Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 107
- chevron_right
Kādas iespējas uzlikt 6 robu kārbu uz M52TUB28 ?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Amish rakstīja:Kas jāmodificē/jāmaina, ja esošais ir M50B20, bet grib ielikt M52TUB28? Dzinēja kronšteini? Kardāns? Kārbas stiprinājumi? Radiators? Un vai ir starpība no kā ņemt - e46, e39, e38?
Neaizmirstam, ka mašīnām kurām ir M50 dzinēji, mašīnas pravodkā nav EWS.. Tas būs jāizvelk, ja liec m52 tipa dzinēju!jenchs rakstīja:kārba, kardāns, kārbas stiprinājumi paliek tie paši, attiecīgi ja nemaini kārbu. pārējais plugnplay!!!! +/-
Amish rakstīja:Kādas iespējas uzlikt 6 robu kārbu uz M52TUB28 ?
Intereses pēc, palasi Shreka topiku, ja nemaldos, viņš bija uzlicis 6gang kārbu.
Par to biju piemirsis, bet lai samazinātu čakaru, atslēgšu EWS vienalga.Pacha rakstīja:Neaizmirstam, ka mašīnām kurām ir M50 dzinēji, mašīnas pravodkā nav EWS.. Tas būs jāizvelk, ja liec m52 tipa dzinēju!
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
iepriekšējā lapā minēju ka karrlo tirgo swapu ar visiem ewsiem utt!!!!! bet nav 28TU bet parastais ar vienu vanosu!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Gribu tiešu TU, no automāta(jo mazākas iespējas, ka nojāts) +lai ar mašīnu vēl var izbraukt/pieslēgt pie diagnostikas. Vēlams no Angļa, jo varu pārbaudīt reālo nobraukumu, kā arī tur kopj mašīnas ievērojami labāk.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Karllo tirgo ar čipu, kompi un kastīti, bet ne māšīnas pravodku, man tā liekas! :)jenchs rakstīja:iepriekšējā lapā minēju ka karrlo tirgo swapu ar visiem ewsiem utt!!!!! bet nav 28TU bet parastais ar vienu vanosu!
Tad jau Tu skaties no e46/e39?Amish rakstīja:Gribu tiešu TU, no automāta(jo mazākas iespējas, ka nojāts) +lai ar mašīnu vēl var izbraukt/pieslēgt pie diagnostikas. Vēlams no Angļa, jo varu pārbaudīt reālo nobraukumu, kā arī tur kopj mašīnas ievērojami labāk.
Jo, ja atmiņa neviļ, tad e38 nebija ar diviem vanosiem!
Jā. Hmm, interneta resursi melo tātad.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Varu arī kļūdīties!!!Amish rakstīja:Jā. Hmm, interneta resursi melo tātad.
facelift e38 nāca ar diviem vanosiem, tāpat kā e39!!!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Uzprasīju - nezinot, jo viņam bija ne TU dzinējs. Attiecīgi jautājums paliek atklāts - vai M52TUB28 dzinējam var pielikt 6 robu kārbu no M3 3.2 Evo ? Vai kādu citu 6 robu kārbu.Pacha rakstīja:Intereses pēc, palasi Shreka topiku, ja nemaldos, viņš bija uzlicis 6gang kārbu.Amish rakstīja:Kādas iespējas uzlikt 6 robu kārbu uz M52TUB28 ?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Bet pag, kā var būt plug & play, ja E36 ECU ir bardačokā, bet E46 motortelpā. Tur jau visa provodka no nulles jātaisa, jo būs pa īsu līdz bardačokam?jenchs rakstīja:kārba, kardāns, kārbas stiprinājumi paliek tie paši, attiecīgi ja nemaini kārbu. pārējais plugnplay!!!! +/-
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
m52tu dzinejs ir principaa tads pats kaa m54. visi daciki citi citas vietas utt. tur ir janjem ar pravodku un talak jastas uz vietas kas tur notiek ar garumiem.
cik ir lasits e36 spidometrs ari neiet kopaa ar m52btu. naksies izmantot e46 spido un kjimikjot (sis ir tik lasits forumos)
vispar ja es domatu par m52tu tad jau es skatitos soliti talak uz m54 virzienu.
par karbu runajot - jaa deres.
cik ir lasits e36 spidometrs ari neiet kopaa ar m52btu. naksies izmantot e46 spido un kjimikjot (sis ir tik lasits forumos)
vispar ja es domatu par m52tu tad jau es skatitos soliti talak uz m54 virzienu.
par karbu runajot - jaa deres.
...
nebūs nekāds plug/play, pravotka cita + jāvieno pie e36 būra, jādomā kā salikt asc, jādomā kā lai dabū kondicionieru uzlikt, temperatūras dačiks jātaisa kur ielikt, stūres past. trubas n,shit.
Plug play ir pats dzelzis, ar augstāk minētajām detaļām.
Edit. Armando, spido, taho, eļļas, ģeneratora lampas iet kopā, nerāda ekanometrs, tas arī viss.
Plug play ir pats dzelzis, ar augstāk minētajām detaļām.
Edit. Armando, spido, taho, eļļas, ģeneratora lampas iet kopā, nerāda ekanometrs, tas arī viss.
ASC nevar disable? Kondiška man nav, tā problēma atkrīt.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Ar to m52tub ir pagrutak, jo ja kaut kas nestrada, tad dzinejs negriezas lidz galam! :)Amish rakstīja:ASC nevar disable? Kondiška man nav, tā problēma atkrīt.
Piemēram, ja M43b18 swapo uz M52b28, tur protams nemainās tikai motors, uzreiz jāmaina kardāns, kārba, cits sajūgs, aizmugurējais tilts ar bremžu diskiem, jautājums ir tāds, CSDD tas ir jāreģistrē un ja ir, tad kā šis process notiek?
Sveiks.zinu ka var but kads kko tadu jau prasijisbet uzprasišu vel.Ir domas mainit savu m43b18(ja nešaubos) 318i koroče :) uz 2.3 bez vanos...Jau atradu motoru ar kompi (vel vadus vajag) aizmugurejo tiltu ar disku bremzem un reduktoru lielaja korpusa (pilna sbora vobshem)...Ko vel vajag lai to visu izdarit pareizi?Un kads var nosaukt cenniku par to visu mainišanu paldies iepriekš
Tu nedaudz esi sajaucis , 2.3 nāk ar vanosu , bez vanosa nāk m50b25 , un ja taisies likt 2.3 tad vel vajadzēs ews salikt jo tie ir visiem m52 motoriemDIF rakstīja:Sveiks.zinu ka var but kads kko tadu jau prasijisbet uzprasišu vel.Ir domas mainit savu m43b18(ja nešaubos) 318i koroče :) uz 2.3 bez vanos...Jau atradu motoru ar kompi (vel vadus vajag) aizmugurejo tiltu ar disku bremzem un reduktoru lielaja korpusa (pilna sbora vobshem)...Ko vel vajag lai to visu izdarit pareizi?Un kads var nosaukt cenniku par to visu mainišanu paldies iepriekš
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- …
- 107
- chevron_right