Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 89
- chevron_right
Hei foruma dizelisti!tā kā ar tdsiem braucu jau apmēram 7ņus gadus,ir uzkrājusies neliela pieredze!pašam gan tagad nav tdsa,bet šķūnī stūrī bij palukisi viena omega,pārdot pa lēto žēl:( izdomāju uzķīlēt dampi ar ko gāzst pa trasi utt!tā kā stoks tds nebrauc pietiekami labi,nākas meklēt jaudu visos iespējamos veidos :)
Ir daži likuši mehāniskos sūkņus,bet info ir skopa!bet izdarīt to var nav nekas grūts!
Nopirku mehānisko sūkni no m21d24!jāuzvirpo gredzens,lai sūknis der bloka vietā(ja ir mazais caurums,tad nevajag neko virpot)
liekot sūkni traucē šī te mala!(griežam nost) Uzstaisīta taisna izplūde,lai ir maksimāli mazāka izplūdes pretestība! steigā,pārlēca ķēde,jāsaliek atmetkas atpakaļ :)
Elektrību sūknim paņēmu no tās pašas vietas(vis strādā)!liekot kolektoru virsū traucē tas štekeris kas ir kolektora apakšā!tur jāslīpē,lai ir taisna virsma,un tad jādabuj tas caurums ciet!
Ieguvums no šī visa ir labs,plunžers nesadils,rpm nestaigā,un galvenais kad ir ļoti viegli saregulēt DD padevi:)un var uzlikt tik lielu galvenais lai ir daudz gaisa:) nu tā kkā!vēl vajag pedāli ar trosīti! vēl vis jāsaregulē precīzi,un tad jāķeras pie turbo,Doma ir likt no MB 3.0TD ,bet kad tas būs nezinu:)
Ja ir jautājumi,jautājiet!
Ir daži likuši mehāniskos sūkņus,bet info ir skopa!bet izdarīt to var nav nekas grūts!
Nopirku mehānisko sūkni no m21d24!jāuzvirpo gredzens,lai sūknis der bloka vietā(ja ir mazais caurums,tad nevajag neko virpot)
liekot sūkni traucē šī te mala!(griežam nost) Uzstaisīta taisna izplūde,lai ir maksimāli mazāka izplūdes pretestība! steigā,pārlēca ķēde,jāsaliek atmetkas atpakaļ :)
Elektrību sūknim paņēmu no tās pašas vietas(vis strādā)!liekot kolektoru virsū traucē tas štekeris kas ir kolektora apakšā!tur jāslīpē,lai ir taisna virsma,un tad jādabuj tas caurums ciet!
Ieguvums no šī visa ir labs,plunžers nesadils,rpm nestaigā,un galvenais kad ir ļoti viegli saregulēt DD padevi:)un var uzlikt tik lielu galvenais lai ir daudz gaisa:) nu tā kkā!vēl vajag pedāli ar trosīti! vēl vis jāsaregulē precīzi,un tad jāķeras pie turbo,Doma ir likt no MB 3.0TD ,bet kad tas būs nezinu:)
Ja ir jautājumi,jautājiet!
Jaudas vai paterina zinaa ir jutamas kadas butiskas izmainas?
nu redzi,par jaudu ir grūti ir spriest,jo nav jaudas stenda izdrukas :)bet nu ar šādiem dūmiem turbo spiediens ir krietni lielāks nekā stocam,lidz ar to jauda!protams ka iet krietni labāk!mūsu galā ir vienam e36 ar šādu modifikāciju,viņam pat pusasis rauj nost:) nu patēriņš protams ir leilāks :)
Nebiju manījis šo jautājumu un domāju ka neviens "tdsists" nav pētijis, bet, vārstu vāku noņemot, iekšā ir vēl vāks ko skrūvējot nost ir metāla stiepļu pinums ,un tā plāksne ir ar sienām un pirms kartera ventilācijas izejas cauruma tur ir tada plasmasas uzlika (iekšā) . pēc manām domām to droši var saukt par kartera ventilācijas filtru,jo tas salasa visu ko var salasītruncis rakstīja:Kads varetu sniegt atbildi uz sekojosu jautajumu-kur tds`am atrodas kartera ventilacijas filtrs?
padalies lūdzu ar pātrinajuma video no salona.(spidometru) domāju ka daudzi te to vēlās redzēt :)krods rakstīja:nu redzi,par jaudu ir grūti ir spriest,jo nav jaudas stenda izdrukas :)bet nu ar šādiem dūmiem turbo spiediens ir krietni lielāks nekā stocam,lidz ar to jauda!protams ka iet krietni labāk!mūsu galā ir vienam e36 ar šādu modifikāciju,viņam pat pusasis rauj nost:) nu patēriņš protams ir leilāks :)
Kkad būs!vēl vis ir tikai sākuma stadījā,palikuši sīkumi!Bet ir arī viens NE sīkums,vajag jaunu sajūgu:(
rekur ir video kā gāja mana ex omega,west gate saregulēts+biki lielāka degvielas padeve+egr off!nu gāja nesalīdzināmi labāk par stoku:)
rekur ir video kā gāja mana ex omega,west gate saregulēts+biki lielāka degvielas padeve+egr off!nu gāja nesalīdzināmi labāk par stoku:)
VArbūt ir kāds kas var partaisit(padalities inf.) lai varetu jauna tipa tds augsu uzlikt td vecajam suknim, jo nav iespejams vairs dabut sakarigu virsinu lai nestaigatu apgriezieni. Cik saprotu vadibas bloku vajag mainit, bet vai parejie daciki iet kopaa.
pa manam tur ir plug & play,vienīgais kas atšķiras tā ir abratkas vieta!g-sxr rakstīja:VArbūt ir kāds kas var partaisit(padalities inf.) lai varetu jauna tipa tds augsu uzlikt td vecajam suknim, jo nav iespejams vairs dabut sakarigu virsinu lai nestaigatu apgriezieni. Cik saprotu vadibas bloku vajag mainit, bet vai parejie daciki iet kopaa.
Kur varetu satikt jedzigu cilveku kursh 2.5TDSam saregules sukni , tagad ir pamaz uzsists , protams uz dulo dauzit negribas , un kosmosu nemaksasu , ja kadam ir kads info , tad ludzu pm
Kosmosu nemaksāšu. Patiešām labi speciālisti prasīs normāli kāpostu un pilnīgi atbalstu viņus. Ja pats nemāk, tad maksā. Ja gribi čakarēt kapeiku, tad dodies pie kaimiņa Vasīlija un viņš Tev uzregulēs, tikai pēc tam nevajag čīkstēt, ka kaut kas tam TDSam atkal nav kārtībā un dīzelis ir sūds.
Besī, ka visi grib, lai gudrie speci visu dara par sviestmaizi, bez sviesta vēl būtu vēlams.
Besī, ka visi grib, lai gudrie speci visu dara par sviestmaizi, bez sviesta vēl būtu vēlams.
nerunaju par 5-10 eiro , bet ap 100taku ari netaisos maksat, tad jau letak sanak parčipot , pie kaimiņa "Vasilija" biju , iepriekšejo reizi normali uzsita , bet tagad ir dirsa , varetu uzdauzit patc , bet nav instrumentu (tos varetu dabut) , bet uz dulo dauzit negribas , bet pie diviem kuriem biju Jelgava - kompis neņema pretiRuu rakstīja:Kosmosu nemaksāšu. Patiešām labi speciālisti prasīs normāli kāpostu un pilnīgi atbalstu viņus. Ja pats nemāk, tad maksā. Ja gribi čakarēt kapeiku, tad dodies pie kaimiņa Vasīlija un viņš Tev uzregulēs, tikai pēc tam nevajag čīkstēt, ka kaut kas tam TDSam atkal nav kārtībā un dīzelis ir sūds.
Besī, ka visi grib, lai gudrie speci visu dara par sviestmaizi, bez sviesta vēl būtu vēlams.
Nū, cik man te viens elektroniķis stāstīja (viņš gan darbojās ar jaunākiem BMW), tad galvenais esot ietrāpīt +/- pa vidu. Kompis pēc tam pats regulē pārējo.
Nu visas reizes ko pats esmu regulejis pec dzirdes pec tam uz kompisa viss ir normas robezas, taka nemaz to kompi nevajag lai sareguletu galvenais ir pacietiba un jutas pret TDS.
TDSU labi un lēti regulē Draivers no bmw powera!
Par draiveru dzirdeju ka niķojas un negrib ņemt TDSu , tape ar so variantu nereiķinajoskrods rakstīja:TDSU labi un lēti regulē Draivers no bmw powera!
ja tu pie viņa aizbrauktu ar tdsu,viņš viņu aizdzītu uz tolmetuandrjuha37 rakstīja:Par draiveru dzirdeju ka niķojas un negrib ņemt TDSu , tape ar so variantu nereiķinajoskrods rakstīja:TDSU labi un lēti regulē Draivers no bmw powera!
bet par lietu,cik saprotu tev padevi vajag saregulēt?tā nu gan nav problēma,jānoķer tikai mirklis kad velk normāli un nepurinās dzinējs:) kam te vajadzīgs PC nesaprotu?cik zinu tad kura katra iekārta neredz tds sūkni,un kur vēl var koriģidēt datus :) bet nu veiksimi!
Pašu Draiveru arī varētu aizdzīt uz attiecīgām iestādēm.
Vai mainot M51 kedes jamaina ari zobrati??
Logiski domajot tad ja , bet ja vinji nav riktigi nodiluši tad itka var nemajnitg-sxr rakstīja:Vai mainot M51 kedes jamaina ari zobrati??
mainot ķēdes jāmaina zobrati, jo tie noteikti ir pieduliši, tāpat kā močiem utt
tad jau mainot bremžu diskus klučus var arī nemainīt .. ne tā?
tad jau mainot bremžu diskus klučus var arī nemainīt .. ne tā?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 89
- chevron_right