, ja brauc mieriigi viss kartiba...
pagaidām tik varu piebilst, ka ir gadījies ka normāli atvelkot beigta zonde sagrūž nepareizu degmaisījumu un pārlej, bet mierīgi braucot viss gaaja ok :)
taas visas probleemas ir saistiitas ar gaisa piesuuceem un zondi..
pats ciinijos ar to ja gadu - viskautko domaaju un meeginaaju.
par to pielaišanu pusaukstam - man ar tāpat bija- bet šobrīd izdevies krasi samazināt!
viskrasāk šo defetku novērsa tas ka novērsu gaisa piesūci no bākas ventilācijas. man sanāca ka lieki piesūca gaisu- bāka rāvās kopā. pirmstam vinš mūžīgi raustījās pielaižot pusaukstu. visi vienmēr saka ka piesūc man gaisu- mainu iepluudes blīvītes utt, bet kā nevarēj to vainu atrast tā nevarēj.
pirmstam gan veel bija problēmas ar kompi (4ipotu)- nezin kapēc viņs uzskatīja kautkādu gljuku un nesleedza uzreiz iekša apsildi, uzsildiijaas tikai no izpuuteeja, ja uzsildiijaas :) sanāca, ka neregulēja maisījumu. ieliku stock kompi un daļēji labāk palika.
tev vismaz jāpārbauda vai zonde darbojas, tad vari meklēt tālāk problēmas.
pats ciinijos ar to ja gadu - viskautko domaaju un meeginaaju.
par to pielaišanu pusaukstam - man ar tāpat bija- bet šobrīd izdevies krasi samazināt!
viskrasāk šo defetku novērsa tas ka novērsu gaisa piesūci no bākas ventilācijas. man sanāca ka lieki piesūca gaisu- bāka rāvās kopā. pirmstam vinš mūžīgi raustījās pielaižot pusaukstu. visi vienmēr saka ka piesūc man gaisu- mainu iepluudes blīvītes utt, bet kā nevarēj to vainu atrast tā nevarēj.
pirmstam gan veel bija problēmas ar kompi (4ipotu)- nezin kapēc viņs uzskatīja kautkādu gljuku un nesleedza uzreiz iekša apsildi, uzsildiijaas tikai no izpuuteeja, ja uzsildiijaas :) sanāca, ka neregulēja maisījumu. ieliku stock kompi un daļēji labāk palika.
tev vismaz jāpārbauda vai zonde darbojas, tad vari meklēt tālāk problēmas.
nu tas ir pie atvienotas zondes... bet ne vienmer, bet lielakoties safds scenarijsAgris rakstīja:tie defekti ir uzskaitīti pie atvienotas zondes? vai pirms atvienošanas?možais rakstīja:tagad it tā, ka auksts motors strada perfekti pat tad, kad jau uzsilts, lidz ko noslape un pastav kadas patsmit minutes, neiet vairs ka nakas un burbulo tuksgaita - sobrid braucu ar atvienotu zondi
un citreiz ir ta, ka atvelc riktiigi, opoanjemies, saak burbulot un neko nevar izdariit, ja brauc mieriigi viss kartiba...
pagaidām tik varu piebilst, ka ir gadījies ka normāli atvelkot beigta zonde sagrūž nepareizu degmaisījumu un pārlej, bet mierīgi braucot viss gaaja ok :)
tad pa lielam pamekleetu gaisa piesuuci..
interese jautajums cik litri uz 100 km jaed 2.5 motoram bez vanosa, man sanak 10 litri braucot kaa onkulitim ap 60.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Sveiki,kads varetu but iemesls tam kad 328i pats no sevis reizēm noslāpst?
imobilaizeri, vai kaads da4iks.. vai kaads vads
peec ekanometra? uz konstantas virsmas nemainot aatrumu jaaraada ekanometram no 6-8 litridjjys rakstīja:interese jautajums cik litri uz 100 km jaed 2.5 motoram bez vanosa, man sanak 10 litri braucot kaa onkulitim ap 60.
tu tak zini ka tam nevar ticet piemeram ekonometrs pat ar kompja radito nesakrit, tas viss ir tiiri aptuveni.
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 350
- chevron_right