dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 350
- chevron_right
kā tas varetu but imobilaizers?Agris rakstīja:imobilaizeri, vai kaads da4iks.. vai kaads vads
Noslāpst citreiz braucot un ari stāvot uz vietas!!?
Kloķenes devējs,vismaz man tā bija un kad noslāpa slikti pieleca,bija ilgāk jāpastartē.ArchyLive rakstīja:Sveiki,kads varetu but iemesls tam kad 328i pats no sevis reizēm noslāpst?
ne ar 8 litri varu nobraukt 80km katru dienu braucu uz darbu un atpakalcelja zud jauda un pie majam ristas lidz beidzas degviela.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
nu kas tam bmw nepatik kad pievieno degvielas spiedana regulatoru sāk mētat apgriezienu,kad atvieno viss strādā pie tam nomainiju regulatru no 3.5bar uz 3.0barīgo.. Nevar būt ka tas dēl 230cc/min sprauslām
liec vien 3.5 bar - tākā jābūt- ja vajag uz testu - uzprasi siikajam, es viņam vienu iedevu ejošu.
un sprauslas ar labāk likt tādas kā paredzētas, tad tikai varēsi tālāk meklēt defektu!!!!
un sprauslas ar labāk likt tādas kā paredzētas, tad tikai varēsi tālāk meklēt defektu!!!!
ja tu ta brauksi, drīz mainīsi egv. sūkni un ja nepaveiksies vēl vis kaut ko.djjys rakstīja:ne ar 8 litri varu nobraukt 80km katru dienu braucu uz darbu un atpakalcelja zud jauda un pie majam ristas lidz beidzas degviela.
ir aizdomas,ka tas 3.5bar nestradā,kā vajag,jo kolketors šausmīgi smird pēc degvielas,tāpēc tika uzlikt 3bārīgais,bet nu redz kā tas 3barīgais čakarē prātu.Agris rakstīja:liec vien 3.5 bar - tākā jābūt- ja vajag uz testu - uzprasi siikajam, es viņam vienu iedevu ejošu.
un sprauslas ar labāk likt tādas kā paredzētas, tad tikai varēsi tālāk meklēt defektu!!!!
EDIT: nevis ir aizdomas,bet viņš ir beigts,jo laiž garam.
+vaina ir sprauslās,bez lielās droseles nav jēgas viņas likt,jo viņš nespēj noturēt brīvgaitu,tapēc atvienojot kādu no gaisa trubām un pievadot papildus gaisu viss aiziet vai arī tieši otradak atvienojot regulatoru pieaug spiediens sitēmā un ir ok.
+vaina ir sprauslās,bez lielās droseles nav jēgas viņas likt,jo viņš nespēj noturēt brīvgaitu,tapēc atvienojot kādu no gaisa trubām un pievadot papildus gaisu viss aiziet vai arī tieši otradak atvienojot regulatoru pieaug spiediens sitēmā un ir ok.
droselei ar tukšgaitu nav pilnīgi nekāda sakara, tukšgaitu regulē tugšgaitas regulātors(drosele pie atlaista gāzes pedāļa ir pilnībā noslēgta), ja tu saki, ka tas nevar nodrošināt pietiekami daudz gaisa tukšgaitā, tavām krutajām sprauslām, tad liec atpakaļ oriģinālās, it kā jau vadībai vajadzēja adaptēties uz jaunajām sprauslām hvz kapēc tā nenotiek, ja tu tomēr gribi taisīt gateri, tad noregulē, lai droselei nav "ciet" stāvokļa, respektīvi, lai pie atlaista gāzes pedāļa būtu neliela šķirbiņa, tāda lai darbotos tukšgaitā un drusku lielāka, lai būtu telpa tukšgaitas regulātoram, ko regulēties
jā bet tagad sanāk vēl lielāks gateris JO orginālās sprauslas ir 190kubi pie 3.5bar,bet man tas 3,5 barigais regulators ir mironis,jo laiž cauri(tapec ari abratkā ir tadi fantastiski rezūltāti),nopirku lietotu,bet viņs ir 3barigais un pēc gramatas sanāk,ka ar 3bārigo sprauslas jau ir 180cc/min. Ja rēķina jaudas tad ar šadu setupu pietiek ~216zs. Šobrid viss darbojas kā vajag un ar orģinālajām,tapēc es nesatraucos. Bet esmu neizpratnē kāpec ar tām nedaudz lielākajām sprauslām viņš šitā darās,itkā spiediens nepietiek(ja atvieno regulatoru un viss strādā),bet vienalga viņas jau ir paredzētas strādat zem 3bariem. Lai nu ka nav ko galvu lauzit,pa priekšu viss jasaliek normāli,lai var likt tās sprauslas un kaut ko darities,jo 90% ka viņas neiet jo nepateicu,ka tas ir bez GMM. + vajag lielo droseli. Tāpēc nekur talu nepazūdi,driz būs nākamie kasjaki,kad visu saliks!
Jā pareizi Tu sanki,brīvgaitai ar droseli tur nav nekāda sakara + vēl vadiba nevar adaptēties,jo gaiss netiek rēkināts.seeingman rakstīja:droselei ar tukšgaitu nav pilnīgi nekāda sakara, tukšgaitu regulē tugšgaitas regulātors(drosele pie atlaista gāzes pedāļa ir pilnībā noslēgta), ja tu saki, ka tas nevar nodrošināt pietiekami daudz gaisa tukšgaitā, tavām krutajām sprauslām, tad liec atpakaļ oriģinālās, it kā jau vadībai vajadzēja adaptēties uz jaunajām sprauslām hvz kapēc tā nenotiek, ja tu tomēr gribi taisīt gateri, tad noregulē, lai droselei nav "ciet" stāvokļa, respektīvi, lai pie atlaista gāzes pedāļa būtu neliela šķirbiņa, tāda lai darbotos tukšgaitā un drusku lielāka, lai būtu telpa tukšgaitas regulātoram, ko regulēties
pagaidam,lai paliek vecas labās stock sprauslas viņam pietiek atliektiem galiem.
paga tu tagad mēģini dabūt motoru normāli darboties bez GMM? veiksmi tev
sprauslām cc/min parasti tiek norādīts pie noteikta spiediena, varētu būt tā, ka tev tām lielajām sprauslām tie 3bar ir par maz viņu lielajai dīzei un viņas nevis smidzina, bet čurā.
Un beidz čakarēt bobi, tak uzliec visu virsū līdz galam un tad fisies, ja neiet, nevis kko mēģini ar iztrūkstošām kompponentēm, tas parasti saucas DD&M
sprauslām cc/min parasti tiek norādīts pie noteikta spiediena, varētu būt tā, ka tev tām lielajām sprauslām tie 3bar ir par maz viņu lielajai dīzei un viņas nevis smidzina, bet čurā.
Un beidz čakarēt bobi, tak uzliec visu virsū līdz galam un tad fisies, ja neiet, nevis kko mēģini ar iztrūkstošām kompponentēm, tas parasti saucas DD&M
kas ir DD&M
Es jau neko nesaku.. tāpēc saku,ka vajag pa priekšu visu salikt nevis tagad te čakarēt bobi.
Sprauslas paredzētas 3bariem tur viss ir labi. Domā,ka dēl GMM viņš rausta brīvgaitu ar treknāku maisijumu?
Es jau neko nesaku.. tāpēc saku,ka vajag pa priekšu visu salikt nevis tagad te čakarēt bobi.
Sprauslas paredzētas 3bariem tur viss ir labi. Domā,ka dēl GMM viņš rausta brīvgaitu ar treknāku maisijumu?
varētu būt, ka dēļ gmm nepieregulējas pie treknāka maisījuma, nezinu kā tā bosch vadība darīja, vai pie gmm neesamibas neņema priekšā standarta degvielas karti bez adaptācijām...
DD&M nozīmē: dirsā darbs & materiāli
DD&M nozīmē: dirsā darbs & materiāli
tur jau jobanijs čips,nav vairs standarts..nezinu ko viņš tur tagad dara,bet bez masas tur nav jēga ķepāties. vakrdien uzlikam sapratām,ka nebūs un tā arī noņēmam. Pie tam ar tām sprauslām vins ripojot mistiski tur abarotus uz 2t tiklīdz apstājies apgriezieni nokritās.
ripojot tukšgaitas regulators ir nedudz vairāk vaļā nekā stāvot, līdz ar to pienāk pietiekoši daudz gaisa, lai tas treknais maisījums saktu normāli degt = lūk tavi 2k rpm
ms41 vadībai arī ir saprogrammētas 4 rindas tukšgaitas kontrolei atkarībā no temperatūras
ms41 vadībai arī ir saprogrammētas 4 rindas tukšgaitas kontrolei atkarībā no temperatūras
man jau patiik palasiit visu shito bet nu 4akareet smadzenes gan sev negribeetu-- vismas sev lielaaku pieredzi shinii jomaa guusti :)
seeingman- moz tu zini kaadu iesmeslu vadiits vanoss 4akaree smadzenes uz 1500 -2000 rpm- rausta mashiinu..
atvienoju solenoiidu un viss forshi iet un neraustaas, arii pateerinsh mazaaks.. un spiezot gaazi vismaz iet..
pirms vanos bliivsleegu mainjas raustiijaas 2 un 3 robaa ap 1500. peec bliivsleegu mainjas izteikti 5ktajaa uz 1500 :)
doma pameegianat citu solenoiidu.
neviens diagnostikjis man neko labu neieteica shii probleema jau vairaak kaa gadu-- pierasta lieta boscham :/
pats vanosu liku peec interneta pamaciibaam grozot tikai sadaleni, itkaa jau nekluudijos pa zobu.. vizuaali sadalenes ar izskatiijaas vertikaali- normaali. tik ieprieksh man vinju jauca latbemaa, neticaas ka vinji kaadreiz to buutu nepareizi salikushi.. arii kad jau viss saskruuveets, tad tik uzzinaaju kaa pareizi nomeeriit vai vanoss darbojas pilnaa reziimaa..
moz tev ir kaads info kuros briizos vinsh pagriez sadaleni un kuros nee?
atvienoju solenoiidu un viss forshi iet un neraustaas, arii pateerinsh mazaaks.. un spiezot gaazi vismaz iet..
pirms vanos bliivsleegu mainjas raustiijaas 2 un 3 robaa ap 1500. peec bliivsleegu mainjas izteikti 5ktajaa uz 1500 :)
doma pameegianat citu solenoiidu.
neviens diagnostikjis man neko labu neieteica shii probleema jau vairaak kaa gadu-- pierasta lieta boscham :/
pats vanosu liku peec interneta pamaciibaam grozot tikai sadaleni, itkaa jau nekluudijos pa zobu.. vizuaali sadalenes ar izskatiijaas vertikaali- normaali. tik ieprieksh man vinju jauca latbemaa, neticaas ka vinji kaadreiz to buutu nepareizi salikushi.. arii kad jau viss saskruuveets, tad tik uzzinaaju kaa pareizi nomeeriit vai vanoss darbojas pilnaa reziimaa..
moz tev ir kaads info kuros briizos vinsh pagriez sadaleni un kuros nee?
seeingman rakstīja:ripojot tukšgaitas regulators ir nedudz vairāk vaļā nekā stāvot, līdz ar to pienāk pietiekoši daudz gaisa, lai tas treknais maisījums saktu normāli degt = lūk tavi 2k rpm
ms41 vadībai arī ir saprogrammētas 4 rindas tukšgaitas kontrolei atkarībā no temperatūras
info suklim agrim: precīzāk, cik es esmu noskaidrojis - stāvošam ac on/off, ripojot tukšgaitā ac on/off - tas viss sanak 4 rindas ar mērķa rpm tukšgaitai, kura katrā ir norādīts motora ātrums atkarībā pret motora temperatūru
info suklim agrim labs no visaadas shaadas info nekad neatsakos. dziivee viss noder :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 350
- chevron_right